Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoalbum laten maken? Waar?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Pompoen ma 3 okt 2011 - 1:20

Wij willen van onze recentelijke reis een fotoalbum laten afdrukken maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.

Belangrijk is voor mij:
- De prijs
- Kwaliteit
- Bruikbaar op de Mac

Ik ben ook bang dat ik straks een geweldig album heb samengesteld met veel werk en dat het dan veel te duur blijkt te zijn. Hoewel ik best geld er voor over heb als het heel mooi word dus mijn vragen:

Waar heb jij je fotoalbum laten drukken?
Hoeveel kostte dat?
Hoeveel blz en hoeveel foto's ongeveer?
Ben je tevreden over de kwaliteit?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Sarah1985 ma 3 okt 2011 - 1:53

top fotoalbum
is wel duur maar zeer goede kwaliteit. En als je voor het eerst besteld krijg je 15 euro korting

Ook vind ik albelli wel goed. Maar sinds joy van hier top fotoalbum gezegd heeft bestel ik het daar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 1:55

Ik heb nu een paar keer via de Aldi fotoalbums gemaakt en dat bevalt me erg goed.
Kruidvat ben ik wat minder over te spreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Ugly Betty ma 3 okt 2011 - 1:56

Webprint, pas was er een actie bij marktplaats, voor €10 (normaal 20 geloof ik) een luxe album van 24 pagina's. Boek met een harde kaft. a4 formaat.
Het werkt makkelijk en je kan projecten opslaan. Ik weet alleen niet of het met een MAC kan.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Marin ma 3 okt 2011 - 2:05

тыквашка schreef:

Waar heb jij je fotoalbum laten drukken? Topfotoalbum.nl
Hoeveel kostte dat? Ik heb twee albums laten maken van elk 105 euro per stuk
Hoeveel blz en hoeveel foto's ongeveer? Dit was de grootste versie, dus de Deluxe versie, met het grootste aantal pagina's, 75. Als je ze uitklapt zijn ze dus 1 meter breed, echt enorm dus! Het exacte formaat weet ik niet, zou ik wel voor je willen opzoeken als je daar behoefte aan hebt. Hoeveel foto's er in zitten weet ik ook niet meer, maar ik heb echt de ruimte er voor genomen en soms maar 1 foto op 1 pagina. Dat is dan dus net zo groot als een A4tje al dan niet groter. Een standaard album kost overigens rond de 50 euro, dat heb ik voor bruiloften wel gedaan, en ook wederom erg tevreden
Ben je tevreden over de kwaliteit? ABSOLUUT Ik zou nooit meer ergens anders fotoalbums bestellen. De kwaliteit is echt heel erg goed, en de levering heel erg snel, binnen drie dagen. De software is makkelijk in gebruik. En het belangrijkste, ze gebruiken een lay-flat techniek bij het binden, waardoor de pagina's plat komen te liggen en niet naar binnen buigen. Hierdoor kan je optimaal gebruik maken van de pagina's. Zo heb ik af en toe drie foto's geplaatst op 1 uitgeslagen pagina (2 dus eigenlijk), en dan een foto over het midden. Dat staat niet lelijk dan, maar juist erg mooi. Echt geweldige software is het. Het enige is dat ik niet zeker weet of het voor Apple geschikt is. Het schijnt dat de boeken van Apple zelf ook echt van top kwaliteit zijn! Dit zou je vast wel op hun website kunnen vinden. Dus mocht topfotoalbum het niet doen voor de Mac, zou ik de service van Apple zelf gebruiken, want daar heb ik ook hele goede dingen over gehoord.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Pompoen ma 3 okt 2011 - 2:24

Ik heb jouw fotoboeken gezien Joy! Die vond ik echt wel heel erg mooi! Maar ik vind het ook wel erg prijzig moet ik zeggen! Alleen ik geloof dat ik bij anderen ook al snel op zoiets uit kom als ik niet uitkijk... Van mij mag het eerlijk gezegd best wel iets minder mooi zijn, ik bedoel, ze zijn echt geweldig, ik was echt onder de indruk, maar ik wil gewoon eigenlijk wat minder er aan uitgeven en heb dan ook iets minder hoge verwachtingen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Marin ma 3 okt 2011 - 2:27

Maar dit is ook een extreem groot formaat he. Een normaal album is 50 euro, dat vind ik een normale prijs zelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Sarah1985 ma 3 okt 2011 - 2:31

ik had voor mijn ouders een Fotoalbum classic gemaakt bij top fotoalbum. En die is niet extreem duur.

(staand 21 x 28 cm) 26-74 € 27.95 per 2 pagina's € 1,00

En heb je een super mooi boek.

En als je dan voor het eerst besteld heb je nog 15 euro korting. Ik had voor mijn ouders toen 300 foto's erin
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Pompoen ma 3 okt 2011 - 2:34

Dat klinkt wel goed! En ze hebben ook software voor de mac en ik ben er ook al achter dat het toch niet super goedkoop gaat worden. Dus ik ga er eens even goed naar kijken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Sarah1985 ma 3 okt 2011 - 2:35

ja ze hebben software voor de mac
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Pompoen ma 3 okt 2011 - 2:40

Wow, de software werkt ook gewoon op mijn mac, laatst had ik er een gevonden die op de mac zou werken, geïnstalleerd, had ik een te lage versie (scheelde bijna niets)...grrr...
En ik wil graag een vierkant album en ik heb eens zitten rekenen dat ik dan rond de 70 euro uit kom op z'n goedkoopst (met 74 blz) dus dat is nog helemaal zo gek niet. Ik geloof dat ik wel al een beetje overtuigd ben.

Nu dan de laatste vraag: hebben jullie zijdemat of hoogglans? Ik nijg naar Zijdemat, vanwege de prijs maar ook vanwege de besmettelijkheid van hoogglans. Aan de andere kant ziet hoogglans er vaak professioneler uit.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Marin ma 3 okt 2011 - 2:47

Ik heb geloof ik op aanraden van iemand anders de zijdemat gebruikt, omdat die al redelijk glimmend was. Maar ik weet het niet meer zeker. Mijne is iig erg mooi en niet te glimglim.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Sarah1985 ma 3 okt 2011 - 2:51

ik heb ook zijdeglans, en die glimt ook al erg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Pompoen ma 3 okt 2011 - 2:53

Oh dat is goed om te weten! Ik zag net een filmpje met hoogglans, maar dat vind ik (gelukkig) helemaal niet mooi. Ik ga denk ik echt voor deze, zie inderdaad die actie met 15 euro korting ook staan, dus dat is helemaal wel de moeite waard!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Marin ma 3 okt 2011 - 2:55

Jeej, dan kom ik het eindresultaat een keertje bij je bekijken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Pompoen ma 3 okt 2011 - 3:13

Gezellig Joy! Ik ben van plan er snel mee aan de slag te gaan zodat ik het aan allerlei mensen kan laten zien! Maar nu eerst mijn blog updaten...is ook nog erg veel werk, we hebben nogal vele gedaan die laatste dagen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Atelier Madame wo 5 okt 2011 - 23:38

Albelli heb ik goede ervaringen mee, heb re vorig jaar een album samengesteld, en die is super mooi geworden! Heb een gewone van 50 euro laten maken, met wat extra paginas. Heel tevreden dus!

Heb het mss al eerder gezegd, maar via de ING Rentepunten winkel kun je met 50% korting bonnen bestellen om een album te maken (dus voor 12,50 - 25 euro te goed en 25 euro voor 50 euro tegoed).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Pompoen do 6 okt 2011 - 2:09

Atelier Madame schreef:Albelli heb ik goede ervaringen mee, heb re vorig jaar een album samengesteld, en die is super mooi geworden! Heb een gewone van 50 euro laten maken, met wat extra paginas. Heel tevreden dus!

Heb het mss al eerder gezegd, maar via de ING Rentepunten winkel kun je met 50% korting bonnen bestellen om een album te maken (dus voor 12,50 - 25 euro te goed en 25 euro voor 50 euro tegoed).

Je kunt alleen een bon voor 25 euro tegoed krijgen met rentepunten, daar heb ik wel naar gekeken. Maar bij Albelli doet hun software het niet op mijn mac en dat vind ik toch ook wel belangrijk. Wel bedankt voor de tip!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum laten maken? Waar? Empty Re: Fotoalbum laten maken? Waar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum