Hotmail verandert in Outlook.com
+28
silly-one
munk
Chocolate Cookie
nijntje4
Guusje
Ella
Zora
Jerry
Droopy28
Tiana
lyke
Oasis
Rouge
_Lacey_
Ibbeltje
Fayebella
Blair
Siamsa
Lady4
SoGood
Rush
Lejow
Marin
mzcharlotte
holaagirl
Caro
TukTuk
Fearie
32 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hotmail verandert in Outlook.com
http://www.nu.nl/internet/2872137/microsoft-verandert-hotmail-in-outlookcom-.html
Moet je nu ook zelf je emailadres veranderen dan? Of verandert het automatisch mee?
Zit er zelf niet op te wachten namelijk, heb al wel 10 jaar hetzelfde emailadres.
Moet je nu ook zelf je emailadres veranderen dan? Of verandert het automatisch mee?
Zit er zelf niet op te wachten namelijk, heb al wel 10 jaar hetzelfde emailadres.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hotmail verandert in Outlook.com
Zit ook al een paar dagen te prutsen met hotmail, ik vind het geen goed idee. Misschien toch eens opheffen dan...
Gast- Gast
Ik kom nu gelijk op outlook uit als ik naar hotmail ga.. Heb op die link geklikt in het nieuws bericht.. Het ziet er niet uit :S
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Je moet idd wel nog even je nieuwe id claimen bij outlook.com.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Je moet idd wel nog even je nieuwe id claimen bij outlook.com.
Maar verandert het dan automatisch mee? Al mijn accounts en profielen zijn namelijk ingesteld op mijn hotmail account, zie het niet zitten om allemaal nieuwe accounts aan te maken of te veranderen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ohhh dacht dat het aan mij lag.
Maar nee, volgens mij verandert er verder niks!
Puur en alleen de manier van het openen van je mail.
Maar nee, volgens mij verandert er verder niks!
Puur en alleen de manier van het openen van je mail.
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Fearie schreef:Caro schreef:Je moet idd wel nog even je nieuwe id claimen bij outlook.com.
Maar verandert het dan automatisch mee? Al mijn accounts en profielen zijn namelijk ingesteld op mijn hotmail account, zie het niet zitten om allemaal nieuwe accounts aan te maken of te veranderen.
Nee niet automatisch. Je kan wel een alias maken, zodat niemand dezelfde "begin" heeft als jij maar dan met @outlook.com.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb vandaag net de knoop doorgehakt om Hotmail helemaal op te zeggen, omdat ik gek word van alle virusspam die ik blijkbaar verstuur terwijl ik niks open zelf. Ik gebruik Gmail al langer, maar ga nu echt definitief over.
Hotmail staat ook zo stom, stomme onprofessionele naam. Outlook klinkt al beter dan. Maar Gmail wordt het dan standaard voor mij.
Hotmail staat ook zo stom, stomme onprofessionele naam. Outlook klinkt al beter dan. Maar Gmail wordt het dan standaard voor mij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik had verdorie net een nieuw mailadres met live.nl aangemaakt.... Van wat ik begreep blijft je mailadres hetzelfde, alleen verandert de layout van je inbox enzo (en je moet dus naar outlook.com ipv hotmail.com). Zit nu te twijfelen wat ik zal doen. M'n huidige mailadressen die ik net nieuw heb gemaakt en alles naar omgezet blijven gebruiken of wéér een nieuw mailadres aanmaken.
Gast- Gast
Ik heb mijn 2 e-mailadressen net omgezet naar Outlook, heel simpel.
Gast- Gast
Als ik naar hotmail ga zie ik nog helemaal niets anders?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hotmail is al eerder veranderd naar Windows Live, daar had je toch verder ook geen last van?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Birgit schreef:Ik heb mijn 2 e-mailadressen net omgezet naar Outlook, heel simpel.
Hoe doe je dat? Krijg je dan een @outlook.com adres? Of blijft het hotmail adres gewoon actief?
TukTuk- Ratel
Ik weet niet hoe, maar op de een of andere manier ging er iets mis met mijn outlook id claimen en nu zegt ie steeds dat ie al bezet is. Dat is inderdaad zo, door mij ja! Stom ding. Nu zit ik er aan te denken om maar helemaal naar gmail over te stappen.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik weet niet hoe, maar op de een of andere manier ging er iets mis met mijn outlook id claimen en nu zegt ie steeds dat ie al bezet is. Dat is inderdaad zo, door mij ja! Stom ding. Nu zit ik er aan te denken om maar helemaal naar gmail over te stappen.
Hoe doe je dat dan? Gewoon een nieuw account aanmaken?
TukTuk- Ratel
Marin schreef:Ik heb vandaag net de knoop doorgehakt om Hotmail helemaal op te zeggen, omdat ik gek word van alle virusspam die ik blijkbaar verstuur terwijl ik niks open zelf. Ik gebruik Gmail al langer, maar ga nu echt definitief over.
Dan moet je je wachtwoord veranderen, dat helpt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Marin schreef:Ik heb vandaag net de knoop doorgehakt om Hotmail helemaal op te zeggen, omdat ik gek word van alle virusspam die ik blijkbaar verstuur terwijl ik niks open zelf. Ik gebruik Gmail al langer, maar ga nu echt definitief over.
Heb ik al twee keer gedaan en het blijft gebeuren. Dus nee, helaas hielp het niet. Maar ik heb nu ingesteld dat voorlopig al m'n email wordt doorgestuurd naar m'n Gmail account en daar heb ik in m'n signature gezet dat ik vanaf nu nog louter dat adres gebruik. Dan zal het hopelijk snel wennen.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Sogood schreef:Marin schreef:Ik heb vandaag net de knoop doorgehakt om Hotmail helemaal op te zeggen, omdat ik gek word van alle virusspam die ik blijkbaar verstuur terwijl ik niks open zelf. Ik gebruik Gmail al langer, maar ga nu echt definitief over.
Heb ik al twee keer gedaan en het blijft gebeuren. Dus nee, helaas hielp het niet. Maar ik heb nu ingesteld dat voorlopig al m'n email wordt doorgestuurd naar m'n Gmail account en daar heb ik in m'n signature gezet dat ik vanaf nu nog louter dat adres gebruik. Dan zal het hopelijk snel wennen.
Oh, vervelend! Toen ik mijn ww had veranderd waren wel alle problemen opgelost.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja stom! En dan krijg ik echt tig mailtjes van mensen: Je hebt weer een virus.
Jaaahaaaaa weet ik. Haha sorry, het is goed bedoeld van die mensen, maar ik kan er ook niets aan doen en het is zo irritant!
Jaaahaaaaa weet ik. Haha sorry, het is goed bedoeld van die mensen, maar ik kan er ook niets aan doen en het is zo irritant!
Marin- Lady Post-a-lot
Powerbabe schreef:Hoe doe je wat? Het verkeerd doen? Gaha
Nee je "Id claimen". Of bedoelde je daarmee gewoon een nieuw outlook email adres aanmaken?
TukTuk- Ratel
Er zijn zoveel mensen en bedrijven die mijn hotmailadres hebben. Hoe komt dit dan wanneer ik een ander mailadres neem? Moet ik bijvoorbeeld Nuon, Essent en Vodafone, waar ik klant ben, allemaal een adreswijziging gaan sturen? Dat is toch niet te doen!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Er zijn zoveel mensen en bedrijven die mijn hotmailadres hebben. Hoe komt dit dan wanneer ik een ander mailadres neem? Moet ik bijvoorbeeld Nuon, Essent en Vodafone, waar ik klant ben, allemaal een adreswijziging gaan sturen? Dat is toch niet te doen!
Ik zit idd met precies hetzelfde probleem / vraag.. Ik heb dit e-mail adres al sinds ik 11 ben ofzo en voor het eerst gebruik maakte van internet.. Erg jammer!
TukTuk- Ratel
Ik wil op zich wel een ander emailadres, want mijn huidige vind ik niet zo volwassen. Gebruik nu al vaak mijn alias, maar heb liever een nieuwe.
Ik kan in mijn hotmail ook nergens vinden waar ik een nieuw adres kan reserveren. Waar heb jij dat gedaan PB?
Ik kan in mijn hotmail ook nergens vinden waar ik een nieuw adres kan reserveren. Waar heb jij dat gedaan PB?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Problemen outlook/hotmail?
» Hotmail ineens Outlook
» Vraag hotmail/outlook ontvang geen mails meer
» Tijd van het forum verandert?
» Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?
» Hotmail ineens Outlook
» Vraag hotmail/outlook ontvang geen mails meer
» Tijd van het forum verandert?
» Verandert jouw beeld van een forummer na een meeting?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: