Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoevaak spreek je je vriend?

+45
Annemoontje
Wenology
Lady4
Bliss
Appeltje
Pannetoet
Sugarfall
Mari
Cheesegirl
Silver
Caramba
Sarah1985
minoessepoes
kajaka88
Davinia
Sterre
Knof
Oasis
Ooh La La!
Tania
Roxi3
Ibbeltje
Caroow
Twellie
Gympie
sanne-84
RioolSpook
Zonnetje
Rumble
Highway
Rouxxxe
dolfijn1982
love
Rose
Marin
Snoes
Arwyn
eigenwijs
Rush
SoGood
Mermaid
Bay
Middleme
RYW
Ringling
49 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoevaak spreek je je vriend? - Pagina 3 Empty Re: Hoevaak spreek je je vriend?

Bericht  Cheesegirl wo 12 sep 2012 - 4:14

Wij wonen samen, tijdens werktijd spreken wij elkaar niet. In mijn pauze stuur ik wel eens een whatsapp en in mijn volgende pauze kijk ik dan of hij geantwoord heeft.

Als hij niet thuis slaapt, whatsappen/smsen wij 's avonds altijd nog even en de volgende ochtend.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mari wo 12 sep 2012 - 5:30

We zijn 6 jaar samen, wonen samen en zien elkaar 360 dagen per jaar.

Elke dag om 13.00 uur in onze pauze bellen we. Vaak ook nog overdag smsjes of What's app berichten.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 6:28

Overdag niet, ik kan hem wel sms-en of bellen maar dat doe ik alleen voor dringende dingen of als er een afspraak gemaakt moet worden. Ga hem niet voor elk wissewasje storen, zou het ook heel vervelend vinden als hij dat wel bij mij deed.

Vaak kunnen dingen wel tot het avondeten wachten.

We zijn trouwens 11,5 jaar bij elkaar en werken allebei (40 en 30 uur per week).

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 12 sep 2012 - 6:34

Ik woon niet samen, ik spreek mijn vriend vrij vaak gedurende dag via WA, de ene dag meer dan de andere dag, en vaak Skypen we savonds nog, dat is nu wel meer sinds hij op reis is.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pannetoet wo 12 sep 2012 - 6:41

-Zitten jullie nog op school of werken jullie?
Mijn vriend werkt fulltime en ik zit nog op school
-Wonen jullie samen?
Jeps smile
-Hoelang zijn jullie samen?
1jaar en 4maand

Ondanks dat we samenwonen spreken we elkaar overdag wel via whatss-app.. Leuke dingen die we meteen willen zeggen,belangrijke dingen, over het avondeten, hoelaat de laatste thuis is (ivm het eten)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 7:21

Sugarfall schreef:Ik woon niet samen, ik spreek mijn vriend vrij vaak gedurende dag via WA, de ene dag meer dan de andere dag, en vaak Skypen we savonds nog, dat is nu wel meer sinds hij op reis is.
Oh ja is ie weg SF? Hoe lang nu? Hoe gaat het? Wanneer komt ie weer terug? Ging het al iets beter toen hij weg ging?

Gast
Gast

Bericht  Appeltje wo 12 sep 2012 - 8:07

Wij werken allebei fulltime en wonen ook samen, zijn 5 jaar bij elkaar.

We spreken elkaar overdag tijdens het werk eigenlijk bijna niet, af en toe een mailtje/telefoontje maar eigenlijk alleen als we iets moeten weten/vragen of als er iets aan de hand is.

meestal bellen we als we onderweg zijn naar huis.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 8:32

Smikkell schreef:Wat hebben jullie te bespreken dan? Ben benieuwd..
Vooral dingen afspreken zoals wat we gaan eten, en als de ander een nieuwtje krijgt dan geven we dat ook meteen aan elkaar door.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 8:45

Powerbabe schreef:
Sugarfall schreef:Ik woon niet samen, ik spreek mijn vriend vrij vaak gedurende dag via WA, de ene dag meer dan de andere dag, en vaak Skypen we savonds nog, dat is nu wel meer sinds hij op reis is.
Oh ja is ie weg SF? Hoe lang nu? Hoe gaat het? Wanneer komt ie weer terug? Ging het al iets beter toen hij weg ging?

+1. Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat!

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 12 sep 2012 - 8:48

Powerbabe schreef:

Ja dit vroeg ik me ook allemaal af!

Mijn vriend en ik zijn ruim zeven maanden samen, we wonen niet samen en werken allebei. We hebben gedurende de dag contact via Whatsapp, de ene dag meer dan de andere. Ik zie hem meestal Ă©Ă©n avond doordeweeks en dan in het weekend weer, maar soms zijn we doordeweeks 's avonds zo druk dat het niet lukt om af te spreken. Met name in dit laatste geval bellen we dan vaak wel even om bij te kletsen. Ik ben absoluut geen fan van bellen, dus verder doen we dit niet heel vaak. Wel als de Ă©Ă©n iets belangrijks gaat doen of heeft gedaan of iets anders te melden heeft bijvoorbeeld. Toen hij een maand op reis was, sprak ik hem veel via de FB-videochat, maar op de Ă©Ă©n of andere vage manier doet mijn geluid het niet meer sinds hij terug is. Ga ik even achteraan, want dat vind ik een fijnere manier van communiceren dan bellen (omdat je elkaar ook ziet).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 9:22

Mijn vriend en ik zijn (bijna) 3,5 jaar samen, en hebben elke dag contact. Elke dag wel WA en soms bellen. We wonen half om half samen Wink Parttime zoals iemand dat hier zei Wink

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 12 sep 2012 - 20:37

Wij zijn een half jaar samen, wonen onofficieel samen in twee huizen, werken allebei onregelmatig en spreken elkaar meerdere malen per dag via whatsapp, mail of bellen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Wenology vr 14 sep 2012 - 3:05

Wij spreken elkaar elke dag.

-Zitten jullie nog op school of werken jullie: Wij studeren beide nog.
-Wonen jullie samen: Ja.
-Hoelang zijn jullie samen: Sinds 25 Januari 2008.
Wenology
Wenology
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Sugarfall vr 14 sep 2012 - 6:15

Powerbabe schreef:

Ja! Hij is nu bijna 2 weken weg, de week voordat hij wegging hebben we best veel ruzie gehad, dat vond ik wel erg, maar ik was gewoon zoveel bezig met de dingen die er allemaal kunnen gebeuren nu hij zolang weg is, dat ik niet echt leuk kon doen de hele tijd! En daar had ik dan weer spijt van toen hij eenmaal weg was Hoevaak spreek je je vriend? - Pagina 3 394967 Maar nu gaat het eigenlijk heel goed! We hebben bijna iedere dag contact, sowieso via WA wel wanneer het mogelijk is en dan nog Skypen, ik voel me nu ook veel beter, en hij ook. Ik denk dat het vooral kwam omdat ik de hele tijd aan het ''wachten'' was tot hij wegging, en te lang de tijd had om er mee bezig te zijn, nu gaat het gewoon vanzelf en het gaat goed gelukkig Very Happy Hij komt nu midden december terug tot na de kerst, dus nog even wachten maar komt goed! Lief dat je het vroeg (en stom dat ik het nu pas lees haha!).
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Annemoontje vr 14 sep 2012 - 6:54

Wij zijn bijna 7,5 jaar samen, waarvan 6,5 jaar samenwonend en bijna 2 jaar getrouwd. We werken allebei, maar we spreken elkaar dan nooit. Dat doen we wel weer als we thuis zijn. We bellen of smsen elkaar alleen wanneer echt nodig. Mocht ik bijvoorbeeld een weekendje weg zijn met een vriendin dan smsen we elkaar wel even voor het slapen gaan.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 10:38

Fijn dat het nu Goed gaat! Kan me voorstellen dat je het niet goed trok hoor, de week voor hij weg ging. Maar goed voor je het weet is het december en is ie er weer!

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje vr 14 sep 2012 - 11:09

Wij werken beide. Hij meer dan fulltime.. Ik 34 uur. We zijn in oktober 9 jaar samen en we wonen samen.

Als ik werk spreek ik hem niet... hooguit dat ik hem mail maar ik verwacht geen antwoord want mijn werktijden zijn van 23-8 uur.

Als hij werkt bellen we wel eens om iets te overleggen over boodschappen of onze kinderen. Hij is heel slecht bereikbaar want hij werkt in een gebouw dat supergoed is geisoleerd en hij heeft bijna nooit ontvangst daar.Alleen in bepaalde ruimtes.

We bellen sowieso altijd even met papa als de kinderen uit school komen zodat ze hun dag kunnen vertellen aan hem. Hij werkt tot halverwege de nacht en ziet de kinderen anders pas de volgende ochtend en zo lang kunnen ze echt niet wachten met vertellen wat ze nu weer gedaan of geleerd hebben.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Twellie vr 14 sep 2012 - 11:28

Wat doe je eigenlijk voor werk Roodkapje? En hoe ziet de rest van je dag eruit, ga je voor of na die tijd slapen?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Aziraphale vr 14 sep 2012 - 20:19

Wij werken allebei van ma-do en hebben dezelfde werktijden. We zijn 6 jaar samen en wonen ruim 5 jaar samen.
Ik heb het overdag erg druk, continurooster op de school waar ik werk. We sturen elkaar elke dag wel even iets via iMessage, een hartje ofzo, maar ik heb geen tijd voor mailtjes/bellen/hele verhalen sms'en. Dus dat bewaren we voor thuis en op vrijdag zijn we samen vrij (en za/zo).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Reeza vr 14 sep 2012 - 20:30

Wij zijn 14 maanden samen, werken allebei (bijna) fulltime en wonen on-officieel samen (Vaak als ik moet werken bij mij en als ik vrij ben zijn we bij hem).
Ik spreek mn vriend vaak een paar keer per dag via whatsapp en 's avonds altijd even hoe laat hij thuis is, dan weet ik wanneer ik kan gaan koken :P
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 20:06

Momenteel elke dag, hij is hier al een tijdje omdat het thuis te druk voor hem is. We zijn nog maar heel kort samen ( een dikke maand ). Hij is hier de hele dag thuis, ik ben regelmatig op pad voor sollicitaties en andere zaken. Hij gaat wel vaak mee als ik met iemand heb afgesproken om op de thee te gaan.

Toen hij nog niet elke dag hier was spraken we elkaar ook dagelijks.

Gast
Gast

Bericht  Bacio za 15 sep 2012 - 20:49

Wat hebben mensen veel contact tijdens werk! Houden jullie ook zoveel contact als jij of hij met vrienden is? Etentje, kroeg of iets dergelijks?

Wij bellen vaak aan het einde van de werkdag. Of we beiden thuis eten, zo ja hoe laat ieder dan thuis is (hij heeft hele gekke werktijden en ik kom ook nooit op hetzelfde tijdstip thuis). En wie er dan boodschappen gaat doen.

Als we apart van elkaar de hort op zijn sturen we meestal rond middernacht een berichtje hoe laat we denken thuis te zijn.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 2:45

Wij spreken elkaar eigenlijk nooit overdag. Ik laat het alleen weten als ik later/eerder thuis ben en andersom. Of als ik ineens iets bedenk voor de boodschappen ofzo, haha. Verder niet.

-Zitten jullie nog op school of werken jullie? We werken allebei.
-Wonen jullie samen? Ja, bijna 3 jaar.
-Hoelang zijn jullie samen? Ruim 7 jaar.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: