schappelijke tijd kinderen buitenspelen
+4
*Lookie*
Angela_1986
Stuiterbal
Bacio
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
schappelijke tijd kinderen buitenspelen
Ik woon midden in de stad. Achter zijn er binnen tuinen. Als er kinderen buiten spelen galmt dat heel erg. Wat vinden jullie een schappelijke tijd op zondag ochtend om de kinderen in de tuin te laten spelen?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: schappelijke tijd kinderen buitenspelen
Vanaf een uur of 10, en als het warm is nog wel eerder. Mijn zoon speelt nu ook buiten.
Gast- Gast
Onze onder buurkinderen zijn heel leuk en maken meestal niet zoveel lawaai. Ze hebben alleen nu neefjes op bezoek die echt de hele boel bij elkaar krijsen. Vanochtend begon het al om half 8. Vond ik toch wel wat vroeg, maar wist niet of ik daar wat vond kon zeggen.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Zelda schreef:Vanaf een uur of 10, en als het warm is nog wel eerder. Mijn zoon speelt nu ook buiten.
+1.
Zeker met lekker weer, dan heb ik hier de deur vaak al rond 8 uur open, dan kan ik H. echt niet binnen houden.
Maar goed, ze is (nog) maar alleen natuurlijk en ik zeg wel dat ze niet mag roepen of gillen.
Gast- Gast
Het ligt er idd een beetje aan waar en ik welke omgeving. In jou geval zou ik idd ook tot een uur of 10 wachten om mijn zoon buiten te laten spelen. Juist omdat het zo gehorig is.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Niet;-). Hier begint de ellende om een uur of 8 al. Ik vind vanaf 10 uur redelijk.
Gast- Gast
Argh dat kan zó storend zijn hè, van die gillende kinderen. Mijn buurjongetje kan er ook wat van... En het maakt bij hem niet uit of hij alleen is of met meerdere want hij gaat in zijn eentje ook zo in zijn spel op dat hij begint te krijsen en een soort rollenspel speelt met zichzelf. Op zich is dat wel 'mooi' om te zien als hij hier voor het raam in zijn eentje zit te spelen en de hele wereld lijkt te vergeten, totdat hij dus begint te gillen...
Hij is ook echt een buitenkind dus veel buiten. Op zich 's morgens niet zo heel vroeg, al voelt dat voor mij in het weekend wel zo als ik door hem wakker wordt , maar hij blijft 's avonds best laat buiten. Laatst tot kwart voor 12 terwijl ik al 'n uur in m'n bed lag en dus steeds in slaap viel en weer wakker werd. Toen had ik me voorgenomen om het nog 5 minuten af te wachten en dan even over de schutting heen te gaan vragen of het wat zachter mocht maar dat was niet nodig want op dat moment werden ze naar binnen geroepen. Hij zit trouwens in groep 7 of 8 en moest de volgende dag naar school, dat is dan toch niet helemaal normaal?
Hier zijn er veel kindjes die 's avonds nog laat op straat rondlopen, schijnt vanuit hun cultuur te komen. Maar gelukkig zijn de meeste niet zo luidruchtig!
Hij is ook echt een buitenkind dus veel buiten. Op zich 's morgens niet zo heel vroeg, al voelt dat voor mij in het weekend wel zo als ik door hem wakker wordt , maar hij blijft 's avonds best laat buiten. Laatst tot kwart voor 12 terwijl ik al 'n uur in m'n bed lag en dus steeds in slaap viel en weer wakker werd. Toen had ik me voorgenomen om het nog 5 minuten af te wachten en dan even over de schutting heen te gaan vragen of het wat zachter mocht maar dat was niet nodig want op dat moment werden ze naar binnen geroepen. Hij zit trouwens in groep 7 of 8 en moest de volgende dag naar school, dat is dan toch niet helemaal normaal?
Hier zijn er veel kindjes die 's avonds nog laat op straat rondlopen, schijnt vanuit hun cultuur te komen. Maar gelukkig zijn de meeste niet zo luidruchtig!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Vanaf een uur of 9.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Na 10 uur zowel zomer of herfst, eerder laat ik hem biet buiten spelen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Met goed weer mogen mijn kinderen in het weekend vanaf 9.30-10.00 uur buiten spelen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
10 uur in t weekend, vind dat wel zo netjes voor de mensen die willen uitslapen.
Doordeweeks mag hij eerder.
Doordeweeks mag hij eerder.
Gast- Gast
Vanaf 9 uur ongeveer vind ik normaal. In de zomer is het hier ook wel eens eerder geweest, maar dan zorg ik er wel voor dat ze rustig gaan spelen (doe ik de zandbak open bijv.).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Meestal rond 9.30/10.00. Maar laatst was ik het zo zat dat de buren het blijkbaar wel heel normaal vinden om tot 1 uur (of later) lawaai te maken in de tuin bij mooi weer dat hij van mij al rond 8 uur naar buiten mocht. Ik wil best rekening houden met de buren maar andersom is dan ook wel prettig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga ook mee vanaf een uur of 10, al schreeuwen hier sommige kids al om 7.00 uur buiten
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vrije tijd met kinderen
» In deze tijd kun je beter geen kinderen nemen/krijgen...
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Tijd samen.
» In deze tijd kun je beter geen kinderen nemen/krijgen...
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Tijd samen.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: