Veel liegen - HELP!
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Veel liegen - HELP!
Nee, ik zit niet in de schuldsanering. Hij is er eerlijk over geweest, niet zozeer direct maar wel dat hij toen we ongeveer 2 weken samen waren het verteld heeft. Hij wilde eerst weten wat hij aan me had en in hoeverre hij toekomst met me zag, en die zag hij gelukkig
Ikzelf merk er eigenlijk weinig van. Natuurlijk, hij brengt minder binnen. Zijn financiën zijn ook echt zijn financiën en de mijne de mijne, we houden onze financiële verantwoordelijkheden om die reden nog wel een beetje gescheiden, maar hij betaalt natuurlijk ook echt wel een deel mee in de kosten. Natuurlijk nog niet evenredig, maar dat komt nog wel, want als het goed is is hij eind dit jaar klaar
Hoe het nu in combinatie met z'n werkloosheid gaat lopen weet ik nog niet, z'n ww is net rond en het is nog even kijken wat dat gaat beteken.
Hij is wel veel verstandiger met geld geworden, dus dat is een voordeel
Niet quoten graag.
Ikzelf merk er eigenlijk weinig van. Natuurlijk, hij brengt minder binnen. Zijn financiën zijn ook echt zijn financiën en de mijne de mijne, we houden onze financiële verantwoordelijkheden om die reden nog wel een beetje gescheiden, maar hij betaalt natuurlijk ook echt wel een deel mee in de kosten. Natuurlijk nog niet evenredig, maar dat komt nog wel, want als het goed is is hij eind dit jaar klaar
Hoe het nu in combinatie met z'n werkloosheid gaat lopen weet ik nog niet, z'n ww is net rond en het is nog even kijken wat dat gaat beteken.
Hij is wel veel verstandiger met geld geworden, dus dat is een voordeel
Niet quoten graag.
Gast- Gast
Goeie afspraken lijken me belangrijk en hopelijk gaat hij zich niet enorm bezwaard voelen, Maple. Goed over blijven communiceren
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn om te horen Maple ook heel fijn dat jij hem een 'kans' geeft ondanks dat hij een financiële rugzak heeft.
Gast- Gast
Ik vind dat eigenlijk niet meer dan logisch. Kijk, als hij nou onverantwoord met geld was gebleven... Maar dat is hij niet. Het is alleen de komende 5 jaar even behelpen. Hypotheek, telefoonabbo's etc mag hij bijvoorbeeld niet afsluiten en zelfs een spaarrekening (die hij nu niet heeft) openen mag niet, dus sparen gaat hij op mijn spaarrekening doen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Liegen over je leeftijd?
» Liegen over leeftijd bij entree etc.
» Veel te veel gegeten..
» Te veel...
» Veel aankomen
» Liegen over leeftijd bij entree etc.
» Veel te veel gegeten..
» Te veel...
» Veel aankomen