Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met het Hoppop badje

+10
Roos
Happydobby
Sanne
smooch
Ella
Blue flower
Floor
Puggle
Printje
Paper Crown
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Iemand ervaring met het Hoppop badje Empty Iemand ervaring met het Hoppop badje

Bericht  Paper Crown ma 10 sep 2012 - 23:51

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=17191&groep_id=429&merk=6483

Deze? Ik wil graag deze bestellen maar ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van mama's die het gebruikt hebben.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met het Hoppop badje Empty Re: Iemand ervaring met het Hoppop badje

Bericht  Printje ma 10 sep 2012 - 23:53

Het ziet er erg mooi uit maar wij hebben eigenlijk het badje niet lang gebruikt, eerst ging hij in de Tummytub en daarna al vrij snel in het grote bad.

Ik vind het een vrij duur badje voor de tijd dat je het gebruikt..maar wel erg mooi.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Iemand ervaring met het Hoppop badje Empty Re: Iemand ervaring met het Hoppop badje

Bericht  Puggle ma 10 sep 2012 - 23:55

Het is toch gewoon een badje? Alleen de buitenkant is design achtig. Volgens doet elk badje verder hetzelfde. Het is meer de buitenkant die verschil maakt.

Hier het badje nog niet echt gebruikt, we hebben ook een bubble van bebe jou. Die vind ze erg leuk, verder gaat ze mee in de douche.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Floor ma 10 sep 2012 - 23:56

Geen ervaring mee maar ik blijf het wel een mooi badje vinden. Wij hebben een thermobadje van bebejou gekocht. We hebben het badje maar een week of 4 gebruikt, daarna ging hij met mijn man mee onder de douche een paar weken en daarna in het gewone bad of in de douchebak.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown ma 10 sep 2012 - 23:58

Ja hij is prijzig, zeker als ik zie dat je al badjes hebt vanaf €10.- maar ik wil graag deze. Er moet nog een standaard bij en als hij in goede staat is verkoop ik het nadien wel weer.

Hij oogt nogal 'zwaar' ik ben dus eigenlijk benieuwd of dat het ook echt is. En of je zoals je bij bepaalde badjes ziet een zwitsal zeepproduct erin kan stoppen of je dat bijv mist? Niet dat ik zwitsal ga bebruiken maar ik kan altijd het badproduct wat ik wil gebruiken in een zwitsalverpakking stoppen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blue flower ma 10 sep 2012 - 23:59

Wij hebben hem, ik vond het wel een fijn badje maar denk dat het weinig verschilt met andere badjes behalve dat de warmte langer zou blijven hangen door die dubbele wand. Wij hebben hem alleen niet heel veel gebruikt omdat ik snel last kreeg van mijn rug.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Blue flower di 11 sep 2012 - 0:01

Paper Crown schreef:Ja hij is prijzig, zeker als ik zie dat je al badjes hebt vanaf €10.- maar ik wil graag deze. Er moet nog een standaard bij en als hij in goede staat is verkoop ik het nadien wel weer.

Hij oogt nogal 'zwaar' ik ben dus eigenlijk benieuwd of dat het ook echt is. En of je zoals je bij bepaalde badjes ziet een zwitsal zeepproduct erin kan stoppen of je dat bijv mist? Niet dat ik zwitsal ga bebruiken maar ik kan altijd het badproduct wat ik wil gebruiken in een zwitsalverpakking stoppen.

Nee hij is absoluut niet zwaar. En nee je kan er geen zeepproducten in stoppen maar dat heb ik ook absoluut niet gemist want je badderd (naar mijn ervaring) toch altijd in de buurt van je comode en daar kan je dan ook je zeepproducten opzetten.

Het is ook echt van stevig materiaal dus als je er netjes mee omgaat komt er niet eens een krasje op. Die van ons is ieder geval nog helemaal mooi.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Ella di 11 sep 2012 - 0:04

Ook geen ervaring mee. Het is een mooi badje. Vind hem alleen duur. Vlgs mij gebruik je het maar zo'n korte periode.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 0:04

Ze zijn wel mooi!

Ik denk dat het zware wel meevalt hoor. Het geeft zo een idee van een badkuip, maar hij zal denk ik niet veel zwaarder dan een gewoon badje zijn.

Ik deed de kinderen allemaal in een Shantala badje, en daar kun je dus ook niks in kwijt, maar dat heb ik nooit gemist.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 11 sep 2012 - 0:07

Paper Crown schreef:Ja hij is prijzig, zeker als ik zie dat je al badjes hebt vanaf €10.- maar ik wil graag deze. Er moet nog een standaard bij en als hij in goede staat is verkoop ik het nadien wel weer.

Wij hebben dus het badje met die flesjes van zwitsal erin maar het is niet handiger/onhandiger. Ik had het niet gemist als het er niet in had gezeten wij gebruikten toch gewoon en fles los ipv die flesje die in het badje zaten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  smooch di 11 sep 2012 - 0:08

Ik wilde die eerst ook kopen maar heb uiteindelijk een bebe-jou thermobad zilver gekocht waar je zeep en shampoo in kwijt kan. Ik heb ze dan gevuld met natusan producten, ik vind het erg handig.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 0:08

Oh, dat is echt een heel mooi badje!
Geen ervaring mee trouwens. Wij hadden een standaard badje zonder de ruimte voor de verzorgingsspulletjes maar dat heb ik niet gemist.

Jullie hebben ook een inloopdouche toch? Ik zette het badje met standaard daar in en dan kon ik het na het badderen meteen leeg laten lopen.

Gast
Gast

Bericht  Sanne di 11 sep 2012 - 0:08

Wij hebben dit badje in het grijs wit, zoals in de link dus. Het badje is dubbelwandig, zodat het water niet zo snel afkoelt. Dat werkt wel goed. Ook zit er bij de afvoer een plastic dopje dat verkleurt als het water te heet is. Of dat goed werkt, heb ik nog nooit uitgeprobeerd, want ik weet precies welke temperatuur water ik moet pakken.

Het badje is niet zwaar. Het enige nadeel is wat mij betreft de standaard, die kan niet in hoogte worden versteld. Daardoor is hij voor mij eigenlijk net te laag. Maar ik ben 1.80 lang en dat ben jij volgens mij niet.

De afvoer heeft trouwens ook geen uitstulping naar buiten, waardoor het badje ook op de grond kan staan, dat was hier afgelopen zomer wel eens handig.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happydobby di 11 sep 2012 - 0:08

Wij gebruiken het badje nog steeds, M vind het erg fijn.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Paper Crown di 11 sep 2012 - 0:31

Bedankt Sanne! Ik heb hier zeker wat aan. En nee, ik wou dat ik 1.80 was.. mijn man is 1.78cm en ik nog kleiner dus. Ik hoorde net van mijn buurvrouw dat het kleiner zou zijn dan een ander badje.. is dat ook zo?

Watermeloen: ja inloopdouch dus ik kan hem met badje en al daar neerzetten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 0:34

Geen zwitsal?! :O
Haha grapje, maar ik vraag me af.. Is daar een speciale reden voor? Ik vind dat zooo lekker ruiken Wink

Edit: heb badje heb ik trouwens heel lang gebruikt, maar ik heb geen bad dus dat scheelt. Ik snap wel dat je wilt dat ie mooi is. Zo'n ding staat vaak echt in het zicht.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 11 sep 2012 - 0:52

Elodie schreef:Geen zwitsal?! :O
Haha grapje, maar ik vraag me af.. Is daar een speciale reden voor? Ik vind dat zooo lekker ruiken Wink

Edit: heb badje heb ik trouwens heel lang gebruikt, maar ik heb geen bad dus dat scheelt. Ik snap wel dat je wilt dat ie mooi is. Zo'n ding staat vaak echt in het zicht.

Haha, sommige producten wel hoor van Zwitsal, maar bijv in de zeepvrije waslotion zit zeep etc.Ik wil liever geen zeep op dat tere babyhuidje gebruiken.

Ja daarom wil ik wel een mooi bad, ik ga het namelijk in de badkamer laten staan. Op standaard en al. Voor sommige misschien onbelangrijk maar ik word echt blij van mooie producten (zielepoot he?)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roos di 11 sep 2012 - 1:02

Wij (lees; ik) wilde ook heel graag dit badje, puur om de looks Very Happy Maar wij zijn allebei vrij lang en de bijbehorende standaard is maar in 1 maat leverbaar en die is te kort voor ons helaas. Het gewicht valt reuze mee, je tilt hem zo op.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 1:05

Mooi badje!

Ik vind het potje van die lijn ook echt geweldig. Wat een leuk design zeg Laughing

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 11 sep 2012 - 1:08

Mooi he Punk'd. Baby moet wel badderen in stijl.. haha, het zal hem een worst wezen waarin hij baddert.. het kan hem vast niet eens schelen OF hij in bad gaat.. maar mama wil zo graag.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fiwen di 11 sep 2012 - 1:12

Wij hebben het badje alleen in de kraamweek gebruikt (x of 4 max.) en daarna ging ze altijd mee onder de douche. Badje heeft nog wel een jaar in de badkamer gestaan met badspeelgoed erin :-p

Ik vind het een prachtig badje maar wel erg duur, zeker gezien hoe weinig wij hem gebruikt hebben. Volgende keer kopen we niet eens een badje denk ik.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 1:16

Paper Crown schreef:Mooi he Punk'd. Baby moet wel badderen in stijl.. haha, het zal hem een worst wezen waarin hij baddert.. het kan hem vast niet eens schelen OF hij in bad gaat.. maar mama wil zo graag.

Precies haha Laughing

Nee maar ik snap het wel hoor. Dat badje past echt prachtig in jullie badkamer! I love you

Gast
Gast

Bericht  PiP di 11 sep 2012 - 3:01

Geen ervaring, maar doordeweeks gaat S nog regelmatig in het badje.
Hij begint alleen behoorlijk te spetteren met zijn voetjes :O 1 groot waterballet in de badkamer dus, haha.
Ik heb er wel zo`n zitje in en zou wel even kijken of die er evt ook in kan.
Zonder red ik het namelijk niet om S in bad te doen met mijn rug.
Wil niet zeggen dat jij dat ook nodig hebt, maar zou zonde zijn als het niet past en het is wel nodig.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP di 11 sep 2012 - 3:01

Oja ik vind hem trouwens ook erruugg mooi! Zou perfect in onze badkamer staan, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Paper Crown di 11 sep 2012 - 3:05

Ja er past zo'n zitje in gelukkig. Ik wil dat ook hoor, anders glibbert hij alle kanten op, eng! Ik heb hem al besteld ik ga het ook alleen in de badkamer doen, want we hebben boven houten vloeren en het zou zonde zijn als meneer spettert.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: