Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kleding zara hulp nodig

3 plaatsers

Ga naar beneden

kleding zara hulp nodig Empty kleding zara hulp nodig

Bericht  mauwmauw zo 11 sep 2011 - 22:57

ik ben me even aan het uitleven op de site van de zara,maar ik weet even niet welke maat ik moet nemen.bij het matentabel staat bij 9-12 maanden lichaamslengte 78 cm,en bij 12-18 maanden een lichaamslengte van 82 cm.nu was V bij 9 maanden 73 cm.Over ruim 4 weken word hij 1 jaar.ik weet dus niet welke maat ik moeten nemen,ik neig naar 9-12 maanden,maar ik wil wel dat het liefst een(groot gedeelte van de)winter er mee kan doen.

Dus welke maat zouden jullie nemen,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleding zara hulp nodig Empty Re: kleding zara hulp nodig

Bericht  Fiwen zo 11 sep 2011 - 23:21

Ik weet het alleen over de meisjes kleding maar J.uul is nu net iets meer dan 9 kg en draagt van de Zara maat 12-18 maanden terwijl ze echt nog niet boven de 80 cm is. Ze heeft wel erg lange beentjes dus ze heeft de maat meer voor de lengte dan voor de breedte nodig. Ik moet de band in de broekjes altijd een flink stuk aantrekken. T-shirts en truien past ze echt perfect in maat 12-18 maanden. Blousjes koop ik altijd een maatje groter omdat ze er een hekel aan heeft als het te strak zit (en ik vind die klein vallen van de Zara).

Kom je volgende week ook want dan breng ik wel een broekje/shirtje/vestje mee, kun je passen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mauwmauw zo 11 sep 2011 - 23:23

nee ik kom volgende week niet,moet werken en is voor mij een beetje uit de richting zeg maar.uhm moeilijk.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiwen zo 11 sep 2011 - 23:26

Ja snap ik, wij hebben gelukkig hier in de stad een Zara met kinderafdeling (die ik dus regelmatig helemaal leeg koop :P)
Is V. lang? Want ik vind de broekjes vrij lang vallen en daar zijn wij heel blij mee maar als je een kindje hebt wat kleiner is/korte beentjes heeft dan zou ik voor een maatje kleiner gaan want ze zijn wijd genoeg. J.uul past de broekjes maat 9-12 maanden qua breedte nog gewoon maar ze zijn nu echt te kort.

Shirtjes en vestjes vind ik heel normaal vallen dus zou ik gewoon 12-18 maanden kopen (mits hij gewoon op de normale curve qua gewicht zit)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 zo 11 sep 2011 - 23:28

Y. is nu 70cm en 9060gram. Wij kopen 9-12maanden voor 'm. Shirts vind ik erg klein vallen bij de Zara (maar Y. is een proppie Laughing ) en de broeken die we hebben gekocht zijn bij zijn middeltje goed (knoopsgat elastiek) alleen nog te lang, dus die slaan we 1x om en dan zitten ze goed. Een maat kleiner wbt broeken is geen optie, want die krijg ik niet over z'n dikke bovenbenen angel We hebben trouwens ook wat dingetjes gekocht in 12-18 maanden, omdat we die er érg klein uit vonden zien, wbt shirts dan.

Je mag wel gratis retour sturen, dus desnoods bestel je 2 maten?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Fiwen zo 11 sep 2011 - 23:35

Ja het is gewoon lastig met die maten, J. is 75 cm en 9 kg dus behalve haar babybuikje is ze echt smalletjes. Ze is absoluut niet mager maar de meeste kleding (vooral broeken) zijn veel te groot.

Shirtjes vallen idd wat kleiner dan de rest van de kleding van de Zara.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  mauwmauw zo 11 sep 2011 - 23:40

V was met 9 maanden 73 cm en 8850 gram,volgens het cb zit hij op de gemiddelde lijn zeg maar,hij heeft wel korte beentjes.broeken zit gemiddeld een maat kleiner dan shirtjes.
Wij hebben hier ook een zara met kinderafdeling,maar het elke keer zulk bagger weer dat ik niet snel naar de stad loop(is toch snel 15 minuten lopen).
kan je achteraf betalen,of moet je vooraf betalen,heb nog nooit wat bij zara besteld.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  mauwmauw zo 11 sep 2011 - 23:47

ik zie net dat ik toch de stad in moet,je kan alleen met credit card betalen,niet met ideal.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud