Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie samen als stel?

+30
pino101
Parisienne
LMCurious
Shy
Océane
Linda
maiadebij
Flower_L
Fearie
mauwmauw
Printje
Darius
Fiebje
Lindsya
kwak
Twellie
Mamsie
Puggle
CCC
Thunder
Coco
Coccinelle
*Lookie*
RYW
Diese
Annemie
Floor
Slakje
Pussycat
Parel
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Floor zo 2 sep 2012 - 6:49

Embarassed sorry slecht idee dan, ik wou alleen maar meedenken nutteloos dus nu ga ik maar weer aan het werk
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Twellie zo 2 sep 2012 - 6:51

Floor, ook al aan het werk? Ik ook *zucht*.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  kwak zo 2 sep 2012 - 6:52

Floor schreef: Embarassed sorry slecht idee dan, ik wou alleen maar meedenken nutteloos dus nu ga ik maar weer aan het werk

het idee vind ik wel goed maar voor Luce en haar man is het denk ik niet wat, tenzij Luce alleen bij haar man op cursus gaat Wink

werkse!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 6:56

Wij doen eigenlijk nooit iets samen. Het afgelopen jaar zijn we twee keer weggeweest, naar een bruiloft en naar een concert, en hoewel we ons toen voornamen om dat vaker te doen, is het er niet van gekomen. Mijn man werkt veel en 's avonds heeft hij vaak geen zin meer om iets te ondernemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Lindsya zo 2 sep 2012 - 7:20

Wij doen regelmatig wat samen, uiteten, samen winkelen, bioscoop pakken, een dagje sauna of samen op het terrasje zitten als het mooi weer is. We gaan ook aantal keren per jaar samen een weekendje weg. Oppas hebben we gelukkg altijd voor onze zoon dus dat is geen probleem.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Fiebje zo 2 sep 2012 - 7:34

Wij gaan soms een avondje weg ( mag van mij wel wat vaker).
Verder doen we samen de beesten verzorgen ( gedeelde hobby).
Praten doen we s avonds in bed. En 1 x per week samen douchen/ in bad.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 7:38

Veels te weinig, en nu ook de 2e erbijna is zal dat de 1e tijd denk ik niet veranderen. Wel heb i gezegd graag na deze zwamgerschap om volgend jaar ofzo toch echt wel even met zn 2tjes weg te gaan, weekendje/midweekje zoiets. Ik merk dat ik daar echt wel behoefte heb.

Toch proberen we nu ook nog wel 's avonds wat quallity tijd samen te hebben, bepaalde series die we samen kijken en sex is daar (gelukkig) ook nog wel bij hihi, al word dat wel moeilijker en merk dat ik er soms harde buiken van krijg dus het word wel minder nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Darius zo 2 sep 2012 - 7:42

O, ik ga ons dit voorjaar dan eindelijk eens opgeven voor tennisles samen. Dat wil ik al zo lang....Verder doen we eigenlijk weinig 'samen'. Wel een nachtje weg of een dagje sauna, maar verder hebben we weinig gezamenlijke hobby's. Een dagje weg als gezin vind ik anders ook heel erg leuk!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 7:48

We skaten samen, pakken regelmatig een biosje en gaan nog zo nu en dan wat drinken in de stad. Ook gaan we af en toe een dagje shoppen met elkaar waar we dan een nachtje weg aan vastboeken. Héérlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Printje zo 2 sep 2012 - 7:51

Eigenlijk ook veel te weinig...de meeste dingen daar is R toch wel bij.

Sávonds kijken we geregeld een film of doen een spelletje. Maar ons voornemen was om weer eens samen een weekend weg te gaan en dat komt er ook maar niet van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 7:52

Printje schreef:Eigenlijk ook veel te weinig...de meeste dingen daar is R toch wel bij.

Sávonds kijken we geregeld een film of doen een spelletje. Maar ons voornemen was om weer eens samen een weekend weg te gaan en dat komt er ook maar niet van.

Begin dan eens met een avondje weg, toch nét iets makkelijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  mauwmauw zo 2 sep 2012 - 8:03

Wij doen eigenlijk niks samen.WE leven op moment erg langs elkaar heen,het gaat daarom ook niet zo lekker.de enige dag dat we samen thuis zijn is de zondag,en dan ben ik blij dat ik onze zoon ook eens zie,die ga ik dan niet weg brengen.En op moment is het financieel niet haalbaar om iets buitenshuis te doen.Meestal zit hij achter de pc en ik achter de laptop.Als house op tv is kijken we dat nog wel eens.

het verhaal van ryw(geloof ik)vind ik heel mooi,zo zal ik het ook willen dat het hier ging.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Printje zo 2 sep 2012 - 8:39

Shoesdontlie schreef:
Printje schreef:Eigenlijk ook veel te weinig...de meeste dingen daar is R toch wel bij.

Sávonds kijken we geregeld een film of doen een spelletje. Maar ons voornemen was om weer eens samen een weekend weg te gaan en dat komt er ook maar niet van.

Begin dan eens met een avondje weg, toch nét iets makkelijker.

Dat doen we ook wel eens maar eigenlijk dus te weinig. 'vroeger' hadden we iedere maand een verrassingsdag/avond voor elkaar. de ene maand was ik, de andere mijn man, je bedacht dat gewoon iets leuks om te gaan doen maar dat hebben we al een tijdje niet meer gedaan door drukte etc etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Fearie zo 2 sep 2012 - 8:56

We kijken samen bepaalde series op tv, zondag en woensdagavond zijn onze avonden. We gaan soms samen uit eten (maar dat kan de komende tijd niet vanwege mijn vriend's maagoperatie) en proberen wat vaker naar de film te gaan.
Voor de rest zijn we vaak beide al blij als we eens lekker op de bank kunnen zitten. Wat we tegenwoordig nog wel vaker doen, maar dan samen met D en de honden, is een stuk wandelen en dan gewoon praten. Even lekker in de buitenlucht smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 8:58

Vrij weinig. Door de weeks sowieso niet, ik werk overdag (2 of 3 dagen per week) en mijn man `s avonds.
Zo af en toe gaan we samen winkelen, dan brengen we de kindjes naar mijn ouders.
We gaan eigenlijk te weinig iets leuks doen, zoals uiteten of naar de film.
We willen binnenkort wel een keer een nachtje weg, maar qua oppas is het gewoon wat lastig.
Eerst nog een weekje weg mét de kinderen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Flower_L wo 5 sep 2012 - 9:47

Woensdagavond doen we vaak bordspelletjes samen, of kaartspellen, film, etc.
Anderhalve week geleden weer samen keer uit eten geweest, l is wezen logeren. Doen we te weinig, maar vind altijd zo'n gedoe...
Volgende week beide week vakantie en l gaat dan iig woensdag gewoon naar Kdv. Wij dag samen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 14:12

Wij willen over een maand of twee (als de jongste ietsje ouder is) iedere maand iets samen doen. We kunnen nog niet echt iets vaste vinden, danslessen etc zijn vaak elke week. Elke week oppas regelen wordt ons iets te gek, dus wij beginnen met 1x per maand. In november hebben we al een middagje lerstshoppen gepland. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  maiadebij wo 5 sep 2012 - 18:16

Als de kinderen op bed liggen kruipen we samen op de bank, kopje koffie erbij... Soms gaan we lekker vroeg naar bed en kijken daar wat tv. We laten sinds kort ook de tv bewust wel eens uit, anders staar je samen naar dat scherm en spreek je elkaar nog niet. En zo nu en dan gaan we een avondje weg, uit eten bijvoorbeeld. En aanstaande dinsdag gaan we naar Najib amhali (zin in!).
Ik merk ook dat je snel langs elkaar heen leeft mauwmauw, wij hebben hier afgelopen vakantie goed over gesproken en nu gaart het stukken beter. Ik hoop dat jullie ook snel de energie (want dat is het volgens mij vaak) vinden om tijd voor elkaar te maken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Linda wo 5 sep 2012 - 19:32

Wij zijn iedere avond samen, als dochter op bed ligt. M'n man brengt dochter altijd naar bed, hij blijft bij haar tot ze slaapt, dat duurt vaak een uur. In die tijd ruim ik al het speelgoed op, maak de keuken schoon en smeer het brood. Zodra ze slaapt doen we niets meer in het huishouden. Dus tijd zat om te kletsen, een dvdtje te kijken of te seksen.

Buitenshuis doen we samen niets. Een oppas regelen vinden we beiden niet nodig. Die tijd komt ooit wel weer als de kinderen ouder zijn. We hebben er nu trouwens ook geen behoefte aan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Océane wo 5 sep 2012 - 19:50

Niet veel, we runnen het bedrijf samen. Daardoor zien we elkaar 24/7 en hebben we niet zomaar oppas voor de kindjes. Ik vind het niet zo erg, het gaat heel goed tussen ons. Het bedrijf is echt ons ding zeg maar. Heel soms komt het weleens uit als we in Nederland zijn dat onze ouders of broer/zus kunnen oppassen, maar die tijd gaat dan ook verloren aan zakelijk besprekingen of dingen die geregeld moeten worden. Onze tijd komt wel weer...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Shy wo 5 sep 2012 - 21:11

Op dit moment is het alleen nog maar bank hangen en tv kijken Neutral
Maar dit weekend ben ik vrij, vind het dan juist heerlijk om kneuterige dingetjes met mijn gezin te doen Rolling Eyes

Verder doen we nog niet veel met alleen elkaar, staat wel voor binnenkort bioscoopje gepland :cheering:
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  LMCurious wo 5 sep 2012 - 21:40

Wij hebben een theaterabonnement, en gaan ongeveer eens per maand naar een toneel of cabaret voorstelling samen. Als we een maand geen voorstelling hebben gaan we naar de bios of uitgebreid eten samen.

We hebben geregeld dat we een middagje vrij pakken samen als de kindjes op het kdv zitten. Dat we even gaan shoppen ofzo.

Verder gaan we eens per jaar een lang weekend weg met zn tweeen. En als we een feest ofzo hebben is het qua oppas, familie woont verder weg, vaak handiger om de kindjes te laten slapen daar. Dan doen we ook altijd de andere dag nog iets samen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 22:09

Dat is ook leuk zeg, een theaterabonnement. Waar kan je dat kopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Parisienne wo 5 sep 2012 - 22:10

Wij doen ook geregeld wel wat samen, maar dat is altijd buitenshuis. Mijn vriend werkt altijd 's middags en 's avonds en komt thuis als ik meestal al in bed lig. Weinig bankhangen of samen tv kijken hier. N. gaat geregeld een nachtje logeren, dus eens in de 2-3 weken gaan we een avondje samen weg. Dat begint meestal met een etentje en eindigt met het doen van een drankje in de stad of het café bij ons in de straat (waar al onze vrienden komen en/of werken).
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  pino101 wo 5 sep 2012 - 22:16

Goh, als ik er zo over nadenk doen we eigenlijk ook nooit iets als stel. Meestal als gezin of ieder voor zich.

Gezin; boodschappen doen - winkelen

Alleen; hij; voetballen - psv - soms gaat hij naar een pubquiz en daarna stappen

Ik: ehbo - lotus -met vriendinnen iets doen



Misschien moeten we hier ook eens iets 'samen' gaan doen.
pino101
pino101
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie samen als stel? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie samen als stel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum