Goedemorgen Maandag!
+11
Esperanza
Burn
Snoes
VeryCherry
Oasis
Zonnetje
Sarah1985
Stuiterbal
Antibes
RYW
Ibbeltje
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Maandag!
Goedemorgen Lady's!
Weer een nieuwe week, hebben jullie nog leuke plannen?
Weer een nieuwe week, hebben jullie nog leuke plannen?
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Maandag!
Goedemorgen!
Vandaag werken en dan op kraamvisite bij een collega.
Fijne dag!
Vandaag werken en dan op kraamvisite bij een collega.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik ga zo werken. Aan het eind van de middag heb ik een vergadering. Vanavond heb ik met iemand afgesproken en ga ik tennissen.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo werken. Aan het eind van de middag heb ik een vergadering. Vanavond heb ik met iemand afgesproken en ga ik tennissen.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Jaaaaaaaaazeker! Ik ga vandaag mijn masterdiploma ophalen. Heeft me op het randje van burnout gebracht want ik heb het gedaan als alleenstaande moeder naast een fulltime baan, dus dit is wel de kroon, zegmaar. En mijn jongens hebben zelfs van de basisschool speciaal vrij gekregen om erbij te kunnen zijn
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben zoooooooooo moe...
Moet al een kwartier opstaan, maar het lukt niet! Wie schopt mij richting douche?
Moet al een kwartier opstaan, maar het lukt niet! Wie schopt mij richting douche?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
RYW schreef:Jaaaaaaaaazeker! Ik ga vandaag mijn masterdiploma ophalen. Heeft me op het randje van burnout gebracht want ik heb het gedaan als alleenstaande moeder naast een fulltime baan, dus dit is wel de kroon, zegmaar. En mijn jongens hebben zelfs van de basisschool speciaal vrij gekregen om erbij te kunnen zijn
Wat fijn! Wordt vast een mooi dagje! Gefeliciteeeeeerd!
Antibes- Ratel
Thanks
Hup, naar de douche jij! Wedden dat je je daarna minder sloom voelt?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Thanks
Ok, ik ben schoon... Maar nog steeds moe, haha!
Gelukkig hoef ik maar tot half1! Daarna nog een paar uur aan de studie, maar dat kan lekker rustig thuis.. =)
Fijne dag allemaal!
Antibes- Ratel
Super RYW !!!!! Dubbel en dwars verdiend.
Ik heb vandaag weer school maar eerst de huisarts bellen. Vrijdg ben ik flauw gevallen op school en ik heb onwijs last van een druk op mijn oor, hoor heel
Slecht en ben het hele weekend er nog naar van geweest. Ik vermoed dat het mijn evenwichtsorgaan is omdat ik heel veel last van duizeligheid heb.
En verder is mijn zoontje ziek. Hij heef het weekend 3 pseudo kroep aanvallen gehad dus hij ligt nu ook Plat.
Fijne dag allemaal.
Ik heb vandaag weer school maar eerst de huisarts bellen. Vrijdg ben ik flauw gevallen op school en ik heb onwijs last van een druk op mijn oor, hoor heel
Slecht en ben het hele weekend er nog naar van geweest. Ik vermoed dat het mijn evenwichtsorgaan is omdat ik heel veel last van duizeligheid heb.
En verder is mijn zoontje ziek. Hij heef het weekend 3 pseudo kroep aanvallen gehad dus hij ligt nu ook Plat.
Fijne dag allemaal.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen
Veel te vroeg was ik wakker. Ben nu al op mijn werk om 2 uur ben ik weer vrij ga dan even een kast verven
Fijne dag allemaal
@ryw fijne dag vandaag.
Veel te vroeg was ik wakker. Ben nu al op mijn werk om 2 uur ben ik weer vrij ga dan even een kast verven
Fijne dag allemaal
@ryw fijne dag vandaag.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ga vandaag de hele dag werken. Vanavond heb ik om 19 uur een oudergesprek en daarna ga ik sporten: spinning en buikspieroefeningen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag de hele dag werken. Vanavond heb ik om 19 uur een oudergesprek en daarna ga ik sporten: spinning en buikspieroefeningen.
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
RYW, succes vandaag! En gefeliciteerd!
Stuiterbal:
Ik ga vandaag het huis poetsen en boodschappen doen. Morgen weer naar school.
Stuiterbal:
Ik ga vandaag het huis poetsen en boodschappen doen. Morgen weer naar school.
Gast- Gast
Goedemorgen,
@RYW: Een hele fijne dag vandaag!
@Stuiterbal: Beterschap!
Ik moet vanmorgen even wat dingetjes regelen en dan werken van 11.00 tot 19.00 uur.
Vanavond waarschijnlijk dood op de bank hangen haha.
Fijne dag allemaal!
@RYW: Een hele fijne dag vandaag!
@Stuiterbal: Beterschap!
Ik moet vanmorgen even wat dingetjes regelen en dan werken van 11.00 tot 19.00 uur.
Vanavond waarschijnlijk dood op de bank hangen haha.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Hey meiden, goedemorgen
Ik ga vandaag haken, haken en nog is haken ^^ en bedenken hoe ik de schutting op het balkon ga maken. Ik wil er eentje van sloophout, heb ik gister ook in elkaar gezet bij een vriendin en het is supersimpel ^^ Wel vermoeiend om het te maken als het zo warm is als gister, maar ik ben wel weer een stuk bruiner geworden
Ik ga vandaag haken, haken en nog is haken ^^ en bedenken hoe ik de schutting op het balkon ga maken. Ik wil er eentje van sloophout, heb ik gister ook in elkaar gezet bij een vriendin en het is supersimpel ^^ Wel vermoeiend om het te maken als het zo warm is als gister, maar ik ben wel weer een stuk bruiner geworden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Goedemorgen!
Ik ben ziek, luchtweginfectie. Geen plannen dus, alleen maar veel rusten.
Fijne dag allemaal!
Ik ben ziek, luchtweginfectie. Geen plannen dus, alleen maar veel rusten.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Beterschap, Snoes.Rust maar goed uit!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
RYW,wat super goed van je!
Ik zit in de trein, ben vrij vandaag. Maar heb boeken overgekocht van iemand, dus die ga ik nu even halen. Gelijk maar even andere dingen regelen op school.
Verder ga ik lekker niets doen vandaag, ben niet helemaal fit.
En vanaf morgen begint het echte schoolleven weer!
RYW,wat super goed van je!
Ik zit in de trein, ben vrij vandaag. Maar heb boeken overgekocht van iemand, dus die ga ik nu even halen. Gelijk maar even andere dingen regelen op school.
Verder ga ik lekker niets doen vandaag, ben niet helemaal fit.
En vanaf morgen begint het echte schoolleven weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dankjewel! Ga ik zeker doen!Oasis schreef:Beterschap, Snoes.Rust maar goed uit!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Morgen...
Ik lig met Amé op de bank. Ik ben niet lekker dus niet echt plannen voor vandaag. Misschien dat ik straks een stukje met haar ga fietsen en ik ga zo ook nog wat slapen.
Fijne dag allen.
Ik lig met Amé op de bank. Ik ben niet lekker dus niet echt plannen voor vandaag. Misschien dat ik straks een stukje met haar ga fietsen en ik ga zo ook nog wat slapen.
Fijne dag allen.
Gast- Gast
RYW: Hele fijn dag vandaag!!
Snoes en Burn: Beterschap!
Goedemorgen,
Ik ben nu aan het werk en het kost me aardig wat moeite, voel me niet helemaal fit en heb een beetje een dipje. Vandaag werk ik tot 13:30 lekker kort dagje dus. Daarna even naar de huisarts. Vanavond weer wegen en daarna ga ik niet zoveel meer doen.
Fijne dag allemaal!
Snoes en Burn: Beterschap!
Goedemorgen,
Ik ben nu aan het werk en het kost me aardig wat moeite, voel me niet helemaal fit en heb een beetje een dipje. Vandaag werk ik tot 13:30 lekker kort dagje dus. Daarna even naar de huisarts. Vanavond weer wegen en daarna ga ik niet zoveel meer doen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Oei, wat veel meiden die niet fit zijn.. Beterschap allemaal!
Hier vandaag een rustig dagje. Ga zo denk ik even op de fiets naar de Hema, zag een leren jasje in de folder waar ik wel benieuwd naar ben en kan op de terugweg gelijk mooi even boodschappen doen.
Ga verder vandaag weer in huis bezig en ook even verder met m'n receptenboek. Genoeg te doen dus weer!
Fijne dag allemaal!
Oei, wat veel meiden die niet fit zijn.. Beterschap allemaal!
Hier vandaag een rustig dagje. Ga zo denk ik even op de fiets naar de Hema, zag een leren jasje in de folder waar ik wel benieuwd naar ben en kan op de terugweg gelijk mooi even boodschappen doen.
Ga verder vandaag weer in huis bezig en ook even verder met m'n receptenboek. Genoeg te doen dus weer!
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen,
Beterschap voor degene die niet lekker zijn.
Deze week zijn we lekker aan het ronmmelen in de babykamer. We hebben al behangen dus het schiet lekker op. Verder vandaag even boodschappen doen en strijken.
Fijne dag!
Beterschap voor degene die niet lekker zijn.
Deze week zijn we lekker aan het ronmmelen in de babykamer. We hebben al behangen dus het schiet lekker op. Verder vandaag even boodschappen doen en strijken.
Fijne dag!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mogguh,
Mijn morgen begon wel goed. Werd wakker gebeld door een bewoner op mijn werk, had daar slaapdienst en kwart voor 8 kwam mijn aflos. Daarna naar huis, hond uitgelaten etc. Daarna ben ik meteen begonnen met bellen over een boete die loopt. Nu zit ik er wat doorheen. Ben bezig met bezwaarschrift, maar het moet een goede brief zijn. Dat is wat lastig, want er moeten bewijsstukken bij komen. Bewijsstukken heb ik hier niet thuis liggen, daar moet ik straks op mijn werk weer achteraan. Vanavond word ik door mijn schoonouders gebeld, die mij hier ook mee gaan helpen.
Nu zo slag door huis. Even kop bij wat anders en dan vanmiddag weer aan het werk tot morgen ochtend. Morgen hele dag vrij, 's middags uitje met mijn vorige werk, ook stukje afscheid nemen komt daar bij kijken, want werk er niet meer sinds afgelopen vrijdag.
Zo dat is mijn ochtend + de dag wat verder gaat komen.
Fijne dag iedereen.
Mijn morgen begon wel goed. Werd wakker gebeld door een bewoner op mijn werk, had daar slaapdienst en kwart voor 8 kwam mijn aflos. Daarna naar huis, hond uitgelaten etc. Daarna ben ik meteen begonnen met bellen over een boete die loopt. Nu zit ik er wat doorheen. Ben bezig met bezwaarschrift, maar het moet een goede brief zijn. Dat is wat lastig, want er moeten bewijsstukken bij komen. Bewijsstukken heb ik hier niet thuis liggen, daar moet ik straks op mijn werk weer achteraan. Vanavond word ik door mijn schoonouders gebeld, die mij hier ook mee gaan helpen.
Nu zo slag door huis. Even kop bij wat anders en dan vanmiddag weer aan het werk tot morgen ochtend. Morgen hele dag vrij, 's middags uitje met mijn vorige werk, ook stukje afscheid nemen komt daar bij kijken, want werk er niet meer sinds afgelopen vrijdag.
Zo dat is mijn ochtend + de dag wat verder gaat komen.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen!
Ik heb echt vreselijk gedroomd en ben daardoor eigenlijk nog steeds van slag!
Zo heel af en toe komt deze droom weer terug terwijl het iets is waar ik juist nooit meetlr aan wil denken
Vandaag heb ik niet zoveel plannen, boodschappen doen en kijken welke Cupcakes ik wil proberen te bakken! Fijne dag allemaal, beterschap voor diegene die het kunnen gebruiken!
Ik heb echt vreselijk gedroomd en ben daardoor eigenlijk nog steeds van slag!
Zo heel af en toe komt deze droom weer terug terwijl het iets is waar ik juist nooit meetlr aan wil denken
Vandaag heb ik niet zoveel plannen, boodschappen doen en kijken welke Cupcakes ik wil proberen te bakken! Fijne dag allemaal, beterschap voor diegene die het kunnen gebruiken!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen maandag
» goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen maandag
» goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag!