Vrijgezellenfeest
+21
Poubelle
Shisha
Ibbeltje
SparklingEyes
Slakje
Suus
Joontjuh
Susan
minoessepoes
mezzoforte
Rush
silly-one
Niekske
Mizz_S
Nana
Zininzon
Ella
Yare
SoGood
Kamperseboekenwurm
*Lookie*
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vrijgezellenfeest
Ik vind het wel zo netjes als er van te voren overlegd wordt over bijvoorbeeld de kosten en locatie van het vrijgezellenfeest. Ik heb 1x een vrijgezellenfeest meegemaakt, maar daar werd wel van te voren een hoop heen en weer gemaild. Toen een van de gasten bijvoorbeeld meldde dat zij de locatie van het avondje stappen te ver weg vond, is dit aangepast.
Het vrijgezellenfeest kwam uit op iets van 45 euro p.p. We hebben een workshop sieraden maken gevolgd, gegeten bij een wokrestaurant en vervolgens naar de kroeg gegaan.
Het vrijgezellenfeest kwam uit op iets van 45 euro p.p. We hebben een workshop sieraden maken gevolgd, gegeten bij een wokrestaurant en vervolgens naar de kroeg gegaan.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Woow 200 euro pp??? Het gaat mij er niet om dat ik het er niet voor over heb, maar ik heb niet zoveel te besteden. Het komt door die woorden wel rot over voor mij alsof ik niks over heb voor mijn vriendinnen terwijl dat totaal niet zo is
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Watermeloen schreef:Eucalypta schreef:Youandi schreef:Eens met Ecrits. Zoiets heb je toch voor je vriendin over? Ik voelde me die dag in elk geval heel erg gewaardeerd! En het kost dan misschien even een flinke som, maar dat ben je een dag daarna ook wel weer vergeten.
.
Jij ja. Er zijn zat mensen die als ze een leuk dagje willen hebben van 100,- pp, dus in totaal 200,- voor een stel, die daar gewoon voor moeten sparen.
Eens met Euc.
Toen ik nog alleen was of net samen woonde, kon ik het wel missen ja.
Maar nu met 2 kindjes echt niet hoor. En daar komt bij, het hoeft toch niet perse zo duur te zijn?
Er zijn zoooveel dingen te bedenken die net zo leuk zijn en helemaal niet duur hoeven te zijn.
Niet iedereen heeft namelijk hetzelfde budget en ik vind het erg slecht als er vanuit gegaan wordt dat iedereen zo;n groot bedrag maar "even" uit kan geven.
Hoho, ik ben getrouwd, we hebben een koopwoning, ik heb een paard te onderhouden. Zoveel houd ik per maand niet over. Zeg maar gerust niets. Sparen lukt me niet.
Maar toch heb ik het er voor over.
Ik weet dat er mensen zijn die het minder goed hebben en voor hen bepaal ik ook niet of ze het kunnen missen. Ik spreek vanuit me zelf.
Gast- Gast
Hoe kun je nou iets ergens voor over hebben als je het niet hebt?
Als ik geen 100,- heb, dan heb ik dat niet voor iemand anders over. Want dat gaat dan ten koste van belangrijkere dingen dan een feestje. Tijd en moeite heb ik genoeg, die wil ik ook best inzetten. Maar geld niet onbeperkt.
Als ik geen 100,- heb, dan heb ik dat niet voor iemand anders over. Want dat gaat dan ten koste van belangrijkere dingen dan een feestje. Tijd en moeite heb ik genoeg, die wil ik ook best inzetten. Maar geld niet onbeperkt.
Gast- Gast
Inderdaad. Het komt op mij een beetje over alsof je een betere vriendin bent naarmate je meer geld over hebt voor dat soort dingen. Alsof het ook alleen maar waardevol kan zijn als het duur is of zo. Mijn vrijgezellenfeestje was helemaal niet zo duur, maar er is wel veel tijd, energie en liefde in gestoken en dat was te merken. Ik zou me alleen maar bezwaard hebben gevoeld als mijn feestje iemand een rib uit het lijf had gekost.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook Susan. En verder inderdaad ook eens met Euc. Mijn vrijgezellenfeest was ook heel gezellig en ik geloof dat het p.p rond de 40/50 euro heeft gekost. Bij mijn man net zo. Mijn man had laatst een vrijgezellenfeest en zonder overnachting kostte hem dat al €150. Hij heeft bewust gezegd niet te gaan overnachten. Maar goed ook, want het bleek een 4 sterren hotel. Niet dat er van tevoren naar het budget van anderen gevraagd werd... Nou, wij konden inderdaad ook niks leuks meer doen die maand.
Gast- Gast
Het vrijgezellenfeest van mijn zus was rond de 70 euro. We hebben een djembé workshop gedaan, geborreld en daarna uit eten. Dit was ook niet een hele dag. Op zich niet veel bijzonders maar het was wel gezellig.
Vorig jaar was ik bij het vrijgezellenfeest van een vriendin en dat volgens mij rond de 100 euro. We zijn gaan solex rijden, echt vreselijk gelachen, daarna gaan paardrijden (degene die niet meegingen bleven ongeveer een uurtje op de manege wachten) en daarna zijn we in een strandtent gaan eten.
Vorig jaar was ik bij het vrijgezellenfeest van een vriendin en dat volgens mij rond de 100 euro. We zijn gaan solex rijden, echt vreselijk gelachen, daarna gaan paardrijden (degene die niet meegingen bleven ongeveer een uurtje op de manege wachten) en daarna zijn we in een strandtent gaan eten.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijgezellenfeest !!
» Vrijgezellenfeest
» Vrijgezellenfeest vragen
» NAV Vrijgezellenfeest
» Vrijgezellenfeest dillema
» Vrijgezellenfeest