Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 8:59

Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 9:00

Ik ben er nu drie dagen ofzo mee bezig geweest? Vind ik wel weer genoeg.. smile En ik ervaar het inderdaad niet zo zwaar als jij het nu beschrijft eigenlijk. Ik vind het niet "iets heel groots".. Ik vind het eigenlijk een vrij "normale" rel, los van de ontzettend lage uithaal richting Susan, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar niet mijn hele vertrouwen in het forum is weg ofzo hoor.. Maar miss stond ik daar sowieso al iets afstandelijker/minder naief in. De waarheid krijg je toch niet boven tafel over aandeel Smikkell/Doedel/Zusje/hypocriete-roddel-rest.. Ik neem maar gewoon aan dat er flink geroddeld wordt, dat is niet echt nieuws voor me ofzo, dat had ik altijd wel gedacht. Verder niet echt nieuws voor mij.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 9:01

Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Ik denk dat de mensen die er wel iets van vinden, nog niets zeggen.
Neutral

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet denken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:01

Antibes schreef:
Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Smikkell schreef:
Carrie schreef:
Antibes schreef:
Zussen? C'est quoi? En wijn is altijd goed.. drunken
Ik kan geen Frans smile Maar Zussen is een erg leuke cocktailbar in de stad!
True. Kom er graag.

Is dat leuk voor stapavonden? Of doordeweeks ook? Meer uitgaan of altijd leuk?
Zelf vind ik het doordeweeks leuker. Bijkletsen met (een) vriend(in), hapje erbij. In het weekend en met uitgaan erg druk. Was het op dinsdag nou goedkoper? Weet het niet.meer, maar geloof dat dát nu ook niet meer is. Wel erg lekkere drankjes.

Ga ik dan doordeweeks sowieso een keer proberen.. Yes

Ja, gewoon op een donderdagavond, hartstikke gezellig. En vergeet niet mij ook mee te vragen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:02

Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Waarom blijf je Smikkell steeds bewust in die slachtofferrol duwen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 9:02

Carrie schreef:
Antibes schreef:
Haha, ja! Ik ben niet zo goed in me mooi maken. Vaak als ik daarmee begin eindig ik zo depressief dat ik het stappen maar laat zitten.. Embarassed Dus ik ben meer van de kroegen waar je op een doordeweekse avond zo naar binnen loopt en het gewoon gezellig is.. :P Ik houd ook absoluut niet van clubs bijvoorbeeld (sowieso ben ik niet zo dol op uitgaan). Voel me daar niet zo op mijn gemak.

Ok, dat kan. Ik ga er nooit stappen, alleen borrelen. Als ik ga stappen ga ik heel fout naar de Havanna om te dansen op RnB en te sjansen met Antillianen die vragen of ik mijn haar open wil doen. (daarmee bedoelen ze, mijn haar los wil doen haha)

Hahahaha, DAT wil ik wel een keer ervaren eigenlijk.. Ik was hardcore R&B-chickie toen ik 15 was namelijk.. En stiekem vind ik dat nog steeds de leukste muziek qua dansen (moet er wel ook flink wat alcohol in).. :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 9:03

Carrie schreef:
Antibes schreef:
Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Smikkell schreef:
Carrie schreef:
Antibes schreef:
Zussen? C'est quoi? En wijn is altijd goed.. drunken
Ik kan geen Frans smile Maar Zussen is een erg leuke cocktailbar in de stad!
True. Kom er graag.

Is dat leuk voor stapavonden? Of doordeweeks ook? Meer uitgaan of altijd leuk?
Zelf vind ik het doordeweeks leuker. Bijkletsen met (een) vriend(in), hapje erbij. In het weekend en met uitgaan erg druk. Was het op dinsdag nou goedkoper? Weet het niet.meer, maar geloof dat dát nu ook niet meer is. Wel erg lekkere drankjes.

Ga ik dan doordeweeks sowieso een keer proberen.. Yes

Ja, gewoon op een donderdagavond, hartstikke gezellig. En vergeet niet mij ook mee te vragen Very Happy

Cocktail date! Lijkt mee en goed plan! :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pien ma 17 sep 2012 - 9:03

Eens met Tris. Ik heb alles meegelezen, bewust nog niet gereageerd gewoon puur omdat ik stom verbaasd ben. Als ik logisch nadenk weet ik dat er geluld word, maar dat er nu tussen/in vriendschappen zo gestookt worden.

Misschien is het juist goed als er open over gesproken word?!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga ma 17 sep 2012 - 9:03

Nouja, dan maar zoetsappig blijven doen en op SocialMedia mensen belachelijk maken en bespreken.

Verder kan 't aan m'n reet roesten, ik erger me nu alleen wel aan 't feit dat het 'Zusjes forum' zou zijn, terwijl WIJ het forum zijn, de forummers zelf doen 't forum bestaan en als zij nu de regels verzint om ze zelf te buigen, sja. Krijg er een nare smaak van in m'n bakkes.

Dan kunnen we weer gooien met dooddoeners 'Het is maar een forum', maar 't gaat mij ook beetje om 't principe.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 9:03

Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Volgens mij ligt dat niet aan Smikkell vs. Zusje, maar gewoon aan het feit dat mensen niet heel erg de neiging hebben gelijk helemaal mee te gaan in een beschuldiging als die van één persoon komt. Ik niet althans.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:04

Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Ik denk vooral dat mensen niet goed weten wat ze ervan moeten denken. Als alles wat Smikkel zegt klopt dan is dat bepaald niet netjes van Zusje. Maar dan nog is het niet netjes wat Smikkel heeft gedaan; een heleboel mensen wegzetten als leugenaars, roddelaars etc, die helemaal niks met de situatie te maken hebben.

Ik heb zelf ook geen idee wat ik waarvan moet vinden, behalve dan dat een grote bende van beschuldigingen over en weer is en dat er veel meer speelt achter de schermen dan heel veel mensen vermoedden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Susan ma 17 sep 2012 - 9:04

Fijn dat je het weer even neerzet, Tris. Bak hier je taart.  - Pagina 39 878948377
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga ma 17 sep 2012 - 9:05

Zelda schreef:
Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Waarom blijf je Smikkell steeds bewust in die slachtofferrol duwen?

Ze is geen slachtoffer, alles behalve, ik vind Smikkel zelf ook met regelmaat een irritante muts, waarvan ik denk dat ze een andere hobby moet zoeken. (Die ze volgens mij prima gevonden heeft in nanny spelen) Maar ze wordt nu dus afgebrand omdat ze klokkenluider is geweest en hoe eerlijk is dat? Zet jij nu geen vraagtekens bij verschillende voorvallen? Aan hoe eerlijk het er aan toe is gegaan hier?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:05

Ik begrijp eigenlijk niet dat het voor sommige mensen totaal onverwacht is dat het biechttopic niet anoniem is. Dat heb ik altijd geweten en ik heb ook altijd wel gedacht dat Zusje en Doedel wel eens info met elkaar bespraken. Kan me er niet druk om maken. Of het nu Smikkel is die het zegt of een ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Poubelle ma 17 sep 2012 - 9:06

Minneke schreef:
Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Ik denk vooral dat mensen niet goed weten wat ze ervan moeten denken. Als alles wat Smikkel zegt klopt dan is dat bepaald niet netjes van Zusje. Maar dan nog is het niet netjes wat Smikkel heeft gedaan; een heleboel mensen wegzetten als leugenaars, roddelaars etc, die helemaal niks met de situatie te maken hebben.

Ik heb zelf ook geen idee wat ik waarvan moet vinden, behalve dan dat een grote bende van beschuldigingen over en weer is en dat er veel meer speelt achter de schermen dan heel veel mensen vermoedden.

Precies dit.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Bazinga ma 17 sep 2012 - 9:06

Susan schreef:Fijn dat je het weer even neerzet, Tris. Bak hier je taart.  - Pagina 39 878948377

Sorry! Heb 't aangepast, excuus.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:06

Zelda schreef:
Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Waarom blijf je Smikkell steeds bewust in die slachtofferrol duwen?
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 9:06

Susan schreef:Fijn dat je het weer even neerzet, Tris. Bak hier je taart.  - Pagina 39 878948377

+1


Er schoot juist net door mijn hoofd dat dit topic wel eens dood kon bloeden na ons gezellige gebabbel.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:06

Antibes schreef:
Carrie schreef:
Antibes schreef:
Haha, ja! Ik ben niet zo goed in me mooi maken. Vaak als ik daarmee begin eindig ik zo depressief dat ik het stappen maar laat zitten.. Embarassed Dus ik ben meer van de kroegen waar je op een doordeweekse avond zo naar binnen loopt en het gewoon gezellig is.. :P Ik houd ook absoluut niet van clubs bijvoorbeeld (sowieso ben ik niet zo dol op uitgaan). Voel me daar niet zo op mijn gemak.

Ok, dat kan. Ik ga er nooit stappen, alleen borrelen. Als ik ga stappen ga ik heel fout naar de Havanna om te dansen op RnB en te sjansen met Antillianen die vragen of ik mijn haar open wil doen. (daarmee bedoelen ze, mijn haar los wil doen haha)

Hahahaha, DAT wil ik wel een keer ervaren eigenlijk.. Ik was hardcore R&B-chickie toen ik 15 was namelijk.. En stiekem vind ik dat nog steeds de leukste muziek qua dansen (moet er wel ook flink wat alcohol in).. :cheering:

Oh ik ook! Ik was echt een RnB meisje. En ben dat met uitgaan nog steeds. Daar dans ik ook het lekkerst op, heerlijk! Al die plaatjes van vroeger, ik kan de hele avond blijven dansen. En een sjans dat je hebt! Altijd goed voor je ego smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Discordia ma 17 sep 2012 - 9:06

Waarom is dit gedoe zo waardevol geworden, terwijl de mensen door wie het begonnen is zich waardeloos hebben gedragen?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Rush ma 17 sep 2012 - 9:07

yvonne schreef:Ik begrijp eigenlijk niet dat het voor sommige mensen totaal onverwacht is dat het biechttopic niet anoniem is.
Hele dikke +1 cheers
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:07

Reva schreef:
Zelda schreef:
Reva schreef:Ik snap dat idd ook niet Tris. Komt denk ik idd omdat Smikk het post en doordat mensen niet boos naar het opperhoofd willen wijzen?

Waarom blijf je Smikkell steeds bewust in die slachtofferrol duwen?
Bak hier je taart.  - Pagina 39 394967
Ja, nu is het helemaal duidelijk, dank je wel voor het antwoord op mijn vraag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 9:07

Discordia schreef:Waarom is dit gedoe zo waardevol geworden, terwijl de mensen door wie het begonnen is zich waardeloos hebben gedragen?

Ik snap je niet! :O Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes ma 17 sep 2012 - 9:08

Carrie schreef:
Antibes schreef:
Carrie schreef:
Antibes schreef:
Haha, ja! Ik ben niet zo goed in me mooi maken. Vaak als ik daarmee begin eindig ik zo depressief dat ik het stappen maar laat zitten.. Embarassed Dus ik ben meer van de kroegen waar je op een doordeweekse avond zo naar binnen loopt en het gewoon gezellig is.. :P Ik houd ook absoluut niet van clubs bijvoorbeeld (sowieso ben ik niet zo dol op uitgaan). Voel me daar niet zo op mijn gemak.

Ok, dat kan. Ik ga er nooit stappen, alleen borrelen. Als ik ga stappen ga ik heel fout naar de Havanna om te dansen op RnB en te sjansen met Antillianen die vragen of ik mijn haar open wil doen. (daarmee bedoelen ze, mijn haar los wil doen haha)

Hahahaha, DAT wil ik wel een keer ervaren eigenlijk.. Ik was hardcore R&B-chickie toen ik 15 was namelijk.. En stiekem vind ik dat nog steeds de leukste muziek qua dansen (moet er wel ook flink wat alcohol in).. :cheering:

Oh ik ook! Ik was echt een RnB meisje. En ben dat met uitgaan nog steeds. Daar dans ik ook het lekkerst op, heerlijk! Al die plaatjes van vroeger, ik kan de hele avond blijven dansen. En een sjans dat je hebt! Altijd goed voor je ego smile

Haha, volgens mij heb jij sowieso niet te klagen qua sjans! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 9:08

Antibes schreef:Ik ben er nu drie dagen ofzo mee bezig geweest? Vind ik wel weer genoeg.. smile En ik ervaar het inderdaad niet zo zwaar als jij het nu beschrijft eigenlijk. Ik vind het niet "iets heel groots".. Ik vind het eigenlijk een vrij "normale" rel, los van de ontzettend lage uithaal richting Susan, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar niet mijn hele vertrouwen in het forum is weg ofzo hoor.. Maar miss stond ik daar sowieso al iets afstandelijker/minder naief in. De waarheid krijg je toch niet boven tafel over aandeel Smikkell/Doedel/Zusje/hypocriete-roddel-rest.. Ik neem maar gewoon aan dat er flink geroddeld wordt, dat is niet echt nieuws voor me ofzo, dat had ik altijd wel gedacht. Verder niet echt nieuws voor mij.

Helemaal mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 39 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum