Vrijgezellenfeest dillema
+3
ExpressoB
Inge
Raven
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vrijgezellenfeest dillema
Volgend jaar ga ik trouwen.
Dan willen aantal vrienden een vrijgezellenfeest organiseren.
Ten eerste wilt mijn vriend een vrouw bij zijn vrienden het is een lesbienne en haar vriendin gaat met mijn clubje mee. Een vriend van hem die het organiseert wil haar er niet bij hebben want er horen geen vrouwen bij...
Ten tweede Willen wij graag samen komen s'avonds om dan met zijn allen verder te feesten. Nu zijn er een aantal man die er een stokje voor willen steken want zoiets hoort niet.
Maar het gaat er toch om wat wij leuk vinden het is toch een feestje voor ons?
Nu deze dingen gebeuren heb ik er al helemaal geen zin meer in. Dan maar geen vrijgezellenfeest voor mij en mijn vriend hoeft dat zoiezo niet zo persee. En op deze manier heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Ten eerste wilt mijn vriend een vrouw bij zijn vrienden het is een lesbienne en haar vriendin gaat met mijn clubje mee. Een vriend van hem die het organiseert wil haar er niet bij hebben want er horen geen vrouwen bij...
Ten tweede Willen wij graag samen komen s'avonds om dan met zijn allen verder te feesten. Nu zijn er een aantal man die er een stokje voor willen steken want zoiets hoort niet.
Nu deze dingen gebeuren heb ik er al helemaal geen zin meer in. Dan maar geen vrijgezellenfeest voor mij en mijn vriend hoeft dat zoiezo niet zo persee. En op deze manier heb ik er al helemaal geen zin meer in.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Re: Vrijgezellenfeest dillema
Ik snap dat ook niet, het is toch jullie vrijgezellenfeest.
Als je vriend er een vrouw bij wilt hebben dan kunnen zijn vrienden zeggen wat ze willen maar is de keuze van je vriend.
En als jullie aan het einde samen willen komen net zo.
Snap niet waarom mensen hun mening / zin willen doen terwijl het om het aanstaande bruidspaar gaat
Als je vriend er een vrouw bij wilt hebben dan kunnen zijn vrienden zeggen wat ze willen maar is de keuze van je vriend.
En als jullie aan het einde samen willen komen net zo.
Snap niet waarom mensen hun mening / zin willen doen terwijl het om het aanstaande bruidspaar gaat
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend dat het nu al zo loopt. Kan mij goed voorstellen dat je zoiets hebt van laat maar zitten.
Het gebeurd vaak dat de vrienden dingen regelen die de bruid/bruidegom niet leuk vinden. Vooral bij de vrouwen vallen veel dingen niet in de smaak. Ik denk ook altijd, ga na wat het trouwende stel leuk vind!!
het is inderdaad geen man, maar ze is zoals ik het begrijp one of the guys
Het gebeurd vaak dat de vrienden dingen regelen die de bruid/bruidegom niet leuk vinden. Vooral bij de vrouwen vallen veel dingen niet in de smaak. Ik denk ook altijd, ga na wat het trouwende stel leuk vind!!
het is inderdaad geen man, maar ze is zoals ik het begrijp one of the guys
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dank je voor het snelle reageren.
Ik dacht al dat wij raar waren, omdat wij eisen stelde... Maar blijkbaar is dat normaal.
Ik heb ook duidelijk tegen mijn zusje gezegd wat ik absoluut niet wil doen.
En ja zij is idd one of the guys.
Ik dacht al dat wij raar waren, omdat wij eisen stelde... Maar blijkbaar is dat normaal.
Ik heb ook duidelijk tegen mijn zusje gezegd wat ik absoluut niet wil doen.
En ja zij is idd one of the guys.
Raven- Fluisteraar
Nee jullie zijn helemaal niet raar! Jullie gaan trouwen, het is jullie vrijgezellenfeest waar jullie van moeten genieten.
Ik heb vorig jaar ook 'n vrijgezellenfeest mee georganiseerd en merkte dat het voor een van de andere organisatoren ook niet altijd even makkelijk was om vanuit de bruid te denken. Ik wist heel erg goed wat de bruid graag wilde en ook wat zij juist niet wilde. Daar ben ik steeds vanuit gegaan en dat heb ik ook wel 'bewaakt'. Uiteindelijk is het een heel geslaagd vrijgezellenfeest geworden, waar de bruid erg van heeft genoten! Net zoals alle andere gasten! Al waren er natuurlijk dingen bij die 'n ander liever niet had gedaan of waar 'n ander niet voor had gekozen. Maar dat is prima, het is niet ons vrijgezellenfeest.
Hopelijk kunnen jullie je wensen nog aangeven en respecteren ze die! Want ik kan me voorstellen dat jullie er anders niet veel zin meer in hebben...
Ik heb vorig jaar ook 'n vrijgezellenfeest mee georganiseerd en merkte dat het voor een van de andere organisatoren ook niet altijd even makkelijk was om vanuit de bruid te denken. Ik wist heel erg goed wat de bruid graag wilde en ook wat zij juist niet wilde. Daar ben ik steeds vanuit gegaan en dat heb ik ook wel 'bewaakt'. Uiteindelijk is het een heel geslaagd vrijgezellenfeest geworden, waar de bruid erg van heeft genoten! Net zoals alle andere gasten! Al waren er natuurlijk dingen bij die 'n ander liever niet had gedaan of waar 'n ander niet voor had gekozen. Maar dat is prima, het is niet ons vrijgezellenfeest.
Hopelijk kunnen jullie je wensen nog aangeven en respecteren ze die! Want ik kan me voorstellen dat jullie er anders niet veel zin meer in hebben...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wat vervelend dat ze daar zo moeilijk over doen. Kan je het misschien rustig met een goed vriend/vriendin bespreken? Dat je uitlegt hoe het zit en dat het voor jullie niet leuk is op de manier dat zij het willen?
Ik heb voor mijn vrijgezellen feest wel bepaalde dingen aangegeven die ik echt niet wilde, gelukkig hielden ze hier rekening mee.
Ik heb voor mijn vrijgezellen feest wel bepaalde dingen aangegeven die ik echt niet wilde, gelukkig hielden ze hier rekening mee.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Heel lastig dat de vrienden zo reageren. Maar JULLIE zijn het bruidspaar en je moet geen dingen tegen je zin doen. Eerlijk zijn en eerlijk blijven dus. Als het échte vrienden zijn, dan zullen ze wel om jullie denken.
Gast- Gast
We hebben net een gesprek gehad met de jongen die het zou regelen voor mijn vriend en hij kon niet begrijpen dat er een vrouw bij zou zijn.
Het was een feest van zijn vrienden voor mijn vriend. En hun moesten het leuk vinden en het was de laatste keer om vrijgezel te zijn. Dus het ging er niet om hoe mijn vriend het vind maar hoe hun het zouden vinden tijdens het feest.
En s´avonds samen komen ging echt niet, want dat is niet te regelen etc.
Terwijl mijn zusjes allemaal bij mij komen en hun partner bij mijn vriend dus dan is het onderling heel makkelijk te regelen om in dezelfde stad te zijn en om op een bepaalde tijd in dezelfde kroeg te zijn.
Volgens hem was dat teveel werk en teveel gedoe.
hij kon ook niet rekening houden met iedereen zijn wensen en hij wilde alleen met een paar man uit deze buurt samen komen om te bepalen wat ze gaan doen. Dus daar is mijn familie niet bij aangezien zij 120 km hiervandaan wonen,
Hij vond ook dat het zo teveel op een familiefeest ging lijken etc..
Echt zo onzin wij zijn gewoon op onze familie gesteld en willen gewoon overdag gekke dingen doen en s´avonds vanaf een uur of 11 bij elkaar komen.
Nu hebben we gezegd dat als hij het allemaal teveel vind het niet hoeft te regelen we vragen het wel iemand anders die ons beide goed kent en weet wat we allebei willen zodat de mannen en vrouwen kunnen overleggen met elkaar.
Het was een feest van zijn vrienden voor mijn vriend. En hun moesten het leuk vinden en het was de laatste keer om vrijgezel te zijn. Dus het ging er niet om hoe mijn vriend het vind maar hoe hun het zouden vinden tijdens het feest.
En s´avonds samen komen ging echt niet, want dat is niet te regelen etc.
Terwijl mijn zusjes allemaal bij mij komen en hun partner bij mijn vriend dus dan is het onderling heel makkelijk te regelen om in dezelfde stad te zijn en om op een bepaalde tijd in dezelfde kroeg te zijn.
Volgens hem was dat teveel werk en teveel gedoe.
hij kon ook niet rekening houden met iedereen zijn wensen en hij wilde alleen met een paar man uit deze buurt samen komen om te bepalen wat ze gaan doen. Dus daar is mijn familie niet bij aangezien zij 120 km hiervandaan wonen,
Hij vond ook dat het zo teveel op een familiefeest ging lijken etc..
Echt zo onzin wij zijn gewoon op onze familie gesteld en willen gewoon overdag gekke dingen doen en s´avonds vanaf een uur of 11 bij elkaar komen.
Nu hebben we gezegd dat als hij het allemaal teveel vind het niet hoeft te regelen we vragen het wel iemand anders die ons beide goed kent en weet wat we allebei willen zodat de mannen en vrouwen kunnen overleggen met elkaar.
Raven- Fluisteraar
Raven schreef:Volgend jaar ga ik trouwen.
Wat een gezeik om niks ( van jullie vrienden bedoel ik dan he ).
Waarom wordt een vrouw uit een mannengroepje gehouden, ze is toch aanhang? Wat maakt het in vredesnaam uit dat ze lesbisch is?
Ja, een vrijgezellenfeest gaat idd om een leuke dag voor jullie. Als jullie aan hebben gegeven samen te willen komen 's avonds vind ik persoonlijk wel dat het een kleine moeite is om daar gehoor aan te geven.
Zeg dat dan ook gewoon eerlijk. Ik vind dat er altijd zo moeilijk over zulke uitjes wordt gedaan. Jullie zijn het stel waar 't om draait, dan lijkt me dat je best dingen niet zou willen of zelfs weigert.
( Ik reageer alleen op je openingspost en heb bewust de rest niet gelezen omdat ik niet beïnvloed wil worden )
Gast- Gast
Youandi schreef:Wat een k*t reactie van die 'vriend'!
+10000000000
Gast- Gast
Mijn vriend is het trouwens eens met het gedeelte van de lesbische vriendin. Die zou toch gewoon met de mannen mee moeten kunnen?!
Pffft.
Pffft.
Gast- Gast
Een vrijgezellenfeestje is bedoeld als verrassing voor de bruid en bruidegom, dus het lijkt me logisch dat als je weet dat zij bepaalde wensen hebben, je die wensen zoveel mogelijk respecteert.
Ik zou inderdaad zeggen dat hij het niet meer hoeft te regelen. Er is vast wel iemand te vinden bij wie het wel om jullie gaat.
Het is overigens wel zo dat jullie officieel helemaal niks af horen te weten van je vrijgezellenfeest en dus normaal gesproken ook geen zeggenschap hebben in de genodigden of de invulling van de avond, maar als je als organisatoren wéét dat de bruidegom een bepaalde persoon erbij wil hebben en dat het bruidspaar de wens heeft om de avond samen te eindigen dan ben je wel uitgesproken kinderachtig als je daar dan geen gehoor aan geeft.
Ik zou inderdaad zeggen dat hij het niet meer hoeft te regelen. Er is vast wel iemand te vinden bij wie het wel om jullie gaat.
Het is overigens wel zo dat jullie officieel helemaal niks af horen te weten van je vrijgezellenfeest en dus normaal gesproken ook geen zeggenschap hebben in de genodigden of de invulling van de avond, maar als je als organisatoren wéét dat de bruidegom een bepaalde persoon erbij wil hebben en dat het bruidspaar de wens heeft om de avond samen te eindigen dan ben je wel uitgesproken kinderachtig als je daar dan geen gehoor aan geeft.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gelukkig is iedereen het met ons eens. Ik dacht echt dat ik het zelf niet helemaal begrepen had.
Maar we hebben dus net gezegd dat iemand anders het gaat regelen. Want het kan gewoon met de groep samen geregeld worden als een maar in de gaten houd of het allemaal naar de wensen van mijn vriend gaat.
En bij de vrouwen iemand die in de gaten houdt dat het naar mijn wensen gaat.
En iedereen kan gewoon mee beslissen wat ze leuk vinden om te gaan doen.
Maar we hebben dus net gezegd dat iemand anders het gaat regelen. Want het kan gewoon met de groep samen geregeld worden als een maar in de gaten houd of het allemaal naar de wensen van mijn vriend gaat.
En bij de vrouwen iemand die in de gaten houdt dat het naar mijn wensen gaat.
En iedereen kan gewoon mee beslissen wat ze leuk vinden om te gaan doen.
Raven- Fluisteraar
En als die vrouw en die man het ook nog samen een beetje met elkaar bespreken hoe en wat ze willen gaan doen dan is het ook makkelijker om daarna samen bij elkaar te komen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Spring schreef:En als die vrouw en die man het ook nog samen een beetje met elkaar bespreken hoe en wat ze willen gaan doen dan is het ook makkelijker om daarna samen bij elkaar te komen.
Ja idd en wij hoeven dan helemaal niets te weten. Ze kunnen gewoon zeggen die en die datum vrij houden want dan geef ik een feestje. Of dan willen we naar daar en daar.
Dan weten wij niet wat we gaan doen en wanneer we iets gaan doen. Aangezien we heel veel doen met de groep. We gaan vaker weg met zijn allen zoals naar de efteling of een weekendje weg met zijn allen. Dus het valt niet eens op bij ons.
Raven- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijgezellenfeest
» Vrijgezellenfeest
» Vrijgezellenfeest, help!
» NAV Vrijgezellenfeest
» Vrijgezellenfeest !!
» Vrijgezellenfeest
» Vrijgezellenfeest, help!