Liegen over leeftijd bij entree etc.
+14
Merai
Printje
blondje1313
Susan
LotteK
Darius
M@niek
Spring
Coco
Monnie
Michje1985
Thunder
Tania
Flower_L
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Liegen over leeftijd bij entree etc.
liegen jullie weleens over de leeftijd van jullie kind(jes)?
bijvoorbeeld in de dierentuin, of speeltuin, ivm hoogte entreegeld?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Liegen over leeftijd bij entree etc.
We hoeven nu nog nergens te betalen maar ik zou er niet over liegen. In mijn ogen is dat hetzelfde als stelen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de oudste nooit gedaan, wel eens aan de kassa gehad dat men niet geloofde dat hij een bepaalde leeftijd had. Hij was (is) redelijk lang voor zijn leeftijd waardoor hij vaak ouder werd geschat. Bij de jongste wel eens gedaan. Die is én behoorlijk klein voor zijn leeftijd én hij loopt achter voor zijn leeftijd. Hij wordt ook altijd jonger geschat.
Edit: Niet bewust trouwens, er werd toen niet naar de leeftijd gevraagd. Tja, dan zeg ik ook niks.
Edit: Niet bewust trouwens, er werd toen niet naar de leeftijd gevraagd. Tja, dan zeg ik ook niks.
Laatst aangepast door Rataplan op wo 17 aug 2011 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het ook niet zo heel snel doen, maar zowel L. als R. zijn vrij klein voor de leeftijd. Vorige week werd er voor het eerst om de leeftijd van L. gevraagd bij de wok, daar moet je vanaf 3 jaar betalen.
Michje1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11
ik zou met een paar dagen wel liegen, met weken niet meer. Voel ik mij ook niet prettig bij.
Gelukkig is hij nu nog vrijwel overal gratis
Gelukkig is hij nu nog vrijwel overal gratis
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik geloof dat dochterlief zelf wel even zou vertellen hoe oud ze nu is...
we hebben nog nooit gelogen om haar leeftijd
Ohh wacht ik moet hem al aanpassen...
Indy heeft dit jaar met de kindervakantie week mee gedaan en daar moest je 4 voor zijn.. dat was 3 weken voor haar verjaardag :-) nu zit mijn schoonfamilie in het bestuurd dus daarom toch mee mogen doen
we hebben nog nooit gelogen om haar leeftijd
Ohh wacht ik moet hem al aanpassen...
Indy heeft dit jaar met de kindervakantie week mee gedaan en daar moest je 4 voor zijn.. dat was 3 weken voor haar verjaardag :-) nu zit mijn schoonfamilie in het bestuurd dus daarom toch mee mogen doen
Gast- Gast
Ik zou ook niet liegen uit principe. Daarnaast denk ik dat mijn dochter mij dan wel even zou corrigeren en dan sta je natuurlijk echt voor schut.
Gast- Gast
Flower_L schreef:liegen jullie weleens over de leeftijd van jullie kind(jes)?
JAAA! erg he Bij ballorig altijd! Leugentje om eigen bestwil dus
Gast- Gast
Dat heeft mijn zus dus ook gehad met haar zoontje. "nee mama, ik ben al 4!" Ai....Twellie schreef:Ik zou ook niet liegen uit principe. Daarnaast denk ik dat mijn dochter mij dan wel even zou corrigeren en dan sta je natuurlijk echt voor schut.
Ik zou het zelf denk ik wel doen als het net een paar dagen of een week scheelt, maar langer niet.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
HeartBeat schreef:
Bij ballorig betaal je toch sowieso voor je kind?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:HeartBeat schreef:
Bij ballorig betaal je toch sowieso voor je kind?
Onder de 1 niet
Gast- Gast
Ik weet niet of ik het zou doen, wellicht als ik alleen bij de kassa sta en mijn man met kinderen verderop wacht. Maar dan wel alleen als het een paar weken is, ze zijn in juni jarig en als we dan in juli naar de dierentuin zouden gaan, denk ik wel dat ik het probeer. Scheelt voor 2 kinderen dan toch 35 euro...
Coco- Ratel
Ik durf een hoop maar dat durf ik dus niet. Ik ben zo bang om voor schut te staan over de rug van mijn kinderen. En dan zijn ze er nog bij ook.
Gast- Gast
Niet? Bij ons wel...alleen volwassenen zijn gratis en baby's in een reiswieg.
Coco- Ratel
Whaha, ik zie het al voor me. Moeders die hun kinderen in een reiswieg proppen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Hier is het van 0 t/m 1 gratis, daarna 6,50 pp
Ouders 2 euro.
Ouders 2 euro.
Gast- Gast
whaha bij Ballorig zeg ik altijd (2x keertjes gedaan) dat F.elice 11 maanden is.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:whaha bij Ballorig zeg ik altijd (2x keertjes gedaan) dat F.elice 11 maanden is.
Haha ik ook hoor
Gast- Gast
Nee, ik vind dat aso. Ik heb wel een keer bij Burgers Zoo gezien hoe een moeder haar kind stond te vertellen dat hij moest liegen over zijn leeftijd als ze er naar vroegen, zo sneu.
Gast- Gast
Ik dacht dat Ballorig eigenlijk allemaal hetzelfde was. Niet dus
Bij ons is het 7,50 per kind en 12+ gratis.
Ik heb een jaarabbo voor de kinderen.
Bij ons is het 7,50 per kind en 12+ gratis.
Ik heb een jaarabbo voor de kinderen.
Coco- Ratel
Toen ik een jaar of 10 was, heeft mijn moeder wel eens tegen me gezegd dat ik nu even 9 jaar ben....haha, vond ik niet zo erg. Hadden we weer geld voor een ijsje!
Ik zou het zelf niet meer doen als mijn kind mij voor schut zou kunnen zetten.
Afgelopen vakantie wilde ik het trouwens nog wel proberen. We gingen met de cabinelift omhoog, en vanaf twee jaar moest je betalen. Aangezien het 26 euro zou schelen, wilde ik het wel proberen. Ik zei bij de kassa: 'two tickets please, 2 adults en 2 children'. De vrouw keek naar Laurens en zei: 'He is free!' Nou mooi, heb ik er niet over hoeven te liegen!
Ik zou het zelf niet meer doen als mijn kind mij voor schut zou kunnen zetten.
Afgelopen vakantie wilde ik het trouwens nog wel proberen. We gingen met de cabinelift omhoog, en vanaf twee jaar moest je betalen. Aangezien het 26 euro zou schelen, wilde ik het wel proberen. Ik zei bij de kassa: 'two tickets please, 2 adults en 2 children'. De vrouw keek naar Laurens en zei: 'He is free!' Nou mooi, heb ik er niet over hoeven te liegen!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Nee hebben wij nooit gedaan en zal dat ook nooit doen. In mijn ogen hoor je gewoon te betalen voor producten die je aanschaft of diensten die je afneemt en zo dus ook als je entree moet betalen om ergens binnen te komen.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
haha dit doet mij denken aan toen ik 11 was en nog moest zeggen dat ik 10 was omdat ik dan op een railrunner kaartje mocht. Ik vond het helemaal niet leuk dat ik 10 moest spelen
Maar we gingen naar den Haag en dat scheelden mijn ouders toch een flinke bak geld ben ik bang. (Nijmegen - den Haag)
Maar we gingen naar den Haag en dat scheelden mijn ouders toch een flinke bak geld ben ik bang. (Nijmegen - den Haag)
Gast- Gast
Wij hebben een abonnement op een dierentuin(tje) hier in de buurt. Toen we die kochten in nov vorig jaar (is een jaar geldig) was ons zoontje nog geen 3, en vanaf die leeftijd moet je gaan betalen. Hij heeft dus geen abonnement. In maart is hij 3 geworden, en hij gaat nog altijd gratis mee naar de dierentuin. Ze vragen het daar nooit, dan ga ik dus echt niet zeggen dat hij al drie is en of we even bijna 20 euro mogen betalen voor hem. Mochten we volgend jaar weer een abonnement nemen dan doen we dat uiteraard ook voor hem, ik ga ook niet glashard staan te liegen, maar aangeven dat hij 3 is doe ik ook niet.
Gast- Gast
Bewust liegen doe ik niet, maar ik heb zelf wel eens meegemaakt dat degene achter de kassa vroeg of ik al 16 was terwijl ik al 25 was, dat vond ik toen zo dom dat ik toen gewoon nee heb gezegd en er dus gratis in mocht.
Bij Plopsaland gaat het trouwens op lengte, kinderen kleiner dan 85 centimeter mogen gratis naar binnen, tussen de 85 centimeter en de 1 meter betaal je een gereduceerd tarief en boven de 1 meter betaal je de volle mep, dit in verband met attracties waar je wel of niet in mag. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dat nou eerlijk vind of niet.
Bij Plopsaland gaat het trouwens op lengte, kinderen kleiner dan 85 centimeter mogen gratis naar binnen, tussen de 85 centimeter en de 1 meter betaal je een gereduceerd tarief en boven de 1 meter betaal je de volle mep, dit in verband met attracties waar je wel of niet in mag. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dat nou eerlijk vind of niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?
» Veel liegen - HELP!
» Tot welke leeftijd
» Leeftijd
» Doe je ook een gecorrigeerde leeftijd als....
» Veel liegen - HELP!
» Tot welke leeftijd
» Leeftijd
» Doe je ook een gecorrigeerde leeftijd als....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: