Taarten Topique
+72
cin-87
silly-one
dolfijntje24
PiP
Minx
snapple
Elsje
bbguv
Luthien
Muffin
Juul
Sjaantje
Nathalie
Aimee
Rovine
bluppie
Try
smooch
Monte
Caesar
Sweety
*Lookie*
Maaike
Mida4you
Mamasapje
Roza
Sarah1985
Zora
Qiara
Arwyn
Eris
patjuhhh
InweCulnamo
Rosa
Dennenappel
tralala
_Lana_
Laquisia
Summerlovin
Schaapke
Rebecca
Gigi_
Rev3rie
GeKKiE
TukTuk
Zwoesj
sonly
Highway
kuikje83
Chloe
Angela_1986
lieke89
Japje
Inge
love
duckie
Ella
poppetje
SarahKey
norah
_Femme
Prosecco
loura
Zwerver
Jeanette
Serena
Snoes
SparklingEyes
xxDila
CCC
Lejow
_Sneeuwwitje_
76 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Taarten Topique
Lejow schreef:Of hopen op leuke aanbieding bij de makro (25% korting, 3e gratis enz)
Heb je niet een speciaal pasje nodig voor de makro?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Lejow schreef:Of hopen op leuke aanbieding bij de makro (25% korting, 3e gratis enz)
Ja, die heb je wel nodig. Ik neem altijd een pasje van mijn oom mee.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Zusje van Bert schreef:Lejow schreef:Of hopen op leuke aanbieding bij de makro (25% korting, 3e gratis enz)
Maar die moet je toch in combinatie met je legitimatie laten zien? De naam moet dus overeen komen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor, en anders moet diegene je even machtigen. Brief maken met 'Hierbij machtig ik Piet, Jan voor het gebruiken van mijn pas, met pasnummer .....'
In wateringen staan er poortjes waar je je pas moet scannen en in Delft werd ik niet eens gecontroleerd.
In wateringen staan er poortjes waar je je pas moet scannen en in Delft werd ik niet eens gecontroleerd.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik baal er echt van dat ik niemand in mijn omgeving ken die zo'n pasje heeft Die winkel is echt onwijs handig!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Zag bij de Makro in Vianen allerlei kleuren marsepein liggen....Tip! Rood, geel, roze, blauw, groen etc.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
_Femme schreef:Ik baal er echt van dat ik niemand in mijn omgeving ken die zo'n pasje heeft Die winkel is echt onwijs handig!
Misschien een keer met iemand van hier samen gaan??
Gast- Gast
AngelNyn schreef:_MamaRosa_ schreef:Zusje van Bert schreef:Lejow schreef:Of hopen op leuke aanbieding bij de makro (25% korting, 3e gratis enz)
Maar die moet je toch in combinatie met je legitimatie laten zien? De naam moet dus overeen komen?
Ik kan evt mijn bankpas laten zien, dat is ook goed, en ik heb dus dezelfde naam als mijn oom. Maar eigenlijk heb ik nog nooit zo'n controle gehad, ze scannen in Hengelo alleen het pasje.
Gast- Gast
in hengelo hebben ze dus ook genoeg spullen ervoor?
ik woon namelijk zelf in hengelo en ken ook wel wat mensen met een pasje
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Deze heb ik vandaag gemaakt.
Gevuld met 1 laag kersenvlaaivulling, banketbakkersroom en chocoladepasta. Geeeeen idee of het lekker is bij elkaar.
Het erom heen doen van de marsefondant ging weer eens voor geen meter...
Gevuld met 1 laag kersenvlaaivulling, banketbakkersroom en chocoladepasta. Geeeeen idee of het lekker is bij elkaar.
Gast- Gast
love schreef:in hengelo hebben ze dus ook genoeg spullen ervoor?
O, dat weet ik dus niet. Ik kwam er ook door dit topic achter dat ze bij de makro taartspullen hebben. Als ik binnenkort er weer eens kom, wil ik eens goed rondkijken, ik heb het nl. nog nooit gezien, maar dan was ik er dus ook niet naar op zoek.
Mocht jij er binnenkort eens komen, laat het hier maar weten dan of ze het hebben ja of nee!
Gast- Gast
Jip83 leuk taartje! Was hij lekker met die combinatie? Wat heb jij gebruikt om die afdruk op je strik te maken?
En een vraag aan alle taartbaksters, gebruiken jullie uitstekers voor letters/cijfers? Ik ben namelijk op zoek naar uitstekers en vraag me af aan welke ik goed doe, er staat er namelijk zo veel op de site!
En een vraag aan alle taartbaksters, gebruiken jullie uitstekers voor letters/cijfers? Ik ben namelijk op zoek naar uitstekers en vraag me af aan welke ik goed doe, er staat er namelijk zo veel op de site!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb verschillende letter uitstekers... Die tappits... maar die vind ik eigenlijk heel rot om te gebruiken, maar zijn wel de meest sierlijke letters...
Die vrouw waarbij ik alles bestel, die gaf als tip het op doorzichtige folie (huishoudfolie?) erin te drukken zodat het beter loslaat... Alleen de letters zijn zo fragiel, dus bij het oppakken en neerleggen op de taart vind ik het vaak niet heel erg mooi geworden. Gebruik van die schildersmesjes om ze er mooi op te kunnen leggen. Er zijn een hoop anderen, maar die vind ik te gewoontjes zeg maar... Hoop dat je er wat aan hebt!
Die vrouw waarbij ik alles bestel, die gaf als tip het op doorzichtige folie (huishoudfolie?) erin te drukken zodat het beter loslaat... Alleen de letters zijn zo fragiel, dus bij het oppakken en neerleggen op de taart vind ik het vaak niet heel erg mooi geworden. Gebruik van die schildersmesjes om ze er mooi op te kunnen leggen. Er zijn een hoop anderen, maar die vind ik te gewoontjes zeg maar... Hoop dat je er wat aan hebt!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Nee hoor, en anders moet diegene je even machtigen. Brief maken met 'Hierbij machtig ik Piet, Jan voor het gebruiken van mijn pas, met pasnummer .....'
Ik kom heel vaak in Delft en wordt altijd gecontroleerd. Sowieso heb je een pas nodig met afrekenen, ze scannen hem bij de kassa. Zag de bakspullen in Delft ook al liggen, maar ze hadden nou niet echt veel...Wel veel decoratiemateriaal en dingen voor kinderfeestjes, en kleurstof en cakemixen enzo...Maar geen marsepein oid.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:love schreef:in hengelo hebben ze dus ook genoeg spullen ervoor?
O, dat weet ik dus niet. Ik kwam er ook door dit topic achter dat ze bij de makro taartspullen hebben. Als ik binnenkort er weer eens kom, wil ik eens goed rondkijken, ik heb het nl. nog nooit gezien, maar dan was ik er dus ook niet naar op zoek.
Mocht jij er binnenkort eens komen, laat het hier maar weten dan of ze het hebben ja of nee!
Is goed, zodra ik ben geweest zal ik het wel even laten weten dan ben nu wel benieuwd namelijk.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
_Leaf_ schreef:Lejow schreef:Nee hoor, en anders moet diegene je even machtigen. Brief maken met 'Hierbij machtig ik Piet, Jan voor het gebruiken van mijn pas, met pasnummer .....'
Ik kom heel vaak in Delft en wordt altijd gecontroleerd. Sowieso heb je een pas nodig met afrekenen, ze scannen hem bij de kassa. Zag de bakspullen in Delft ook al liggen, maar ze hadden nou niet echt veel...Wel veel decoratiemateriaal en dingen voor kinderfeestjes, en kleurstof en cakemixen enzo...Maar geen marsepein oid.
Ja je hebt wel een pas nodig, maar de keren dat ik er geweest ben ben ik niet gecontroleerd. En in Wateringen staan nu poortjes.
Delft heeft wel marsepein in het assortiment hoor! Nog best veel verschillende kleuren ook.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:_Leaf_ schreef:Lejow schreef:Nee hoor, en anders moet diegene je even machtigen. Brief maken met 'Hierbij machtig ik Piet, Jan voor het gebruiken van mijn pas, met pasnummer .....'
Ja je hebt wel een pas nodig, maar de keren dat ik er geweest ben ben ik niet gecontroleerd. En in Wateringen staan nu poortjes.
Delft heeft wel marsepein in het assortiment hoor! Nog best veel verschillende kleuren ook.
Om af te rekenen heb je idd een pas nodig. Het leek alleen net alsof jij bedoelde dat je toch niet gecontroleerd wordt dus dat je makkelijk zonder pas naar binnen kan;) Maar dat is dus niet zo, want je komt niet door de kassa dan...
Hmmm dan heb ik niet goed gekeken denk ik....
Gast- Gast
Kan ook zijn dat het op was
Lejow- Lady Post-a-lot
_Femme schreef:Jip83 leuk taartje! Was hij lekker met die combinatie? Wat heb jij gebruikt om die afdruk op je strik te maken?
Ja hij was lekker! Heb maar n klein stukje op.
Ik heb een stempelroller van de Xenos gebruikt voor de afdruk.
Ik heb HEMA uitstekers met letters.
Gast- Gast
En ik reageer gewoon helemaal niet op Jips taartje..
Sorry sorry!! Ik vond hem heel leuk! Gave strik ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:En ik reageer gewoon helemaal niet op Jips taartje..
Ja ik dacht al...gaat het nou alleen maar om die stomme Makropas?! ;-) Ik wil ook aandacht!
Nee hoor, dank je wel! Moet echt leren hoe ik die marsepein/fondant er omheen krijg zonder scheuren en plooien... Daar is vast een foefje voor! Anders kan (mag) ik nooit in september de verjaardagsstapel/bruidstaart die ze nooit gehad hebben voor mijn schoonouders maken!
Gast- Gast
Jip83 schreef:Deze heb ik vandaag gemaakt.
Ik wilde net typen waar blijven de taarten. Maar heb deze gemist. Wat een mooie leuke taart! Super leuke strik ook!
Gast- Gast
Jip: Leuk taartje!!
Over die makro pas nog even: in vianen, breda en barendrecht wordt er bij binnenkomst ook altijd gecontroleerd. je komt er wel binnen als je een machtiging heb. Zo doe ik het dus altijd heb namelijk ook niet zelf een pasje
Over die makro pas nog even: in vianen, breda en barendrecht wordt er bij binnenkomst ook altijd gecontroleerd. je komt er wel binnen als je een machtiging heb. Zo doe ik het dus altijd heb namelijk ook niet zelf een pasje
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik had even een vraagje over botercreme.
Ik las dat dit heel makkelijk te maken is door net zoveel boter als poedersuiker door elkaar te mixen.
Hoeveel boter ( en daarmee natuurlijk ook poedersuiker) gebruiken jullie voor 1 taart? ( rond de 24 cm)
Ik las dat dit heel makkelijk te maken is door net zoveel boter als poedersuiker door elkaar te mixen.
Hoeveel boter ( en daarmee natuurlijk ook poedersuiker) gebruiken jullie voor 1 taart? ( rond de 24 cm)
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
voor rond de 20 cm gebruik ik zo'n 125 gr botercreme, voor 24 cm zou dit dus zo'n 175 zijn denk ik. Ik smeer wel dun af trouwens dus je kunt misschien beter wat meer pakken. Vullen doe ik er niet mee; dat vind ik met 1:1 niet lekker.
oh en een tip: mix het wel lang, zo'n 10 minuutjes en voeg een flinke scheut vanille toe; maakt het wat smakelijker.
oh en een tip: mix het wel lang, zo'n 10 minuutjes en voeg een flinke scheut vanille toe; maakt het wat smakelijker.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Wie idee voor taarten of iets anders op mijn verjaardag??
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: