Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk

+3
Alex
ijsjemeisje
Snoes
7 plaatsers

Ga naar beneden

Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk Empty Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 20:13

Ik vind het zo bizar. Die arme meisjes ook Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk 1371890812

http://nieuws.vtm.be/buitenland/201209067590-veel-vraagtekens-bij-moordpartij-frankrijk

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk Empty Re: Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 20:19

:shock: Zo 1 mag van mij de doodstraf krijgen..

Gast
Gast

Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk Empty Re: Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 21:24

Ja, het is een afschuwelijk drama. Het viel mij op omdat ik deze zomer vlakbij op een camping heb gestaan...

Update via nu.nl

Onderzoek familievete in moordzaak Annecy

ANNECY - De politie onderzoekt of een vete tussen broers te maken heeft met de moordpartij in Frankrijk bij het Meer van Annecy.

Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk M1mzwwxamq36 Foto: AFP
Dat heeft justitie vrijdag bekendgemaakt.

''Het lijkt erop dat er een geschil was tussen twee broers over geld'', aldus aanklager Eric Maillad. De informatie is volgens hem afkomstig van de Britse politie.

Een 50-jarige Brit van Iraakse komaf, Saad al-Hilli, zijn vrouw Ikbal en naar verluidt de 74-jarige moeder van Ikbal werden doodgeschoten in hun auto. Ook een Franse fietser werd vermoord. Waarschijnlijk was hij toevallig getuige van het bloedbad.

<p>Zusjes

Twee zusjes overleefden het drama. Het ene (7) ligt met zware hoofdwonden in het ziekenhuis en verkeert buiten levensgevaar. Het andere meisje (4) werd pas 8 uur na de moorden ongedeerd gevonden. Zij had zich onder de kleding van haar moeder verborgen gehouden.

De broer met wie Hilli ruzie zou hebben gehad, heeft zich donderdag bij de Britse politie gemeld. Hij zei onschuldig te zijn en zegde alle medewerking toe in het onderzoek in de moordzaak.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 6 sep 2012 - 21:37

Ja, ik hoorde het gisterenochtend op de radio, afschuwelijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 23:16

Mijn ouders zijn daar nu in de buurt. M'n moeder sms'te me erover.

Gast
Gast

Bericht  ijsjemeisje vr 7 sep 2012 - 0:30

Bahhh!! Diegene is echt ziek in zijn hoofd.
Wat erg ook voor die meisjes.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 0:47

Ja, wat een verschrikkelijk horrordrama is het. Ik hoop dat de politie snel meer weet over hoe of wat en dat die meisjes goed opgevangen worden..

Gast
Gast

Bericht  Alex vr 7 sep 2012 - 0:51

Ik las het gisteren inderdaad, echt afschuwelijk.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Jade vr 7 sep 2012 - 1:49

Wat afschuwelijk! Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk 1371890812

Die arme meisjes!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Ella vr 7 sep 2012 - 7:01

Ik hoop dat de dader heeeeel snel gepakt wordt. Vreselijk dat één van de kinderen zolang nog in die auto heeft gezeten
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Mida4you vr 7 sep 2012 - 7:04

Ik heb echt de tranen in mijn ogen............................ Ongelooflijk dit....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 7:08

Afgrijselijk. Wat een angst moeten die kinderen gehad hebben.. Cry

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 7 sep 2012 - 8:59

Hoorde t gisteren ook op de radio, afschuwelijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: