Taarten Topique
+72
cin-87
silly-one
dolfijntje24
PiP
Minx
snapple
Elsje
bbguv
Luthien
Muffin
Juul
Sjaantje
Nathalie
Aimee
Rovine
bluppie
Try
smooch
Monte
Caesar
Sweety
*Lookie*
Maaike
Mida4you
Mamasapje
Roza
Sarah1985
Zora
Qiara
Arwyn
Eris
patjuhhh
InweCulnamo
Rosa
Dennenappel
tralala
_Lana_
Laquisia
Summerlovin
Schaapke
Rebecca
Gigi_
Rev3rie
GeKKiE
TukTuk
Zwoesj
sonly
Highway
kuikje83
Chloe
Angela_1986
lieke89
Japje
Inge
love
duckie
Ella
poppetje
SarahKey
norah
_Femme
Prosecco
loura
Zwerver
Jeanette
Serena
Snoes
SparklingEyes
xxDila
CCC
Lejow
_Sneeuwwitje_
76 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Taarten Topique
i like this booosbs
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaa, deze wil ik voor mijn vriend maken! He'll love it!Mama_van2 schreef:wc-eend schreef:i like this booosbs
Ik ook
Ik heb alleen geen fondant enzo, en zal niet vaak genoeg taarten maken om dat voor zoiets aan te schaffen, jammer!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
mooie boobstaart Lejow, en die andere is ook leuk!
Ik heb een paardentaart gemaakt, had weer (of nog steeds) veel problemen met het biscuit, dus kon de taart ook niet strak bekleden, het was namelijk zo'n zielig scheef ding! Het was de eerste keer dat ik boetseerde, pff best lastig! Ben niet echt heel tevreden over de taart.
Ik heb een paardentaart gemaakt, had weer (of nog steeds) veel problemen met het biscuit, dus kon de taart ook niet strak bekleden, het was namelijk zo'n zielig scheef ding! Het was de eerste keer dat ik boetseerde, pff best lastig! Ben niet echt heel tevreden over de taart.
Nou Rebecca, ik vind hem anders bijzonder leuk gelukt! Mooi gemaakt hoor
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vind m erg leuk Rebecca!!
En Try, je kunt ook 250gram fondant/marsepein kopen!
En Try, je kunt ook 250gram fondant/marsepein kopen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind hem er nog leuk uitzien hoor Rebecca.
En Highway wat is je taart gaaf!! Dat wil ik ook kunnen.
Ik ga vanavond eens op internet kijken voor wat spullen om aan te schaffen want ik wil er toch echt mee gaan beginnen.
Ik had voor mijn ex ook een borstentaart laten maken. De vrouw die hem maakte heeft er ook cupcakes voor gemaakt.
Borstentaart
Ik ga vanavond eens op internet kijken voor wat spullen om aan te schaffen want ik wil er toch echt mee gaan beginnen.
Ik had voor mijn ex ook een borstentaart laten maken. De vrouw die hem maakte heeft er ook cupcakes voor gemaakt.
Borstentaart
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Haha nipplecakes
Lejow- Lady Post-a-lot
kijken jullie ook naar Ultimate Cake-Off op Disc. Travel & Living?
Daar maken ze zulke mooie taarten, meters hoog!
Daar maken ze zulke mooie taarten, meters hoog!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ja Smooch dat ken ik! Dat is zo super vet als je dat kan!!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hoi Allemaal,
ik wil vandaag ook muffins/cupcakes gaan maken en die dan bedekken met fondant of marsepein. Maar wat moet ik precies in huis halen om dat te kunnen maken?
Heb het namelijk nog nooit gedaan en het ziet er allemaal zo mooi en lekker uit, dus ik wil het ook eens gaan proberen. Eerst in het klein, daarna misschien een cake en dan groter naar de ronde cake's.
Kunnen jullie mij helpen? Zodat ik vanmiddag nog kan beginnen?
Alvast bedankt!
Liefs, Bluppie
ik wil vandaag ook muffins/cupcakes gaan maken en die dan bedekken met fondant of marsepein. Maar wat moet ik precies in huis halen om dat te kunnen maken?
Heb het namelijk nog nooit gedaan en het ziet er allemaal zo mooi en lekker uit, dus ik wil het ook eens gaan proberen. Eerst in het klein, daarna misschien een cake en dan groter naar de ronde cake's.
Alvast bedankt!
Liefs, Bluppie
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Ik wilde net hetzelfde gaan vragen, ik wil vanavond misschien aan de slag, mits ik alles bij de AH XL kan halen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
bluppie schreef:Hoi Allemaal,
Alvast bedankt!
Liefs, Bluppie
Je kunt de cupcakes maken van gewone cakemix. Om het simpel te houden zou ik ze niet vullen, als je moeilijk wil doen kan dit wel Je kan dan met een appelboor een gaatje maken in het cakeje en er bijvoorbeeld botercreme indoen, of jam o.i.d.
Wil je hem niet vullen dan smeer je het cakeje aan de bovenkant in met jam (het mooiste is om jam zonder stukjes te gebruiken, en het lekkerst vind ik zelf lemoncurd (bij de AHxl staat dat bij de jams) )
Als je dat gedaan hebt rol je de marsepein of fondant uit (dit hebben ze niet bij de supermarkt, maar je kan wel bijvoorbeeld zelf marshmellow fondant maken, even googlen op een recept). Als je een dunne plak hebt kan je met een glas rondjes uitsteken en deze over je cakejes heenleggen. Daarna kan je ze versieren naar wens!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Rebecca schreef:mooie boobstaart Lejow, en die andere is ook leuk!
Ik vind hem mooi geworden hoor! Zie niet zo snel terug dat het niet mooi strak bekleed is...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Rebecca,
Als ik helemaal paardengek zou zijn en je zou zoiets voor mijn negende verjaardag maken zou ik niet een maar meerdere gaten in de lucht springen!
Ik vind die paarden echt giga-leuk!
Lejow,
Ik ben gewoon vaak jaloers op jouw talent....
Als ik helemaal paardengek zou zijn en je zou zoiets voor mijn negende verjaardag maken zou ik niet een maar meerdere gaten in de lucht springen!
Ik vind die paarden echt giga-leuk!
Lejow,
Ik ben gewoon vaak jaloers op jouw talent....
Gast- Gast
Sweety schreef:
thanks!
Net de de hele dag aan 2 taartjes gewerkt. Een teletubbie stapel (23cm+15cm) en een vierkant roosjestaartje (20cm)
De teletubbie heb ik net af maar het schermert net te erg om een goede foto te kunnen maken, helaassss. Hopelijk kan ik morgen nog tijd vinden om te fotograferen en dat het een beetje mooi licht buiten is. Zo na het avondeten weer met de roosjes taart verder, moet nog een hoop doen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Teletubbies zou ik ook graag willen maken!
Vormpjes liggen al heel lang in mijn la te wachten
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Teletubbies zou ik ook graag willen maken!
hehe ja die van mij lagen ook al stof te vangen maar ze zijn superfijn! Scheelt een hoop gefriemel
Highway- Ratel
Super leuk Jip83! Ik denk dat de persoon voor wie deze taart is er erg blij mee zal zijn!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
@ Isabel: Ik had geen zin om biscuit te maken, dus ik heb gewone cakemix in een kom/bolvorm gedaan. Gebakken en toen bekleed met fondant. Hij is ook niet gevuld. Heel simpel dus! (en kan ook lactose vrij!....ik moet tegenwoordig ook lacotse vrij/arm eten..had te veel van de mix gesnoept...stomme ik!)
Het zijn twee mensen die we blij gemaakt hebben :-) Weer eens wat anders dan een envelop!
Het zijn twee mensen die we blij gemaakt hebben :-) Weer eens wat anders dan een envelop!
Gast- Gast
Tnx! Ohja...als het voor mezelf zou zijn, moet ik dus wel biscuit maken en geen cakemix. Fondant is ook niet lactosevrij, maar dan zou ik marsepein kunnen gebruiken.
Gast- Gast
Ah! Wat een poepie!
mijn tweede taart is ook klaar pfew, hij is moooooi! Hopelijk krijg ik hem morgen goed op de foto.Ik ben trots
mijn tweede taart is ook klaar pfew, hij is moooooi! Hopelijk krijg ik hem morgen goed op de foto.Ik ben trots
Highway- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: