Goedemorgen Maandag!
+11
Esperanza
Burn
Snoes
VeryCherry
Oasis
Zonnetje
Sarah1985
Stuiterbal
Antibes
RYW
Ibbeltje
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen Maandag!
Dat vroeg ik me ook af idd!Joan schreef:Ik ga zo naar school!
@Smikkell, woon jij bij Doedel?
Gast- Gast
Ik vroeg me dat ook al een tijdje af .
Veel plezier RYW, super!
Beterschap Snoes!
Ik zit op mijn werk maar ik ben zoo moeeee, veel te kort geslapen vannacht maar wel een gezellige avond gehad. Gelukkig niet ook nog eens teveel gedronken want dat had ik niet overleefd, hahaha. Vanavond gezellig met vriendinnen eten!
Ik droom steeds dat ik een kindje heb/krijg en ik word elke ochtend zo teleurgesteld wakker, zo bizar! Ik zit ook weer in zo'n fase dat ik echt bij elke baby denk ohhh ik wil ook. Maar het kan niet, behh!
Zo, uitgezeurd haha! Gelukkig heb ik net wel allemaal leuke spulletjes besteld.
Veel plezier RYW, super!
Beterschap Snoes!
Ik zit op mijn werk maar ik ben zoo moeeee, veel te kort geslapen vannacht maar wel een gezellige avond gehad. Gelukkig niet ook nog eens teveel gedronken want dat had ik niet overleefd, hahaha. Vanavond gezellig met vriendinnen eten!
Ik droom steeds dat ik een kindje heb/krijg en ik word elke ochtend zo teleurgesteld wakker, zo bizar! Ik zit ook weer in zo'n fase dat ik echt bij elke baby denk ohhh ik wil ook. Maar het kan niet, behh!
Zo, uitgezeurd haha! Gelukkig heb ik net wel allemaal leuke spulletjes besteld.
Gast- Gast
uuuhmm... wat is de definititie van wonenJoan schreef:Ik ga zo naar school!
Erg lang logeren zullen we het maar noemen. Ben tussendoor wel twee keer een paar dagen thuis geweest hoor..
Gast- Gast
Bah, er is een bosbrand net over de heuvel waar mijn oom en tante wonen. Ze houden er al rekening mee dat ze moeten evacueren. Lijkt me echt zo ontzettend eng hè.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:uuuhmm... wat is de definititie van wonenJoan schreef:Ik ga zo naar school!
Erg lang logeren zullen we het maar noemen. Ben tussendoor wel twee keer een paar dagen thuis geweest hoor..
Vroeg ik me idd ook al af! Maarrr: waarom? Gewoon voor de gezelligheid of is er iets waardoor je niet naar huis kunt/wilt? (ben nieuwsgierig hoor, vooral niet antwoorden als je daar geen behoefte aan hebt)
Ik heb vandaag gewerkt, vergaderd en bij de psycholoog gezeten. Ging wel ok, nu wel echt gesloopt dus ik ga maar eens slapen. Morgen lekker vrij, uitslapen!! Woensdag een hele lange dag, van 's morgens tot 's avonds aan het werk. Daarna nog twee drukke dagen en dan lekker weekend en dan heb ik een bruiloft. Zin in!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen maandag
» goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen Maandag!