Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?
+20
woezel
Laced
Annie24
liesje
-Ieniemienie-
PiP
*Lookie*
Nana
SarahKey
Bruintje Beer
PapillonRose
_Lana_
Printje
Mamsie
Susan
Lejow
Aimee
Linda
Darius
studiebol
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pak jij ontzettend uit bij een verjaardag?
Euhm nee..
Gewone versiering, gewone cadeau's, en alleen familie en wat vrienden.
Een normale verjaardag dus. De eerste verjaardag wel iets uitgebreider gevierd, een taart laten maken bijv. maar de 2de verjaardag was heel gewoon. Vind die over de top verjaardagen echt niet nodig.
Gewone versiering, gewone cadeau's, en alleen familie en wat vrienden.
Een normale verjaardag dus. De eerste verjaardag wel iets uitgebreider gevierd, een taart laten maken bijv. maar de 2de verjaardag was heel gewoon. Vind die over de top verjaardagen echt niet nodig.
Gast- Gast
Wij doen gewoon slingers taart (marsepeintaart) en de hele dag. duurt meestal tot 19.00. en ik laat me kindjes gewoon naar bed gaan in de middag. de visite weet dat.cadeau ze heeft een hele nieuwe kamer gehad en een mooi armbandje verder krijgt ze van de opa's en oma's een keukentje van de ikea en voor op de psz een beker met fruitbakjes
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Nee.
Y. kreeg voor zijn 1e verjaardag de Toet Toet garage, die was 40 euro. Voor zijn 2e verjaardag krijgt hij het Ikea keukentje, die was 80 euro.
Verder gewoon wat slingers opgehangen en het alleen 's middag van 14 tot 17 uur gevierd. Y. kon op dat moment totaal niet tegen veel drukte en was snel overprikkeld, dus die paar uurtjes waren meer dan genoeg. Zijn 2e verjaardag doen we ook van 14 tot 17 uur, want dat beviel ons prima. Wij hadden bij de 1e verjaardag een taart laten maken en zullen dat bij alle nog komende verjaardagen ook laten doen.
Y. kreeg voor zijn 1e verjaardag de Toet Toet garage, die was 40 euro. Voor zijn 2e verjaardag krijgt hij het Ikea keukentje, die was 80 euro.
Verder gewoon wat slingers opgehangen en het alleen 's middag van 14 tot 17 uur gevierd. Y. kon op dat moment totaal niet tegen veel drukte en was snel overprikkeld, dus die paar uurtjes waren meer dan genoeg. Zijn 2e verjaardag doen we ook van 14 tot 17 uur, want dat beviel ons prima. Wij hadden bij de 1e verjaardag een taart laten maken en zullen dat bij alle nog komende verjaardagen ook laten doen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Zijn eerste verjaardag hebben recentelijk gevierd. We hebben vooraf wel een leuke uitnodiging naar alle genodigden gestuurd. Er waren deze dag ongeveer 25 man. We hadden taart(en) besteld bij de bakker. Er was voor die dag erg wisselvallig weer afgegeven, dus hebben wij een "tent" in de tuin neergezet (het idee was ook om het buiten te vieren), uiteindelijk toch nog super mooi weer gehad. Ik had wel leuk overal versiering in de tuin opgehangen, ballonnen, slingers, we hadden wat statafels neergezet (en een leuk kleedje overheen gelegd) en ik had overal snoepgoed neergezet. Ook had ik voor iedereen die kwam een soort van "snoepzakje" gemaakt met een foto van L. op een kaartje als bedankje. Klein detail: Er kwamen enkel volwassenen op zijn verjaardag (op 2 kindjes na), dus het wat natuurlijk allemaal vrij kinderachtig . We hadden voor zijn verjaardag een loopauto gekocht, verder niets. Ach, wellicht wat overdreven op bepaalde vlakken, maar ik vond het geweldig.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey schreef:Heel uitgebreid vieren doen we niet aan. Ik ga geen clown huren ofzo, vind dat zo'n onzin. Gewoon slingers (en de naamslinger die ook in de kraamweek hing), taart maak ik zelf en de kado's hebben we al in huis. Een schelpje zandbak en een zand/water sta tafeltje. Samen 20 euro dus dat valt me ook mee
Wil wel een nieuw setje kleding halen en stuur ook uitnodigingen. Maar we nodigen alleen degene uit die anders ook op onze verjaardagen komen. Ga niet een heel bups mensen uitnodigen omdat hij toevallig 1 word, word veel te druk. We moeten nu al bekijken of we het in twee dagen doen of in 1 dag en dan dagdelen.
geen eens een clown, nou dan komen wij niet hoor
Hier pakken we ook niet groots uit. Gewoon net als een normale verjaardag, maar dan wat meer slingers en lekkers voor de kinderen.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Overigens vind ik een clown of goochelaar huren gewoon niet leuk, maar als ik al groots uit zou pakken dan zou ik dat eerder doen voor een kinderverjaardag dan voor een verjaardag van een volwassene, ik vind hun verjaardagen wel veel belangrijker dan die van ons.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als A 1 jaar wordt ga ik hier binnen wel versieren en een opblaas num1 voor het raam hangen oja en nog balonen overal in huis .Ze is op een zaterdag jarig we hebben besloten dat we het van af 15.00 tm 19,30 houden dan is ze in iedergeval uitgeslapen en dan kan ze savond normaal rustig op bed .Ik maak wel een pan soep met broodjes en een lekker sorbet ys na .De taart wordt een slagroomtaart in num 1 en ik maak zelf nog een fontdant taart .En A krijgt natuurlijk wel een mooie feestjurk aan
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
woezel schreef:SarahKey schreef:Heel uitgebreid vieren doen we niet aan. Ik ga geen clown huren ofzo, vind dat zo'n onzin. Gewoon slingers (en de naamslinger die ook in de kraamweek hing), taart maak ik zelf en de kado's hebben we al in huis. Een schelpje zandbak en een zand/water sta tafeltje. Samen 20 euro dus dat valt me ook mee
Wil wel een nieuw setje kleding halen en stuur ook uitnodigingen. Maar we nodigen alleen degene uit die anders ook op onze verjaardagen komen. Ga niet een heel bups mensen uitnodigen omdat hij toevallig 1 word, word veel te druk. We moeten nu al bekijken of we het in twee dagen doen of in 1 dag en dan dagdelen.
geen eens een clown, nou dan komen wij niet hoor
Hier pakken we ook niet groots uit. Gewoon net als een normale verjaardag, maar dan wat meer slingers en lekkers voor de kinderen.
Misschien wil V zich wel even laten sminken
Wij hebben D's eerste verjaardag wel groot gevierd, maar dat is omdat we 40 mensen hadden uitgenodig en dat verdelt over 2 dagen. Zelf taart gemaakt, cadeau gekocht van ongeveer 50 euro.
Een clown inhuren zouden we nooit doen, ik vind ze doodeng haha.
Een clown inhuren zouden we nooit doen, ik vind ze doodeng haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
wij hebben het vorig jaar redelijk groots gevierd,nou is alles groots als je klein woont.We hadden familie en "vrienden"uitgenodigd.Dit jaar nodig ik niet zoveel "vrienden"meer uit omdat we het rest van het jaar amper wat van ze horen.Dit jaar met V zijn verjaardag wonen we wel groter.Ik doe een begin tijd en geen eind tijd.zeg erbij wanneer V op bed ligt,dan is het aan de persoon of ze dan komen of niet.Vorig jaar was geen succes.V die overstuur was,te kleine ruimte...oftewel een hel van een 1e verjaardag.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Hier zal N. haar verjaardag best groot gevierd worden, veel en mooie taarten en cupcakes, veel cadeautjes en veel versieringen. Geen clown's of weet ik wat allemaal voor ongein, heb daar niks mee... Mijn familie zal komen uit Ierland en daar is 1 jaar een beste happening... Die traditie houden we er gewoon in
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» zo ontzettend moe
» Zo ontzettend moe...
» Wat ontzettend ellendig is dit :-(...
» Ontzettend overstuur huilen
» Zo ontzettend blij!!
» Zo ontzettend moe...