Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen Maandag!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Goedemorgen Maandag!

Bericht  slaatje zo 20 nov 2011 - 22:28

Goedemorgen maandag!!!

Heeft iedereen een beetje kunnen slapen?

Ik heb als een roosje geslapen. Gisteren heb ik heel veel spullen van mijn huis naar het huis van mijn vriend overgebracht, dus nu wonen we "officieus"samen. Kreeg gisteravond toch wel even een brok in mijn keel. Heb zo hard moeten werken voor mijn eigen plekkie, dat het me toch wel even iets deed. Toen lagen we in bed en hield in mijn vriend beet, en metteen verdween die brok. Ik krijg er zoveel voor terug :_) I love you

Vandaag ga ik dus alle spulletjes een plekje geven, beetje rommelen en schoonmaken.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Fijne maandag allemaal.

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Suus zo 20 nov 2011 - 22:30

Leuk Slaatje, dat jullie gaan samenwonen smile

Goedemorgen!
Heb een erg gezellig weekend gehad, maar daardoor veel te weinig geslapen Wink Lag gisteren al om 9 uur in bed en kon er vanochtend echt niet uitkomen, heb bijna een uur liggen snoozen Embarassed Nu ben ik wel aan het werk, maar helemaal helder voel ik me nog niet. Na het werk ga ik fitnessen en verder weinig doen vanavond denk ik.

Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 22:30

Lijkt me toch wel een beetje spannend Slaatje! Maak er maar lekker je eigen plekje van.


Ik heb een vrije dag vandaag, heb lekker (uit)geslapen & heb een rustige dag voor de boeg! Opruimen, schoonmaken, strijken, etc. en verder lekker gewoon relaxen.

Fijne dag vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Esperanza zo 20 nov 2011 - 22:34

Goedemorgen,

Wat spannend en fijn dat je nu samenwoont Slaatje!

Vandaag ga ik naar een vriendin die afgestudeerd is en verder niet zo veel plannen, beetje lezen, wat opruimen en schoonmaken.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Pompoen zo 20 nov 2011 - 22:51

Goedemorgen,

lekker laat goedenmorgentopic vandaag. Ik ga, eh, ik weet het eigenlijk niet. Heb nergens zin in, komt denkt ik door het weer en de vermoeidheid. Ik zit er over te denken mijn kruk rood te spuiten, maar dan moet het wel metallic rood zijn, dus ga zo wel even naar de bouwmarkt om te kijken of ze daar metallic rood hebben. Ik durf alleen niet zo goed. En sowieso kan ik 'm vandaag niet spuiten want ik heb vanavond koor en dan heb ik 'm écht nodig dus als ie dan nog nat is heb ik een probleem. Ben alleen zo bang dat het straks grandioos mislukt en dat ik dan met een afschuwelijke kruk zit opgescheept... maar als het wel lukt...dan heb ik wel een supermooie rode kruk in plaats van die stomme grijze.

Nou ja dat dus...en vanmiddag naar de fysiotherapeut voor mijn evaluatiegesprek. Ik ben bang dat het een eindevaluatie word en ik baal daarvan als een stekker. Ik weet wel dat ik geen vooruitgang boek, maar ik wil zo ontzettend graag door! Ik moet dan waarschijnlijk gewoon medische fitness gaan doen bij hetzelfde centrum. Maar dat is echt gruwelijk duur, voor 2 x in de week, op vaste tijden betaal je iets van 66 euro per maand. En dan heb je wel behoorlijk goede begeleiding, maar niet zo goed als wat ik nu heb natuurlijk. Maar eerlijk gezegd zie ik mezelf ook niet zo snel wekelijks in mijn uppie gaan zwemmen en heel veel andere mogelijkheden zijn er ook niet momenteel.

Nou ja en dan vanavond lekker weer naar koor. Ik heb alleen geloof ik min of meer net besloten dat ik toch een andere stempartij wil gaan instuderen voor het nummer wat we vanavond gaan doen. Dus ik ga nog maar even oefenen straks... Ik hoop wel echt dat het door gaat, de dirigent moet nog wel een eindje rijden namelijk en met die mist...

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 23:22

Ook een late goedemorgen vanaf hier smile
Ik heb een rustig dagje, ook lekker vrij. Moet eerst aan de studie, morgenavond begint het weer. En daarna kan ik doen wat ik wil. Vanavond met oud studiegenoten lekker eten in de stad, daar heb ik zin in!

Slaatje, leuk dat jullie zijn gaan samenwonen!
Pippa, geniet van je vrije dag! Wel een beetje rustig aan doen he smile
Pompoen, succes met het spuiten van je kruk! Hopelijk wordt het mooi. En balen over de evaluatie met je fysio. Kan je niet bij haar blijven dan, ookal boek je geen vooruitgang meer? Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in medische fitness voor zo'n hoog bedrag. Krijg je dan van je verzekering nog een deel terug, denk je?

Fijne dag iedereen! En doe rustig aan buiten, met al die mist!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Pompoen zo 20 nov 2011 - 23:37

De fysiotherapeut zei, en dat is denk ik geheel terecht, dat ze op een gegeven moment niet meer kunnen verantwoorden dat er fysiotherapie gedeclareerd blijft worden bij de verzekering. Er moet een haalbaar doel zijn en vooruitgang zijn. Ik ga wel even overleggen of ik niet nog een tijdje met een ander doel aan de slag kan (mijn rug en schouders) maar het blijft een aflopende zaak en eigenlijk gewoon uitstel van executie. Medisch fitness word niet vergoed, ook niet een klein beetje helaas. Maar als het goed voor mij is ga ik dat gewoon doen, ik wil zo fit mogelijk een eventuele nieuwe operatie in namelijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 23:39

Mja, op zich wel logisch dat ze dat zegt. Maar toch is het verschrikkelijk zuur en vooral heel erg duur! Misschien dat ze je wel kan laten trainen op basis van rompstabiliteit.. wanneer was je vorige operatie ook alweer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 23:43

Spannend slaatje dat je gaat samen wonen!

Ik moet vandaag om 1 uur beginnen op mijn werk, niet zo heel veel zin vandaag maar het moet maar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:03

Werkse Puggle. Hopelijk valt het mee.

Ik ben net al naar de bouwmarkt en action geweest voor schilderspullen.
Vriend en ik gaan de hal aanpakken en wellicht ook de rest van het huis, maar wel in etappes.
Vanmiddag nog even de stad in om wat te ruilen en cadeautjes te shoppen.

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  patjuhhh ma 21 nov 2011 - 0:45

Goedemiddag inmiddels,
Ik schrok om half 11 pas wakker. Embarassed
Wel ff lekker dat uitslapen, waarschijnlijk had ik het nodig.
Heb net al boodschappen gedaan. Dadelijk even wat eten en dan straks de nieuwe Iphone halen.
Vanavond lekker een lui avondje.
Fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Pompoen ma 21 nov 2011 - 1:57

Oreo schreef:Mja, op zich wel logisch dat ze dat zegt. Maar toch is het verschrikkelijk zuur en vooral heel erg duur! Misschien dat ze je wel kan laten trainen op basis van rompstabiliteit.. wanneer was je vorige operatie ook alweer?

Mijn vorige operatie was 26 nov 2010, dus op 5 dagen na een jaar geleden. En ik trainde al op basis van rompstabiliteit... alleen vind dat daar nog wel meer te halen is.

Overigens net besloten dat ik toch de midhoog partij van het liedje ga doen want de midlaag partij die ik normaal zing is echt zo laag dat ik er nog maar net geluid uit krijg. Midhoog is helaas op sommige vlakken weer zo hoog dat dat ook voor geen meter klinkt. Maar over het geheel genomen komt daar toch meer fatsoenlijk geluid uit. Pff ik haat zulke partijen die precies niet passen bij mijn stem!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  slaatje ma 21 nov 2011 - 2:00

Ik geloof dat ik flink moet gaan shoppen, heb nl onwijs veel kastruimte van mijn vriend gekregen, maar heb nog zoveel ruimte over, dat het er gewoon armoedig uitziet Laughing Ook de sokken/ondergoed la is heel ruim. Nu lijkt het net of er bijna niks inzit (wat dus feitelijk ook zo is) Nou zijn het voornamelijk winterkleding wat in de kast hangt, maar zelfs als ik mijn zomerkleding erbij hang, heb ik nog genoeg over :p
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Maandag! Empty Re: Goedemorgen Maandag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum