Liegen over je leeftijd?
+13
Rovine
Ella
Sugarfall
Blond
tuttebel
Monte
Susan
Filoria
Tabbert
Sneeuwvlok
RYW
Marin
Bazinga
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Liegen over je leeftijd?
Stel je voor...
Jij bent 22 jaar en treft een leuke jongen. Op de één of andere manier komt het op de leeftijd. Jij denkt dat hij 26 jaar is en hij ontkent dit niet. Ook wanneer je later nog eens vraagt of hij echt 26 jaar zegt hij dat het is zoals jij dacht. Echter, na weken contact en nadat er gezoend is, kom je er via een vriend achter dat hij geen 26 jaar is maar bijna 32 jaar.
Absolute afknapper of niet?
Jij bent 22 jaar en treft een leuke jongen. Op de één of andere manier komt het op de leeftijd. Jij denkt dat hij 26 jaar is en hij ontkent dit niet. Ook wanneer je later nog eens vraagt of hij echt 26 jaar zegt hij dat het is zoals jij dacht. Echter, na weken contact en nadat er gezoend is, kom je er via een vriend achter dat hij geen 26 jaar is maar bijna 32 jaar.
Absolute afknapper of niet?
Laatst aangepast door Maura op zo 15 apr 2012 - 9:18; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Liegen over je leeftijd?
De leeftijd op zich zou geen afknapper, maar de leugen; ja, dikke afknapper.
Je verhaal is wel vaag Jij bent geen 22!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zulk vaag contact zou ik sowieso niet hebben; dus ja, het zal wel een afknapper voor me zijn, maar meer omdat ik gewoon iemand eerst wil kennen voordat ik er mee zoen enz en daar hoort zoiets als leeftijd ook gewoon bij.
Gast- Gast
Jop schreef:De leeftijd op zich zou geen afknapper, maar de leugen; ja, dikke afknapper.
Klopt, maar het gaat ook niet over mij. Ik ben niet degene die 22 jaar is en ook niet degene die bijna 32 jaar is.
Pippa; Heb het verhaal even aangepast. Want ze gingen al weken met elkaar om, nadat er gezoend werd.
Laatst aangepast door Maura op zo 15 apr 2012 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, je gaat geen relatie opbouwen met iemand die liegt over zoiets wat toch wel uit komt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Precies, ik zou dan ook denken dat zo'n man eigenlijk niks met je wil behalve een leuke scharrel, anders had hij niet over zoiets gelogen dat toch wel uitkomt.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Wel een afknapper, maar als hij dat één keer heeft gezegd tijdens een dronken avond, dan zou het mij niet zo heel veel boeien.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
DIKKE VETTE AFKNAPPER. Wat een leugenaar is het dan. Echt gelijk dumpen die hap
Ik hou gewoon echt niet van leugenaars, vooral niet om zoiets stoms en kleins
Ik hou gewoon echt niet van leugenaars, vooral niet om zoiets stoms en kleins
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Toen ik mijn man voor het eerst sprak vroeg ik hoe oud hij en een vriend van hem waren. Die vriend: 'raad maar'. Dus ik: '23 en 27'. Daarop begonnen zij te lachen. Mijn man: 'raad maar nog een keer'. Dus ik blijf een beetje leeftijden roepen, tot ik erop uitkwam dat die vriend 20 was en hij 35 ofzo. Ondertussen geloofde ik het nog maar half. Maar ze bleven volhouden.
Een tijdje later toen we elkaar weer spraken bleek dat ik het met die eerste gok dus precies goed had geraden. Lolbroeken.
Een tijdje later toen we elkaar weer spraken bleek dat ik het met die eerste gok dus precies goed had geraden. Lolbroeken.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Sneeuwvlok schreef:Wel een afknapper, maar als hij dat één keer heeft gezegd tijdens een dronken avond, dan zou het mij niet zo heel veel boeien.
Hij houdt het blijkbaar al weken zo. Waarschijnlijk denkt hij dat hij geen kans maakt als hij 10 jaar ouder is, maar hallo, dit is ook niet bepaald aantrekkelijk.
Maura, wat vind jij zelf?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik had dat voor mezelf een te groot leeftijdsverschil gevonden en ik had het ook vervelend gevonden dat hij erover had gelogen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het ook echt een afknapper, dan kun je toch nooit een relatie opbouwen als het al begint met een leugen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
RYW schreef:
Maura, wat vind jij zelf?
Dit verhaal slaat niet op mijn persoon, maar is het verhaal van een vriend van mij. En juist omdat het een vriend van mij is, vond ik het moeilijk om een echte mening te vormen over zijn leugen.
Hij vertelde dat ze elkaar in de kroeg hadden ontmoet en dat ze hem 26 had geschat. Hij had het niet ontkend en ook niet bevestigd. Op dat moment dacht ik nog zoals Sneeuwvlok dacht. Als het één keer gebeurd, dan kun je het tijdens een volgend gesprek nog weer rechttrekken. Namelijk:"Volgens mij denk je dat ik 26 jaar ben, dat heb ik ook niet ontkend noch bevestigd, maar ik ben bijna 32 jaar". Maar hij heeft de leugen in stand gehouden tot hij werd ontmaskerd door een vriend, die niet wist dat hij had gelogen over zijn leeftijd. Ze heeft het contact direct afgebroken.
En daar geef ik haar gelijk in. Want het is een leugen die hij niet in stand had moeten houden. Waar hij zelf voor had moeten uitkomen. Om vervolgens alle concequenties te dragen. Ik heb hem ook gevraagd wat hem bezielde en het enige wat hij zei was, "Ik was onzeker en ik dacht dat ze me sowieso niet zag zitten". Nee, dan is het handig om een leugen in stand te houden. Ik vind het dom en onhandig van hem. En wanneer dacht ze dat zij erachter zou komen? Wanneer de relatie wel goed zou lopen? Wanneer ze het trouwboekje ziet? Lekker dan, blijkt hij niet uit 86 te komen, maar uit 81. Lekker begin voor de rest van de toekomst.
Dat heb ik hem trouwens ook gezegd hoor. Maar vond het wel moeilijk. Omdat ik weet dat hij ontzettend onzeker is en het verschrikkelijk vindt om nu nog vrijgezel te zijn. En ik gun hem van harte een harte een relatie, ook met deze meid, maar dan moet hij niet zo dom zijn om te liegen. Dat laatste ziet hij gelukkig nu ook zelf in.
Gast- Gast
Dat liegen vind ik wel echt een afknapper. Ik dacht eerst ook dat mijn vriend veel jonger was dan hij is maar toen ik hem vroeg hoe oud hij was heeft hij daar nooit een geheim van gemaakt. Ik vind liegen trouwens sowieso wel een afknapper.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
De leeftijd niet, maar wel het feit dat hij erover liegt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is dan een wijze les voor de volgende keer, denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
Afknapper, als nu je al gaat liegen over je leeftijd hoe zal dit dan gaan in de toekomst?
Gast- Gast
Hier was laatst ook een topic over op Viva, een meisje van 18 had hetzelfde gedaan bij een man van 28, en hij had ook meteen het contact daarna verbroken, zij dacht dat als ze eerlijk was over haar leeftijd, hij haar te kinderachtig had gevonden.
Jouw vriend heeft het dus gedaan omdat hij onzeker was? Ik vind het raar, leeftijd komt sowieso uit, en je kunt beter gewoon meteen eerlijk zijn, komen er ook geen problemen van. Ik weet niet zeker of ik zelf meteen het hele contact zou verbreken, maar ik zou het wel raar vinden en er ook wel anders instaan daarna.
Jouw vriend heeft het dus gedaan omdat hij onzeker was? Ik vind het raar, leeftijd komt sowieso uit, en je kunt beter gewoon meteen eerlijk zijn, komen er ook geen problemen van. Ik weet niet zeker of ik zelf meteen het hele contact zou verbreken, maar ik zou het wel raar vinden en er ook wel anders instaan daarna.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Hier was laatst ook een topic over op Viva, een meisje van 18 had hetzelfde gedaan bij een man van 28, en hij had ook meteen het contact daarna verbroken, zij dacht dat als ze eerlijk was over haar leeftijd, hij haar te kinderachtig had gevonden.
Dat heb ik ook gelezen, maar zij was ook echt verontwaardigd dat hij haar afwees op haar leeftijd. Terwijl het ten eerste natuurlijk niet alleen om haar leeftijd ging maar ook om het feit dat ze had gelogen en ten tweede, als zij liegt omdat ze bang is dat hij haar te jong vindt dan is het wel een beetje raar om zo kwaad te worden als hij dat ook daadwerkelijk víndt.
Susan- Lady Post-a-lot
Jop schreef:De leeftijd op zich zou geen afknapper, maar de leugen; ja, dikke afknapper.
Eens!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hele grote afknapper. Ik vind dat daarmee het beoordelingsvermogen van die ander flink beledigd wordt. Hij geeft haar niet de keuze of ze met iemand van 32 verder wil, maar maakt die keuze voor haar. Mensen die geheimzinnig doen over hun leeftijd doen voor mij al meteen af, ik ben oud en wijs genoeg om zelf te beslissen of ik met (bijvoorbeeld) een veertiger om wil gaan of niet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Susan schreef:Sugarfall schreef:Hier was laatst ook een topic over op Viva, een meisje van 18 had hetzelfde gedaan bij een man van 28, en hij had ook meteen het contact daarna verbroken, zij dacht dat als ze eerlijk was over haar leeftijd, hij haar te kinderachtig had gevonden.
Dat heb ik ook gelezen, maar zij was ook echt verontwaardigd dat hij haar afwees op haar leeftijd. Terwijl het ten eerste natuurlijk niet alleen om haar leeftijd ging maar ook om het feit dat ze had gelogen en ten tweede, als zij liegt omdat ze bang is dat hij haar te jong vindt dan is het wel een beetje raar om zo kwaad te worden als hij dat ook daadwerkelijk víndt.
Ja klopt inderdaad, zij liet het overkomen alsof hij nu de botte lul was door het contact ineens te verbreken, terwijl het in mijn ogen wel heel logisch is, gezien het leeftijdsverschil en zeker omdat erover werd gelogen in eerste instantie.
Sugarfall- Kletskop
Dan zou ik al afknappen omdat het dan een hele domme vent moet zijn, want zoiets komt toch uit en als ie dat al niet snapt....
Gast- Gast
Er was ook een keer iemand op het Vivaforum die had gelogen over haar kleur ogen, ze had bruine kleurlenzen in toen ze haar vriend leerde kennen en hij was zo weg van haar bruine ogen dat ze maandenlang heeft verzwegen dat ze blauwe ogen had. Toen ze het vertelde was het ook uit, niet om de kleur ogen, maar omdat ze dacht dat hij haar alleen om haar oogkleur wilde en ze het zo lang voor zich had gehouden.
Susan- Lady Post-a-lot
Sorry haha, maar dat vind ik eigenlijk wel een beetje grappig als ik het zo lees.
Ook wel raar, hij wil haar dus niet alleen voor haar ogen, maar maakt het wel uit zodra ze het verteld. Ik snap vanwege de leugen, en dat het heel raar is als je er dan achterkomt, maar ik vind het toch een beetje raar. Ik vind dat wel iets anders dan leeftijd. Dit is in mijn ogen een hele kleine reden, en ook een best kortzichtige, om een relatie van een paar maanden te verbreken.
Ook wel raar, hij wil haar dus niet alleen voor haar ogen, maar maakt het wel uit zodra ze het verteld. Ik snap vanwege de leugen, en dat het heel raar is als je er dan achterkomt, maar ik vind het toch een beetje raar. Ik vind dat wel iets anders dan leeftijd. Dit is in mijn ogen een hele kleine reden, en ook een best kortzichtige, om een relatie van een paar maanden te verbreken.
Sugarfall- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Liegen over leeftijd bij entree etc.
» Leeftijd in relatie
» nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?
» Leeftijd
» 1 - 100 leeftijd
» Leeftijd in relatie
» nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?
» Leeftijd
» 1 - 100 leeftijd
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: