Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

+13
Floor
studiebol
Annemie
Lady4
Creabea_28
Happydobby
Viva
Lady1984
TukTuk
Minx
VeryCherry
RYW
Twellie
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:10

Ik heb zojuist een klachtenbrief geschreven n.a.v. de vervelende ervaringen in mijn kraamweek. Is er misschien iemand die mijn brief door wil lezen en wil voorzien van feedback op de inhoud? Er is namelijk zoveel gebeurd in de kraamweek dat ik niet alle incidenten afzonderlijk kan beschrijven en ik even zeker wil weten dat mijn brief goed begrepen wordt en mijn standpunten duidelijk naar voren komen.

Edit: ik zet de brief hier wel even neer, scheelt een hoop ge-PM. Graag niet quoten, ik wil de inhoud later weer weg kunnen halen.



Beste meneer, mevrouw,

Inmiddels ben ik vier weken geleden bevallen van een prachtige dochter. Waar ik positief terug zou moeten kunnen kijken op de kraamweek, kan ik slechts met negatieve gevoelens terug denken aan de kraamweek.

Bij de intake met een van jullie consulentes is duidelijk aangegeven dat wij een kraamhulp wilden die met ons mee kon gaan in onze manier van onze kinderen benaderen, verzorgen en opvoeden. De consulente gaf deze wens extra te onderstrepen, zodat wij een kraamhulp zouden krijgen die bij ons zou passen.

Toen de kraamhulp kwam, bleek zij vrijwel het tegenovergestelde te zijn van de persoon die wij hoopten te krijgen. Zij was niet in staat om haar eigen ideeen en opvattingen, die lijnrecht tegenover die van ons stonden, te laten varen en op onze wensen in te gaan. Ik vraag me af wat het nut is van een intakegesprek waarin je aan kunt geven wat je wensen zijn, als er vervolgens niks met deze wensen gedaan wordt tijdens een koppeling tussen kraamgezin en kraamhulp.

Wat ik buitengewoon kwalijk vond, is dat deze kraamhulp zich bovendien ernstig gepasseerd voelde toen er een lactatiekundige aan bed stond en wij telefonische nazorg van deze lactatiekundige kregen. Dit heeft zij meerdere malen benoemd naar zowel mij, als kraamvrouw, als naar mijn man. Ik vind het een kwalijke zaak dat je als cliënt niet je eigen zorg kunt kiezen en dat zoiets belangrijks als borstvoeding hierdoor bij een ander gezin wellicht om zeep geholpen wordt. Ook de borstvoedingsadviezen die ik van deze kraamhulp heb gekregen, waren foute, verouderde adviezen. Ik had het geluk goed begeleid te worden door een lactatiekundige IBCLC en op deze manier de borstvoeding kunnen laten slagen, maar als dit niet het geval was geweest, dan had deze kraamhulp de borstvoeding kunnen laten mislukken.

Helaas heeft dit alles ervoor gezorgd dat wij ons dusdanig vervelend voelden bij de zorg van deze kraamhulp, dat wij geen andere optie meer zagen dan vroegtijdig te stoppen met de kraamzorg. Ik hoop van harte dat mijn klachtenbrief leidt tot verbetering van de koppeling tussen kraamgezin en kraamhulp, maar ook dat ik het belang van goede zorg omtrent borstvoeding en juiste, niet verouderde kennis over borstvoeding kan onderstrepen. Hopelijk kan voorkomen worden dat een ander gezin hetzelfde overkomt en die kraamvrouw zich wellicht genoodzaakt voelt om te stoppen met borstvoeding, terwijl dit met de juiste begeleiding, door de juiste persoon, wellicht wel een succes was geworden.

Met vriendelijke groet,


Laatst aangepast door Rejoy. op do 13 sep 2012 - 4:50; in totaal 5 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Twellie do 13 sep 2012 - 2:11

Ik heb de kinderen in bed, dus heb er tijd voor!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:12

Twellie schreef:Ik heb de kinderen in bed, dus heb er tijd voor!

Ik heb 'm in de openingspost geplaatst! Bedankt alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  RYW do 13 sep 2012 - 2:14

'Gied begeleidt' in je voorlaatste alinea moet 'begeleid' zijn smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  VeryCherry do 13 sep 2012 - 2:17

Zal zo even verder lezen hoor, maar hier moet toch nog "bevallen" tussen?


Inmiddels ben ik vier weken geleden '...' van een prachtige dochter. Waar ik
positief terug zou moeten kunnen kijken op de kraamweek, kan ik slechts
met negatieve gevoelens terug denken aan de kraamweek.

Haal de zin zo weer weg hoor smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:18

In je eerste zin mist 'bevallen' laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:19

klopt inderdaad VC en RYW, ik heb er nog een aantal grammaticale foutjes en spelfoutjes uitgehaald Embarassed

Het gaat me met name om de inhoud, dat deze duidelijk is en ze gerichte punten hebben waar ze (hopelijk) aan kunnen werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Twellie do 13 sep 2012 - 2:20

Van deze zin klopt het tweede deel niet: Ik hoop van harte dat mijn klachtenbrief leidt tot verbetering van de koppeling tussen kraamgezin en kraamhulp, maar ook dat ik het belang van goede zorg omtrent borstvoeding en juiste, niet verouderde kennis kan onderstrepen.

Er staat een keer verkomen in plaats van voorkomen en twee keer snel achter elkaar 'kwalijk'.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  VeryCherry do 13 sep 2012 - 2:21

De inhoud verder lijkt me wel goed overigens. Ik heb niet meegekregen wat een rotweek jullie hebben gehad met die miep, maar het lijkt me vreselijk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:23

Heb wat kleine dingetjes voor je aangepast, staat in het groen. Ben benieuwd wat voor reactie je krijgt n.a.v. de brief.



Beste meneer, mevrouw,

Inmiddels ben ik vier weken geleden bevallen van een prachtige dochter. Waar ik positief op terug zou moeten kunnen kijken op de kraamweek, kan ik slechts met negatieve gevoelens terug denken aan de kraamweek.

Bij de intake met een van jullie consulentes is duidelijk aangegeven dat wij een kraamhulp wilden die met ons mee kon gaan in onze manier van onze kinderen benaderen, verzorgen en opvoeden. De consulente gaf aan deze wens extra te onderstrepen, zodat wij een kraamhulp zouden krijgen die bij ons zou passen.

Toen de kraamhulp kwam, bleek zij vrijwel het tegenovergestelde te zijn van de persoon die wij hoopten te krijgen. Zij was niet in staat om haar eigen ideeen en opvattingen, die lijnrecht tegenover die van ons stonden, te laten varen en op onze wensen in te gaan. Ik vraag me af wat het nut is van een intakegesprek waarin je aan kunt geven wat je wensen zijn, als er vervolgens niks met deze wensen gedaan wordt tijdens een koppeling tussen kraamgezin en kraamhulp.

Wat ik buitengewoon kwalijk vond, is dat deze kraamhulp zich bovendien ernstig gepasseerd voelde toen er een lactatiekundige aan bed stond en wij telefonische nazorg van deze lactatiekundige kregen. Dit heeft zij meerdere malen benoemd naar zowel mij, als kraamvrouw, als naar mijn man. Ik vind het een kwalijke zaak dat je als client niet je eigen zorg kunt kiezen en dat zoiets belangrijks als borstvoeding bij een ander gezin wellicht om zeep geholpen werd. Ook de borstvoedingsadviezen die ik van deze kraamhulp heb gekregen, waren foute adviezen. Ik had het geluk goed begeleidt te worden door een lactatiekundige IBCLC en op deze manier de borstvoeding kunnen laten slagen, maar als dit niet het geval was geweest, dan had deze kraamhulp de borstvoeding kunnen laten mislukken.

Helaas heeft dit alles ervoor gezorgd dat wij ons dusdanig vervelend voelden bij de zorg van deze kraamhulp, dat wij geen andere optie meer zagen dan vroegtijdig te stoppen met de kraamzorg. Ik hoop van harte dat mijn klachtenbrief leidt tot verbetering van de koppeling tussen kraamgezin en kraamhulp, maar ook dat ik het belang van goede zorg omtrent borstvoeding en juiste, niet verouderde kennis kan onderstrepen. Hopelijk kan verkomen worden dat een ander gezin hetzelfde overkomt en die kraamvrouw zich wellicht genoodzaakt voelt om te stoppen met borstvoeding, terwijl dit met de juiste begeleiding, door de juiste persoon, wellicht wel een succes was geworden.

Met vriendelijke groet,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:25

Ik vind het een nette brief maar als je kraamhulp niet fijn was waarom heb je dan na dag 1/2 niet de organisatie opgebeld voor een andere kraamhulp? Dit is namelijk in ons intake gesprek vermeld dat mochten we de kraamhulp niet fijn vinden, geen klik mee hebben of wat dan ook dan konden we bellen en zouden we een andere krijgen (dit is gelukkig niet nodig geweest)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Twellie do 13 sep 2012 - 2:26

En inhoudelijk: ik vind dat je het heel er netjes houdt. Het is een vrij zakelijke brief waar je niet teveel emotie in hebt gelegd. Ik begreep uit wat je vertelde hier op het forum dat jullie kraamhulp wel wat verder ging dan zich stug vasthouden aan haar eigen ideeen. Maar dat ze zelfs jullie en jullie opvoedingsideeen beledigde en bekritiseerde. Dat gaat wel heel erg ver en dat zou ik ook zeker in deze brief benoemen.

Verder vind ik het opvallend dat je vooral denkt aan anderen (nobel!) die hierna ook deze kraamphulp met verouderde ideeen zullen krijgen, persoonlijk zou ik ook wat meer de nadruk leggen op wat ze wel niet gepresteerd heeft bij jullie. Is het je enige doel dat anderen het beter krijgen of verwacht je ook wel excuses?

Ik denk dat ze van mij in hetzelfde geval een heel wat minder vriendelijke brief hadden gekregen. Ik kan alleen niet zeggen of dat goed is of niet, misschien zou ik juist wel teveel wrok koesteren, maar dat is hoe ik het bekijk vanuit mijn gezichtspunt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Minx do 13 sep 2012 - 2:28

Gaat het je met name over de borstvoeding of ook om de hele manier van omgaan. Want het lijkt nu met name over de borstvoeding te gaan terwijl het ook om de gesloten manier van denken gaat die de kraamhulp heeft. Ik denk dat dat nog wat mee benadrukt kant worden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  TukTuk do 13 sep 2012 - 2:28

Ik denk dat het juist wel beter zou zijn om de specifieke dingen te benoemen in je brief. Nu komt de ernst misschien niet heel erg over denk ik. Ook zou je misschien beter bij het stukje over die lactatiedeskundige en dat de kraamverzorgster zich gepasseerd voelen, kunnen uitleggen waarom je er voor gekozen had een lactatiedeskundige er bij te halen. Want nu heb je eerst verteld dat je die lactatiedeskundige ingeschakeld hebt, en daarna staat er "Ook de bv adviezen die ik van..." Ik zou dat meer aan elkaar koppelen zeg maar. (Er even van uit gaan dat je die Lactatiedeskundige ingeschakeld hebt omdát haar adviezen niet klopte)
Zo iets van "omdat de adviezen en hulp omtrent de bv, die ik kreeg van de kraamverzorgster onjuist en verouderd waren, waardoor de bv dreigde te mislukken, besloot ik een lactatiedeskundige in te schakelen. Helaas reageerde de kraamverzorgster hierop in mijn ogen zeer onprofessioneel, doordat zij duidelijk liet merken zich hierdoor gepasseerd te voelen"


Laatst aangepast door AngelNyn op do 13 sep 2012 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Twellie do 13 sep 2012 - 2:28

En trouwens een vraag: wij hadden elke dag een evaluatie met de kraamphulp. Was over het algemeen prima, maar een bepaald ding dat ze had gedaan vond ik ook niet leuk. Dat heb ik aangegeven en het was daarna opgelost.

Hebben jullie evaluaties gehad of helemaal niet? Of legde de kraamphulp het gewoon naast zich neer?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:30

Lily schreef:Ik vind het een nette brief maar als je kraamhulp niet fijn was waarom heb je dan na dag 1/2 niet de organisatie opgebeld voor een andere kraamhulp? Dit is namelijk in ons intake gesprek vermeld dat mochten we de kraamhulp niet fijn vinden, geen klik mee hebben of wat dan ook dan konden we bellen en zouden we een andere krijgen (dit is gelukkig niet nodig geweest)

zoiets gaat niet over 1 dag ijs natuurlijk. Voordat je zover bent dat je er echt klaar mee bent, ben je een paar dagen verder. Op dag 4 had ik al aangegeven dat ik haar liever kwijt dan rijk was, op dag 5 was ook mijn man er klaar mee. We hadden toen nog maar recht op een paar uur kraamzorg door het zomerrooster, waardoor we helemaal gestopt zijn, ipv een andere kraamhulp waar onze oudste dochter ook weer aan zou moeten wennen.

Bedankt voor alle feedback trouwens, beide dames zijn weer wakker, dus ik ga er vanavond even mee verder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Lady1984 do 13 sep 2012 - 2:33

Ik vind het een kwalijke zaak dat je als cliënt niet je eigen zorg kunt kiezen en dat zoiets belangrijks als borstvoeding hierdoor bij een ander gezin wellicht om zeep geholpen wordt. Ook de borstvoedingsadviezen die ik van deze kraamhulp heb gekregen, waren foute, verouderde adviezen. Ik had het geluk goed begeleid te worden door een lactatiekundige IBCLC en op deze manier de borstvoeding kunnen laten slagen, maar als dit niet het geval was geweest, dan had deze kraamhulp de borstvoeding kunnen laten mislukken.

Ik vind deze alinea niet helemaal lekker lopen. Je wilt zeggen dat je het belangrijk vind om eigen zorg te kunnen kiezen, zonder dat de kraamhulp zich gepasseerd wordt. Je wilt voorkomen dat zij foute adviezen geeft aan andere gezinnen doordat zij zich baseert op verouderde informatie die tegenstrijdig is met de kennis van de lactatiedeskundige.

Het 'om zeep helpen' zou ik dus weglaten en dit op een andere manier kort en bondig schrijven.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 2:34

Twellie schreef:En trouwens een vraag: wij hadden elke dag een evaluatie met de kraamphulp. Was over het algemeen prima, maar een bepaald ding dat ze had gedaan vond ik ook niet leuk. Dat heb ik aangegeven en het was daarna opgelost.

Hebben jullie evaluaties gehad of helemaal niet? Of legde de kraamphulp het gewoon naast zich neer?

die hadden wij ook wel en ook wel een aantal keer aangegeven dat ik bijv geen opmerkingen wilde over de draagdoek, maar dan begon ze een dag later wel over voeden op verzoek of het vele huid op huid contact. En hoewel ze dan idd geen opmerkingen meer maakte over de doek, bleef het door haar manier van doen wel duidelijk dat ze er niet achter stond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Viva do 13 sep 2012 - 2:50

Volgens mij is het; meneer/mevrouw,

Teminste, volgens mij heb ik dat ooit zo geleerd :p
Vind het een nette brief, zou mij niet gelukt zijn..
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Happydobby do 13 sep 2012 - 3:22

Viva schreef:Volgens mij is het; meneer/mevrouw,

Teminste, volgens mij heb ik dat ooit zo geleerd :p
Vind het een nette brief, zou mij niet gelukt zijn..

Nee zoals rejoy het heeft neergezet klopt het!

Het om zeep helpen van de bv zou ik anders formuleren.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 4:45

Beste meneer, mevrouw,

Inmiddels ben ik vier weken geleden bevallen van een prachtige dochter. Waar ik positief terug zou moeten kunnen kijken op de kraamweek, kan ik slechts met negatieve gevoelens terug denken aan deze week.

Bij de intake met een van jullie consulentes is duidelijk aangegeven dat wij een kraamhulp wilden die met ons mee kon gaan in onze manier van onze kinderen benaderen, verzorgen en opvoeden. De consulente gaf deze wens extra te onderstrepen, zodat wij een kraamhulp zouden krijgen die bij ons zou passen.

Toen de kraamhulp kwam, bleek zij vrijwel het tegenovergestelde te zijn van de persoon die wij hoopten te krijgen. Zij was niet in staat om haar eigen ideeën en opvattingen, die lijnrecht tegenover die van ons stonden, te laten varen en op onze wensen in te gaan. Het ging zelfs zo ver dat zij onze manier van opvoeden bekritiseerde en ons daarmee beledigde. Ik vraag me af wat het nut is van een intakegesprek waarin je aan kunt geven wat je wensen zijn, als er vervolgens niks met deze wensen gedaan wordt tijdens een koppeling tussen kraamgezin en kraamhulp.

Wat ik buitengewoon kwalijk vond, is dat deze kraamhulp zich bovendien ernstig gepasseerd voelde toen er een lactatiekundige aan bed stond en wij telefonische nazorg van deze lactatiekundige kregen toen de borstvoeding dreigde te mislukken. Dit heeft zij meerdere malen benoemd naar zowel mij, als kraamvrouw, als naar mijn man. Hiermee gaf ze iedere keer opnieuw het gevoel dat wij niet onze eigen zorg zouden mogen kiezen.
Ik had het geluk goed begeleid te worden door een lactatiekundige IBCLC, maar wanneer dit niet het geval was geweest, was de kans groot geweest dat zij de borstvoeding heeft doen mislukken door haar verouderde kennis en foute adviezen.

Helaas heeft dit alles ervoor gezorgd dat wij ons dusdanig vervelend voelden bij de zorg van deze kraamhulp, dat wij geen andere optie meer zagen dan vroegtijdig te stoppen met de kraamzorg. De kraamhulp heeft ervoor gezorgd dat ik me constant bekritiseerd en beledigd voelde en regelmatig het gevoel had me te moeten verantwoorden over onze manier van opvoeden. Ik kijk hierdoor erg negatief terug op de kraamweek.

Ik hoop van harte dat jullie na het lezen van deze brief ervoor gaan zorgen dat de borstvoedingskennis van deze kraamhulp, maar ook van andere kraamhulpen binnen jullie organisatie up-to-date is. Hopelijk zien jullie het belang in van goede zorg omtrent borstvoeding en dat jullie kraamhulpen beschikken over juiste, niet verouderde kennis over borstvoeding en hier ook naar handelen. Hopelijk kan voorkomen worden dat een ander gezin hetzelfde overkomt en die kraamvrouw zich wellicht wel genoodzaakt voelt om te stoppen met borstvoeding, terwijl dit met de juiste begeleiding, door de juiste persoon, wellicht wel een succes was geworden.

Daarnaast hoop ik dat jullie zorgen voor een betere koppeling tussen kraamgezin en kraamhulp. Doordat er niets gedaan is met onze wensen, hebben wij een bijzonder vervelende kraamtijd achter de rug. Een kraamhulp die vooral energie kostte, in plaats van bespaarde. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.

Met vriendelijke groet,

*naam*


Laatst aangepast door Rejoy. op do 13 sep 2012 - 6:40; in totaal 5 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  TukTuk do 13 sep 2012 - 5:06

Moet het niet dreigde ipv dreeg zijn?

En deze zin loopt niet zo lekker:

. Hopelijk zien jullie het belang in van goede zorg omtrent borstvoeding en juiste, niet verouderde kennis over borstvoeding

Ik zou er zo iets van maken: Hopelijk zien jullie het belang in van goede zorg omtrent borstvoeding en dat de kraamverzorgsters de juiste, volgens de nieuwste richtlijnen, kennis bezitten en hier ook naar handelen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Creabea_28 do 13 sep 2012 - 5:19

Ik vind de brief op pagina 2 een hele goede en sterke brief, mijn complimenten!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 5:21

dank voor de feedback AN, ik heb die alinea iets veranderd.

en bedankt voor je compliment crea smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 6:33

Moet verkomen niet voorkomen zijn? Mijn nederlands in schrift is niet 100% maar volgens mij klopt het niet klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) 2474380249

Verder is een goede sterkte brief en hopelijk doen ze er wat mee.
Wij hebben ook een brief geschreven maar helaas nooit reactie op gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2) Empty Re: klachtenbrief kraamzorgorganisatie (versie 2 op pag. 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum