omg waar zijn mijn hersenen heen?!
+8
Sophiee
Razz
Sanne
Charles
Pompoen
Laurientje
Luce
Mysterious
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
omg waar zijn mijn hersenen heen?!
ernstig dit! tijdens mijn zwangerschap viel de vergeetachtigheid wel mee maar ik krijg het nu dubbel enn dwars volgens mij.
ik vergeet alles zeg dingen meerdere keren en autorijden is een drama. inparkeren ging altijd als een zonnetje maar nu is het drama. ik neem met rijden stoepjes mee kan niet meer inschatten of ik ergens tussen kan op de snelweg. ik voel me echt een kneus.
herkenbaar? en gaat dit weer over?!
ik vergeet alles zeg dingen meerdere keren en autorijden is een drama. inparkeren ging altijd als een zonnetje maar nu is het drama. ik neem met rijden stoepjes mee kan niet meer inschatten of ik ergens tussen kan op de snelweg. ik voel me echt een kneus.
herkenbaar? en gaat dit weer over?!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Re: omg waar zijn mijn hersenen heen?!
Is het niet vermoeidheid? Vergeetachtigheid herken ik wel maar niet normaal op de weg kunnen rijden lijkt me daar niet bij horen
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik heb het bij de laatste ook vreselijk gehad en soms nog maar hier kwam het echt puur door t slaapgebrek..
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik heb ook een enorm vergiethoofd en hoewel ik ookecht domme dingen doe gaat autorijden echt nog prima. Wat jijomschrijft heb ik meer als ik erg moe ben, hoewelhet dan meestal wel beperkt blijft tot een stoepje.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben tegenwoordig ook een gevaar op denken, echt vervelend.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik herken het niet. Mijn geheugen heeft me tijdens en na de zwangerschap gelukkig niet in de steek gelaten. Het slechter rijden lijkt me eerder met vermoeidheid te maken hebben.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Charles schreef:Ik ben tegenwoordig ook een gevaar op denken, echt vervelend.
Een gevaar op denken?
Of op de weg?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Mijn geheugen is ook echt ernstig achteruit gegaan na de bevalling. Nu bijna 3 jaar later kan ik de deur nog steeds niet uit zonder boodschappenbriefje (als ik die al niet vergeet). Ook al heb ik maar 4 dingen nodig vergeet ik de helft als ik zonder briefje winkel. Voorheen vergat ik echt nooit iets en schreef ik bijna nooit iets op de kalender en nu staat hij helemaal vol. Ook 'vergeet' ik vaak een woord of een naam van iemand. Heel erg vervelend!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Heel herkenbaar, mijn geheugen is een zeef. Gister wilde ik de stagiaire feedback geven en was ik gewoon de helft vergeten. Vandaag leg ik maar een notitieblok neer.. Het rijden gaat nog prima, maar waar ik eerst altijd feilloos op mijn richtingsgevoel kon vertrouwen, ben ik de afgelopen maanden toch vaak op plekken geweest waar ik niet meer weg kwam.. (en maar weigeren eraan toe te geven..)
Denk dat het slechter rijden inderdaad met vermoeidheid te maken heeft.
Denk dat het slechter rijden inderdaad met vermoeidheid te maken heeft.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik heb alleen dat ik veel woorden vergeet, ik moet hier ook vaak zinnen anders formuleren omdat ik het goede woord niet kan vinden.
Autorijden doe ik niet, dus daar heb ik geen last van.
Die woorden vergeten hebben denk ik niks met vermoeidheid te maken, ik ben heerlijk uitgerust
Autorijden doe ik niet, dus daar heb ik geen last van.
Die woorden vergeten hebben denk ik niks met vermoeidheid te maken, ik ben heerlijk uitgerust
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Oh hahahah! Allebei. Dus.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hier lijkt het nu juist af te zakken en dat ik me weer wat beter begin te voelen
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
vermoeidheid heeft er denk ik ook mee te maken ik merk dat ik niet meer zo scherp ben en dat is op de weg echt niet handig. ik ga maar eens een paar dagrn rustig aan doen hopelijk helpt het
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Jep, ik kreeg er ook veel meer last van na de bevalling dan tijdens de zwangerschap. Ben benieuwd of dat dit keer weer zo zal zijn.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Mijn geheugen is ook echt flink achteruitgegaan sinds ik bevallen ben. Ik hoop dat het nog terugkomt, want voorheen was ik een wandelende agenda.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Over je slaap heen zijn
» Waar gaat het heen?
» Waar kunnen we heen?
» Waar heen op vakantie (europa)
» Over je slaap heen zijn
» Waar gaat het heen?
» Waar kunnen we heen?
» Waar heen op vakantie (europa)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: