Miskraam en nu
+14
mystery mom
Weegschaal
Jasmine
SleepingBeauty
tweeling
Mom-Of-3
Flip Fluitketel
_Lana_
SarahKey
Linnie1985
Amber-
Viva
Flower_L
nillis
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Miskraam en nu
Heb dus vanmiddag te horen gekregen dat er alleen maar een dooierzakje zit en foetusresten bij watwij dachten een zwangerschap van 9+3. Nu moet ik dinsdag naar de gyn voor een curretage, maar begin nu oud bloed te verliezen. Hoe ging bij jullie de mk en verloor je veel bloed?
Wij hebben morgen namelijk ook nog een hele dag bruiloft.
Wij hebben morgen namelijk ook nog een hele dag bruiloft.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Miskraam en nu
Ik verloor toen het op gang was, best veel. Misschien ook doordat er continu stolsels in zaten, donkerrode brokken. Duurde ong. week beide keren.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
bij mij is het opgewekt door pillen, verloor de 1e dag best veel, later minder.
Ik zou morgenochtend anders even maandverband, van dat grote/dikkere, kopen en dragen.
Ik zou morgenochtend anders even maandverband, van dat grote/dikkere, kopen en dragen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
De eerste keer verloor ik best veel, de tweede keer een stuk minder. De eerste keer ben ik thuis gebleven, maar dat was vooral omdat ik het er emotioneel moeilijk mee had. De tweede keer heb ik de miskraam op mijn werk gehad.
Qua bloedverlies had ik wel naar een bruiloft gekund. Qua emotionele belasting was het met de eerste miskraam niet gelukt, de tweede keer wel. Hoewel je dan wel de hele dag bezig bent met de miskraam, je wacht toch min of meer tot het vruchtje eruit komt.
Qua bloedverlies had ik wel naar een bruiloft gekund. Qua emotionele belasting was het met de eerste miskraam niet gelukt, de tweede keer wel. Hoewel je dan wel de hele dag bezig bent met de miskraam, je wacht toch min of meer tot het vruchtje eruit komt.
Gast- Gast
Ik heb een miskraam gehad met 7w1 en 5w5 die beiden natuurlijk zijn verlopen. Begonnen beide met oud bloed wat overging in rood bloedverlies. Mijn miskramen waren qua pijn en hoeveelheid bloed niet heftig. Te vergelijken met een zware menstruatie.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Viva schreef:bij mij is het opgewekt door pillen, verloor de 1e dag best veel, later minder.
+1
Ik verloor wel wat bloed, maar niet veel. Met de pillen verloor ik de 1e dag ook veel. Maar aangezien niet alles weg was kreeg ik een curettage, daarna nog een paar dagen gebloed, en daarna was het over. Toen ik ongesteld moest worden heb ik maar 2 dagen gevloeid.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Bij mij kwam het echt op gang door pillen. Maar toen ging het heel snel en binnen 1 dag verloor ik het vruchtje.
Oh morgen ook nog een bruiloft en je hoofd staat er ook niet na
Oh morgen ook nog een bruiloft en je hoofd staat er ook niet na
Wij kwamen er ook bij de echo achter dat het 'vruchtje' gestopt was met groeien. Ik wilde het natuurlijk laten komen, maar na 3 weken verloor ik enorm veel bloed en toen ben ik met spoed gecurreteerd. Er bleken stukjes te blijven hangen.
Ik hoop voor je dat het vanzelf komt en kan je dus alleen adviseren om niet te lang door te lopen. Curretage is me enorm meegevallen en wilde dat ik het eerder gedaan had.
Heel erg veel sterkte!!
Ik hoop voor je dat het vanzelf komt en kan je dus alleen adviseren om niet te lang door te lopen. Curretage is me enorm meegevallen en wilde dat ik het eerder gedaan had.
Heel erg veel sterkte!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Bij mij is het ook opgewekt met vaginale pillen.De mk was bij mij te vergelijken met een hele hevige menstruatie met erge krampen. En na de mk verloor ik redelijk wat stolsels en na dag of 2 was het ergste vloeien voorbij. Helaas bleek niet alles weg te zijn en ben ik nog gecurreteerd daarna ook paar dagen gevloeid.
Persoonlijk zouden mijn gedachte niet echt naar een bruiloft staan.
Persoonlijk zouden mijn gedachte niet echt naar een bruiloft staan.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Nee mijn gedachten staan ook niet echt naar een bruiloft, maar is van 1 van de kameraden van mijn vriend en kan er eigenlijk niet goed onderuit. Ik voel me eigenlijk ook gewoon heel rustig hoop dat ik het wel allemaal een plekje ga geven, want lijk er nu niet zoveel mee bezig te zijn. Het was ook gewoon het nieuws wat ik verwachtte te krijgen. hoop alleen niet dat mensen vandaag opmerkingen gaan maken over zwangerschap, want dat kan ik er niet bij gebruiken en als het niet gaat kan ik naar huis, want het is maar 5 minuten rijden van ons huis.
nillis- Kletskop
Is het al wat meer op gang gekomen nillis?
Het is wel fijn dat het dichtbij huis is, dan kan je zo naar huis mocht het niet gaan.
Het is wel fijn dat het dichtbij huis is, dan kan je zo naar huis mocht het niet gaan.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@ mom of 2, nee het is niet verder op gang gekomen. Zal me zo in de mooie kleren gaan steken. Scheelt de bruiloft begint pas om 13.00 uur.
nillis- Kletskop
Sterkte! En veel succes vandaag
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Sterkte Nillis!
Lijkt me moeilijke dag voor jevandaag!
Lijkt me moeilijke dag voor jevandaag!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Sterkte vandaag Nillis, lijkt me best een moeilijke dag zo.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat een moeilijke dag vandaag
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
nillis schreef:Nee mijn gedachten staan ook niet echt naar een bruiloft, maar is van 1 van de kameraden van mijn vriend en kan er eigenlijk niet goed onderuit. Ik voel me eigenlijk ook gewoon heel rustig hoop dat ik het wel allemaal een plekje ga geven, want lijk er nu niet zoveel mee bezig te zijn. Het was ook gewoon het nieuws wat ik verwachtte te krijgen. hoop alleen niet dat mensen vandaag opmerkingen gaan maken over zwangerschap, want dat kan ik er niet bij gebruiken en als het niet gaat kan ik naar huis, want het is maar 5 minuten rijden van ons huis.
Dit konden mijn woorden zijn. Ik heb er nog steeds niet echt moeite mee. Voel(de) me hier trouwens wel een soort voor schuldig over. Ik kan verder geen antwoord op je vraag geven want bij mij kwam t niet vanzelf opgang, ook niet met medicatie. De curretage is me wel heel erg meegevallen.
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Ik hoop dat het vandaag op de bruiloft een beetje met je gaat!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wat naar voor je Nillis. Ik heb juist een hele pijnlijke ervaring met veel bloedverlies en ik heb me lang erg rot gevoeld (niet alleen fysiek). Ik hoop dat je toch nog kunt 'genieten' van de bruiloft, maar let op jezelf. Genoeg is genoeg.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Neem voor de zekerheid pijnstillers en goede maandverbanden mee. Bij mij kwam het bloeden redelijk rustig op gang en duurde de pijn niet zo lang. En die stolsels voelde ik meestal wel aankomen, dan ging ik gauw naar het toilet.
Hopelijk verloopt het bij jou ook rustig allemaal. Veel sterkte
Hopelijk verloopt het bij jou ook rustig allemaal. Veel sterkte
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb hetzelfde ja. Het is nu bijna twee maanden geleden dat ik de miskraam heb gehad en ik heb nog steeds geen 'instortmoment' gehad. Ik voelde me niet fijn bij die zwangerschap en was ergens wel opgelucht dat het allemaal voorbij was.mystery mom schreef:Dit konden mijn woorden zijn. Ik heb er nog steeds niet echt moeite mee. Voel(de) me hier trouwens wel een soort voor schuldig over. Ik kan verder geen antwoord op je vraag geven want bij mij kwam t niet vanzelf opgang, ook niet met medicatie. De curretage is me wel heel erg meegevallen.nillis schreef:Nee mijn gedachten staan ook niet echt naar een bruiloft, maar is van 1 van de kameraden van mijn vriend en kan er eigenlijk niet goed onderuit. Ik voel me eigenlijk ook gewoon heel rustig hoop dat ik het wel allemaal een plekje ga geven, want lijk er nu niet zoveel mee bezig te zijn. Het was ook gewoon het nieuws wat ik verwachtte te krijgen. hoop alleen niet dat mensen vandaag opmerkingen gaan maken over zwangerschap, want dat kan ik er niet bij gebruiken en als het niet gaat kan ik naar huis, want het is maar 5 minuten rijden van ons huis.
Ook het dealen met opmerkingen van mensen valt me echt mee. Vorige week vroeg nog iemand hoe het met mijn zwangerschap gaat. Dan zeg ik heel rustig dat ik niet meer zwanger ben.
Het maakt me bozer als mensen in het algemeen vragen of er nog een tweede komt. Dan denk ik echt: waar bemoei je je mee.
Maar goed. Hoop echt dat je de dag goed doorkomt morgen Nillis. Het lijkt me toch gek voor je.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hallo allemaal
Ben de bruiloft goed doorgekomen. Heb het 1 goede vriendin verteld, want ik verloor toch ineens bloed en moest maandverband uit de auto halen en daarna weer naar de wc. Zij zat naast mij en had dat dus in de gaten waarop ze vroeg ben je ongesteld geworden. Waarop ik eerst nog maar ja zei. maar ze wist van onze pogingen voor een 2e kindje en ze vroeg dus van baal je nu niet ontzettend, waarop bij mij de tranen in de ogen schoten en ik dus maar verteld heb dat we dachten zwanger te zijn, maar het niet goed is. Was wel prettig, want iedereen op de bruiloft kon zien dat ik er niet goed bij liep en kon ik toch bij haar af en toe even mijn verhaal doen. We zijn om 0.00 uur gelijk na de koffie en broodjes ook naar huis gegaan.
Het bloeden komt verder niet echt op gang. het is meer wat oud bloed af en toe en dan ook meer bij het afvegen. Wat gebruikten jullie voor maandverband en na de curettage wat moet ik meenemen en welke kleren doe je aan en welk maandverband gebruik je dan.
Ben de bruiloft goed doorgekomen. Heb het 1 goede vriendin verteld, want ik verloor toch ineens bloed en moest maandverband uit de auto halen en daarna weer naar de wc. Zij zat naast mij en had dat dus in de gaten waarop ze vroeg ben je ongesteld geworden. Waarop ik eerst nog maar ja zei. maar ze wist van onze pogingen voor een 2e kindje en ze vroeg dus van baal je nu niet ontzettend, waarop bij mij de tranen in de ogen schoten en ik dus maar verteld heb dat we dachten zwanger te zijn, maar het niet goed is. Was wel prettig, want iedereen op de bruiloft kon zien dat ik er niet goed bij liep en kon ik toch bij haar af en toe even mijn verhaal doen. We zijn om 0.00 uur gelijk na de koffie en broodjes ook naar huis gegaan.
Het bloeden komt verder niet echt op gang. het is meer wat oud bloed af en toe en dan ook meer bij het afvegen. Wat gebruikten jullie voor maandverband en na de curettage wat moet ik meenemen en welke kleren doe je aan en welk maandverband gebruik je dan.
nillis- Kletskop
Na de curettage vloei je nog een paar dagen tot weken. Dit zijn geen grote hoeveelheden, ik gebruikte dan altijd gewoon maandverband. Qua kleding, tijdens de operatie heb je zo'n mooi schort aan, zodra je terug op de afdeling bent en geplast en gegeten/gedronken hebt mag je naar huis. Dit is na ongeveer 2 uurtjes.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: