leuk om samen te doen
+8
Lilypie
Susan
Linda
Coco
maiadebij
Parisienne
kwak
Star007
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: leuk om samen te doen
Ik kan nu nog niet zo heel veel echte activiteiten met D. doen, gezien haar leeftijd. Maar als ze straks wat ouder is lijkt het me leuk om samen iets te bakken of te knutselen.
Op het moment vind ik het het leukste om samen te badderen of te knuffelen
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
zwemmen, eendjes voeren, naar de kinderboerderij, wandelen, buiten spelen, douchen, badderen, naar de winkel.
eigenlijk is alles wel leuk om te doen met D. zelfs het huishouden wordt er leuk door omdat ze wil helpen!
eigenlijk is alles wel leuk om te doen met D. zelfs het huishouden wordt er leuk door omdat ze wil helpen!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wandelen, naar de speeltuin, douchen, dansen op K3, 'schoonmaken', kleuren en Woezel en Pip of Team Umizoomi kijken
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
hier is de speeltuin de grote favoriet van beide.
Verder; eendjes voeren, wandelen, fietsen, samen een treinbaan maken met de duplo, koekjes bakken, kleuren, kleien, naar ballorig.
En ik heb via vakantieveilingen kaartjes voor avifauna gekocht (N is erg bezig met vogels, dus lijkt me echt heel leuk voor hem) en voor de historische driehoek (met de boot van enkhuizen naar Medemblik, met de stoomtrein van Medemblik naar Hoorn en weer met de gewone trein naar Enkhuizen) dus dat zijn 2 uitjes die in de planning staan.
Oja en ik wil een keer met ze naar schiphol, vliegtuigen kijken.
Verder; eendjes voeren, wandelen, fietsen, samen een treinbaan maken met de duplo, koekjes bakken, kleuren, kleien, naar ballorig.
En ik heb via vakantieveilingen kaartjes voor avifauna gekocht (N is erg bezig met vogels, dus lijkt me echt heel leuk voor hem) en voor de historische driehoek (met de boot van enkhuizen naar Medemblik, met de stoomtrein van Medemblik naar Hoorn en weer met de gewone trein naar Enkhuizen) dus dat zijn 2 uitjes die in de planning staan.
Oja en ik wil een keer met ze naar schiphol, vliegtuigen kijken.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Kleuren, de tuin vegen (ze hebben pratende bezems), zandtaartjes maken, fietsen en momenteel zijn de auto's en chuggington trenen erg in trek. De treinen moet ik alleen even nieuw kopen vandaag. Die heeft mijn kleine pyromaan gisteren in de magnetron gezet en toen stond de fik erin .
Vliegtuigen zijn ze ook erg idolaat van en dure vliegen soms vrij laag over dys dan staan ze ook helemaal te springen in de tuin. Als ze vervelend zijn neem ik ze dus graag mee naar buiten op vliegtuigenjacht. Schoonvader neemt ze binnenkort mee naar schiphol om ze mee te nemen in de cockpit.
Vliegtuigen zijn ze ook erg idolaat van en dure vliegen soms vrij laag over dys dan staan ze ook helemaal te springen in de tuin. Als ze vervelend zijn neem ik ze dus graag mee naar buiten op vliegtuigenjacht. Schoonvader neemt ze binnenkort mee naar schiphol om ze mee te nemen in de cockpit.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik vind de kinderboerderij altijd een groot succes. En mee op de fiets vind mijn dochter ook heel leuk, ze gaat dan zo schattig neuriën.
Mijn man gaat altijd met haar zwemmen, dat vind ze ook heel leuk.
Mijn man gaat altijd met haar zwemmen, dat vind ze ook heel leuk.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Stoepkrijten, samen cake bakken, zwemmen, bootjes kijken aan de maas vindt ze helemaal geweldig!
En dansen en dan vooral op K3 gaat ze helemaal uit der dak haha.
En dansen en dan vooral op K3 gaat ze helemaal uit der dak haha.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Star007 schreef:Ik kan nu nog niet zo heel veel echte activiteiten met D. doen, gezien haar leeftijd. Maar als ze straks wat ouder is lijkt het me leuk om samen iets te bakken of te knutselen.
+1, voor nu vind ik het ook erg leuk om met haar te wandelen of bezig te zijn op haar speelkleed.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Naar de kinderboerderij,winkelen/ boodschappen doen,zwemmen,fietsen,boekjes bekijken,samen op de bank naar Bumba kijken en als hij kan lopen wil ik graag met hem naar de speeltuin.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het leuk om met hem naar de speeltuin/kinderboerderij te gaan (hier in de buurt heb je zo'n hele grote) zwemmen, naar het strand gaan, kleuren, verven, boekjes lezen, stoeien doen we ook regelmatig.
En sinds kort kan hij heel goed met een schaar zelfstandig in papier knippen dus dat doen we elke dag even. Maken we mooie knutselwerkjes voor oma, opa, tante enz.
En sinds kort kan hij heel goed met een schaar zelfstandig in papier knippen dus dat doen we elke dag even. Maken we mooie knutselwerkjes voor oma, opa, tante enz.
Gast- Gast
Ik hoop dat N. heel erg van knutselen gaat houden. Het lijkt me heerlijk om een hele middag met haar te knutselen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Van alles, van schoonmaken tot puzzelen! Het minste leuk vind ik momenteel in bad doen...dan kan ik nu wel merken dat ik dan echt op einde van mijn latijn zit 's avonds.
Gast- Gast
Met S. vind ik het heerlijk om naar de speeltuin/kinderboerderij te gaan. Of lekker samen te bakken of te knutselen. Maar ook gewoon lekker samen in haar keukentje spelen.
Met N. kan ik nog wat minder, maar met haar vind ik het leuk om samen op het kleed te spelen of met z'n tweetjes op de bank te zitten (en liedjes te zingen)
Met N. kan ik nog wat minder, maar met haar vind ik het leuk om samen op het kleed te spelen of met z'n tweetjes op de bank te zitten (en liedjes te zingen)
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk idee voor 10 jaar samen?
» Wat is een leuk spel om samen te spelen met z'n tweeen?
» 2,5 jaar samen...wat doen??
» Wat doen jullie samen als stel?
» Wat doen jullie samen met dit weer?
» Wat is een leuk spel om samen te spelen met z'n tweeen?
» 2,5 jaar samen...wat doen??
» Wat doen jullie samen als stel?
» Wat doen jullie samen met dit weer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: