Geur- stokjes/kaarsjes/stopcontactdingen/stenen/etc
+7
Mamsie
Angela_1986
Mandy
samantjuh89
TNMN
Zora
Rosa
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geur- stokjes/kaarsjes/stopcontactdingen/stenen/etc
Wat hebben jullie in huis aan dat soort dingen?
Ik heb de geurstokjes van Rituals in de woonkamer staan, maar echt heel aanwezig ruiken doe ik ze niet (ook niet na het omdraaien). In de slaapkamer staan ook geurstokjes. Verder staat er op tafel nog een grote geurkaars van rituals en spuit ik zo nu en dan Ambi Pur spray Zen door het huis (na het koken of wat dan ook). Van de week heb ik pot pouri stenen (ik dacht dat alleen bloemen die naam hadden) van Sissy Boy gekocht in de sale (normaal 35 euro pff) die al van zichzelf een geur hebben en heb olie in dezelfde geur gekocht daar, die er ook nog overheen kan eventueel.
Maar....toch vind ik dat je het niet echt ruikt (al heb ik de stenen nog niet geprobeerd). Wie heeft er wel echt iets wat je in huis ruikt? Ik ben geloof ik niet zo van de stopcontactdingen..
Ik heb de geurstokjes van Rituals in de woonkamer staan, maar echt heel aanwezig ruiken doe ik ze niet (ook niet na het omdraaien). In de slaapkamer staan ook geurstokjes. Verder staat er op tafel nog een grote geurkaars van rituals en spuit ik zo nu en dan Ambi Pur spray Zen door het huis (na het koken of wat dan ook). Van de week heb ik pot pouri stenen (ik dacht dat alleen bloemen die naam hadden) van Sissy Boy gekocht in de sale (normaal 35 euro pff) die al van zichzelf een geur hebben en heb olie in dezelfde geur gekocht daar, die er ook nog overheen kan eventueel.
Maar....toch vind ik dat je het niet echt ruikt (al heb ik de stenen nog niet geprobeerd). Wie heeft er wel echt iets wat je in huis ruikt? Ik ben geloof ik niet zo van de stopcontactdingen..
Gast- Gast
Re: Geur- stokjes/kaarsjes/stopcontactdingen/stenen/etc
Ow! Ik heb trouwens wel overal van die geurzakjes verstopt staan En in de kledingkast ook die stoffen zakjes van Robijn of Zwitsal.
Gast- Gast
Ik heb dit in het toilet staan
Dit in huis
+
en in de meterkast en een kastje onder de trap staat een verfrisser van Brise
Dit in huis
+
en in de meterkast en een kastje onder de trap staat een verfrisser van Brise
Gast- Gast
Wij hebben verschillende geurkaarsen maar meestal doe ik ze na een tijdje uit omdat ik het dan te sterk vind ruiken en dat is ook niet lekker. Ik denk ook dat je zelf snel gewend raakt aan de geur v.d. geurstokjes e.d. omdat ze er constant staan, misschien is wisselen van geurtjes iets? Geurbrandertje ruik je ook best goed.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Momenteel niets. Die stopcontactdingen ruiken me te chemisch. Normaalgesproken hebben we een oliebrandertje met wat geurolie in de huiskamer staan, maar ik weer niet meer waar die na de verbouwing gebleven is.
Ohja, in de wc hebben we zo'n one touch-ding hangen, telt die ook mee?
Gast- Gast
Maple schreef:Momenteel niets. Die stopcontactdingen ruiken me te chemisch. Normaalgesproken hebben we een oliebrandertje met wat geurolie in de huiskamer staan, maar ik weer niet meer waar die na de verbouwing gebleven is.
Als je het zo lief vraagt tellen die ook mee. Die heb ik ook idd. Ik doe altijd heelveel-touch. Vind het zo lekker ruiken
Oliebrander heb ik ook al Misschien ben ik het wel gewoon te erg gewend allemaal. Maar een keer op zoek naar nieuwe lekkere oliegeurtjes.
Gast- Gast
Waar kopen jullie je olie'tjes? Heb een mooie oliebrander van Rituals gekregen maar nog geen olie
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zora schreef:Waar kopen jullie je olie'tjes? Heb een mooie oliebrander van Rituals gekregen maar nog geen olie
Je kunt olie's kopen bij Rituals zelf, maar ook bij de Tuinen bijvoorbeeld. Al moet je wel een olie nemen die speciaal voor branders is natuurlijk.
Ik heb een stopcontact ding met een sinaasappel geur (nog van kerst) van de M&S, verder een lucht verfrisser van Yankee Candle en geurkaarsen van Yankee Candle en Ikea.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Zora schreef:Waar kopen jullie je olie'tjes? Heb een mooie oliebrander van Rituals gekregen maar nog geen olie
Ik heb thuis ook een oliebrander en ik doe er Soy Scents in!
Bron: Pearl Mania
Blokjes was die smelten tot olie, en je hoeft niet met water in de weer....
Ik koop ze bij Pearl Mania
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vind geurstokjes met de geur van katoen erg lekker. Ik heb ze een tijdje geleden ergens gekocht, maar kan ze nu nergens meer vinden.
Mandy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 37
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb op het toilet en beide slaapkamers zeepkettingen hangen. In de woonkamer heb ik meestal niets, soms 'n geurkaarsje.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Zora schreef:Waar kopen jullie je olie'tjes?
Bij het tuincentrum hier in de buurt
Gast- Gast
Thanks voor de tips! Dat Pearl Mania ziet er heeeeerlijk uit!!
Zora- Ratel
Waffke bars van Time and again. Heeeerlijk!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, heb maar eens wat Soy dingen besteld bij Pearl Mania. Voor 90ct per stuk wil ik dat best proberen, ziet er zoooo lekker uit!
Zora- Ratel
Wij branden bijna dagelijks een wierook stokje en verder hebben wij een Ambi-Pur ding in de woonkamer staan die elk half uur spuit.. af&toe branden wij geurkaarsen; deze zijn van de ikea (vaak de rood/rose kleur) en die ruiken een beetje zoetig
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
ik hou helemaal niet van die luchtjes voor in huis, vaak vind ik ze te sterk ruiken en krijg ik er hoofdpijn van! wat ik soms wel doe is zo'n blok neerzetten van brise. verder zet ik gewoon liever even een half uurtje de ramen tegen elkaar open en dan frisse licht binnen, vind dat nogeel lekkerder als een luchtje!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb in huis een geurkaars van Rituals die ruik je echt wel sterk.
Op het toilet geurstokken van Rituals, in een kleine ruimte ruik je ze wel echt goed!
En een oliebrandertje van Rituals in de badkamer, koop altijd olie vd tuinen (van Rituals is echt te duur)
Op het toilet geurstokken van Rituals, in een kleine ruimte ruik je ze wel echt goed!
En een oliebrandertje van Rituals in de badkamer, koop altijd olie vd tuinen (van Rituals is echt te duur)
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Zora schreef:Nou, heb maar eens wat Soy dingen besteld bij Pearl Mania. Voor 90ct per stuk wil ik dat best proberen, ziet er zoooo lekker uit!
Ik heb dezelfde soy scents, én een oliebrander van Rituals, maar de soy scents smelten heeeeeel langzaam. De afstand tussen t waxinelichtje en de brander is net ff te groot.
Ik gebruik ze nog steeds hoor, t duurt alleen ff wat langer voordat je t begint te ruiken.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik had vannacht een geurzakje op mijn nachtkastje liggen en het rook zoooo lekker. Ik heb de hele nacht aan Reva gedacht.
Verder heb ik geen geurdingetjes in huis.
Verder heb ik geen geurdingetjes in huis.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» geur afvalbak binnenshuis
» Stenen voorraadpotten
» oprit (stenen) advies
» Goede lijm voor stenen beeld
» Geur in huis
» Stenen voorraadpotten
» oprit (stenen) advies
» Goede lijm voor stenen beeld
» Geur in huis
Pagina 1 van 1