Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger zijn, afzien of genieten?

+36
_Lana_
Linda
Jasmine
smooch
Snoes
Shy
*Lookie*
Sophiee
loesje
iloverose
Theezakje13
Pien
Lejow
Slakje
Limburg85
slaatje
Ugly Betty
CCC
hellowkitty
Twellie
Thunder
Tania
Parel
Ella
Flower_L
Puggle
Theeleut
Stuiterbal
Darius
Printje
kwak
Muppetje
PiP
Liadan
Fearie
Caroow
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  CCC zo 2 sep 2012 - 11:34

Eerste 18 wkn behoorlijk afzien door de misselijkheid. Daarna genieten smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Ugly Betty zo 2 sep 2012 - 18:54

Tot nu toe heel erg genieten.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  slaatje zo 2 sep 2012 - 18:59

Voor mij is het eigenlijk voornamelijk genieten. Ik ben zo goed als niet misselijk geweest, heb sinds een week het enige echt kwaaltje, namelijk vreselijk last van mijn rug. De vermoeidheid schiet ook niet echt op, maar verder besef ik me echt hoe zeer ik in mijn handjes mag knijpen. Ik kan niet wachten tot ik ons kindje ga voelen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Limburg85 zo 2 sep 2012 - 19:02

Beide afzien. Bij de 1e erg ziek geweest vanaf het begin tot het einde. Deze zwangerschap is heel anders al heb ik nog steeds last van klachten maar stuk minder dan bij de 1e maar het zwanger zijn is niks voor mij. Kan niet wachten tot ik weer de oude ben.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Slakje zo 2 sep 2012 - 19:12

Heel erg genieten!

Maar tegen het einde werd het best wel zwaar. Ik ben blijven werken tot 1 week voor de uitgerekende datum. Toen stond ik daar in m'n uppie met eerst harde buiken en daarna voorweeën in een winkel vol met klanten. Of dan moest ik wat op het tweede verdiep gaan halen zei ik altijd eerst: "Heeft u 2 minuutjes geduld?"
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Lejow zo 2 sep 2012 - 19:21

Afzien. Ik voelde me tot 25 weken ziek, zwak en misselijk. De dagen bestonden uit de minuten wegkijken op mijn werk, eten en slapen. Dag in dag uit. In de kerstvakantie werd het eindelijk een beetje houdbaar, en een kleine maand later is ze geboren.
Zwanger zijn is niet mijn ding, ik vind er niks aan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Pien zo 2 sep 2012 - 19:27

Genietend afzien...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Theezakje13 zo 2 sep 2012 - 19:38

Ik vond het behoorlijk afzien. Maar heb zeker ook genoten.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 19:46

Ik heb vooral genoten van het kindje in mijn buik. Alleen de eerste 5 maanden last van hele erge misselijkheid en daarna kwam ik er ineens alleen voor te staan. Dus het was toch een hele heftige zwangerschap. Maar dat is er vooral achteraf uitgekomen bij me. Ik weigerde minder te genieten van de zwangerschap door zo'n lamlul, en dus heb ik dat gevoel toen een beetje weggestopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  iloverose zo 2 sep 2012 - 20:03

Hele zwangerschap genieten weinig kwaaltjes week 6 tm 8 hele zware buikpiijn tot flauwvallen toe van de pijn dus haast 2 weken plat gelegen vanaf +-8a9 weken nergens meer last van. maagzuur op 1 hand te tellen vocht vast houden laaste wekenpas last van .Ben niet misselijk geweest ook niet gespugt .Als ik weer zwanger wordt hoop ik dat ik weer zoon geweldige zwangerschap heb(alleen die buikpijn hoop ik echt niet weer te krijgen )
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  loesje zo 2 sep 2012 - 20:18

tot 6 maanden genieten daarna bij beide zwangerschappen afzien
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Sophiee zo 2 sep 2012 - 20:22

Wisselend. Eerste maanden afzien vanwege de misselijkheid, overgeven en de vermoeidheid. Daarna tot 35 weken genieten en de laatste paar weken afzien vanwege de hypertensie en het vele vocht.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  *Lookie* zo 2 sep 2012 - 21:25

Voornamelijk genieten ondanks de kwaaltjes. Alleen de periode dat ik erg misselijk was vond ik het moeilijker om ervan te genieten.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Shy zo 2 sep 2012 - 21:31

Genieten! Was heerlijk, wat mij betreft ben ik het morgen al weer Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Snoes zo 2 sep 2012 - 23:48

Toch wel enorm genieten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 23:57

Vooral genieten ondanks de eerste weken overgeven en misselijk zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  smooch ma 3 sep 2012 - 0:01

Vooral genieten. De eerste 20 weken ben ik vooral misselijk geweest maar daarna voelde ik me echt goed tot het eind.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 1:00

Tot nu toe is het puur genieten gelukkig!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Jasmine ma 3 sep 2012 - 2:57

Zoals ik op mijn eerste zwangerschap terugkijk: genieten, met af en toe een momentje afzien.
Deze zwangerschap tot nu toe: afzien, met af en toe een momentje genieten. Hoop dat dat na donderdag andersom is.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Linda ma 3 sep 2012 - 4:10

De vorige zwangerschap was afzien. Ik had gehoopt dat deze beter zou zijn, maar dat is helaas nog niet het geval.
Ik probeer mezelf steeds wijs te maken dat ik niet zo moet zeuren. Lichamelijk voel ik me goed, dus moet ik toch gewoon kunnen genieten...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 9:01

Stuiterbal schreef:Ondanks dat het lichamelijk afzien was, heb ik er onwijs van genoten !

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  _Lana_ ma 3 sep 2012 - 19:16

Ondanks de misselijkheid en het 'bijna niet meer van de keuken naar de bank kunnen lopen' ivm veel bekkenklachten, vond ik het echt helemaal geweldig. Ik heb er echt zó van genoten! Ik denk er nog heel erg vaak aan terug en kan me bijna niet meer voorstellen dat die 2 kleine ukjes erin zaten I love you .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  SarahKey ma 3 sep 2012 - 19:49

Genieten. Soms afzien maar vooral genieten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  bolus26 ma 3 sep 2012 - 20:25

Ik geniet enorm van t getrappel en kan lekker dagdromen over straks en t kamertje etc. het meeleven van mn omgeving en de kids uit mn klas is super maar het fysieke stuk vind ik helemaaaal niks!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Mysterious di 4 sep 2012 - 6:06

afzien maar doorgelukkig dat ik zwanger ben en heb het er graag voor over.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger zijn, afzien of genieten? - Pagina 2 Empty Re: Zwanger zijn, afzien of genieten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum