Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

+13
Floor
studiebol
Annemie
Lady4
Creabea_28
Happydobby
Viva
Lady1984
TukTuk
Minx
VeryCherry
RYW
Twellie
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Lady4 do 13 sep 2012 - 6:39

Goede, nette brief. In de laatste alinea moet er nog een e achter beter.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 6:40

Watermeloen schreef:Moet verkomen niet voorkomen zijn? Mijn nederlands in schrift is niet 100% maar volgens mij klopt het niet klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 2474380249

Verder is een goede sterkte brief en hopelijk doen ze er wat mee.
Wij hebben ook een brief geschreven maar helaas nooit reactie op gehad.

klopt, ik heb verder gewerkt in het oude bestand en dit had ik niet aangepast.

wat is er in jullie kraamweek gebeurd als ik vragen mag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 6:43

Ik vind de brief wel sterk maar zou hem inkorten en de kern duidelijker naar voren laten komen. Zakelijk gezien, hoor. Anders geven ze geen reactie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 6:46

Ah, ok!

Onze kraamhulp leek totaal geen klik met kinderen te hebben.
Ze vond het belachelijk dat als A. huilde ik hem bij me hield, hij moest gewoon in zijn eigen bed.
Als ik zei dat hij daar straks nog tijd genoeg voor kreeg zei ze dat ik het zelf moest weten maar dat ik straks met een kind zat dat niet in zijn eigen bed wilde slapen. Nou, H. hebben we ook de eerste weken veel bij ons gehouden en dat ging ook gewoon goed.
(Met A. trouwens ook)

H. legt enorm veel contact met mensen. Of ze je nu kent of niet, ze kletst de oren van je hoofd, ze laat je alles zien etc.
Maar van de kraamhulp kreeg ze nauwelijks tot geen reactie/antwoord. Mijn hart brak. Je zag H. echt kijken van: Waarom zeg je nu niks terug? Ze smeerde mijn boterhammen maar de boterhammen voor H. moest mijn man maar klaarmaken.
Mijn man heeft in d ehele kraamweek nog geen kop koffie van haar gehad.

Ze ging op een donderdag weer weg en toen ik op zolder kwam lagen er nog hele bergen was.
Wat ze steeds boven gedaan heeft, geen idee. Maar in elk geval geen was!
Ik heb haar de laatste 3 dagen laten komen om te stofzuigen en mijn bed te verschonen en daarna stuurde ik haar naar huis maar dan waren die klusjes in elk geval gedaan Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Annemie do 13 sep 2012 - 7:37

Watermeloen. Wat een slechte kraamverzorgende zeg.

@Rejoy, goede brief!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:34

Even voor de mensen die het graag willen weten: ik heb de brief gisteren op de post gedaan, vandaag werd ik al gebeld door de organisatie. Ze wilde even laten weten dat mijn brief binnen was en dat hij gelezen was. Ze vond het heel vervelend dat wij de kraamtijd zo ervaren hebben en ze was heel blij dat ik de brief geschreven had, nu konden ze er wat mee doen. De manager van de kraamhulp die ik had was er vandaag alleen niet, dus ik word als het goed is komende week door haar terug gebeld, zodat ik het e.e.a. toe kan lichten. Ben erg benieuwd hoe dat gesprek gaat verlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  studiebol vr 5 okt 2012 - 8:35

ik vind dat ze er nu erg netjes mee omgaan. Netjes dat ze je al meteen gebeld hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Floor vr 5 okt 2012 - 8:38

Netjes dat je meteen al gebeld bent. Hopelijk verloopt je gesprek volgende week goed en kan je het goed afsluiten
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:40

ik vond het ook netjes dat ze vandaag direct al gebeld hadden. Mijn hart maakte wel even een sprongetje toen ik hoorde wie ik aan de lijn had, zo snel had ik nog geen bericht verwacht Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 8:43

Wat netjes dat ze gelijk bellen dat de brief is ontvangen en dat je volgende week wordt teruggebeld.
Hopen op een "goed" gesprek zodat je het inderdaad kan afsluiten (voor zover dat kan).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 20:31

Ow dat is wel heel netjes om meteen te reageren vanuit die stichting.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:03

Dat is netjes zeg!
Ik ben benieuwd wat de manager tegen je gaat zeggen. Je kunt de tijd helaas niet meer overdoen maar hopelijk kun je je er straks wel een beetje bij neerleggen en het van je afzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Jezzie vr 5 okt 2012 - 22:06

Wat netjes dat ze meteen gebeld hebben. Fijn dat je klacht serieus genomen wordt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 23:17

vanmorgen ben ik opnieuw gebeld door de manager van de betreffende kraamhulp. Ik heb uitgebreid mijn verhaal kunnen doen en ik had het idee dat zij het ook wel serieus nam allemaal. Er was al even contact met de kraamhulp geweest over dat er een klacht over haar binnen was gekomen, maar doordat zij vakantie had, was het nog niet uitgebreid besproken. Er zal nog wel een (functionerings?)gesprek met haar plaats vinden. Zij vonden borstvoeding ook erg belangrijk en deden ook veel aan scholing. De manager vond het erg kwalijk dat een deel van de oude garde (zoals zij dat noemde) nog steeds verouderde adviezen geven, hier werd zij sowieso op aangesproken.

Het schijnt dat onze wensen die we aan hebben gegeven tijdens de intake wel bekend waren bij de planning, zij had dit ook allemaal in de computer staan en beaamde dat er geen kraamhulp was die nog minder goed bij ons zou passen en dat het planbureau wat dat betreft wat steekjes had laten vallen (understatement van het jaar Rolling Eyes )

Zij gaf zelf al aan dat een kraamhulp zich moet schikken naar het gezin en niet andersom en dat dit bij ons wel het geval is geweest. Hier is/wordt de kraamhulp ook op aangesproken. Ze liet in ieder geval wel doorschemeren dat ze begreep waar wij bij de betreffende kraamhulp tegenaan waren gelopen, ze liet doorschemeren dat zij haar ook wel wat star en ouderwets vond.

Wat het nou echt gaat opleveren weet ik niet. Ik heb er wel vertrouwen in dat de kraamhulp hierop ook echt wordt aangesproken, maar of ze er echt wat mee gaat doen...
Ik voel me iig wel serieus genomen en dat is al fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Floor di 9 okt 2012 - 23:24

fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen en dat het zo serieus wordt genomen.
Ik vind het goed/knap dat je een brief hebt gestuurd, wij hebben dat niet gedaan ondanks dat we er ook geen goed gevoel aan over hebben gehouden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Parisienne di 9 okt 2012 - 23:33

Fijn dat je je serieus genomen voelt. Zo te horen gaan ze er echt mee aan de slag. Ik hoop dat deze kraamhulp zich beter gaat aanpassen aan de 'moderne tijd' en aan de wensen van een gezin, zodat anderen gezinnen die haar treffen een mooie kraamtijd tegemoet kunnen gaan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  kwak di 9 okt 2012 - 23:42

het levert voor jullie misschien niks meer op, betreft de kraamweek maar ik denk dat je het goed aan hebt gedaan om dit te melden. Super dat ze zo met jullie brief om gaan trouwens!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Jezzie wo 10 okt 2012 - 2:25

Fijn dat je je verhaal hebt kunnen doen en dat je het gevoel hebt dat ze je serieus nemen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) - Pagina 2 Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum