Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat lust jouw kleintje echt niet?

+21
koNijntje
Flower_L
piertje
Linda
Jasmine
PapillonRose
Coco
Twellie
loesje
Fiebje
Thunder
_Jet
Parel
Caroow
PiP
Rush
Annie24
Theezakje13
Theeleut
Floor
Pussycat
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 4:04

Grappig om die verschillen te lezen!

Ik lust al mijn hele leven geen rozijnen. Als kind krijg je die in zo'n rood doosje, die ging ik altijd uitdelen of verstoppen. Ranzige dingen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  piertje ma 3 sep 2012 - 7:07

Hier lust ze echt geen chocopasta en pindakaas. Terwijl mij dat juist lekkerder lijkt op brood dan ham en kaas voor zo'n kleintje, maar goed:lol:
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 8:37

Tot nu toe lusten beide werkelijk alles.
H. eet van olijven tot spitskool en van spinazie tot aardbeien. En alles met smaak.
A. krijgt natuurlijk nog niet zo heel veel maar eet tot nu toe alles wat we hem aanbieden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 8:39

Hier lust meneer tot nu toe ook alles

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  Flower_L ma 3 sep 2012 - 8:50

Champignons

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  koNijntje ma 3 sep 2012 - 8:52

t is een alles eter! ik kan wel merken dat hij het een lekkerder vind dat het ander,
maar ei lust hij écht niet!! en ik moet altijd zo lachen om de gezichten die hij dan trekt.. laughcry
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  schuddebuikje ma 3 sep 2012 - 18:02

verse sperciebonen lust hij eigenlijk niet. vandaag ga ik het weeer proberen te geven, sperciebonen wokken met ui, rode paprika en spekjes
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  SarahKey ma 3 sep 2012 - 19:46

rijst en macaroni vind hij tot nu toe niets. Macaroni met spinazie vond hij wel weer lekker.

En bloemkool, dat is ook niet zijn favoriet. Hij eet het wel maar er komt dan geen enkele keer 'hmmmmm' uit Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  Muus ma 3 sep 2012 - 19:51

Hier al jaren drama met witlof en champignons! Oh en brood met pitten en zaden.. laughcry

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  Katjing ma 3 sep 2012 - 20:11

schuddebuikje schreef:verse sperciebonen lust hij eigenlijk niet. vandaag ga ik het weeer proberen te geven, sperciebonen wokken met ui, rode paprika en spekjes

Als je mij dat zou geven zou ik hartstikke buikpijn krijgen, is dat niet veel te pittig? Heb er geen verstand van hoor, maar vroeg het me dus gewoon af.
Ik snap trouwens best dat kindjes geen witlof lusten, gadverdarrie!!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat lust jouw kleintje echt niet? - Pagina 2 Empty Re: Wat lust jouw kleintje echt niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum