Hoevaak spreek je je vriend?
+45
Annemoontje
Wenology
Lady4
Bliss
Appeltje
Pannetoet
Sugarfall
Mari
Cheesegirl
Silver
Caramba
Sarah1985
minoessepoes
kajaka88
Davinia
Sterre
Knof
Oasis
Ooh La La!
Tania
Roxi3
Ibbeltje
Caroow
Twellie
Gympie
sanne-84
RioolSpook
Zonnetje
Rumble
Highway
Rouxxxe
dolfijn1982
love
Rose
Marin
Snoes
Arwyn
eigenwijs
Rush
SoGood
Mermaid
Bay
Middleme
RYW
Ringling
49 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoevaak spreek je je vriend?
Rush schreef:Wij wonen samen, werken beide en spreken elkaar overdag niet. Heeeeel soms een smsje en als het dringend is een belletje.
Dit dus. Ja, ik studeer en hij werkt. Maar het samenwonen en contact is hetzelfde.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Wij wonen samen, werken beiden en spreken elkaar overdag zelden: dan moet er echt een reden voor zijn, zoals iets met de kinderen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Arwyn schreef:We werken allebei, wonen samen en hebben overdag wisselend contact. De ene keer whatsappen we eens of belt hij als hij naar huis komt, maar er zijn ook dagen dat we elkaar gewoon alleen thuis spreken.
Hier ook zo. Soms appen/bellen we, maximaal een keer of drie (meerdere apjes, maar drie momenten ). Meestal over het eten, hoe laat we thuiszijn of als iemand een afspraak had ofzo.
Gast- Gast
We wonen bijna drie jaar samen en werken allebei onregelmatig bij hetzelfde bedrijf.
We bellen of appen vrijwel nooit. Sommige dagen zie/spreek ik mijn vriend de hele dag niet, andere dagen zie ik hem de hele dag thuis en op het werk.
We bellen of appen vrijwel nooit. Sommige dagen zie/spreek ik mijn vriend de hele dag niet, andere dagen zie ik hem de hele dag thuis en op het werk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
We wonen samen, ik werk en ik bel soms als ik pauze heb en andere net voordat ik aan rij naar huis. En we zijn bijna 8 jaar samen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mijn man en ik zijn 7 jaar samen en wonen samen. Als we aan het werk zijn smsen/WA-en we soms en mijn man belt altijd als hij onderweg is zodat ik weet op welk tijdstip ik hem kan verwachten.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Wij wonen samen, mijn vriend studeerd en werkt parttime.
Ik ben aan het afstuderen en werkzoekende.
Echt overdag (tussen 8 en half 6 o.i.d.) spreken we elkaar alleen via Whatsapp. Op donderdag en vrijdag is hij meestal wat langer thuis 's ochtends want dan gaat hij naar school.
Ik ben aan het afstuderen en werkzoekende.
Echt overdag (tussen 8 en half 6 o.i.d.) spreken we elkaar alleen via Whatsapp. Op donderdag en vrijdag is hij meestal wat langer thuis 's ochtends want dan gaat hij naar school.
Gast- Gast
Wij zijn 7,5 jaar samen, werken allebei en spreken mekaar zo'n 2/3 keer per dag. Als ik 'savonds moet werken vaak nog een keertje extra.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Twellie schreef:Wij wonen samen, werken beiden en spreken elkaar overdag zelden: dan moet er echt een reden voor zijn, zoals iets met de kinderen.
+1
Gast- Gast
We zijn bijna 2 jaar samen, wonen samen en spreken elkaar overdag via de whatsapp regelmatig. Ik werk 3 tot 5 dagen en hij studeert en werkt.
Gast- Gast
Mijn vriend en ik zijn nu 10 jaar bij elkaar, waarvan dik 7 jaar samenwonend. Toen we net bij elkaar waren, hadden we overdag vrij vaak (onzinnig) contact, maar nu we al langer samen zijn, eigenlijk helemaal niet meer. We spreken elkaar aan het eind van de dag wel weer en nemen onder het eten de dag samen door. Dat vind ik altijd een gezellig moment.
Gast- Gast
Wij zijn 3 jaar samen, wonen samen, werken allebei en mailen gedurende dag.
Bellen doen we eigenlijk nooit, alleen als het heel dringend is.
Bellen doen we eigenlijk nooit, alleen als het heel dringend is.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Wij zijn bijna 2,5 jaar samen en wonen ruim 1,5 jaar samen. Wij hebben overdag, als hij werkt en ik niet, wel eens contact via What's app of mail. Als ik werk, mag ik mijn telefoon niet bij hebben dus sms ik 'm soms in mijn pauze, maar vaak ook niet. We spreken elkaar toch in de avond .
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Wat hebben jullie te bespreken dan? Ben benieuwd..
Van alles eigenlijk haha, veel onzinnige dingen hoor. Wie er boodschappen doet voor het avondeten, wat we zullen eten, hoe bepaalde dingen gaan die dag, of hij lekker geslapen heeft. H
Gast- Gast
Wij wonen ruim vijf jaar samen, als we werken bellen we meestal even in de pauze en soms nog even een app tussendoor. Mijn werk laat het niet toe dat ik veel op mijn telefoon zit. Vind het prima zo!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
We zijn zo'n 8 jaar bij elkaar en wonen samen. Mijn vriend werkt fulltime en ik werk parttime en doe er nog een studie naast. Overdag spreken we elkaar niet, of er moet iets zijn waar haast bij is. In het weekend zijn we de zondag vaak heel de dag samen, dat is echt ons dagje.
Gast- Gast
Ik woon samen, we werken allebei en spreken elkaar gedurende de dag af en toe via whatsapp. Soms ook een dag niet als we druk zijn. Vaak bellen we even als we onderweg zijn naar huis.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Wij wonen samen en overdag hebben we geen contact. Ik zit thuis, hij werkt. Maar hij heeft niet bepaald werk om tussendoor te gaan appen ofzo, zal een slecht voorbeeld zijn voor zijn leerlingen
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Wij zijn 4,5 jaar bij elkaar, wonen 4 maand samen, werken allebei. Spreken elkaar natuurlijk gewoon iedere dag als we beide thuis zijn. Vaak nog een smsje op een dag als we niet samen thuis zijn. En als ik niet aan het werk ben, belt mijn vriend me ook nog wel regelmatig.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Wij wonen ook samen en spreken elkaar tijdens werktijd eigenlijk gewoon helemaal niet, alleen als er echt iets heel belangrijks is.
Mijn vriend neemt zijn privé telefoon niet mee naar zijn werk, van zijn werk heeft hij een simpele mobiel, dus whatsapp zit er niet in, bellen hebben we geen tijd voor, vinden we onnodig en is lastig te plannen tussen afspraken en vergaderingen door.
Ik heb zo'n 25 minuten reistijd op de fiets en dan is mijn vriend meestal ook nog aan het werk, dus dan heeft het ook weinig zin om met elkaar te bellen.
Mijn vriend neemt zijn privé telefoon niet mee naar zijn werk, van zijn werk heeft hij een simpele mobiel, dus whatsapp zit er niet in, bellen hebben we geen tijd voor, vinden we onnodig en is lastig te plannen tussen afspraken en vergaderingen door.
Ik heb zo'n 25 minuten reistijd op de fiets en dan is mijn vriend meestal ook nog aan het werk, dus dan heeft het ook weinig zin om met elkaar te bellen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Mijn vriend heeft trouwens ook geen whatsapp en dat kan ook niet op z`n telefoon. Hij heeft sinds 2 weken wel Facebook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
wij wonen 8 jaar samen.En hebben de hele dag wel contact via whatsapp. Hij stuurt elke ochtend als die op zijn werk is een bericht. En tussendoor ook wel. En als het dringend is bellen we.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Mijn vriend en ik spreken elkaar wel dagelijks, maar we zien elkaar niet dagelijks.
Iedere dag bellen wij elkaar wel even. Dit is bellend of een sms'je. Mijn vriend heeft geen whatsapp of facebook, boeit hem ook niet.
-Zitten jullie nog op school of werken jullie? Wij beiden werken.
-Wonen jullie samen? Wonen nu 3 jaar samen. Door mijn onregelmatige diensten kan het wel eens zo zijn dat wij elkaar dagen niet zien.
-Hoelang zijn jullie samen? 3,2 jaar samen.
Iedere dag bellen wij elkaar wel even. Dit is bellend of een sms'je. Mijn vriend heeft geen whatsapp of facebook, boeit hem ook niet.
-Zitten jullie nog op school of werken jullie? Wij beiden werken.
-Wonen jullie samen? Wonen nu 3 jaar samen. Door mijn onregelmatige diensten kan het wel eens zo zijn dat wij elkaar dagen niet zien.
-Hoelang zijn jullie samen? 3,2 jaar samen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dit dus.Rush schreef:Wij wonen samen, werken beide en spreken elkaar overdag niet. Heeeeel soms een smsje en als het dringend is een belletje.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoevaak zie jij je vriend ?
» Hoevaak zien jullie je vriend?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Hoe spreek jij forumnamen uit?
» Hoe spreek ik je forumnaam uit?
» Hoevaak zien jullie je vriend?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Hoe spreek jij forumnamen uit?
» Hoe spreek ik je forumnaam uit?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: