Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ja hoor ik kan toch nog huilen....

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ja hoor ik kan toch nog huilen.... Empty Ja hoor ik kan toch nog huilen....

Bericht  Gray za 29 jan 2011 - 23:26

Ik ben nu 25 weken zwanger.. Bij mijn eerste zwangerschap zat ik vaak om niets te huilen. maar tot nu toe had ik bij deze zwangerschap geen traan gelaten.. tot gister..

Overgrootoma was overleden en had wat centjes nagelaten. Mijn zoontje had van opa een klein portemonnee tje gekregen en daar hadden we 10 euro aan muntjes ingedaan van het geld van overgroot oma. Hij mocht er van ons iets mooi van kopen. trots gingen we samen naar de winkel. Hij wilde het portomonee-tje zelf vast houden. Op de fiets deed ik hem in zijn jaszak zodat hij hem niet kon verliezen. Dat was goed. Eenmaal in de speelgoedwinkel pakte hij het uit zijn jaszak en had hij het stevig vast in zijn handjes. Bij elk speelgoed stopte hij eventje om te kijken. Hij vond alles wel leuk. Uiteindelijk koos hij een kinder kassa met nepfruit. Het kostte precies een tientje. Eenmaal bij de kassa zei hij 'mama, portemonnee'?
Hij was hem verloren in de winkel!!! Naast ons was er 1 andere man met 3 kleine kindere in de winkel. Verder niemand. We hebben de winkel helemaal afgestruind om te zoeken. Nergens!!. De man met 3 kindjes waren er al vandoor voordat ik kon vragen of hun iets gevonden hadden.
Mijn zoontje ( 2 jaar) begreep er niks van. Papa en mama hadden geen geld op zak. We hadden alleen het portemonneetje van onze zoon mee. verder hadden we ook niks nodig. Ik moest hem uitleggen dat we de kasss nu niet konden kopen. Hij werd heel erg boos en verdrietig. Bleef lang op de grond liggen schreeuwen. Ik vond het zo sneu!!. Ik heb mijn nummer bij de kassiere achtergelaten, maar ik ben bang dat ze het niet meer vinden.
Ik heb mn zoontje beloofd dat hij een nieuw portemonneetje krijgt met centjes en dat hij alsnog wat uit mag zoeken.
Thuis was mijn zoontje het alweer vergeten maar ik heb toch even staan huilen... hormonen??? nee, het was gewoon echt zielig...
een wijze les voor mama, ik denk dat ik m toch de volgende keer bij me hou!!
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ja hoor ik kan toch nog huilen.... Empty Re: Ja hoor ik kan toch nog huilen....

Bericht  PapillonRose zo 30 jan 2011 - 1:18

Wat een ontroerend verhaal. Kan me voorstellen dat je hier wel om kon huilen! Kreeg bij het lezen van dit stukje zelf al tranen in mijn ogen.

Misschien volgende keer bij je houden inderdaad, maar kan me ook wel voorstellen dat je het portemonneetje aan je zoontje gaf. Dan voelt hij zich ook even zelfstandig en heel trots op zijn centjes. Alleen ze kunnen zo snel iets verliezen, dat is flink balen natuurlijk!

Als hij alsnog de kassa (of iets anders) gaat kopen met jullie hoop ik dat hij er veel plezier van zal hebben. En hopelijk komt het portemonneetje nog boven water daar (je weet maar nooit).

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Floor zo 30 jan 2011 - 5:58

Ah wat sneu hug
Is je zoontje nog steeds boos en verdrietig?
Hoop dat je snel weer terug kunt naar de winkel en met je kindje iets leuks kunt kopen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sheila123 zo 30 jan 2011 - 6:58

Floor schreef:Ah wat sneu hug
Is je zoontje nog steeds boos en verdrietig?
Hoop dat je snel weer terug kunt naar de winkel en met je kindje iets leuks kunt kopen.
Idd zielig zeg. Ik hoop net als Floor dat je snel naar de winkel kunt gaan om wat leuks met je zoontje te gaan kopen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 7:08

Ah gos, wat sneu! Zelfs ik krijg er tranen van in mijn ogen.

Gast
Gast

Bericht  Gray zo 30 jan 2011 - 7:59

Mijn man heeft vanmiddag een soortgelijk portomonee-tje kunnen scoren. we hebben er weer tien euro aan munt geld ingedaan. Morgen gaan we maar weer naar de winkel om wat leuks uit te zoeken!!
Hij was erg blij toen hij vanmiddag een nieuwe kreeg! angel
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  LeeuwLeeuw ma 31 jan 2011 - 4:00

O dat is dan echt balen, hopelijk kunnen jullie snel een keer terug naar de winkel

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: