Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+15
Twellie
Monte
Pompoen
Bliss
June
SuperGrover
Lejow
Steep
Antibes
Stuiterbal
Susan
Caro
Roza
Sweet Sylvana
Aimee
19 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 11:29

Sweet Sylvana schreef:
Smikkell schreef:
Sweet Sylvana schreef:
Antibes schreef:
Bliss schreef:Ga je mijn vraag nog beantwoorden, Smikkell?

Er wordt vast wel érgens over je geroddeld joh, maak je niet druk, ook jij telt mee.. Sleep

Haha, sorry ik moest hier om lachen Embarassed (ben ik nu een stoker:shock: ?)
Ik moest er ook om lachen hoor.

Ow shit nu zit ik bij jou in het team wil ik dat wel? (grapje hoor!) jij geeft mij morgen recepten dus ik moet jou wel tevriend houden Wink
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bliss ma 17 sep 2012 - 11:31

Antibes schreef:
Bliss schreef:Ga je mijn vraag nog beantwoorden, Smikkell?

Er wordt vast wel érgens over je geroddeld joh, maak je niet druk, ook jij telt mee.. Sleep

Grapjas Rolling Eyes Ik mocht jou altijd wel, maar dat is bij dezen ook klaar geloof ik.
En Smikkell, tot zover dus de openhartigheid? Wel een suggestief antwoord geven en er vervolgens niks meer over willen zeggen: kinderachtig. Maar laat ook maar, anders moet ik dit straks ook nog gaan bespreken met m'n psychologe. laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 11:32

Serieus? Jij kan ook niets hebben dan..

Als je me alleen mag als ik vriendelijke dingen zeg en niet als ik scherpe opmerkingen maak (die ik dit topic overal en tegen iedereen maak en nooit serieus kwaad bedoel) dan zijn we idd vrij snel klaar ja. Wtf wat een overdreven reactie dit.


Laatst aangepast door Antibes op ma 17 sep 2012 - 11:43; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 11:33

Bliss schreef:
Antibes schreef:
Bliss schreef:Ga je mijn vraag nog beantwoorden, Smikkell?

Er wordt vast wel érgens over je geroddeld joh, maak je niet druk, ook jij telt mee.. Sleep

Grapjas Rolling Eyes Ik mocht jou altijd wel, maar dat is bij dezen ook klaar geloof ik.
En Smikkell, tot zover dus de openhartigheid? Wel een suggestief antwoord geven en er vervolgens niks meer over willen zeggen: kinderachtig. Maar laat ook maar, anders moet ik dit straks ook nog gaan bespreken met m'n psychologe. laughcry
Als ik wel wat zeg is het niet goed en als ik niets zeg is het ook niet goed, dus wat dat betreft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 11:34

Antibes schreef:Serieus? Jij kan ook niets hebben dan..
Dat heb ik ook gehoord laughcry

Ik ga slapen, Trusten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bliss ma 17 sep 2012 - 11:35

Een simpel "nee" had dan ook volstaan als antwoord op mijn vraag aan jou.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Sweet Sylvana ma 17 sep 2012 - 11:37

Smikkell schreef:
Antibes schreef:Serieus? Jij kan ook niets hebben dan..
Dat heb ik ook gehoord Bak hier je taart.  - Pagina 7 394967

Ik ga slapen, Trusten!

Ik ga mee :p lekker slapen iedereen! Ciaooooo

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 12:01

June schreef:
Bliss schreef:Ik ben toch best benieuwd naar die OP nu, geen idee of ik ook ergens genoemd word namelijk!

Moet je Youandi mailen. Ze komt hier voorlopig niet, maar heeft wel die post.

Ik heb ze ook...

Je wordt voor zover ik weet nergens genoemd Bliss.

Aardbeientaart anyone? Is nog over van gisteren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie ma 17 sep 2012 - 12:10

Bliss: don't worry, je bent niet genoemd.

Ik heb trouwens altijd wel gedacht dat er te zien was wie er achter de posts in het biechttopic zaten. Ben er zelf ook voorzichtig mee omgesprongen en heb er meer frustraties geuit dan mijn diepste geheimen.

Maar wat ik me nu nog afvraag: zijn pm's ook te lezen voor de moderators?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  June ma 17 sep 2012 - 12:19

Niet te lezen, maar ze kunnen wel zien wie er naar wie berichten stuur.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 17:42

Ff een vraagje tussendoor: las op WhatsApp dat erover gedacht wordt het forum te verwijderen. Is dat echt aan de orde? Zo ja, hoop ik het hier bevestigd te krijgen, zodat ik eventueel reacties kan verwijderen en die dus niet op het internet blijven staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Ibbeltje ma 17 sep 2012 - 17:47

Nee Zusje zei gisteren dat ze het forum niet gaat verwijderen. Wie zei dat dan ?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 18:30

Ibbeltje schreef:Nee Zusje zei gisteren dat ze het forum niet gaat verwijderen. Wie zei dat dan ?

Dat doet er niet toe, toch? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 18:41

Nour schreef:
Ibbeltje schreef:Nee Zusje zei gisteren dat ze het forum niet gaat verwijderen. Wie zei dat dan ?

Dat doet er niet toe, toch? smile

Ah jonge, al dat geroddel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 18:42

Wat ik begrepen heb is dat Zusje als forummer zichzelf gaat terugtrekken en dat ze inderdaad gezegd heeft dat ze, als ze zich als admin terug zou trekken, er dan ook geen forum meer is. Misschien is dat een eigen leven gaan leiden want in datzelfde bericht zei ze ook dat ze om die reden wel als admin aanwezig blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 18:49

Luce schreef:
Nour schreef:
Ibbeltje schreef:Nee Zusje zei gisteren dat ze het forum niet gaat verwijderen. Wie zei dat dan ?

Dat doet er niet toe, toch? smile

Ah jonge, al dat geroddel Wink

Haha, ik heb met verbazing gelezen... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 20:04

Bliss schreef:Zo, hier heb ik ook e.e.a. op te zeggen en wel het volgende:


- WTF Carrie, ik was ervan overtuigd dat je nu in A'dam woonde!! Dat was toch het plan? Waarom is het veranderd?

Dat was zeker het plan! De buurten waarin wij willen wonen zijn vrij duur, Oud Zuid, De pijp, Staatsliedenbuurt, enz. De ruimte die wij dan konden kopen met balkon en goede badkamer en keuken + 2 slaapkamers was dan ongeveer 65m2. Toen zag ik het huis dat we nu hebben, de tuin alleen al is 70m2. Toen ben ik nog eens goed gaan nadenken. Het is in een hartstikke leuke buurt, op 100m afstand van een oud dorpje met allemaal restaurantjes, mooie kerken, echt prachtig. En hebben we toch hiervoor gekozen. Als we in Amsterdam waren gaan wonen waren we er na 1 baby al weer uitgegroeid en daar zit je dan smile We vinden het wel super super jammer, maar het is uiteindelijk de verstandigste keuze geweest. En we hebben een prachtig groot huis met zolder en 4 slaapkamers, ligbad, voor- en achtertuin. Dus we zijn er wel heel blij mee!

Bij dezen mijn uitleg smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 3:49

TIjdelijk terugtrekken is bij deze gewoon een uurtje of... 14 hoor. Don't worry I love you

Maar ik ben nu op het werk, dus zal vanavond de openingspost wel even toesturen aan degenen die er via pm om vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:14

En dat is niet onaardig voor Susan? Dat jij de OP gaat verspreiden? Of weer olie op het vuur gooien?
Het ging al een tijd niet meer om de openingspost van Doedel, maar om het verloop van dat topic.

Maar nu het topic toch weer omhoog is, ben ik wel benieuwd of er nog een reactie komt waarom Doedel een permanente ban heeft gekregen (deels om persoonlijke redenen) en waarom de andere burgemeesters daarmee akkoord gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:18

Reva schreef:En dat is niet onaardig voor Susan? Dat jij de OP gaat verspreiden? Of weer olie op het vuur gooien?
Het ging al een tijd niet meer om de openingspost van Doedel, maar om het verloop van dat topic.

Maar nu het topic toch weer omhoog is, ben ik wel benieuwd of er nog een reactie komt waarom Doedel een permanente ban heeft gekregen (deels om persoonlijke redenen) en waarom de andere burgemeesters daarmee akkoord gaan.

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Caroow di 18 sep 2012 - 4:19

Er staat in die OP toch ook wat over Youandi zelf.. Dus het is niet dat ze hem verspreid om anderen te kwetsen lijkt mij.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:24

Moest dit topic weer omhoog en de discussie weer opnieuw? Voor wie is dit goed? Om de reden mocht toch ook niet het hele topic terug. Stuur dan die zin die over jezelf gaat, als het de reden is die caroow post.

Nu mogen mensen wel een mening vormen over de op, maar niet over verloop van het topic? Vreemde actie dit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:25

Sunprincess schreef:
Reva schreef:En dat is niet onaardig voor Susan? Dat jij de OP gaat verspreiden? Of weer olie op het vuur gooien?
Het ging al een tijd niet meer om de openingspost van Doedel, maar om het verloop van dat topic.

Maar nu het topic toch weer omhoog is, ben ik wel benieuwd of er nog een reactie komt waarom Doedel een permanente ban heeft gekregen (deels om persoonlijke redenen) en waarom de andere burgemeesters daarmee akkoord gaan.

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Ik ook..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Burgemeester Nicky di 18 sep 2012 - 4:39

Ik had me voorgenomen niet echt te reageren in dit topic, omdat ik eerlijk gezegd geen flauw idee heb wat ik hier moet melden.

Ik zal eerst reageren op de vraag van Sunprincess. Wat ik heb begrepen van Admin/Zusje is dat Doedel haar account zelf weg wilde hebben. Zij heeft daarna haar account verwijderd en haar een IP ban voor 2 weken gegeven. Na die twee weken wordt de IP ban opgeheven, maar het account van Doedel blijft verwijderd, omdat Doedel dat zelf zou willen. Dit vind ik, gezien de regels, acceptabel. Daarom ben ik hier niet tegenin gegaan.

Daarnaast vind ik het ook onnodig om de eerste post van Doedel uit het desbetreffende topic rond te sturen naar diverse forumsters. Ik zie daar de meerwaarde niet van in, maar ik kan jullie daar ook niet in tegenhouden.

Verder ben ik net als jullie ook een beetje flabbergasted door deze situatie. Ik, en de andere burgemeesters met mij, hebben zeer weinig contact met de Admin/Zusje gekregen de laatste dagen. Het is voor ons dus ook gissen naar de echte waarheid achter alle dingen die gebeurd zijn. Ik ga geen partij kiezen, ik weet de feiten namelijk niet. Wat er gebeurd is, is buiten sowieso mijn weten om gebeurd. Ik vind het kwalijk dat het vertrouwen van vele forumsters door ons als crew is geschonden. Dat is nooit de bedoeling geweest achter het biechtaccount of wat dan ook. Ik vond het juist goed om te zien dat er veel gebruik werd gemaakt van het biechtaccount, omdat er voor vele blijkbaar genoeg te biechten is.

Ik sta open voor commentaar, maar weet wel dat ik niet op alle vragen antwoord kan geven omdat ik simpelweg de feiten niet ken. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Monte di 18 sep 2012 - 4:40

Youandi: ik snap dit echt niet van je. Het was weer klaar en nu moet jij nog eens gaan melden dat je de OP nog in je bezit hebt. Dit heb je al gedaan, handel het dan lekker af met pm. Het lijkt wel of er altijd mensen zijn die de rel toch weer in stand willen houden/willen aanwakkeren.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 7 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum