Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk
+3
Alex
ijsjemeisje
Snoes
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk
Ik vind het zo bizar. Die arme meisjes ook
http://nieuws.vtm.be/buitenland/201209067590-veel-vraagtekens-bij-moordpartij-frankrijk
http://nieuws.vtm.be/buitenland/201209067590-veel-vraagtekens-bij-moordpartij-frankrijk
Gast- Gast
Re: Moordaanslag Brits gezin in Frankrijk
Ja, het is een afschuwelijk drama. Het viel mij op omdat ik deze zomer vlakbij op een camping heb gestaan...
Update via nu.nl
Onderzoek familievete in moordzaak Annecy
ANNECY - De politie onderzoekt of een vete tussen broers te maken heeft met de moordpartij in Frankrijk bij het Meer van Annecy.
Foto: AFP
Dat heeft justitie vrijdag bekendgemaakt.
''Het lijkt erop dat er een geschil was tussen twee broers over geld'', aldus aanklager Eric Maillad. De informatie is volgens hem afkomstig van de Britse politie.
Een 50-jarige Brit van Iraakse komaf, Saad al-Hilli, zijn vrouw Ikbal en naar verluidt de 74-jarige moeder van Ikbal werden doodgeschoten in hun auto. Ook een Franse fietser werd vermoord. Waarschijnlijk was hij toevallig getuige van het bloedbad.
<p>Zusjes
Twee zusjes overleefden het drama. Het ene (7) ligt met zware hoofdwonden in het ziekenhuis en verkeert buiten levensgevaar. Het andere meisje (4) werd pas 8 uur na de moorden ongedeerd gevonden. Zij had zich onder de kleding van haar moeder verborgen gehouden.
De broer met wie Hilli ruzie zou hebben gehad, heeft zich donderdag bij de Britse politie gemeld. Hij zei onschuldig te zijn en zegde alle medewerking toe in het onderzoek in de moordzaak.
Update via nu.nl
Onderzoek familievete in moordzaak Annecy
ANNECY - De politie onderzoekt of een vete tussen broers te maken heeft met de moordpartij in Frankrijk bij het Meer van Annecy.
Foto: AFP
Dat heeft justitie vrijdag bekendgemaakt.
''Het lijkt erop dat er een geschil was tussen twee broers over geld'', aldus aanklager Eric Maillad. De informatie is volgens hem afkomstig van de Britse politie.
Een 50-jarige Brit van Iraakse komaf, Saad al-Hilli, zijn vrouw Ikbal en naar verluidt de 74-jarige moeder van Ikbal werden doodgeschoten in hun auto. Ook een Franse fietser werd vermoord. Waarschijnlijk was hij toevallig getuige van het bloedbad.
<p>Zusjes
Twee zusjes overleefden het drama. Het ene (7) ligt met zware hoofdwonden in het ziekenhuis en verkeert buiten levensgevaar. Het andere meisje (4) werd pas 8 uur na de moorden ongedeerd gevonden. Zij had zich onder de kleding van haar moeder verborgen gehouden.
De broer met wie Hilli ruzie zou hebben gehad, heeft zich donderdag bij de Britse politie gemeld. Hij zei onschuldig te zijn en zegde alle medewerking toe in het onderzoek in de moordzaak.
Gast- Gast
Ja, ik hoorde het gisterenochtend op de radio, afschuwelijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn ouders zijn daar nu in de buurt. M'n moeder sms'te me erover.
Gast- Gast
Bahhh!! Diegene is echt ziek in zijn hoofd.
Wat erg ook voor die meisjes.
Wat erg ook voor die meisjes.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Ja, wat een verschrikkelijk horrordrama is het. Ik hoop dat de politie snel meer weet over hoe of wat en dat die meisjes goed opgevangen worden..
Gast- Gast
Ik las het gisteren inderdaad, echt afschuwelijk.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat afschuwelijk!
Die arme meisjes!
Die arme meisjes!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik hoop dat de dader heeeeel snel gepakt wordt. Vreselijk dat één van de kinderen zolang nog in die auto heeft gezeten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb echt de tranen in mijn ogen............................ Ongelooflijk dit....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Afgrijselijk. Wat een angst moeten die kinderen gehad hebben..
Gast- Gast
Hoorde t gisteren ook op de radio, afschuwelijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Moordaanslag op Joss Stone verijdeld.
» Brits vs. Amerikaans
» Brits boodschappenlijstje
» Groot gezin
» Hond en gezin
» Brits vs. Amerikaans
» Brits boodschappenlijstje