Out of office melding outlook - zwangerschapsverlof
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Out of office melding outlook - zwangerschapsverlof
Aanstaande vrijdag zal mijn laatste werkdag zijn. Ik ben vast een beetje aan het nadenken wat ik in mijn outlook out of office melding zal zetten maar ik heb even geen inspiratie....
De melding van mijn vorige verlof heb ik helaas niet opgeslagen en heb ook werkelijk geen idee meer hoe deze er ongeveer uitzag...
Dus... wat hebben/hadden jullie in je out of office melding staan?
Ik werk ik de techniek/metaalbranche met o.a. veel grote multinationals en engineerings bedrijven dus het moet echt een zakelijk berichtje worden, zowel in het nederlands als in het engels.
Alvast bedankt voor het meedenken!
De melding van mijn vorige verlof heb ik helaas niet opgeslagen en heb ook werkelijk geen idee meer hoe deze er ongeveer uitzag...
Dus... wat hebben/hadden jullie in je out of office melding staan?
Ik werk ik de techniek/metaalbranche met o.a. veel grote multinationals en engineerings bedrijven dus het moet echt een zakelijk berichtje worden, zowel in het nederlands als in het engels.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Out of office melding outlook - zwangerschapsverlof
Wegens zwangerschapsverlof ben ik afwezig vanaf (datum) tot (datum). Voor uw vragen kunt u terecht bij (vervanger, collega, algemeen nummer). Ik hoop u na (datum) weer van dienst te kunnen zijn.
Gast- Gast
Fruity schreef:Wegens zwangerschapsverlof ben ik afwezig vanaf (datum) tot (datum). Voor uw vragen kunt u terecht bij (vervanger, collega, algemeen nummer). Ik hoop u na (datum) weer van dienst te kunnen zijn.
Inderdaad, lekker kort en krachtig.
Ik weet nog van mijn eerste out of office melding, dat ik er zo'n lang verhaal van had gemaakt, dat mijn leidinggevende me uitlachte. Dus daarna maar lekker kort en krachtig gehouden. Werkt het beste.
Gast- Gast
Geachte heer/mevrouw,
Vanaf 5 september 2012 ben ik afwezig in verband met mijn zwangerschapsverlof.
Voor vragen kunt u terecht bij mijn collega (naam). Zij/hij is bereikbaar via (tel) of (e-mail).
of
Tijdens deze periode kunt u bij mijn collega's terecht via (tel) of (e-mail).
Met vriendelijke groet
of
Tijdens deze periode kunt u bij mijn collega's terecht via (tel) of (e-mail).
Met vriendelijke groet
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Haha ik hoop u na (datum) weer van dienst te kunnen zijn vind ik een beetje gek.
Ik zat toevallig net een out of office van een collega die op vakantie is te bekijken. Die ziet er zo uit:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben van ... tot ... niet op kantoor en heb slechts beperkt toegang tot mijn e-mail. Voor dringende gevallen kunt u mailen naar mijn kantoorgenote *naam advocaat* of bellen met mijn secretaresse *** en telefoonnummer
I will be out of the office until September 17 and have limited acces to my emails. In urgent matters, please contact my colleague *** or my secretary ***.
En dan het onderschrift.
Ik zat toevallig net een out of office van een collega die op vakantie is te bekijken. Die ziet er zo uit:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben van ... tot ... niet op kantoor en heb slechts beperkt toegang tot mijn e-mail. Voor dringende gevallen kunt u mailen naar mijn kantoorgenote *naam advocaat* of bellen met mijn secretaresse *** en telefoonnummer
I will be out of the office until September 17 and have limited acces to my emails. In urgent matters, please contact my colleague *** or my secretary ***.
En dan het onderschrift.
Gast- Gast
Maura schreef:Fruity schreef:Wegens zwangerschapsverlof ben ik afwezig vanaf (datum) tot (datum). Voor uw vragen kunt u terecht bij (vervanger, collega, algemeen nummer). Ik hoop u na (datum) weer van dienst te kunnen zijn.
Inderdaad, lekker kort en krachtig.
Ik weet nog van mijn eerste out of office melding, dat ik er zo'n lang verhaal van had gemaakt, dat mijn leidinggevende me uitlachte. Dus daarna maar lekker kort en krachtig gehouden. Werkt het beste.
Dit vind ik wel een goeie, inderdaad niet te lang. Volgens mij was mijn vorige melding een stuk langer...
Zouden jullie er niets iets in zetten dat de mail niet doorgestuurd wordt ofzo??
Pandora- Prater
Pandora schreef:Dit vind ik wel een goeie, inderdaad niet te lang. Volgens mij was mijn vorige melding een stuk langer...
Zouden jullie er niets iets in zetten dat de mail niet doorgestuurd wordt ofzo??
Inderdaad, dit zou ik wel doen. Ik zou dit ervan maken en niet benoemen dat ik met zwangerschapsverlof ben, dat vind ik eigenlijk gewoon privé maar goed, je weet ook niet precies wanneer je wel begint weer of niet? Als je het niet weet, dan zou ik het wel benoemen...
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Vanaf 5 september 2012 tot en met ... ben ik afwezig. (Of gewoon Tot en met ... ben ik afwezig. Je stelt hem tenslotte in op het moment dat je weggaat)
Uw e-mail wordt niet doorgestuurd. Voor dringende vragen kunt u terecht bij mijn collega (naam). Zij/hij is bereikbaar via (tel) of (e-mail).
Met vriendelijke groet,
X
Gast- Gast
Zusje schreef:Pandora schreef:Dit vind ik wel een goeie, inderdaad niet te lang. Volgens mij was mijn vorige melding een stuk langer...
Inderdaad, dit zou ik wel doen. Ik zou dit ervan maken en niet benoemen dat ik met zwangerschapsverlof ben, dat vind ik eigenlijk gewoon privé maar goed, je weet ook niet precies wanneer je wel begint weer of niet? Als je het niet weet, dan zou ik het wel benoemen...
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Vanaf 5 september 2012 tot en met ... ben ik afwezig. (Of gewoon Tot en met ... ben ik afwezig. Je stelt hem tenslotte in op het moment dat je weggaat)
Uw e-mail wordt niet doorgestuurd. Voor dringende vragen kunt u terecht bij mijn collega (naam). Zij/hij is bereikbaar via (tel) of (e-mail).
Met vriendelijke groet,
X
Ik weet inderdaad niet exact wanneer ik weer begin dus ik zet het er denk ik wel in. Bovendien heb ik nu ook al in mijn onderschrift staan dat ik vanaf 10 september met zwangerschapsverlof ben.
Ik verwacht medio januari weer aan het werk te gaan dus ik denk dat ik het ook zo in mijn out of office melding zet.
Pandora- Prater
Je kunt er neer zetten: 'ik verwacht vanaf [datum] weer aanwezig te zijn'
Wij zetten in vakantiemeldingen ook altijd: tot die tijd wordt uw mail niet gelezen en beantwoord.
Wij zetten in vakantiemeldingen ook altijd: tot die tijd wordt uw mail niet gelezen en beantwoord.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Problemen outlook/hotmail?
» AMK melding maken
» Hotmail verandert in Outlook.com
» Melding maken bij het AMK?
» Vraag over melding app!
» AMK melding maken
» Hotmail verandert in Outlook.com