Moordaanslag op Joss Stone verijdeld.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Moordaanslag op Joss Stone verijdeld.
Ja gewoon sick!! Maar dat is iedereen die zoiets van plan is, ook op iemand die geen Joss Stone heet...
Gast- Gast
Ik las het ook ja. Die mensen zijn echt behoorlijk ziek om dat te willen doen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Best raar idd
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Belachelijk. Zieke mensen op de wereld.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
_Leaf_ schreef:Ja gewoon sick!! Maar dat is iedereen die zoiets van plan is, ook op iemand die geen Joss Stone heet...
Ja, dat is ook zo, maar ik vraag me serieus wat zo iemand gedaan heeft dat je tot dit soort ideeën komt.
Ja, dat die mensen ziek zijn is duidelijk maar waarom kies je iemand uit? Waarom iemand als Joss Stone?
Nou ja, dat zullen we ook wle nooit weten...
Gast- Gast
Hazeltje schreef:_Leaf_ schreef:Ja gewoon sick!! Maar dat is iedereen die zoiets van plan is, ook op iemand die geen Joss Stone heet...
Ja, dat is ook zo, maar ik vraag me serieus wat zo iemand gedaan heeft dat je tot dit soort ideeën komt.
Ja, dat die mensen ziek zijn is duidelijk maar waarom kies je iemand uit? Waarom iemand als Joss Stone?
Geen idee!! Maar ik zou gaan verhuizen als ik haar was...Plattegronden van je woning, brrrr.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Hazeltje schreef:_Leaf_ schreef:Ja gewoon sick!! Maar dat is iedereen die zoiets van plan is, ook op iemand die geen Joss Stone heet...
Geen idee!! Maar ik zou gaan verhuizen als ik haar was...Plattegronden van je woning, brrrr.
Ja echt he!
Je moet er toch niet aan denken.
Volgens mij voel je je nooit meer veilig!
Gast- Gast
Brr, wat een bizar idee moet dat voor haar zijn dat twee van die kerels al een lijkzak voor haar hadden meegenomen, wat een gestoorde mensen.
Er staat in het artikel dat ze in the Tudors te zien was, maar daarin is ze me nooit opgevallen. Weet iemand wie ze daarin speelde?
Er staat in het artikel dat ze in the Tudors te zien was, maar daarin is ze me nooit opgevallen. Weet iemand wie ze daarin speelde?
Gast- Gast
vaak is dat bij dit soort moordenaars zo dat bepaalde mensen een trigger leveren. Dus ze een van de mannen(of allebei) zullen enige aantrekkingskracht gehad hebben naar haar toe. En ja als die trigger er eenmaal is, dan moet het ook allemaal gaan volgens hun zieke geest. Maar wel heel eng inderdaad dat ze al het materiaal al mee hadden en alle plattegronden in bezit hadden. BrrrrHazeltje schreef:_Leaf_ schreef:Ja gewoon sick!! Maar dat is iedereen die zoiets van plan is, ook op iemand die geen Joss Stone heet...
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Twellie schreef:Brr, wat een bizar idee moet dat voor haar zijn dat twee van die kerels al een lijkzak voor haar hadden meegenomen, wat een gestoorde mensen.
Anne of Cleves (was mij ook nog nooit opgevallen btw)
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: