Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel liegen - HELP!

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Veel liegen - HELP! - Pagina 2 Empty Re: Veel liegen - HELP!

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:14

Nee, ik zit niet in de schuldsanering. Hij is er eerlijk over geweest, niet zozeer direct maar wel dat hij toen we ongeveer 2 weken samen waren het verteld heeft. Hij wilde eerst weten wat hij aan me had en in hoeverre hij toekomst met me zag, en die zag hij gelukkig Wink
Ikzelf merk er eigenlijk weinig van. Natuurlijk, hij brengt minder binnen. Zijn financiën zijn ook echt zijn financiën en de mijne de mijne, we houden onze financiële verantwoordelijkheden om die reden nog wel een beetje gescheiden, maar hij betaalt natuurlijk ook echt wel een deel mee in de kosten. Natuurlijk nog niet evenredig, maar dat komt nog wel, want als het goed is is hij eind dit jaar klaar smile

Hoe het nu in combinatie met z'n werkloosheid gaat lopen weet ik nog niet, z'n ww is net rond en het is nog even kijken wat dat gaat beteken.
Hij is wel veel verstandiger met geld geworden, dus dat is een voordeel Wink

Niet quoten graag.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  RYW di 18 sep 2012 - 10:53

Goeie afspraken lijken me belangrijk smile en hopelijk gaat hij zich niet enorm bezwaard voelen, Maple. Goed over blijven communiceren smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 18:45

Wat fijn om te horen Maple smile ook heel fijn dat jij hem een 'kans' geeft ondanks dat hij een financiële rugzak heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 19:05

Ik vind dat eigenlijk niet meer dan logisch. Kijk, als hij nou onverantwoord met geld was gebleven... Maar dat is hij niet. Het is alleen de komende 5 jaar even behelpen. Hypotheek, telefoonabbo's etc mag hij bijvoorbeeld niet afsluiten en zelfs een spaarrekening (die hij nu niet heeft) openen mag niet, dus sparen gaat hij op mijn spaarrekening doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: