*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:
Hoe gaat het nu met jou?
Vanmorgen weer wat licht bruinverlies, net wat rood bloedverlies na de seks. En dan de echo's van de andere meiden, mijn lichte hoop is nu wel weg. Maar goed, liever al vast wat voorbereid naar de echo dan helemaal uit het niets weer slecht nieuws.
Ow meis toch.
Heb echt zo met je te doen. Wat een onzekerheid weer. Ik blijf voor jou duimen hoor, het moet toch een keer lukken?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pff wat een dag voor jullie meiden
Ik probeer elke update mee te lezen. Dat je zo kan meeleven met iedereen hé. Maar ja je zit toch allemaal in hetzelfde schuitje.
Als die eerste weken maar voorbij zijn.... En zelfs dat zegt dan weer niks.
Nillis Ben je uberhaupt van plan om naar de bruiloft te gaan? Ik weet niet meer of het een ''belangrijke'' bruiloft was zo gezegd... maar pff kan me voorstellen dat je hoofd en lichaam er helemaal niet naar staat. Ik vroeg me wel af waarom je nou dacht dat het niet goed zat? Want ik kan mij niet herinneren dat jij ooit iets in die zin verteld hebt.
Jasmine wat een onzekerheid hé bah. En dan lees je hier ook zoveel verhalen dat het ook goed kan aflopen. Hopelijk behoor jij daar straks ook tussen. Dat mag nu toch wel een keer! Jullie wachten ook al zolang op een goede zwangerschap.
Weegschaal Ook jij nog heel veel sterkte deze moeilijke dagen. Volgens mij denk je bijna niet meer aan iets anders. Dan weer bloed verlies dan stopt het weer dan komt het weer... bah! Ik weet dat jij er niet meer veel hoop op vestigd, maar jeetje wat hoop ik dat alles goed zit.
voor jullie.
Ik probeer elke update mee te lezen. Dat je zo kan meeleven met iedereen hé. Maar ja je zit toch allemaal in hetzelfde schuitje.
Als die eerste weken maar voorbij zijn.... En zelfs dat zegt dan weer niks.
Nillis Ben je uberhaupt van plan om naar de bruiloft te gaan? Ik weet niet meer of het een ''belangrijke'' bruiloft was zo gezegd... maar pff kan me voorstellen dat je hoofd en lichaam er helemaal niet naar staat. Ik vroeg me wel af waarom je nou dacht dat het niet goed zat? Want ik kan mij niet herinneren dat jij ooit iets in die zin verteld hebt.
Jasmine wat een onzekerheid hé bah. En dan lees je hier ook zoveel verhalen dat het ook goed kan aflopen. Hopelijk behoor jij daar straks ook tussen. Dat mag nu toch wel een keer! Jullie wachten ook al zolang op een goede zwangerschap.
Weegschaal Ook jij nog heel veel sterkte deze moeilijke dagen. Volgens mij denk je bijna niet meer aan iets anders. Dan weer bloed verlies dan stopt het weer dan komt het weer... bah! Ik weet dat jij er niet meer veel hoop op vestigd, maar jeetje wat hoop ik dat alles goed zit.
voor jullie.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pff wat naar om al die negatieve berichten hier te lezen nu
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
oh, bah wat naar meiden! Heel veel sterkte!
Jasmine & Weegschaal, ik blijf voor jullie duimen!
Jasmine & Weegschaal, ik blijf voor jullie duimen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Al die vervelende berichten hier, dikke knuffel voor jullie allemaal.
Ik ben gisteravond niet meer naar het ziekenhuis geweest. Om iets na zevenen belde P. om te vertellen dat om Nico kort daarvoor is overleden. Ondanks dat ik hem niet goed kende, zat ik toch even met een brok in mijn keel en was ook erg verdrietig. Vervolgens hebben we M zijn moeder gebeld, die natuurlijk ook erg verdrietig was. Ik vermoed dat de crematie/begravenis dinsdag of woensdag plaats zal vinden.
Verder weet ik even niet zo veel te schrijven, voel me nog steeds een soort van leeg.
Ik ben gisteravond niet meer naar het ziekenhuis geweest. Om iets na zevenen belde P. om te vertellen dat om Nico kort daarvoor is overleden. Ondanks dat ik hem niet goed kende, zat ik toch even met een brok in mijn keel en was ook erg verdrietig. Vervolgens hebben we M zijn moeder gebeld, die natuurlijk ook erg verdrietig was. Ik vermoed dat de crematie/begravenis dinsdag of woensdag plaats zal vinden.
Verder weet ik even niet zo veel te schrijven, voel me nog steeds een soort van leeg.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje voor ook een dikke en gecondoleerd.
Pussycat- Ratel
@ pussycat, het is een bruiloft van een kameraad van mijn vriend en kan ik eigenlijk niet goed onderuit, maar als ik mij niet goed voel of de mk komt echt op gang dan ga ik naar huis. Het is 5 min. rijden. Ik ben er eigenlijk heel rustig onder. Ik weet niet meer waar ik het heb geschreven, maar ik had gewoon zo'n gevoel dat het niet goed zat. Weinig aanwijzingen hoor. maar gelijk toen ik de eerste test deed heb ik tegen mijn vriend gezegd ik ben voorzichtig blij, want ik weet het niet. En dat heb ik deze weken herhaaldelijk thuis ook gezegd. Ik verwachtte ook echt niets te zien op de echo en natuurlijk komt het hard aan dat het dan ook echt zo is. Ik ben nu heel rustig en wacht rustig af wat de komende dagen gaat gebeuren. Mijn werk is op de hoogte en zal gewoon gaan werken, maar als het niet goed gaat dan kan ik mij ziek melden.
@ Slaatje, gecondoleerd en sterkte de komende dagen.
@ Jasmine, hoe gaat het bij jou? Veel sterkte en ik blijf duimen.
@ Weegschaal, spannend hoor blijf duimen voor je.
@ Slaatje, gecondoleerd en sterkte de komende dagen.
@ Jasmine, hoe gaat het bij jou? Veel sterkte en ik blijf duimen.
@ Weegschaal, spannend hoor blijf duimen voor je.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@Slaatje: gecondoleerd en veel sterkte!
@Nilis: Misschien geeft die bruiloft juist wel wat afleiding. Fijn dat je er zo rustig onder bent, geef het de tijd om te verwerken!
@Nilis: Misschien geeft die bruiloft juist wel wat afleiding. Fijn dat je er zo rustig onder bent, geef het de tijd om te verwerken!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
@slaatje, gecondoleerd.
@Nillis, let je wel een beetje op jezelf? Je klinkt inderdaad heel rustig, maar geef jezelf ook de kans om even verdrietig te zijn als dat nodig is he!
@Weegschaal, ik hoop dat het 'gewoon' oud bloedverlies is wat je wel vaker ziet in de zwangerschap en 'gewoon' rood bloedverlies na de seks wat wel vaker voorkomt omdat alles beter doorbloed is en er dan een vaatje kan knappen. Ik probeer positief voor je te blijven denken want ik hoop zo dat het goed gaat!
@Jasmine, ik kan ook bij jou niet anders dan positief blijven denken, het ís nog niet verloren. Maar ik begrijp heel goed dat bij jou, net als bij weegschaal, de slag om de arm een heel stuk groter is geworden. Jeetje wat spannend!
Ik vind het ook spannend, maar heb op de een of andere manier ook vertrouwen gehad vanaf het begin. Ik weet dat het niet zo veel hoeft te zeggen, maar ik voel me zo gigantisch zwanger, mijn lijf herinnert me er elke dag (de hele dag door) aan dat er echt van alles gebeurd vanbinnen. Ik ben wel bang hoor, want het blijven gewoon verschrikkelijk spannende weken. Ik merk ook dat ik niet extra in zak en as ga zitten door de negatieve berichten. Ik vind het heel verdrietig en kan er wel een traantje om wegpinken voor jullie, maar mijn vertrouwen en angst zijn nog even groot.
Ik ben helaas nu bepaald niet lekker, het pilletje tegen misselijkheid was vanmorgen al uitgewerkt en ik heb zo lang in bed gelegen dat ik nog geen nieuwe had genomen. Heb ik nu wel gedaan, maar het doet er vrij lang over om in te werken. Verder voel ik me helemaal daas en wil het liefst gewoon weer naar bed...
En heeft iemand misschien een tip voor die zere borsten? Ik smeer ze in en ik probeer te slapen met een topje aan of een bh, een strak shirt of juist los. Maar uiteindelijk helpt niets echt, ik kan gewoon alleen maar op mijn rug liggen zonder dat ze zeer doen, de rest doet verrekte veel pijn! Ze worden ook nog steeds groter... Ik moet eigenlijk al nieuwe Bh's, zelfs de BH's die eigenlijk een beetje te ruim waren barst ik nu uit, maar vind het een beetje vroeg om nu al meegroeibh's etc. te gaan kopen, ik wil erg graag wachten tot ik de eerste echo heb gehad.
@Nillis, let je wel een beetje op jezelf? Je klinkt inderdaad heel rustig, maar geef jezelf ook de kans om even verdrietig te zijn als dat nodig is he!
@Weegschaal, ik hoop dat het 'gewoon' oud bloedverlies is wat je wel vaker ziet in de zwangerschap en 'gewoon' rood bloedverlies na de seks wat wel vaker voorkomt omdat alles beter doorbloed is en er dan een vaatje kan knappen. Ik probeer positief voor je te blijven denken want ik hoop zo dat het goed gaat!
@Jasmine, ik kan ook bij jou niet anders dan positief blijven denken, het ís nog niet verloren. Maar ik begrijp heel goed dat bij jou, net als bij weegschaal, de slag om de arm een heel stuk groter is geworden. Jeetje wat spannend!
Ik vind het ook spannend, maar heb op de een of andere manier ook vertrouwen gehad vanaf het begin. Ik weet dat het niet zo veel hoeft te zeggen, maar ik voel me zo gigantisch zwanger, mijn lijf herinnert me er elke dag (de hele dag door) aan dat er echt van alles gebeurd vanbinnen. Ik ben wel bang hoor, want het blijven gewoon verschrikkelijk spannende weken. Ik merk ook dat ik niet extra in zak en as ga zitten door de negatieve berichten. Ik vind het heel verdrietig en kan er wel een traantje om wegpinken voor jullie, maar mijn vertrouwen en angst zijn nog even groot.
Ik ben helaas nu bepaald niet lekker, het pilletje tegen misselijkheid was vanmorgen al uitgewerkt en ik heb zo lang in bed gelegen dat ik nog geen nieuwe had genomen. Heb ik nu wel gedaan, maar het doet er vrij lang over om in te werken. Verder voel ik me helemaal daas en wil het liefst gewoon weer naar bed...
En heeft iemand misschien een tip voor die zere borsten? Ik smeer ze in en ik probeer te slapen met een topje aan of een bh, een strak shirt of juist los. Maar uiteindelijk helpt niets echt, ik kan gewoon alleen maar op mijn rug liggen zonder dat ze zeer doen, de rest doet verrekte veel pijn! Ze worden ook nog steeds groter... Ik moet eigenlijk al nieuwe Bh's, zelfs de BH's die eigenlijk een beetje te ruim waren barst ik nu uit, maar vind het een beetje vroeg om nu al meegroeibh's etc. te gaan kopen, ik wil erg graag wachten tot ik de eerste echo heb gehad.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
@ Slaatje; Gecondoleerd
@ Mom-of-2; Fijn dat de echo goed was! Wanneer krijg je de uitslagen van het bloed?
@ Nillis;
@ Katjing; Vervelend dat je zo'n last hebt van je zwangerschap! Ik zou evt toch maar vast een meegroeibh kopen hoor.
Hoop dat er hier snel weer positieve verhalen mogen komen!
@ Mom-of-2; Fijn dat de echo goed was! Wanneer krijg je de uitslagen van het bloed?
@ Nillis;
@ Katjing; Vervelend dat je zo'n last hebt van je zwangerschap! Ik zou evt toch maar vast een meegroeibh kopen hoor.
Hoop dat er hier snel weer positieve verhalen mogen komen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Slaatje: gecondoleerd
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Nillis hopelijk heb je toch nog de hele bruiloft aanwezig kunnen zijn en weinig last gehad van je lichaam.
Wat bizar hé dat je dus toch een voorgevoel had. En dat zelfs een paar keer hebt uitgesproken. Zo gek vind ik dat, dat sommigen het dus tóch goed aanvoelen.
Wat bizar hé dat je dus toch een voorgevoel had. En dat zelfs een paar keer hebt uitgesproken. Zo gek vind ik dat, dat sommigen het dus tóch goed aanvoelen.
Pussycat- Ratel
Nillis, wat erg zeg. Sterkte
Slaatje, gecondoleerd
all, ik ben heel blij, want ik heb vandaag de baan aangeboden gekregen die ik super graag wilde hebben. Daarnaast is het van de 2 opties die ik nu had ook de minst stressvolle baan, afgelopen jaar heb ik veel stress gehad op mijn werk en dat is ook niet goed natuurlijk. Zit nu in spanning voor mijn 1e echo na het weekend. Wat ik me afvroeg, vertellen jullie mensen dat je zwanger bent zodra een 1e echo goed blijkt te zijn, of wachten jullie echt de 12 weken/3 maanden af? Ik durf het nog niet echt te vertellen nu.
Slaatje, gecondoleerd
all, ik ben heel blij, want ik heb vandaag de baan aangeboden gekregen die ik super graag wilde hebben. Daarnaast is het van de 2 opties die ik nu had ook de minst stressvolle baan, afgelopen jaar heb ik veel stress gehad op mijn werk en dat is ook niet goed natuurlijk. Zit nu in spanning voor mijn 1e echo na het weekend. Wat ik me afvroeg, vertellen jullie mensen dat je zwanger bent zodra een 1e echo goed blijkt te zijn, of wachten jullie echt de 12 weken/3 maanden af? Ik durf het nog niet echt te vertellen nu.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wij hebben het 'al' met 7 weken verteld. Vond het die week wel extra spannend, tot de eerste echo.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij hebben het de vorige keer ook voor de eerste echo verteld tegen onze ouders + broers en zus.
En nu twijfel ik zooo erg. Het liefste schreeuw ik het van de daken bij wijze van
Ik zou het zo graag willen vertellen tegen mijn vriend zijn ouders en onze broers en zus, maar nu twijfelen we dus toch heel erg. Weet niet zo goed waarom misschien wel omdat je nu nog beter beseft dat het ook zo anders kan zijn ofzo? Maar ja dat kan ook na 11 of 14 weken nog. Maar ja dan is de kans wel minder natuurlijk maar toch....
Het is zo lastig om onze mond te houden!
En nu twijfel ik zooo erg. Het liefste schreeuw ik het van de daken bij wijze van
Ik zou het zo graag willen vertellen tegen mijn vriend zijn ouders en onze broers en zus, maar nu twijfelen we dus toch heel erg. Weet niet zo goed waarom misschien wel omdat je nu nog beter beseft dat het ook zo anders kan zijn ofzo? Maar ja dat kan ook na 11 of 14 weken nog. Maar ja dan is de kans wel minder natuurlijk maar toch....
Het is zo lastig om onze mond te houden!
Pussycat- Ratel
Wij hebben het al vrij snel aan een aantal mensen verteld, dit was ook omdat ik het door omstandigheden ook gelijk moest vertellen aan een aantal mensen met wie ik ergens mee bezig was. Ik heb het toen eerst aan een vriendin verteld, omdat ik niet wilde dat ik het als eerste zou vertellen aan mensen die persoonlijk niks voor me betekenen zeg maar. En ik heb het vervolgens aan mijn ouders, mijn zusje en een goede vriendin verteld. De afgelopen weken heb ik het mondjesmaat al aan een aantal mensen verteld. Maar de grote bups weet nog van niks en ook nog niet al mijn vriendinnen weten het. Ik vertel het ze als ik ze zie zeg maar.
Al met al weten best wel veel mensen het al. Ik vind het zelf een beetje snel gaan, maar het komt dus ook omdat ik het al noodgedwongen moest vertellen en ook doordat mijn man zo apetrots is dat hij zijn mond niet kan houden. Hij heeft het zelfs al aan de buurman verteld. Daar was ik best boos over, want dat vond ik echt een beetje te snel gaan!
Al met al weten best wel veel mensen het al. Ik vind het zelf een beetje snel gaan, maar het komt dus ook omdat ik het al noodgedwongen moest vertellen en ook doordat mijn man zo apetrots is dat hij zijn mond niet kan houden. Hij heeft het zelfs al aan de buurman verteld. Daar was ik best boos over, want dat vond ik echt een beetje te snel gaan!
Katjing- Fluisteraar
Haha katjing je kan in ieder geval niet zeggen dat je man niet trots is
Nou mijn buurvrouw die is he-le-maaaaaal niet nieuwsgierig hoor
Volgens mij weet zij het al haha, want moeders voor moeders kwam vanmorgen langs en ze ging dus alvast die bussen halen uit de auto, maar ze zei dat ze wel heel voorzichtig moest doen en elke keer zo moest draaien dat die buurvrouw niets kon zien zo goed zat mijn buurvrouw op te letten zei ze
Nou mijn buurvrouw die is he-le-maaaaaal niet nieuwsgierig hoor
Volgens mij weet zij het al haha, want moeders voor moeders kwam vanmorgen langs en ze ging dus alvast die bussen halen uit de auto, maar ze zei dat ze wel heel voorzichtig moest doen en elke keer zo moest draaien dat die buurvrouw niets kon zien zo goed zat mijn buurvrouw op te letten zei ze
Pussycat- Ratel
Haha, nee mijn man is echt supertrots, heb er werkelijk niets over te klagen behalve dat ik dus zelf wat langzamer wil dan hij.
Vet grappig van jouw buurvrouw! Haha je wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden!
Trouwens voor de dames met Emafasene of andere pilletjes tegen de misselijkheid, hadden jullie ook zo'n last van slaperigheid en dufheid? En werd dat ook minder in de loop van de tijd (na een week slikken o.i.d.)?
Ik word 's ochtends dus toch misselijk wakker, helaas werken die pillen pas na een uur of 2 dus ik zit 's ochtends elke keer maar heel rustig een beetje op te starten. Maar ik ben ook zoooo verschrikkelijk moe de hele tijd, ben echt aan het vechten tegen de slaap, dat begint al met opstaan. 's middags lig ik vaak uren te slapen en 's avonds lig ik er meestal rond een uur of tien (soms wat eerder soms wat later) al in. Dat was al voor ik de suprimal ging slikken (in emafasene zit dezelfde werkzame stof) maar het lijkt wel alsof het nu nog erger is geworden. En gisteren met sporten kreeg ik echt mijn ene been nauwelijks voor het andere!
Vet grappig van jouw buurvrouw! Haha je wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden!
Trouwens voor de dames met Emafasene of andere pilletjes tegen de misselijkheid, hadden jullie ook zo'n last van slaperigheid en dufheid? En werd dat ook minder in de loop van de tijd (na een week slikken o.i.d.)?
Ik word 's ochtends dus toch misselijk wakker, helaas werken die pillen pas na een uur of 2 dus ik zit 's ochtends elke keer maar heel rustig een beetje op te starten. Maar ik ben ook zoooo verschrikkelijk moe de hele tijd, ben echt aan het vechten tegen de slaap, dat begint al met opstaan. 's middags lig ik vaak uren te slapen en 's avonds lig ik er meestal rond een uur of tien (soms wat eerder soms wat later) al in. Dat was al voor ik de suprimal ging slikken (in emafasene zit dezelfde werkzame stof) maar het lijkt wel alsof het nu nog erger is geworden. En gisteren met sporten kreeg ik echt mijn ene been nauwelijks voor het andere!
Katjing- Fluisteraar
Watvoor en hoeveel Emasefene heb je Katjing? Ik had twee zetpillen per dag, 1 als ik wakker werd en 1 als ik ging slapen. Alleen aan het eind van de avond was ik nog misselijk. Ik was wel heel duf, niet moe maar echt verstrooid.
Maaarr nu ben ik al een kleine week gestopt, en ik ben niet meer misselijk
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Watvoor en hoeveel Emasefene heb je Katjing? Ik had twee zetpillen per dag, 1 als ik wakker werd en 1 als ik ging slapen. Alleen aan het eind van de avond was ik nog misselijk. Ik was wel heel duf, niet moe maar echt verstrooid.
Ik slik Suprimal, daarin zit net als in Emasefene meclozine, ik slik 3x per dag 12,5 mg meclozine. Ik ben niet echt verstrooid, haha juist nog vrij scherp vind ik, maar wel moe, doodmoe. Gewoon echt slaperig!
Wat fijn dat je niet meer misselijk bent!!
Katjing- Fluisteraar
Ik gebruik niks, maar ben ook ontzettend moe
Voordat ik straks weer een avonddienst heb doe ik echt nog wel een dutje anders dan red ik het niet pff.
Hebben jullie trouwens ook zo vreselijk last van steken? Het is mijn 2e zwangerschap maar pff volgens mij had ik toen niet zulke steken
Vooral toen ik net ging zetten echt net messen die bij je schaambot steken auw auw...
Voordat ik straks weer een avonddienst heb doe ik echt nog wel een dutje anders dan red ik het niet pff.
Hebben jullie trouwens ook zo vreselijk last van steken? Het is mijn 2e zwangerschap maar pff volgens mij had ik toen niet zulke steken
Vooral toen ik net ging zetten echt net messen die bij je schaambot steken auw auw...
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Ik gebruik niks, maar ben ook ontzettend moe
Nee niet alsof er messen steken. Ik heb wel het gevoel alsof er regelmatig vanbinnen kaboutertjes heel hard aan mijn baarmoeder aan het trekken zijn, al vanaf 4,5 week eigenlijk. Mijn onderrug is ook gevoelig en af en toe heb ik dan ineens een soort kramp in mijn onderbuik. Dat zijn niet mijn darmen, want die voelen anders (haha die doen ook zeer). Maar bij je schaambot, is dat niet je bekken? Ik las in een boek dat je bij de tweede sneller last kon hebben van bandenpijn en bekkenpijn door dat alles al is opgerekt en slapper is.
Ik heb trouwens wel een beetje een beurs schaambot.
Ik was ook al moe voordat ik die Suprimal ging slikken, maar dit slaat echt alles!
Katjing- Fluisteraar
Wat een drukte hier!
Ik viel net bijna flauw onder de douche...oeps! Heb ik normaal echt geen last van, maar ik was een beetje misselijk en toen stond ik lekker warm te douchen en ineens voelde ik me niet goed worden. Gaat lekker hier!
Maar moet zeggen dat ik me wel iets fitter voel sinds gisteren, ik ben minder tegen de slaap aan het vechten, hoera!
En hoe is het met de rest van de dames hier?
Ik viel net bijna flauw onder de douche...oeps! Heb ik normaal echt geen last van, maar ik was een beetje misselijk en toen stond ik lekker warm te douchen en ineens voelde ik me niet goed worden. Gaat lekker hier!
Maar moet zeggen dat ik me wel iets fitter voel sinds gisteren, ik ben minder tegen de slaap aan het vechten, hoera!
En hoe is het met de rest van de dames hier?
Katjing- Fluisteraar
Toen ik net zwanger was ben ik ook eens flauw gevallen in de douche, nu douche ik maar wat kouder en korter. Wel voorzichtig mee zijn hoor!
En katjing, bij mij doet je ticker het niet..
En katjing, bij mij doet je ticker het niet..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik douche ook altijd heel warm, denk dat ik daar ook een beetje moet gaan oppassen. Maar ik geloof dat ik vandaag mijn dag niet heb, want ik ging net weer bijna onderuit toen ik de trap op was gelopen...
Hmmm vreemd, zien anderen mijn ticker ook niet? Want bij mij doet ie het wel. Overigens niet als ik op mijn ipad of telefoon zit, alleen als ik achter mijn pc zit!
Hmmm vreemd, zien anderen mijn ticker ook niet? Want bij mij doet ie het wel. Overigens niet als ik op mijn ipad of telefoon zit, alleen als ik achter mijn pc zit!
Katjing- Fluisteraar
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken