Bekende Nederlanders die overlijden.
+18
_Lacey_
Lady Starstruck
Bazinga
kippiee
Gizmo
Printje
Snoes
Shy
Rapunzel
Chocolate Cookie
Phileine
Raindrop
Ella
Susan
Arwyn
Ibbeltje
Rumble
Lejow
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bekende Nederlanders die overlijden.
Oh ja bij Guusje sowieso en Antoni ook ja en die man (kom even niet om op de naam) van 75gr noord en expeditie Robinson die met dat donkere krulletjes haar.
Die kwam om bij auto ongeluk samen met een Belgische productieleidster
Die kwam om bij auto ongeluk samen met een Belgische productieleidster
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Ik was heel erg geraakt door het overlijden van Guusje Nederhorst, Wik Jongsma (Oom Govert Harmsen uit GTST) en ook heel erg bij Frédérique Huydts. Denk dat 't komt, doordat ik al zolang GTST keek en ze dus dagelijks 'zag'. Of zo..
En ik vond 't gewoon vreselijk dat Nederhorst en Huydts zo jong zijn heengegaan, zo zo jong.. Zo zonde.
En ik vond 't gewoon vreselijk dat Nederhorst en Huydts zo jong zijn heengegaan, zo zo jong.. Zo zonde.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Eigenlijk raakt het me nooit echt. Tuurlijk is het tragisch, maar dat vind ik ook als dat zou gebeuren bij de man van een nicht van de zoon van een vriendin van de buurvrouw.
Maar het echt raken doet het mij pas als iemand dicht bij mij staat of als de nabestaanden dicht bij mij staan.
Maar het echt raken doet het mij pas als iemand dicht bij mij staat of als de nabestaanden dicht bij mij staan.
Gast- Gast
Ik heb het niet met BNers gehad, maar wel met een bekende hardrock zanger die overleed. Dat greep me echt ontzettend aan toen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Dit dus.Confusion schreef:Eigenlijk raakt het me nooit echt. Tuurlijk is het tragisch, maar dat vind ik ook als dat zou gebeuren bij de man van een nicht van de zoon van een vriendin van de buurvrouw.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had dat bij Stephen Gateley van Boyzone. In mijn jongere jaren was ik onwijs fan van ze. Ik heb ze zes keer ontmoet, en het greep me erg aan dat hij op zo'n jonge leeftijd is gestorven. Ook de manier waarop. Heel toevallig logeerde mijn vriendinnetje bij me, met wie ik altijd naar ze toeging als ze in nederland waren, precies op het moment dat we van zijn overlijden hoorden.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Net bij "Dit Was Het Nieuws": "Fotograaf Joop van Tellingen is afgelopen week overleden. Hij zal op passende wijze worden begraven. Op zijn buik achter de bosjes..."
Tja... Ik vind dat toch net wat te kort na zijn overlijden om zoiets te zeggen.
Wat toendertijd best wel indruk maakte, was de zelfmoord van Herman Brood, omdat ik die dag toevallig in Amsterdam was geweest.
Inderdaad Antonie Kamerling en Guusje Nederhorst kreeg ik wel ff een raar gevoel van.
Buitenlands heeft prinses Diana indruk gemaakt en Michael Jackson toch ook inderdaad. Heather Ledger "schrok" ik ook wel van.
Wat toendertijd best wel indruk maakte, was de zelfmoord van Herman Brood, omdat ik die dag toevallig in Amsterdam was geweest.
Inderdaad Antonie Kamerling en Guusje Nederhorst kreeg ik wel ff een raar gevoel van.
Buitenlands heeft prinses Diana indruk gemaakt en Michael Jackson toch ook inderdaad. Heather Ledger "schrok" ik ook wel van.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
mickey schreef:Net bij "Dit Was Het Nieuws": "Fotograaf Joop van Tellingen is afgelopen week overleden. Hij zal op passende wijze worden begraven. Op zijn buik achter de bosjes..."
Ik vond die "grap" ook niet echt gepast
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ze bleven er ook echt over doorgaan hè.Chocolate Cookie schreef:mickey schreef:Net bij "Dit Was Het Nieuws": "Fotograaf Joop van Tellingen is afgelopen week overleden. Hij zal op passende wijze worden begraven. Op zijn buik achter de bosjes..."
Ik vond die "grap" ook niet echt gepast
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ik vond hem ook echt niet kunnen inderdaad
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Toch Andre Hazes. Dat deed me wel iets. Geen traan gelaten ofzo.
Verder Aaliya met haar privé vliegtuig.
En die uitspraak bij Dit was het nieuws, niet gezien, maar zulke uitspraken vind ik altijd ongepast, zoiets zeg je gewoon niet, ookal moet het als grap overkomen.
Verder Aaliya met haar privé vliegtuig.
En die uitspraak bij Dit was het nieuws, niet gezien, maar zulke uitspraken vind ik altijd ongepast, zoiets zeg je gewoon niet, ookal moet het als grap overkomen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Om Hazes heb ik gehuild. Verder hebben Antonie Kamerling, Pim Fortuyn en Theo van Gogh best wel indruk gemaakt.
Gast- Gast
mickey schreef:Net bij "Dit Was Het Nieuws": "Fotograaf Joop van Tellingen is afgelopen week overleden. Hij zal op passende wijze worden begraven. Op zijn buik achter de bosjes..."
Buitenlands heeft prinses Diana indruk gemaakt en Michael Jackson toch ook inderdaad. HeatherLedger "schrok" ik ook wel van.
Ohh, Heath inderdaad! Dan kijk ik weer eens 10 things I hate about you en vind ik het zo jammer dat er nooit meer nieuwe films van hem zullen komen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik schrok enorm van Theo van Gogh. Ik was er 's ochtends nog langs gefietst. Hoorde later pas dat hij onder dat doek lag. Dat was dan vooral om de wanneer waarop en waarom.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bekende nederlanders in hun jonge jaren
» Twitter......welke bekende nederlanders volg jij?
» Nederlanders vermist/overleden na explosie in Italië
» Parodieen op bekende nrs :)
» Overlijden collega?
» Twitter......welke bekende nederlanders volg jij?
» Nederlanders vermist/overleden na explosie in Italië
» Parodieen op bekende nrs :)
» Overlijden collega?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: