Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+15
Twellie
Monte
Pompoen
Bliss
June
SuperGrover
Lejow
Steep
Antibes
Stuiterbal
Susan
Caro
Roza
Sweet Sylvana
Aimee
19 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:43

Schiet mij maar lek maar ik snap er niks meer van. Misschien maar beter ook als ik zo lees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:51

Dank je voor de uitgebreide reactie Nicky, dat waardeer ik! Lijkt me voor jullie ook lastig als jullie niet alle info hebben, maar wel erop worden aangesproken en vervolgens weinig of moeilijk contact met Admin kunnen krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  June di 18 sep 2012 - 4:52

Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Reva. Bedankt Burgemeester!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:55

Monte schreef:Youandi: ik snap dit echt niet van je. Het was weer klaar en nu moet jij nog eens gaan melden dat je de OP nog in je bezit hebt. Dit heb je al gedaan, handel het dan lekker af met pm. Het lijkt wel of er altijd mensen zijn die de rel toch weer in stand willen houden/willen aanwakkeren.

Ik doe dit ook via pm! Maar mensen vragen er in dit topic, via fb en via mail naar, dus nu meld ik dat ik het via pm toestuur aan de mensen die er om vragen/vroegen.

Susan wil het topic niet terug. Begrijpelijk. Ook de beginpost ga ik hier niet neerzetten, omdat er dan weer een openbare discussie oplaait. Ik doe het alleen aan de mensen die er zelf in genoemd werden en de mensen die er uit interesse/vriendschap naar vragen.

Sorry dat ik dat hier zopas meldde. Het gaat alleen wat sneller dan via pm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:56

Caroow schreef:Er staat in die OP toch ook wat over Youandi zelf.. Dus het is niet dat ze hem verspreid om anderen te kwetsen lijkt mij.

Precies. Ik mag toch open zijn naar de mensen die er om vragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 5:05

Smikkell schreef:Moest dit topic weer omhoog en de discussie weer opnieuw? Voor wie is dit goed? Om de reden mocht toch ook niet het hele topic terug. Stuur dan die zin die over jezelf gaat, als het de reden is die caroow post.

Nu mogen mensen wel een mening vormen over de op, maar niet over verloop van het topic? Vreemde actie dit.

Het topic was vanochtend ook al een keer omhoog gehaald, dus waarom ben ik nu dan weer de schuldige?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 5:14

Youandi schreef:
Smikkell schreef:Moest dit topic weer omhoog en de discussie weer opnieuw? Voor wie is dit goed? Om de reden mocht toch ook niet het hele topic terug. Stuur dan die zin die over jezelf gaat, als het de reden is die caroow post.

Nu mogen mensen wel een mening vormen over de op, maar niet over verloop van het topic? Vreemde actie dit.

Het topic was vanochtend ook al een keer omhoog gehaald, dus waarom ben ik nu dan weer de schuldige?
Ja, en als Carrie in de sloot springt...

Lijkt of je bewust iets in stand wilt houden. Zie het nut van doorsturen écht niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 5:21

Burgemeester Nicky schreef:Ik had me voorgenomen niet echt te reageren in dit topic, omdat ik eerlijk gezegd geen flauw idee heb wat ik hier moet melden.

Ik zal eerst reageren op de vraag van Sunprincess. Wat ik heb begrepen van Admin/Zusje is dat Doedel haar account zelf weg wilde hebben. Zij heeft daarna haar account verwijderd en haar een IP ban voor 2 weken gegeven. Na die twee weken wordt de IP ban opgeheven, maar het account van Doedel blijft verwijderd, omdat Doedel dat zelf zou willen. Dit vind ik, gezien de regels, acceptabel. Daarom ben ik hier niet tegenin gegaan.

Daarnaast vind ik het ook onnodig om de eerste post van Doedel uit het desbetreffende topic rond te sturen naar diverse forumsters. Ik zie daar de meerwaarde niet van in, maar ik kan jullie daar ook niet in tegenhouden.

Verder ben ik net als jullie ook een beetje flabbergasted door deze situatie. Ik, en de andere burgemeesters met mij, hebben zeer weinig contact met de Admin/Zusje gekregen de laatste dagen. Het is voor ons dus ook gissen naar de echte waarheid achter alle dingen die gebeurd zijn. Ik ga geen partij kiezen, ik weet de feiten namelijk niet. Wat er gebeurd is, is buiten sowieso mijn weten om gebeurd. Ik vind het kwalijk dat het vertrouwen van vele forumsters door ons als crew is geschonden. Dat is nooit de bedoeling geweest achter het biechtaccount of wat dan ook. Ik vond het juist goed om te zien dat er veel gebruik werd gemaakt van het biechtaccount, omdat er voor vele blijkbaar genoeg te biechten is.

Ik sta open voor commentaar, maar weet wel dat ik niet op alle vragen antwoord kan geven omdat ik simpelweg de feiten niet ken. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Bedankt voor je reactie. Zoals ik eerder al schreef, heb ik niets slechts over de burgemeesters. De een houdt zich wat anoniemer dan de ander, maar negatieve verhalen heb ik nooit gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 5:26

Smikkell schreef:
Youandi schreef:
Smikkell schreef:Moest dit topic weer omhoog en de discussie weer opnieuw? Voor wie is dit goed? Om de reden mocht toch ook niet het hele topic terug. Stuur dan die zin die over jezelf gaat, als het de reden is die caroow post.

Nu mogen mensen wel een mening vormen over de op, maar niet over verloop van het topic? Vreemde actie dit.

Het topic was vanochtend ook al een keer omhoog gehaald, dus waarom ben ik nu dan weer de schuldige?
Ja, en als Carrie in de sloot springt...

Lijkt of je bewust iets in stand wilt houden. Zie het nut van doorsturen écht niet.



Ik ga wel weer off topic Bak hier je taart.  - Pagina 8 253468018 smikkel de recepten? Ik heb nog steeds honger!

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 5:38

Haha Sweet Sylvana, jij hebt ook een rel-bel op je laptop zeker? Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 5:41

Rush schreef:Haha Sweet Sylvana, jij hebt ook een rel-bel op je laptop zeker? Bak hier je taart.  - Pagina 8 1578173417



Haha nee ik heb echt honger! We hadden het over het 17 dagen dieet ze zou recepten plaatsen vandaar Wink Ik houd het echt niet vol haha

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 5:42

Ik heb ook honger, maar als je op dieet bent zal ik je besparen waar ik zin in heb..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Sweet Sylvana di 18 sep 2012 - 5:43

Rush schreef:Ik heb ook honger, maar als je op dieet bent zal ik je besparen waar ik zin in heb..

Haha dat hoeft niet hoor ik weet het al, mac, dropjes, chocola, chips hhaahhaha ik heb er allemaal zin in!!!

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 8:21

Caroow schreef:Er staat in die OP toch ook wat over Youandi zelf.. Dus het is niet dat ze hem verspreid om anderen te kwetsen lijkt mij.
Niet dus Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 8:44

Smikkell schreef:
Caroow schreef:Er staat in die OP toch ook wat over Youandi zelf.. Dus het is niet dat ze hem verspreid om anderen te kwetsen lijkt mij.
Niet dus Neutral

Vertel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 8:49

:nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:26

Bak hier je taart.  - Pagina 8 000688990_001_FRAL1101116_300

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:49

Pippa schreef:Bak hier je taart.  - Pagina 8 000688990_001_FRAL1101116_300
Heb je daar een recept van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:59

Youandi schreef:
Smikkell schreef:
Caroow schreef:Er staat in die OP toch ook wat over Youandi zelf.. Dus het is niet dat ze hem verspreid om anderen te kwetsen lijkt mij.
Niet dus Neutral

Vertel?

Ik kan wel vertellen dat er stond dat ze zich niet zo druk moest maken om haar lichaam, dat het goed was zo. Alleen niet met die woorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:09

Smikkell schreef:
Pippa schreef:Bak hier je taart.  - Pagina 8 000688990_001_FRAL1101116_300
Heb je daar een recept van?

Jazeker!

http://www.ah.nl/allerhande/recepten/689092/chocoladetaart

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:18

Pippa schreef:
Smikkell schreef:
Pippa schreef:Bak hier je taart.  - Pagina 8 000688990_001_FRAL1101116_300
Heb je daar een recept van?

Jazeker!

http://www.ah.nl/allerhande/recepten/689092/chocoladetaart
Ah, dank u!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:23

Maura schreef:
Youandi schreef:
Smikkell schreef:
Caroow schreef:Er staat in die OP toch ook wat over Youandi zelf.. Dus het is niet dat ze hem verspreid om anderen te kwetsen lijkt mij.
Niet dus Neutral

Vertel?

Ik kan wel vertellen dat er stond dat ze zich niet zo druk moest maken om haar lichaam, dat het goed was zo. Alleen niet met die woorden.
'Youandi, wees blij met je figuur! Laat het zoals het is!'
De reden dat het wordt doorgestuurd is jammer, gezien ze in PM aangeeft dat het niet om zichzelf gaat, maar de opmerking naar Susan.. alleen dát was toch al uitgepraat? En Susan wilde het toch laten rusten?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 10:28

Dat stond er inderdaad.

Als mensen nieuwsgierig zijn, is dat toch niet zo erg?

Voor de rest is het voor mij ook wel klaar. Susan en Doedel hebben het uitgesproken. Klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan di 18 sep 2012 - 10:48

Het is inderdaad uitgepraat met Doedel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 8 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum