Wie helpt mijn aan een jurk?!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie helpt mijn aan een jurk?!
Ik ben afgelopen week een aantal keren de stad in geweest voor een jurk voor een bruiloft van een vriendin.
Nou heb ik een supermooie jurk gevonden bij de H&M, alleen helaas niet meer in mijn maat.
Nou is ie wel via de website te verkrijgen, maar ik twijfel over de maat (36 of 38, vermoed 38), maar maat 38 is niet op voorraad... En die komt dan pas binnen tussen 2 en 6 juli en ze trouwen 6 juli: een iets te groot risico...
Nou denk ik dat ik de 36 maar bestel 'op de gok'...
Maar wie gaat er toevallig dit weekend de stad in en wil voor mij kijken of ie in jouw stad wél bij de h&m te krijgen is in maat 38?
Nou heb ik een supermooie jurk gevonden bij de H&M, alleen helaas niet meer in mijn maat.
Nou is ie wel via de website te verkrijgen, maar ik twijfel over de maat (36 of 38, vermoed 38), maar maat 38 is niet op voorraad... En die komt dan pas binnen tussen 2 en 6 juli en ze trouwen 6 juli: een iets te groot risico...
Nou denk ik dat ik de 36 maar bestel 'op de gok'...
Maar wie gaat er toevallig dit weekend de stad in en wil voor mij kijken of ie in jouw stad wél bij de h&m te krijgen is in maat 38?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie helpt mijn aan een jurk?!
Om welke jurk gaat het?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
oh, lekker handig
Deze dus:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0020793_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Hm, in de post plaatsen lukt niet, dan maar 't linkje...
Deze dus:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0020793_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Hm, in de post plaatsen lukt niet, dan maar 't linkje...
Jerry- Ratel
Nou hoopte ik stiekem dat jij zou zeggen 'ik wil wel voor je kijken'
Ik ga morgen de H&M in Almere, Utrecht, Almelo, Leeuwarden, Enschede en Arnhem bellen om te kijken of ze 'm daar hebben... (fijn, zo'n verspreide vriendengroep )
Ik ga morgen de H&M in Almere, Utrecht, Almelo, Leeuwarden, Enschede en Arnhem bellen om te kijken of ze 'm daar hebben... (fijn, zo'n verspreide vriendengroep )
Jerry- Ratel
Ik zie het nu pas, haha
Was gister nog in de H&M, maar ik heb deze niet zien hangen! Wij hebben ook maar een klein filiaal..
Was gister nog in de H&M, maar ik heb deze niet zien hangen! Wij hebben ook maar een klein filiaal..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Inmidddels 6 vestigingen gebeld, tot nu geen succes
Jerry- Ratel
Ik vind hem denk ik ook te wit voor een bruiloft, ik kom niet bij de h&m dus verder heb je niet veel aan mijn reactie, en andere webshops hebben die niet wat anders??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind hem niet te wit, dus wil 'm heul graag hebben
Heb Almere (2x) Leeuwarden (2x), Utrecht, Almelo, Deventer, Zwolle, Heerenveen, Drachten en Arnhem (3x) gehad, maar ze hadden 'm nergens...
Ik heb al vrij veel andere winkels bezocht en op Zalando geneusd, maar tot nu toe nog niks leuk(er)s kunnen vinden... M'n zus neemt morgen een jurk mee die zij vorig jaar heeft aangehad bij 'n bruiloft in dezelfde stijl, maar das een maat 40 en ben bang dat die me wat te groot is...
óf ik moet heel hard hopen dat ik tóch in die 36 pas
Heb Almere (2x) Leeuwarden (2x), Utrecht, Almelo, Deventer, Zwolle, Heerenveen, Drachten en Arnhem (3x) gehad, maar ze hadden 'm nergens...
Ik heb al vrij veel andere winkels bezocht en op Zalando geneusd, maar tot nu toe nog niks leuk(er)s kunnen vinden... M'n zus neemt morgen een jurk mee die zij vorig jaar heeft aangehad bij 'n bruiloft in dezelfde stijl, maar das een maat 40 en ben bang dat die me wat te groot is...
óf ik moet heel hard hopen dat ik tóch in die 36 pas
Jerry- Ratel
Morgen kom ik erlangs en dan kijk ik ook even. Als hij er is in 38, neem ik hem mee.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wie helpt mij kiezen, nu met aan-foto's, pag. 3 (jurk)
» Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk
» Is mijn jurk ordinair?
» Een jurk voor mijn diplomauitreiking!
» Wie helpt mij van mijn suffe forumnaam af?
» Wie helpt zoeken- betaalbare positie 'trouw'jurk
» Is mijn jurk ordinair?
» Een jurk voor mijn diplomauitreiking!
» Wie helpt mij van mijn suffe forumnaam af?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: