Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pussycat za 8 sep 2012 - 23:08

Nee je ticker doet het inderdaad niet katjing...
Maar als ik hem in mijn onderschrift zet en op voorbeeld druk dan zie ik hem wel?

All : Gisteravond gewerkt en straks mag ik weer. Pff geen zin, want kost me echt moeite.
Voor de rest niks bijzonders... in afwachting tot de eerste echo *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 1578173417
Wat zooo lang duurt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  slaatje za 8 sep 2012 - 23:10

Ik zie je ticker wel hoor Katjing
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Katjing za 8 sep 2012 - 23:12

Pussycat schreef:Nee je ticker doet het inderdaad niet katjing...
Maar als ik hem in mijn onderschrift zet en op voorbeeld druk dan zie ik hem wel?

All : Gisteravond gewerkt en straks mag ik weer. Pff geen zin, want kost me echt moeite.
Voor de rest niks bijzonders... in afwachting tot de eerste echo *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 1578173417
Wat zooo lang duurt.

Vreemd, hoe moet ik dat nou weer oplossen? Hij deed het toch eerst wel? Ik ga 'm er wel even opnieuw in zetten ofzo.

Wanneer heb jij je eerste echo pussycat? En bij hoeveel weken?
Ik heb 'm over een week (op maandag) bij 8 wk 3 dg, ik ben echt zoooo benieuwd! Spannend ook, pfff! En duurt lang inderdaad.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Katjing za 8 sep 2012 - 23:12

slaatje schreef:Ik zie je ticker wel hoor Katjing

Huh wat raar!!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jasmine za 8 sep 2012 - 23:13

Katjing schreef:
slaatje schreef:Ik zie je ticker wel hoor Katjing

Huh wat raar!!

Ik zie 'm ook!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  slaatje za 8 sep 2012 - 23:14

Kan misschien iets te maken hebben met bcc code? Of het heeft toch te maken waar je mee op internet zit Ik zit op de laptop in ieder geval.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Katjing za 8 sep 2012 - 23:15

Nou dan zal er wel gewoon even iets mis zijn gegaan...

Hoe is het met jou nu Jasmine?
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Katjing za 8 sep 2012 - 23:16

slaatje schreef:Kan misschien iets te maken hebben met bcc code? Of het heeft toch te maken waar je mee op internet zit Ik zit op de laptop in ieder geval.

Geen idee, ik heb nu net de code opnieuw er ingezet, maar die was gewoon nog steeds exact hetzelfde. Ik heb er niets aan veranderd dus snap niet waarom sommigen 'm ineens niet meer zien. Maar wat ik wel weet is dat ik 'm zelf niet zie als ik internet via mijn telefoon of tablet.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jasmine za 8 sep 2012 - 23:20

Met mij gaat het wel redelijk. Heb nog totaal geen tekenen dat het toch niet goed zit, dus dat geeft absoluut vertrouwen. Ben net een uurtje mijn bed uit en nu alweer hartstikke moe, steeds wat misselijk enz. Vind het nog steeds superspannend natuurlijk, moet gewoon afwachten en dat is niet echt iets voor mij.

Bijzonder detail: gisteren belde een vriendin die ik al heel lang niet meer gesproken heb, op met de vraag: 'ben je zwanger'. Euh, tja, lang verhaal, maar ja, ik ben als het goed is idd. zwanger. Zij zei verder nog dat als zij dat idee had bij iemand, dat het dan meestal wel goed ging. Dat geeft toch weer hoop, want ik ben zelf heel erg van het gevoel en de intuïtie. Maar het blijft afwachten.

Ik heb dit topic wel even op een laag pitje staan, het voelt even niet goed om hier nu actief mee te kletsen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing za 8 sep 2012 - 23:45

Hee Jasmine,

ik snap dat je hier minder actief bent. Ook al is hier plaats voor iedereen, mensen bij wie het juist minder gaat, mis lijkt te gaan, maar ook mensen met kwalen of juist een stralende niks aan de hand zwangerschap hebben. Ik begrijp wel dat je gewoon voor je gevoel even wat afstand neemt. Ik heb dat zelf op een andere manier, bepaalde dingen (zoals spullen aanschaffen) wil ik gewoon eigenlijk nog helemaal niet en eigenlijk zelfs geen cadeautjes krijgen, hoe lief ik ze ook vind. Daarin moet iedereen denk ik ook z'n gevoel volgen!

Ik ben wel blij om te lezen dat je dat vertrouwen toch nog een beetje hebt! En ook leuk om te lezen van die vriendin. Ik ben zelf heel nuchter, maar merk rond mijn eigen zwangerschap dat ik ook heel erg vertrouw op mijn eigen intuïtie en dat ik bijvoorbeeld ook wist dat ik zwanger was voordat ik de test had gedaan maar ook dat mijn vriendin zwanger was. Dat is toch bijzonder, hoe je gevoel je van alles kan vertellen wat gewoon klopt. Maar het lijkt me wel heel naar om mee te maken als je gevoel dan ineens toch niet klopt!

Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mom-Of-3 zo 9 sep 2012 - 8:09

Ik zie je ticker ook hoor.

PC, ik had gisteravond ook avonddienst en had vandaag weer een vroege dus was een kort nachtje pfff, morgen ook weer vroeg op dus straks lekker naar bed.

Caroow, wat fijn dat je niet meer misselijk bent, hier wordt het ook steeds minder gelukkig.

Weegschaal, hopelijk heeft de vk morgen de bloeduitslagen maar ik ga er nog maar niet vanuit.

Hier wordt de misselijkheid ook duidelijk minder vergeleken met eerst. Nu nog helemaal weg haha. Heb het hele weekend gewerkt en moet nu nog 2 dagen dan ben ik 2 dagen vrij gelukkig, kijk er nu al naar uit.

Morgenmiddag naar de vk, hoop dat ze de bloeduitslagen heeft maar dat zal wel niet. Wij hebben trouwens 6 oktober de geslachtsbepaling ik ben erg benieuwd. Ik ga zo lekker naar bed, ben echt moe na een avonddienst gister en vandaag weer om 7 uur beginnen pff kost nu echt ff extra moeite

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Burn zo 9 sep 2012 - 9:23

Caroow schreef:Toen ik net zwanger was ben ik ook eens flauw gevallen in de douche, nu douche ik maar wat kouder en korter. Wel voorzichtig mee zijn hoor!
En katjing, bij mij doet je ticker het niet..
Haha! Dat verhaal ken ik nog! Niet wetende dat je toen zwanger was!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Caroow zo 9 sep 2012 - 12:19

Burn schreef:
Caroow schreef:Toen ik net zwanger was ben ik ook eens flauw gevallen in de douche, nu douche ik maar wat kouder en korter. Wel voorzichtig mee zijn hoor!
En katjing, bij mij doet je ticker het niet..
Haha! Dat verhaal ken ik nog! Niet wetende dat je toen zwanger was!

Ja, dat was een dag voor de meeting bij jou!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Katjing zo 9 sep 2012 - 20:02

Hmm, onder mijn andere naam zie ik mijn ticker ook niet als ik hier kom kijken! Vreemd hoor :-O!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pussycat zo 9 sep 2012 - 20:06

hey katjing ik zie je ticker nu wel! Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Jade zo 9 sep 2012 - 20:09

goedemorgen dames,

Dit weekend was ik even heel onzeker! Veel buikpijn/krampen, en weinig kwaaltjes. Volgens de verloskundige (heb even een mailtje gestuurd), kan dit komen door de groei van de baarmoeder. Vandaag ga ik even wat urine inleveren bij de huisarts om een blaasontsteking uit te sluiten.

Ik heb het idee dat mijn borsten iets minder pijnlijk/gespannend zijn, maar ik werd vanmorgen (voor het eerst!) heel misselijk wakker. Een goed teken dus.

Nog 3 spannende weken tot de echo!

Ik zie je ticker ook gewoon katjing!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  sanne-84 zo 9 sep 2012 - 20:44

Jade, dat is idd wat schrikken. Ikzelf had dat ook in de 5e week, en door te googlen wordt je alleen maar banger. Maar mijn vk zei, zolang er geen bloed is, ís t goed. (hoewel dat volgens mij ook niet helemaal klopt)

Katjing, ik zag je ticker ook niet, maar vanmorgen ineens wel..

Geen idee meer wie die flauwte onder de douche had, maar ik kan nu ook wel minder goed tegen de warmte (alleen met douchen nog niks gehad)

Dalik maar eens sporten, en dan nog wat poetsen, en van,iddag voor de 1e x naar de vk, spannend! Hoop dan weer bevestiging te krijgen, want hoewel mensen me voor gek verklaren ben ik nog steeds zo bang dat het mis is/gaat..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine zo 9 sep 2012 - 20:52

sanne-84 schreef:Jade, dat is idd wat schrikken. Ikzelf had dat ook in de 5e week, en door te googlen wordt je alleen maar banger. Maar mijn vk zei, zolang er geen bloed is, ís t goed. (hoewel dat volgens mij ook niet helemaal ...

Wel een optimistische vk dan. Bij mijn beide mk's begon het bloedverlies pas door de cytotec. En in beide gevallen was er toen al 3 weken geen leven meer..
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing zo 9 sep 2012 - 22:23

Pussycat schreef:hey katjing ik zie je ticker nu wel! Laughing

Yes!! Ik heb 'm nu als plaatje er in gezet in plaats van als code, werkt prima blijkbaar!

@Jade, kan me voorstellen dat je schrok. Ik zelf heb al vanaf het begin kramp in mijn baarmoeder, er omheen en last van mijn darmen dus voor mij is het normaal. Ik heb alleen verder ook een hele buslading zwangerschapskwaaltjes dus dan voel je je ook gewoon zo zwanger. Kan me dus best voorstellen dat jij er in combinatie met weinig kwalen toch van schrok!

@sanne-84, ik had die flauwte onder de douche en ik kan inderdaad ook minder goed tegen de warmte nu. Heb vanmorgen het raampje open gelaten (dat zit echt ongeveer in de douche dus vind het altijd zo tochten) en wat kouder gedoucht, dat was wel beter.
Succes bij de vk vanmiddag! Ik vind het niet gek hoor dat je het nog steeds spannend vind, het is toch allemaal maar wonderlijk hoe dat moet groeien in je buik enzo!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sanne-84 zo 9 sep 2012 - 22:42

Jasmine schreef:
sanne-84 schreef:Jade, dat is idd wat schrikken. Ikzelf had dat ook in de 5e week, en door te googlen wordt je alleen maar banger. Maar mijn vk zei, zolang er geen bloed is, ís t goed. (hoewel dat volgens mij ook niet helemaal ...

Wel een optimistische vk dan. Bij mijn beide mk's begon het bloedverlies pas door de cytotec. En in beide gevallen was er toen al 3 weken geen leven meer..

Daarom had ik er idd ook achter gezet dat dat volgens mj niet klopte. Hiewel het me op dat moment wel een beetje gerust stelde.
En het feit dat het kind al een poos niet levend in je buik zit vind ik ook zo 'eng'. En daarom ben ik ook best bang voor vanmiddag. Heb het hartje al zien kloppen 2 weken geleden, maar er is natuurlijk altijd een kans (en dan zeggen anderen, en een hele grote kans dat het wel goed zit)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat zo 9 sep 2012 - 22:58

Hmm ik heb juist helemaal geen krampen/buikpijn en daar maak ik me juist zorgen om!
Want als je baarmoeder groeit heb je krampjes toch... Die had ik eerst wel en nu ineens niet meer...
Maar enige wat je kan doen is afwachten.

Sanne succes bij de vk straks.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine zo 9 sep 2012 - 23:01

sanne-84 schreef:
Jasmine schreef:

Daarom had ik er idd ook achter gezet dat dat volgens mj niet klopte. Hiewel het me op dat moment wel een beetje gerust stelde.
En het feit dat het kind al een poos niet levend in je buik zit vind ik ook zo 'eng'. En daarom ben ik ook best bang voor vanmiddag. Heb het hartje al zien kloppen 2 weken geleden, maar er is natuurlijk altijd een kans (en dan zeggen anderen, en een hele grote kans dat het wel goed zit)

De kans dat het goed zit is natuurlijk vele malen groter als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien. Ja, er is een kleine kans van niet, maar die mag je echt verwaarlozen als je al een goede echo hebt gehad.

Komt goed meis, heb vertrouwen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 ma 10 sep 2012 - 6:08

Weer een stressmoment van niks gehad.
Ze ging op het einde van de intake luisteren, maar dat duurde lang! Toen ze nog niks hoorde (en eigen hartslag inmiddels nog hoger was) moest ik van haar plassen waarnaar ze nog een keer ging proberen. En na lang zoeken en doen hoorde we het!! Toen zuchte ik van opluchting en toen was het hartje weer weg.. Zei ze dat ik niet moest lachen maart was geen lachen;) er biggelde toch wel een traan over mn wang.. Daarna nog 2x 1 sec gehoord, maar was moeilijk te vinden. Maar goed, ik heb het gehoord:). Mn man zei ook al tegen mij; toen het niet gauw genoeg te horen was schoot je natuurljjk al meteen in de stress. Eh ja zeker!
mocht ik nog een keer een onzeker momentje hebben dan mocht ik altijd bellen om nogmaals te mogen luisteren. Maar wil dit eigenlijk niet, wil geen zeur worden (hoewel zij zei dat meerdere dat wel deden). Ik ben nu bijna 11 weken, nu is de kans wel echt stukken kleiner, dus sanne, niet piekeren, maar genieten!

Grappig trouwens, deze vk is ook bij mijn bevalling geweest! Dus alles rondom ons mams zwangerschap wist ze nog.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 10 sep 2012 - 6:41

Wat fijn dat jullie het hartje toch gehoord hebben, Sanne!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jade ma 10 sep 2012 - 18:54

Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord Sanne! Bij het volgende bezoek laat jullie eigenwijsje zich vast beter horen!

Vanmorgen ben ik weer misselijk wakker geworden! Een goed teken, maar prettig is anders.. Ik ben blij dat ik vandaag op de 6 weken zit! Weer een week dichter bij de echo!

Die onzekerheid is wel weg door het mailtje van de verloskundige! Ik ben blij dat ik die gestuurd heb. Ik voel me er echt een stuk beter door.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: