Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Miskraam en nu

+14
mystery mom
Weegschaal
Jasmine
SleepingBeauty
tweeling
Mom-Of-3
Flip Fluitketel
_Lana_
SarahKey
Linnie1985
Amber-
Viva
Flower_L
nillis
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Miskraam en nu Empty Miskraam en nu

Bericht  nillis do 6 sep 2012 - 7:21

Heb dus vanmiddag te horen gekregen dat er alleen maar een dooierzakje zit en foetusresten bij watwij dachten een zwangerschap van 9+3. Nu moet ik dinsdag naar de gyn voor een curretage, maar begin nu oud bloed te verliezen. Hoe ging bij jullie de mk en verloor je veel bloed?

Wij hebben morgen namelijk ook nog een hele dag bruiloft.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Miskraam en nu Empty Re: Miskraam en nu

Bericht  Flower_L do 6 sep 2012 - 7:23

Ik verloor toen het op gang was, best veel. Misschien ook doordat er continu stolsels in zaten, donkerrode brokken. Duurde ong. week beide keren.

hug

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Viva do 6 sep 2012 - 7:25

bij mij is het opgewekt door pillen, verloor de 1e dag best veel, later minder.
Ik zou morgenochtend anders even maandverband, van dat grote/dikkere, kopen en dragen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 7:27

De eerste keer verloor ik best veel, de tweede keer een stuk minder. De eerste keer ben ik thuis gebleven, maar dat was vooral omdat ik het er emotioneel moeilijk mee had. De tweede keer heb ik de miskraam op mijn werk gehad.

Qua bloedverlies had ik wel naar een bruiloft gekund. Qua emotionele belasting was het met de eerste miskraam niet gelukt, de tweede keer wel. Hoewel je dan wel de hele dag bezig bent met de miskraam, je wacht toch min of meer tot het vruchtje eruit komt.

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 6 sep 2012 - 7:33

Ik heb een miskraam gehad met 7w1 en 5w5 die beiden natuurlijk zijn verlopen. Begonnen beide met oud bloed wat overging in rood bloedverlies. Mijn miskramen waren qua pijn en hoeveelheid bloed niet heftig. Te vergelijken met een zware menstruatie.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linnie1985 do 6 sep 2012 - 7:38

Viva schreef:bij mij is het opgewekt door pillen, verloor de 1e dag best veel, later minder.
Ik zou morgenochtend anders even maandverband, van dat grote/dikkere, kopen en dragen.

+1

Ik verloor wel wat bloed, maar niet veel. Met de pillen verloor ik de 1e dag ook veel. Maar aangezien niet alles weg was kreeg ik een curettage, daarna nog een paar dagen gebloed, en daarna was het over. Toen ik ongesteld moest worden heb ik maar 2 dagen gevloeid.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  SarahKey do 6 sep 2012 - 7:42

Bij mij kwam het echt op gang door pillen. Maar toen ging het heel snel en binnen 1 dag verloor ik het vruchtje.

Oh morgen ook nog een bruiloft en je hoofd staat er ook niet na Miskraam en nu 699888
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  _Lana_ do 6 sep 2012 - 7:52

Wij kwamen er ook bij de echo achter dat het 'vruchtje' gestopt was met groeien. Ik wilde het natuurlijk laten komen, maar na 3 weken verloor ik enorm veel bloed en toen ben ik met spoed gecurreteerd. Er bleken stukjes te blijven hangen.

Ik hoop voor je dat het vanzelf komt en kan je dus alleen adviseren om niet te lang door te lopen. Curretage is me enorm meegevallen en wilde dat ik het eerder gedaan had.

Heel erg veel sterkte!! Miskraam en nu 699888
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Flip Fluitketel do 6 sep 2012 - 8:21

Bij mij is het ook opgewekt met vaginale pillen.De mk was bij mij te vergelijken met een hele hevige menstruatie met erge krampen. En na de mk verloor ik redelijk wat stolsels en na dag of 2 was het ergste vloeien voorbij. Helaas bleek niet alles weg te zijn en ben ik nog gecurreteerd daarna ook paar dagen gevloeid.

Persoonlijk zouden mijn gedachte niet echt naar een bruiloft staan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  nillis do 6 sep 2012 - 20:15

Nee mijn gedachten staan ook niet echt naar een bruiloft, maar is van 1 van de kameraden van mijn vriend en kan er eigenlijk niet goed onderuit. Ik voel me eigenlijk ook gewoon heel rustig hoop dat ik het wel allemaal een plekje ga geven, want lijk er nu niet zoveel mee bezig te zijn. Het was ook gewoon het nieuws wat ik verwachtte te krijgen. hoop alleen niet dat mensen vandaag opmerkingen gaan maken over zwangerschap, want dat kan ik er niet bij gebruiken en als het niet gaat kan ik naar huis, want het is maar 5 minuten rijden van ons huis.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 do 6 sep 2012 - 20:19

Is het al wat meer op gang gekomen nillis?
Het is wel fijn dat het dichtbij huis is, dan kan je zo naar huis mocht het niet gaan.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  nillis do 6 sep 2012 - 20:43

@ mom of 2, nee het is niet verder op gang gekomen. Zal me zo in de mooie kleren gaan steken. Scheelt de bruiloft begint pas om 13.00 uur.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 21:06

Wil je even heel veel sterkte wensen!! Miskraam en nu 699888

Gast
Gast

Bericht  tweeling do 6 sep 2012 - 21:07

Sterkte! En veel succes vandaag hug
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  SleepingBeauty do 6 sep 2012 - 21:14

Sterkte Nillis!
Lijkt me moeilijke dag voor jevandaag!Miskraam en nu 699888
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 21:16

Oh nee Nillis Sad Sterkte

Gast
Gast

Bericht  Jasmine do 6 sep 2012 - 22:00

Sterkte vandaag Nillis, lijkt me best een moeilijke dag zo.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Weegschaal do 6 sep 2012 - 22:16

Wat een moeilijke dag vandaag Miskraam en nu 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  mystery mom vr 7 sep 2012 - 1:28

nillis schreef:Nee mijn gedachten staan ook niet echt naar een bruiloft, maar is van 1 van de kameraden van mijn vriend en kan er eigenlijk niet goed onderuit. Ik voel me eigenlijk ook gewoon heel rustig hoop dat ik het wel allemaal een plekje ga geven, want lijk er nu niet zoveel mee bezig te zijn. Het was ook gewoon het nieuws wat ik verwachtte te krijgen. hoop alleen niet dat mensen vandaag opmerkingen gaan maken over zwangerschap, want dat kan ik er niet bij gebruiken en als het niet gaat kan ik naar huis, want het is maar 5 minuten rijden van ons huis.

Dit konden mijn woorden zijn. Ik heb er nog steeds niet echt moeite mee. Voel(de) me hier trouwens wel een soort voor schuldig over. Ik kan verder geen antwoord op je vraag geven want bij mij kwam t niet vanzelf opgang, ook niet met medicatie. De curretage is me wel heel erg meegevallen.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  sanne-84 vr 7 sep 2012 - 3:27

Ik hoop dat het vandaag op de bruiloft een beetje met je gaat!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  mzcharlotte vr 7 sep 2012 - 4:16

Wat naar voor je Nillis. Ik heb juist een hele pijnlijke ervaring met veel bloedverlies en ik heb me lang erg rot gevoeld (niet alleen fysiek). Ik hoop dat je toch nog kunt 'genieten' van de bruiloft, maar let op jezelf. Genoeg is genoeg.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Filoria vr 7 sep 2012 - 7:04

Neem voor de zekerheid pijnstillers en goede maandverbanden mee. Bij mij kwam het bloeden redelijk rustig op gang en duurde de pijn niet zo lang. En die stolsels voelde ik meestal wel aankomen, dan ging ik gauw naar het toilet.

Hopelijk verloopt het bij jou ook rustig allemaal. Veel sterkte Miskraam en nu 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Filoria vr 7 sep 2012 - 7:08

mystery mom schreef:
nillis schreef:Nee mijn gedachten staan ook niet echt naar een bruiloft, maar is van 1 van de kameraden van mijn vriend en kan er eigenlijk niet goed onderuit. Ik voel me eigenlijk ook gewoon heel rustig hoop dat ik het wel allemaal een plekje ga geven, want lijk er nu niet zoveel mee bezig te zijn. Het was ook gewoon het nieuws wat ik verwachtte te krijgen. hoop alleen niet dat mensen vandaag opmerkingen gaan maken over zwangerschap, want dat kan ik er niet bij gebruiken en als het niet gaat kan ik naar huis, want het is maar 5 minuten rijden van ons huis.
Dit konden mijn woorden zijn. Ik heb er nog steeds niet echt moeite mee. Voel(de) me hier trouwens wel een soort voor schuldig over. Ik kan verder geen antwoord op je vraag geven want bij mij kwam t niet vanzelf opgang, ook niet met medicatie. De curretage is me wel heel erg meegevallen.
Ik heb hetzelfde ja. Het is nu bijna twee maanden geleden dat ik de miskraam heb gehad en ik heb nog steeds geen 'instortmoment' gehad. Ik voelde me niet fijn bij die zwangerschap en was ergens wel opgelucht dat het allemaal voorbij was.

Ook het dealen met opmerkingen van mensen valt me echt mee. Vorige week vroeg nog iemand hoe het met mijn zwangerschap gaat. Dan zeg ik heel rustig dat ik niet meer zwanger ben.

Het maakt me bozer als mensen in het algemeen vragen of er nog een tweede komt. Dan denk ik echt: waar bemoei je je mee.

Maar goed. Hoop echt dat je de dag goed doorkomt morgen Nillis. Het lijkt me toch gek voor je.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  nillis vr 7 sep 2012 - 21:39

Hallo allemaal

Ben de bruiloft goed doorgekomen. Heb het 1 goede vriendin verteld, want ik verloor toch ineens bloed en moest maandverband uit de auto halen en daarna weer naar de wc. Zij zat naast mij en had dat dus in de gaten waarop ze vroeg ben je ongesteld geworden. Waarop ik eerst nog maar ja zei. maar ze wist van onze pogingen voor een 2e kindje en ze vroeg dus van baal je nu niet ontzettend, waarop bij mij de tranen in de ogen schoten en ik dus maar verteld heb dat we dachten zwanger te zijn, maar het niet goed is. Was wel prettig, want iedereen op de bruiloft kon zien dat ik er niet goed bij liep en kon ik toch bij haar af en toe even mijn verhaal doen. We zijn om 0.00 uur gelijk na de koffie en broodjes ook naar huis gegaan.

Het bloeden komt verder niet echt op gang. het is meer wat oud bloed af en toe en dan ook meer bij het afvegen. Wat gebruikten jullie voor maandverband en na de curettage wat moet ik meenemen en welke kleren doe je aan en welk maandverband gebruik je dan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal za 8 sep 2012 - 5:52

Na de curettage vloei je nog een paar dagen tot weken. Dit zijn geen grote hoeveelheden, ik gebruikte dan altijd gewoon maandverband. Qua kleding, tijdens de operatie heb je zo'n mooi schort aan, zodra je terug op de afdeling bent en geplast en gegeten/gedronken hebt mag je naar huis. Dit is na ongeveer 2 uurtjes.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud