Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!

+11
Carra
Blond
Caro
Jeanette
Zininzon
Siem
Kerel
Janelie
RYW
Angela_1986
Yare
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff! - Pagina 2 Empty Re: Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:03

Chance schreef:Ik hoor het ook zelden hoor. Eén keer heeft een vriendin me proberen te koppelen aan één van haar vrijgezelle vrienden. De date was geen succes. Ik weet nog dat ze zei: "Ja, R. is een hele leuke jongen". En dat ik dacht: "Ja, maar jouw vriend vind ik ook lelijk.." (en hij leek inderdaad op haar vriend).

Een vriend van me weet wel altijd leuke mannen voor een andere vrijgezelle vriendin van me, maar nooit voor mij. Rolling Eyes

lol!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff! - Pagina 2 Empty Re: Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 3:55

Confusion schreef:
Chance schreef:Ik hoor het ook zelden hoor. Eén keer heeft een vriendin me proberen te koppelen aan één van haar vrijgezelle vrienden. De date was geen succes. Ik weet nog dat ze zei: "Ja, R. is een hele leuke jongen". En dat ik dacht: "Ja, maar jouw vriend vind ik ook lelijk.." (en hij leek inderdaad op haar vriend).

Een vriend van me weet wel altijd leuke mannen voor een andere vrijgezelle vriendin van me, maar nooit voor mij. Rolling Eyes

lol!

Whahaha geweldig Very Happy.

Mijn vriend heeft trouwens een superlieve beste vriend die ik best wil koppelen hoor maar ik weet nooit zo goed of iemand iemand anders zijn type is Very Happy. Maar hij heeft M. wel gevraagd of ik niet nog vrijgezelle vriendinnen had :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Carra do 6 sep 2012 - 4:26

Ik heb het van het weekend ook een paar keer te horen gekregen. Ik werd zelfs begroet met; "Hoi schoonzus, welkom in de familie."

Ik vind vooral de vraag waarom ik nog vrijgezel ben zo raar. Waarom? Hoezo waarom? Moet daar per se een reden voor zijn dan?

Edit: Zus, foto?? Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff! - Pagina 2 1578173417
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 5:19

Haha! Ja foto? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 6 sep 2012 - 5:20

Ik krijg zulke opmerkingen eigenlijk nooit, gelukkig maar.
Sommige dingen die ik hier lees vind ik eigenlijk best asociaal ik zou niet blij zijn als mijn familie of vrienden zo zouden doen.
Nu scheelt 't misschien dat veel van mijn vriendinnen ook vrijgezel zijn.

Zus, foto? Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Esperanza do 6 sep 2012 - 5:51

Bij mij vallen die opmerkingen gelukkig ook wel mee, zo heel af en toe krijg ik het te horen en ook al vind ik het vervelend, daar kan ik nog wel mee leven. In het verleden wel eens een blind date gehad met een vriend van een vriendin, die volgens mijn vriendin perfect bij me paste. Ik weet niet wat die vriendin voor beeld van mij heeft, maar dat kan niet al te positief zijn, wat een rare gast was dat zeg!

Ik ben 1x wel ontzettend boos geworden op 2 vriendinnen. Zij wilden mij koppelen aan iemand, en ik had al 100x gezegd dat ik dat niet wilde. Op een verjaardag hebben zij hem echt letterlijk tegenover mij gezet, heel genant.
Daarna (niet tijdens, al stond ik op ontploffen) heb ik heel duidelijk gezegd dat ik dit echt niet op prijs stelde en behoorlijk boos was. Volgens mij heeft dat wel indruk gemaakt....
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 6:32

Haha stiekem he, niet quoten want ik haal hem straks weer weg :P

-weg

Laatst aangepast door Zusje op do 6 sep 2012 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 6 sep 2012 - 6:33

Is hij lang? Wink

Ik hoor het gelukkig bijna nooit. Veel vrijgezelle vriendinnen, mijn ouders vinden het helemaal niet nodig, zus ook vrijgezel en totaal geen burgerlijke familie ook. Dus die maken zich ook nergens druk om. Gelukkig maar.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 6:35

Eeeeh, niet perse. Hij is iets van 185 ofzo smile

Gast
Gast

Bericht  Carra do 6 sep 2012 - 6:36

Haha, arme jongen. Wordt hier even snel gekeurd door alle vrijgezelle dames.

Ik vind 'em leuk! Hij oogt in ieder geval lief.

Misschien kunnen we een forum-speeddate opzetten. Mag hij met iedereen 5 minuten kletsen en dan kiezen. Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff! - Pagina 2 3079029344
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 6:41

Carra schreef:Haha, arme jongen. Wordt hier even snel gekeurd door alle vrijgezelle dames.

Ik vind 'em leuk! Hij oogt in ieder geval lief.

Misschien kunnen we een forum-speeddate opzetten. Mag hij met iedereen 5 minuten kletsen en dan kiezen. Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff! - Pagina 2 3079029344

Hahaha, geweldig Very Happy
Het is ook echt een superlieve jongen Very Happy. Maar zo'n meeting lijkt me ook weer zoiets. Kan beter een etentje organiseren voor gemengd gezelschap, gewoon puur toeval enzo :P.

Gast
Gast

Bericht  Carra do 6 sep 2012 - 6:54

Geef je geen feestje binnenkort?! Wink
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 6:57

Hij is niet direct mijn type maar hij ziet er wel lief uit. De lengte is voor mij precies goed!

Gast
Gast

Bericht  Rose do 6 sep 2012 - 7:05

Carra schreef:Haha, arme jongen. Wordt hier even snel gekeurd door alle vrijgezelle dames.

Niet alleen door vrijgezelle dames hoor Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff! - Pagina 2 2474380249
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 7:10

Dan moet ik wel een feestje geven dus, laat ik daar nou net van houden :P. Mss kunnen we een keer een uitgebreidere vrijdagmiddagborrel doen. Zal eens pijlen bij M Very Happy.

Maareh Connie, zit jij niet op de Antillen?

Gast
Gast

Bericht  Blond do 6 sep 2012 - 7:28

Idd wel een leuke jongen. Ook niet direct mijn type, maar ik val pas op mannen als ik met ze kan lachen Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Carra do 6 sep 2012 - 7:53

Sowieso wil ik nog een keer met jou en Bliss borrelen! En met Confusion. Of daar nou mannen bij zijn of niet! haha
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Esperanza do 6 sep 2012 - 8:03

Chance schreef:Idd wel een leuke jongen. Ook niet direct mijn type, maar ik val pas op mannen als ik met ze kan lachen Very Happy
+1

Weet die 'arme' jongen trouwens dat hij gekeurd wordt door zoveel meiden haha?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 8:17

Haha nee, ik haal hem er nu ook weer af angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 10:58

Zusje schreef:Dan moet ik wel een feestje geven dus, laat ik daar nou net van houden :P. Mss kunnen we een keer een uitgebreidere vrijdagmiddagborrel doen. Zal eens pijlen bij M Very Happy.

Maareh Connie, zit jij niet op de Antillen?

Goed idee! En ja, maar als je met mijn ouders op vakantie bent heb je soms (vaak) tijd over Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 10:59

Carra schreef:Sowieso wil ik nog een keer met jou en Bliss borrelen! En met Confusion. Of daar nou mannen bij zijn of niet! haha

Ja gezellig!

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 8 sep 2012 - 2:42

Wat jammer, ik heb de foto gemist. 185 cm is wel echt mijn perfecte lengte!! Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff! - Pagina 2 3079029344
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: