Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen Maandag!

+10
Sarah1985
Cheesegirl
Lejow
Penélope
Flippin' Bitch
slaatje
silly-one
Rebecca
Ibbeltje
SparklingEyes
14 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Goedemorgen Maandag!

Bericht  SparklingEyes zo 6 mei 2012 - 18:02

Zo, nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Een rare week voor mij! Vanavond start ik met een training en ik ga woensdag voor het eerst in 10 maanden weer werken.. Hoewel ik er enorm naar uit kijk, vind ik het héél spannend!

En ik heb nog meer dingen in 't vooruitzicht: ga mijn fiets naar de fietsenmaker brengen om mijn moederstuur te laten installeren, als het goed is zijn mijn nieuwe bril en zonnebril er aan het eind van de week én we gaan vrijdag de nieuwe kast en bank bestellen..

Genoeg dingen voor de komende dagen! Maar vandaag is het eerst maandag. Die begint goed want de jongste begint net wakker te worden en hij had gisteren om 20.00u zijn laatste fles gehad! Dus ik ben super trots op hem.. (wel weer jammer dat ik uit gewoonte dus wakker werd om 4u Suspect )

Ik ga proberen vandaag meneer of mevrouw koolmees op de foto te krijgen, die steeds af en aan vliegen naar het vogelhuisje vol met hun kids Very Happy

Jullie nog leuke dingen gepland? Lekker kunnen slapen of juist niet?

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Ibbeltje zo 6 mei 2012 - 18:07

Goedemorgen,

Vandaag ben ik nog een dagje vrij. Rest van de week gewoon werken.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Rebecca zo 6 mei 2012 - 18:31

Klinkt als een drukke week SE en kan me voorstellen dat t toch spannend is, zo'n eerste dag weer werken na zo'n lange tijd.

Ik zou vandaag gaan invallen voor mijn zieke invalster (ben juf), maar lig inmiddels zelf ook ziek in bed Sad
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  silly-one zo 6 mei 2012 - 18:50

Goedemorgen,

Ik heb op zich goed geslapen. Gisterenavond was ik te lui om mijn bed op te maken dus heb ik eerst tot half 1 op de bank liggen slapen. Toch maar verstandig gedaan en mijn bed op gemaakt en daarin heerlijk geslapen. Beetje kort alleen, maar ja dat doe ik zelf.
Vandaag werken, half dagje. Vanmiddag wil ik een hoop in het huishouden gaan doen en vanavond komen er twee heren eten omdat we nog een tennisprogramma in elkaar moeten zetten voor de lustrumweek. Dus op zich wel een goed dagje om mee te beginnen na de vakantie.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  slaatje zo 6 mei 2012 - 19:05

Goedemorgen!

Ik heb weer heerlijk geslapen. Ik mag vandaag weer een dagje werken. Helaas sta ik daarna voolopig niet ingedeeld. De dagen dat ik wel zou werken, kan ik niet deze week. Ik moet woensdag naar de oogarts, en vrijdag komen mijn neefje en nichtje een nachtje slapen. Volgende week sta ik helaas ook niet ingedeeld. Dat krijg je he, met een oproepkracht rooster. Kijk er wel een beetje tegenop. Ben gewend aan het ritme om de ene week twee en de andere week drie dagen te werken. Maar goed, het is niet anders.

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Flippin' Bitch zo 6 mei 2012 - 19:12

Goedemorgen!

Ik heb vanmorgen een sollicitatiegesprek en daarna ga ik werken. Fijne dag allemaal!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Penélope zo 6 mei 2012 - 19:33

Goede morgen!smile

Ik heb slecht geslapen! We vertrekken half 11 naar het vliegveld voor een vakantie naar Turkije. Het is voor mij de eerste keer dat ik ga vliegen maar ik ben zo bang.

FlippinBitch, succes met je sollicitatiegesprek!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 19:35

Goodmorning meiden!

FB, succes met je sollicitatiegesprek!
Rebecca, beterschap!

Ik moet vandaag de hele dag werken, maar ik heb niet zo'n zin haha! Vanavond lekker bij mijn ouders eten, en verder niks.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 6 mei 2012 - 19:57

FB, succes!
Rebecca, beterschap
Penelope, fijne vakantie
SE, werkze weer deze week
Slaatje, balen van je werk!
Silly One, werkze!

Ik lig nog in mn bedje. Ga straks een stukje wandelen met B. denk ik en vanmiddag komt er nog kraamvisite!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Cheesegirl zo 6 mei 2012 - 20:05

Goedemorgen

Ik wacht nu op de bus om naar sollicitatiegesprek te gaan. Vanmiddag dienst bij Kindertelefoon. Vanavond of sporten of op verjaardag.

Fijne dag allemaal!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Sarah1985 zo 6 mei 2012 - 20:24

Goedemorgen
Ik ben alweer aan het werk. Moet op dit adres tot half 1 en dan van 3-6 oppassen.
Verder weinig bijzonders vandaag

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Suus zo 6 mei 2012 - 20:27

Goedemorgen!
Ik heb nog een dagje vrij vandaag Goedemorgen Maandag! 561177 Ik ga zo even hardlopen en verder heel hard aan de slag in huis, want dat is heel hard nodig Wink Vanavond een gezellig avondje met vrienden Goedemorgen Maandag! 561177
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 20:54

Goooooedemorgen.

Ik ben zo lief geweest om achterlijk vroeg op te staan met mijn vriend, omdat die er even doorheen zat. Ik heb voor hem gestreken & zijn brood gesmeerd nerd Nu zit ik nog even op de laptop & zo stap ik in de bus en trein om de Primark leeg te gaan kopen. Ik ben lekker alleen, eigen baas & kan dus doen en laten wat ik wil, heerlijk! Vanmiddag ga ik in huis aan de slag, en vanavond heb ik lekker een avond op de bank met mezelf.

Verder moet ik 4 dagen werken deze week, ga ik zwemmen, met vriendinnen eten en dat soort dingen, dus ik kom mijn week wel door Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 6 mei 2012 - 21:01

Veel plezier Pippa, dat heb je wel even lekker verdiend.

Ik heb echt geen zin in vandaag, denk dat ik maar staak. Ik weet dat ik me aanstel, maar t wordt elke week gewoon moeilijker om weer van m'n vriend's huis maar m'n eigen huis te gaan. Ik ben er gewoon echt klaar mee en ga er steeds meer tegenop zien om dan alleen thuis te zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pien zo 6 mei 2012 - 21:04

IK vertrek zo richting bushalte, werken van 12 tot 6. Vanavond rond 7 uur thuis en dan lekker niks doen!

Oh ja, wat huishouden, nog even een wasje in de droger doen en strijken en heel veel kusjes geven aan mijn kleine meisje!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 21:08

Marin schreef:Veel plezier Pippa, dat heb je wel even lekker verdiend.

Ik heb echt geen zin in vandaag, denk dat ik maar staak. Ik weet dat ik me aanstel, maar t wordt elke week gewoon moeilijker om weer van m'n vriend's huis maar m'n eigen huis te gaan. Ik ben er gewoon echt klaar mee en ga er steeds meer tegenop zien om dan alleen thuis te zijn.

Dat vind ik ook inderdaad! En ik heb mijn vriend gisteren op 2 paar nieuwe (onwijs dure) gympen getrakteerd, dus ik vind dat ik ook wel mag, haha! Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer leuk vindt. Je leeft ook zo toe naar het moment om samen te zijn, maar meis, geloof me, geniet van je momenten in je eigen huis, want je hebt straks nog lang genoeg mét je vriend. Ga alles uitzoeken, inpakken, opruimen. Ga door je stad fietsen nu je er nog woont, en geniet daarvan!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 6 mei 2012 - 22:55

Oh ja gut, goedemorgen!

Ik voel me al dagen als een uitgewrongen dweil, sinds ik weer een beetje beter slaap geloof ik...
Straks fiets ik met mijn man naar de stad, ik moet mijn telefoon wegbrengen, hij gaat een cadeautje voor mij scoren haha, dus ik zal iets met omtrekkende bewegingen moeten doen. Denk dat ik maar bij de V&D ga rondneuzen ofzo.
Ik moet overigens nog wel een keukenweegschaal zien te scoren want de oude is kapot :-(.
Als ik weer thuis ben ga ik koekjes bakken (honing-citroen koekjes, eigen recept) om vanavond uit te delen op koor omdat ik morgen jarig ben.
En dan vanavond dus naar koor!
Druk dagje zo, hoop stiekem wel dat ik deze keer niet boodschappen hoef te doen en te koken want dat word dan wel een beetje veel van 't goede.

De rest van de week heb ik ook wel aardig wat in de planning, morgen mijn verjaardag, die vier ik morgen alleen met mijn man, we gaan 's avonds uit eten en misschien naar de bios. Ik moet morgen ook naar fysiotherapie en 17 minuten lopen zonder kruk.
Woensdag rustig dagje, maar er is genoeg te doen, denk dat ik de keuken en huiskamer een grote beurt ga geven, was ik al aan begonnen en is hard nodig.
Donderdag weer 17 minuten lopen zonder kruk, zangles en verder denk ik weer verder met linosnedes drukken op mijn drukpers.
Vrijdag weer fysio en 's avonds een etentje voor mijn opa's 85e verjaardag
Zaterdag heb ik als het goed is een optreden van koor.

Kortom, genoeg plannen deze week! Fijne dag allemaal en fijn begin van deze mooie nieuwe week!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: