Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week

+2
Ibbeltje
slaatje
6 plaatsers

Ga naar beneden

pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week Empty pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 3:27

Ik word nu al gillend gek. De pijn in mijn blindedarm is het minst erg als ik lig. Dus ik lig afwisselend op bed, of op de bank. Maar zo moet ik me de hele week nog vermaken, mits ik niet toch nog koorts krijg of ziek wordt. Op mijn vermaak jezelf lijstje staat al lezen, forumen en films/series kijken. Maar dat wordt je op een gegeven ook wel een beetje zat. Iemand nog tips hoe ik me nog meer kan vermaken?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week Empty Re: pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 3:31

spelletjes online doen? Haken? Tijdschriften lezen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week Empty Re: pfff tips voor tijdverdrijf aankomende week

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 3:34

Waarom wordt je niet NU geopereerd? Misschien heb ik het gemist?

Tijdverdrijf: Vriend pesten :P Bezoek laten langskomen. Internetshoppen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 3:37

Ik zou gaan wandelen ofzo..
Heel de dag binnen doet ook geen mens goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 3:38

En idd, waarom moet je wachten op operatie?
Echt wel dat ik naar een ander zkh ging als ik zoveel pijn had.

Gast
Gast

Bericht  _Femme zo 1 apr 2012 - 3:39

PrinsesBo schreef:Ik zou gaan wandelen ofzo..
Heel de dag binnen doet ook geen mens goed.

Ik denk dat wandelen met een blindedarmontsteking (vermoed ik) je ook geen goed zal doen als alleen liggen het minder pijnlijk maakt.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 3:41

Ja maar pijn doet t toch gok ik?

Gast
Gast

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 3:42

Wandelen wordt ik helaas ook niet zo vrolijk van. Ik heb afgelopen vrijdag van twee uur smiddags tot 11 uur savonds op de 1e hulp gezeten. Er is een echo gemaakt en een ct scan. Hierop was geen ontsteking te zien. Ik heb niet gebraakt, ben niet misselijk en heb geen koorts. De (druk) pijn zit echter overduidelijk in mijn blindedarm. Maar omdat ze geen toonbare aanwijzing hebben, en omdat ze het een te risicovolle operatie vinden is besloten hiermee te wachten. Ik moet maandag het ziekenhuis bellen om voor donderdag of vrijdag een afspraak te maken op de poli. Dan gaan ze verder kijken. Tot die tijd, of dus als ik toch ziek wordt, gaan en kunnen ze niets doen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 3:44

slaatje schreef:Wandelen wordt ik helaas ook niet zo vrolijk van. Ik heb afgelopen vrijdag van twee uur smiddags tot 11 uur savonds op de 1e hulp gezeten. Er is een echo gemaakt en een ct scan. Hierop was geen ontsteking te zien. Ik heb niet gebraakt, ben niet misselijk en heb geen koorts. De (druk) pijn zit echter overduidelijk in mijn blindedarm. Maar omdat ze geen toonbare aanwijzing hebben, en omdat ze het een te risicovolle operatie vinden is besloten hiermee te wachten. Ik moet maandag het ziekenhuis bellen om voor donderdag of vrijdag een afspraak te maken op de poli. Dan gaan ze verder kijken. Tot die tijd, of dus als ik toch ziek wordt, gaan en kunnen ze niets doen.

Wat een onzin, haal dat ding er gewoon uit...

Beterschap!! hug
Slik je wel goede pijnstillers?

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 1 apr 2012 - 3:44

Wat vervelend Slaatje! Echt veel meer tips dan wat je nu al doet, weet ik niet echt. Kan je je vriend niet wat leuke bruidstijdschriften laten brengen, zodat je ideeen op kunt doen? Of via Pinterest.com leuke ideeen op doen. Alhoewel je al een jurk hebt natuurlijk, maar toch is het leuk om gewoon lekker te bladeren. Beterschap!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 3:46

PrinsesBo schreef:
slaatje schreef:Wandelen wordt ik helaas ook niet zo vrolijk van. Ik heb afgelopen vrijdag van twee uur smiddags tot 11 uur savonds op de 1e hulp gezeten. Er is een echo gemaakt en een ct scan. Hierop was geen ontsteking te zien. Ik heb niet gebraakt, ben niet misselijk en heb geen koorts. De (druk) pijn zit echter overduidelijk in mijn blindedarm. Maar omdat ze geen toonbare aanwijzing hebben, en omdat ze het een te risicovolle operatie vinden is besloten hiermee te wachten. Ik moet maandag het ziekenhuis bellen om voor donderdag of vrijdag een afspraak te maken op de poli. Dan gaan ze verder kijken. Tot die tijd, of dus als ik toch ziek wordt, gaan en kunnen ze niets doen.

Wat een onzin, haal dat ding er gewoon uit...

Beterschap!! hug
Slik je wel goede pijnstillers?

Alleen paracetamol heel af en toe. Ze hebben ook geen antibiotica meegegeven of iets. Omdat de ontsteking zich anders niet kan uiten. Mijn vriend is hier nogal belegdigd over. Die zegt: je moet maar gewoon even flink ziek worden, dan pas halen ze m eruit...Eet maar flink veel gebakken uien, daar krijg je vanzelf wel een ontsteking van. Ik zit nu zo ongeveer te hopen dat ik wel misselijk wordt en overgeef, ongeveer hetzelfde gevoel als dat je bezig bent met zwanger worden en je zoekt allerlei zwangerschapsverschijnselen. Ik spoor geloof ik niet helemaal :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 3:48

Marin schreef:Wat vervelend Slaatje! Echt veel meer tips dan wat je nu al doet, weet ik niet echt. Kan je je vriend niet wat leuke bruidstijdschriften laten brengen, zodat je ideeen op kunt doen? Of via Pinterest.com leuke ideeen op doen. Alhoewel je al een jurk hebt natuurlijk, maar toch is het leuk om gewoon lekker te bladeren. Beterschap!

Ik heb inderdaad nog wel wat tijdschiften liggen, en een hele dikke zaterdagkrant, die laat ik mooi nog even liggen. Verder weet ik het ook niet. Dank jullie voor de tips in ieder geval.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:18

Vraag of M. een Ipad voor je regelt, beetje draw something, wordfeud en angrybirds spelen Wink. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan zo 1 apr 2012 - 4:23

Ik snap het deel risico volle operatie niet zo?
Waarom dan? Want volgens mij is een blinde darm operatie zowat een routine operatie, en kan het volgens mij laparoscopisch.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 4:24

JustMeDaan schreef:Ik snap het deel risico volle operatie niet zo?
Waarom dan? Want volgens mij is een blinde darm operatie zowat een routine operatie, en kan het volgens mij laparoscopisch.

Tja, ik weet het ook niet. Dit is wat tegen mij verteld werd door de chirurgen. Meer dan aannemen dat ze weten wat ze doen, kan ik helaas ook niet. Misschien dat ze dit erbij vermelden omdat ze weten dat we bezig zijn om zwanger te worden? Dat is het enige zinvolle wat ik me dan kan indenken.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 4:25

Slaatje, ik weet niet of je geopereerd bent of dat nog moet. Wil je iig sterkte wensen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:27

Caribbeanlover schreef:Slaatje, ik weet niet of je geopereerd bent of dat nog moet. Wil je iig sterkte wensen.

Dat vertelt ze in haar openingspost, dat ze niet geopereerd wordt, zolang het niet erger wordt of ze er ziek(er) van word.

Gast
Gast

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 4:28

Pippa schreef:
Caribbeanlover schreef:Slaatje, ik weet niet of je geopereerd bent of dat nog moet. Wil je iig sterkte wensen.

Dat vertelt ze in haar openingspost, dat ze niet geopereerd wordt, zolang het niet erger wordt of ze er ziek(er) van word.

Klopt, maar dank je wel CBL :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 4:33

Pippa schreef:

Nou lees ff terug zeg, dat staat nergens hoor!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 4:34

Jolee schreef:Vraag of M. een Ipad voor je regelt, beetje draw something, wordfeud en angrybirds spelen Wink. Sterkte!

Als ik het aan hem zou vragen, zou hij het zo doen. Ik wil het alleen niet op de spits drijven. Anders maak ik gebruik van zijn goedhartigheid :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:35

slaatje schreef:
Jolee schreef:Vraag of M. een Ipad voor je regelt, beetje draw something, wordfeud en angrybirds spelen Wink. Sterkte!

Als ik het aan hem zou vragen, zou hij het zo doen. Ik wil het alleen niet op de spits drijven. Anders maak ik gebruik van zijn goedhartigheid :P

O, daar moet je af en toe gewoon gebruik van maken. Very Happy

Oke, tot op zekere hoogte. Wink

Gast
Gast

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 4:37

Jolee schreef:
slaatje schreef:

O, daar moet je af en toe gewoon gebruik van maken. Very Happy

Oke, tot op zekere hoogte. Wink

Als hij zo door gaat met al die kleding en schoenen voor me te kopen, gaat hij nog een failliet. Haha. Sinds ik met hem ben, wordt ik bekant merkgeil Very Happy

Hoe is het met jou verder meid, en met je moeder?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:44

Haha, fijn toch! Lekker laten verwennen.

Moeder gaat wel, niet echt verbetering. Behalve dan dat ze van de slaapmiddelen is gehaald dus ze is wat meer aanwezig gelukkig. Met mij gaat het ook wel, haha. Wel beter, hoop morgen weer aan het werk te kunnen. Antibiotica doet zijn werk merk ik sinds gister en nu hopen dat het wegblijft. Anders krijg ik wel angst dat er meer aan de hand is, maar dat zien we wel in het bloedonderzoek volgende week.

Maar goed, ontopic; kan je niet gaan tekenen? Of zeg ik nu iets heel stoms. Of je vakantiefoto's uitzoeken en een album maken? Als je ze digitaal hebt, kan je ook zo'n album via bijvoorbeeld Hema.nl maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 5:48

Je mag mijn babydekentje wel afhaken. Ik heb nu 3 lapjes en ik moet er 48 hebben..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: