Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekende Nederlanders die overlijden.

+18
_Lacey_
Lady Starstruck
Bazinga
kippiee
Gizmo
Printje
Snoes
Shy
Rapunzel
Chocolate Cookie
Phileine
Raindrop
Ella
Susan
Arwyn
Ibbeltje
Rumble
Lejow
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bekende Nederlanders die overlijden. - Pagina 2 Empty Re: Bekende Nederlanders die overlijden.

Bericht  kippiee za 15 sep 2012 - 4:58

Oh ja bij Guusje sowieso Cry en Antoni ook ja en die man (kom even niet om op de naam) van 75gr noord en expeditie Robinson die met dat donkere krulletjes haar.
Die kwam om bij auto ongeluk samen met een Belgische productieleidster
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende Nederlanders die overlijden. - Pagina 2 Empty Re: Bekende Nederlanders die overlijden.

Bericht  Bazinga za 15 sep 2012 - 5:10

Ik was heel erg geraakt door het overlijden van Guusje Nederhorst, Wik Jongsma (Oom Govert Harmsen uit GTST) en ook heel erg bij Frédérique Huydts. Denk dat 't komt, doordat ik al zolang GTST keek en ze dus dagelijks 'zag'. Of zo..

En ik vond 't gewoon vreselijk dat Nederhorst en Huydts zo jong zijn heengegaan, zo zo jong.. Zo zonde.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 6:01

Eigenlijk raakt het me nooit echt. Tuurlijk is het tragisch, maar dat vind ik ook als dat zou gebeuren bij de man van een nicht van de zoon van een vriendin van de buurvrouw.

Maar het echt raken doet het mij pas als iemand dicht bij mij staat of als de nabestaanden dicht bij mij staan.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck za 15 sep 2012 - 6:29

Ik heb het niet met BNers gehad, maar wel met een bekende hardrock zanger die overleed. Dat greep me echt ontzettend aan toen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  _Lacey_ za 15 sep 2012 - 6:36

Confusion schreef:Eigenlijk raakt het me nooit echt. Tuurlijk is het tragisch, maar dat vind ik ook als dat zou gebeuren bij de man van een nicht van de zoon van een vriendin van de buurvrouw.

Maar het echt raken doet het mij pas als iemand dicht bij mij staat of als de nabestaanden dicht bij mij staan.

Dit dus.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje za 15 sep 2012 - 8:28

Ik had dat bij Stephen Gateley van Boyzone. In mijn jongere jaren was ik onwijs fan van ze. Ik heb ze zes keer ontmoet, en het greep me erg aan dat hij op zo'n jonge leeftijd is gestorven. Ook de manier waarop. Heel toevallig logeerde mijn vriendinnetje bij me, met wie ik altijd naar ze toeging als ze in nederland waren, precies op het moment dat we van zijn overlijden hoorden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mickey za 15 sep 2012 - 9:15

Net bij "Dit Was Het Nieuws": "Fotograaf Joop van Tellingen is afgelopen week overleden. Hij zal op passende wijze worden begraven. Op zijn buik achter de bosjes..."
Tja... Ik vind dat toch net wat te kort na zijn overlijden om zoiets te zeggen.

Wat toendertijd best wel indruk maakte, was de zelfmoord van Herman Brood, omdat ik die dag toevallig in Amsterdam was geweest.
Inderdaad Antonie Kamerling en Guusje Nederhorst kreeg ik wel ff een raar gevoel van.
Buitenlands heeft prinses Diana indruk gemaakt en Michael Jackson toch ook inderdaad. Heather Ledger "schrok" ik ook wel van.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chocolate Cookie za 15 sep 2012 - 9:35

mickey schreef:Net bij "Dit Was Het Nieuws": "Fotograaf Joop van Tellingen is afgelopen week overleden. Hij zal op passende wijze worden begraven. Op zijn buik achter de bosjes..."

Ik vond die "grap" ook niet echt gepast confused
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  mickey za 15 sep 2012 - 9:52

Chocolate Cookie schreef:
mickey schreef:Net bij "Dit Was Het Nieuws": "Fotograaf Joop van Tellingen is afgelopen week overleden. Hij zal op passende wijze worden begraven. Op zijn buik achter de bosjes..."

Ik vond die "grap" ook niet echt gepast confused
Ze bleven er ook echt over doorgaan hè.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Lejow za 15 sep 2012 - 10:04

Ik vond hem ook echt niet kunnen inderdaad :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Caramba za 15 sep 2012 - 10:23

Toch Andre Hazes. Dat deed me wel iets. Geen traan gelaten ofzo.
Verder Aaliya met haar privé vliegtuig.

En die uitspraak bij Dit was het nieuws, niet gezien, maar zulke uitspraken vind ik altijd ongepast, zoiets zeg je gewoon niet, ookal moet het als grap overkomen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 11:14

Om Hazes heb ik gehuild. Verder hebben Antonie Kamerling, Pim Fortuyn en Theo van Gogh best wel indruk gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 15 sep 2012 - 11:22

Wat toendertijd best wel indruk maakte, was de zelfmoord van Herman Brood, omdat ik die dag toevallig in Amsterdam was geweest.
Inderdaad Antonie Kamerling en Guusje Nederhorst kreeg ik wel ff een raar gevoel van.
Buitenlands heeft prinses Diana indruk gemaakt en Michael Jackson toch ook inderdaad. Heather Ledger "schrok" ik ook wel van.

Ohh, Heath inderdaad! Dan kijk ik weer eens 10 things I hate about you en vind ik het zo jammer dat er nooit meer nieuwe films van hem zullen komen.. :nopompom:
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Bacio za 15 sep 2012 - 11:54

Ik schrok enorm van Theo van Gogh. Ik was er 's ochtends nog langs gefietst. Hoorde later pas dat hij onder dat doek lag. Dat was dan vooral om de wanneer waarop en waarom.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: