Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liegen over leeftijd bij entree etc.

+14
Merai
Printje
blondje1313
Susan
LotteK
Darius
M@niek
Spring
Coco
Monnie
Michje1985
Thunder
Tania
Flower_L
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Liegen over leeftijd bij entree etc. Empty Liegen over leeftijd bij entree etc.

Bericht  Flower_L di 16 aug 2011 - 7:23

liegen jullie weleens over de leeftijd van jullie kind(jes)?
bijvoorbeeld in de dierentuin, of speeltuin, ivm hoogte entreegeld?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liegen over leeftijd bij entree etc. Empty Re: Liegen over leeftijd bij entree etc.

Bericht  Tania di 16 aug 2011 - 7:24

We hoeven nu nog nergens te betalen maar ik zou er niet over liegen. In mijn ogen is dat hetzelfde als stelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Liegen over leeftijd bij entree etc. Empty Re: Liegen over leeftijd bij entree etc.

Bericht  Thunder di 16 aug 2011 - 7:27

Bij de oudste nooit gedaan, wel eens aan de kassa gehad dat men niet geloofde dat hij een bepaalde leeftijd had. Hij was (is) redelijk lang voor zijn leeftijd waardoor hij vaak ouder werd geschat. Bij de jongste wel eens gedaan. Die is én behoorlijk klein voor zijn leeftijd én hij loopt achter voor zijn leeftijd. Hij wordt ook altijd jonger geschat.

Edit: Niet bewust trouwens, er werd toen niet naar de leeftijd gevraagd. Tja, dan zeg ik ook niks.

Laatst aangepast door Rataplan op wo 17 aug 2011 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Michje1985 di 16 aug 2011 - 7:29

Ik zou het ook niet zo heel snel doen, maar zowel L. als R. zijn vrij klein voor de leeftijd. Vorige week werd er voor het eerst om de leeftijd van L. gevraagd bij de wok, daar moet je vanaf 3 jaar betalen.

Michje1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11

Bericht  Flower_L di 16 aug 2011 - 7:32

ik zou met een paar dagen wel liegen, met weken niet meer. Voel ik mij ook niet prettig bij.

Gelukkig is hij nu nog vrijwel overal gratis Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 7:49

Ik geloof dat dochterlief zelf wel even zou vertellen hoe oud ze nu is... angel
we hebben nog nooit gelogen om haar leeftijd

Ohh wacht ik moet hem al aanpassen...
Indy heeft dit jaar met de kindervakantie week mee gedaan en daar moest je 4 voor zijn.. dat was 3 weken voor haar verjaardag :-) nu zit mijn schoonfamilie in het bestuurd dus daarom toch mee mogen doen

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:01

Ik zou ook niet liegen uit principe. Daarnaast denk ik dat mijn dochter mij dan wel even zou corrigeren en dan sta je natuurlijk echt voor schut.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 8:17

Flower_L schreef:liegen jullie weleens over de leeftijd van jullie kind(jes)?
bijvoorbeeld in de dierentuin, of speeltuin, ivm hoogte entreegeld?

JAAA! erg he Wink Bij ballorig altijd! Leugentje om eigen bestwil dus :P

Gast
Gast

Bericht  Monnie di 16 aug 2011 - 8:23

Twellie schreef:Ik zou ook niet liegen uit principe. Daarnaast denk ik dat mijn dochter mij dan wel even zou corrigeren en dan sta je natuurlijk echt voor schut.
Dat heeft mijn zus dus ook gehad met haar zoontje. "nee mama, ik ben al 4!" Ai....

Ik zou het zelf denk ik wel doen als het net een paar dagen of een week scheelt, maar langer niet.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Coco di 16 aug 2011 - 9:36

HeartBeat schreef:

Bij ballorig betaal je toch sowieso voor je kind?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:38

Nois schreef:
HeartBeat schreef:

Bij ballorig betaal je toch sowieso voor je kind?

Onder de 1 niet Wink

Gast
Gast

Bericht  Coco di 16 aug 2011 - 9:39

Ik weet niet of ik het zou doen, wellicht als ik alleen bij de kassa sta en mijn man met kinderen verderop wacht. Maar dan wel alleen als het een paar weken is, ze zijn in juni jarig en als we dan in juli naar de dierentuin zouden gaan, denk ik wel dat ik het probeer. Scheelt voor 2 kinderen dan toch 35 euro... nerd
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:39

Ik durf een hoop maar dat durf ik dus niet. Ik ben zo bang om voor schut te staan over de rug van mijn kinderen. En dan zijn ze er nog bij ook.

Gast
Gast

Bericht  Coco di 16 aug 2011 - 9:40

Niet? Bij ons wel...alleen volwassenen zijn gratis en baby's in een reiswieg.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Spring di 16 aug 2011 - 9:51

Whaha, ik zie het al voor me. Moeders die hun kinderen in een reiswieg proppen. :P

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:01

Hier is het van 0 t/m 1 gratis, daarna 6,50 pp
Ouders 2 euro.

Gast
Gast

Bericht  M@niek di 16 aug 2011 - 10:25

whaha bij Ballorig zeg ik altijd (2x keertjes gedaan) dat F.elice 11 maanden is.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:33

M@niek schreef:whaha bij Ballorig zeg ik altijd (2x keertjes gedaan) dat F.elice 11 maanden is.

Haha ik ook hoor Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 18:27

Nee, ik vind dat aso. Ik heb wel een keer bij Burgers Zoo gezien hoe een moeder haar kind stond te vertellen dat hij moest liegen over zijn leeftijd als ze er naar vroegen, zo sneu.

Gast
Gast

Bericht  Coco di 16 aug 2011 - 19:29

Ik dacht dat Ballorig eigenlijk allemaal hetzelfde was. Niet dus Wink
Bij ons is het 7,50 per kind en 12+ gratis.
Ik heb een jaarabbo voor de kinderen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Darius di 16 aug 2011 - 21:58

Toen ik een jaar of 10 was, heeft mijn moeder wel eens tegen me gezegd dat ik nu even 9 jaar ben....haha, vond ik niet zo erg. Hadden we weer geld voor een ijsje!

Ik zou het zelf niet meer doen als mijn kind mij voor schut zou kunnen zetten.

Afgelopen vakantie wilde ik het trouwens nog wel proberen. We gingen met de cabinelift omhoog, en vanaf twee jaar moest je betalen. Aangezien het 26 euro zou schelen, wilde ik het wel proberen. Ik zei bij de kassa: 'two tickets please, 2 adults en 2 children'. De vrouw keek naar Laurens en zei: 'He is free!' Nou mooi, heb ik er niet over hoeven te liegen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  LotteK di 16 aug 2011 - 22:29

Nee hebben wij nooit gedaan en zal dat ook nooit doen. In mijn ogen hoor je gewoon te betalen voor producten die je aanschaft of diensten die je afneemt en zo dus ook als je entree moet betalen om ergens binnen te komen.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 22:39

haha dit doet mij denken aan toen ik 11 was en nog moest zeggen dat ik 10 was omdat ik dan op een railrunner kaartje mocht. Ik vond het helemaal niet leuk dat ik 10 moest spelen :P

Maar we gingen naar den Haag en dat scheelden mijn ouders toch een flinke bak geld ben ik bang. (Nijmegen - den Haag)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 22:42

Wij hebben een abonnement op een dierentuin(tje) hier in de buurt. Toen we die kochten in nov vorig jaar (is een jaar geldig) was ons zoontje nog geen 3, en vanaf die leeftijd moet je gaan betalen. Hij heeft dus geen abonnement. In maart is hij 3 geworden, en hij gaat nog altijd gratis mee naar de dierentuin. Ze vragen het daar nooit, dan ga ik dus echt niet zeggen dat hij al drie is en of we even bijna 20 euro mogen betalen voor hem. Mochten we volgend jaar weer een abonnement nemen dan doen we dat uiteraard ook voor hem, ik ga ook niet glashard staan te liegen, maar aangeven dat hij 3 is doe ik ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 16 aug 2011 - 23:56

Bewust liegen doe ik niet, maar ik heb zelf wel eens meegemaakt dat degene achter de kassa vroeg of ik al 16 was terwijl ik al 25 was, dat vond ik toen zo dom dat ik toen gewoon nee heb gezegd en er dus gratis in mocht.

Bij Plopsaland gaat het trouwens op lengte, kinderen kleiner dan 85 centimeter mogen gratis naar binnen, tussen de 85 centimeter en de 1 meter betaal je een gereduceerd tarief en boven de 1 meter betaal je de volle mep, dit in verband met attracties waar je wel of niet in mag. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dat nou eerlijk vind of niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: