Voor iedereen die het nog niet kent..
+14
Esperanza
marjoleinnn
Ibbeltje
Lady4
Serena
Parisienne
Error
SarahKey
L!ND@
Qiara
Alex
Linnie1985
Printje
Toet
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voor iedereen die het nog niet kent..
Haast je naar de winkel, ren naar het chipsschap, trek daar een zak (of 2, 3, 4, 5...) heartbreakers* uit, ga weer naar huis, plof op de bank, trek de zak open en.. geniet
Damn deze chips is zó lekker!
Oja, er is ook aan aldi variant, minstens zo lekker. Blauw/zilvere zak, Sun Moon Stars*
Jullie nog iets wat zo lekker is dat iedereen het zou moeten proberen?
*Pas op, deze producten kunnen verslavende effecten hebben.
Damn deze chips is zó lekker!
Oja, er is ook aan aldi variant, minstens zo lekker. Blauw/zilvere zak, Sun Moon Stars*
Jullie nog iets wat zo lekker is dat iedereen het zou moeten proberen?
*Pas op, deze producten kunnen verslavende effecten hebben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Voor iedereen die het nog niet kent..
Bolletje kandij pepernoten...mmmmmmmmmmmmmmm
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh dat klinkt ook wel lekker ja, al ben ik niet zo'n fan van pepernoten.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Oeh dat klinkt ook wel lekker ja, al ben ik niet zo'n fan van pepernoten.
maar van die wel, weet ik zeker hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat mensen zeker moeten proberen is een Mexican Pizza van Taco Mundo of mijn namaakversie. En mijn broodjes met kruidenboter, kaas, chorizo, tomaat, ui, champignons, mozzarella en italiaanse kruiden. Ow, en vergeet natuurlijk de Brosreep. Heartbreakers zijn ook lekker, maar ik krijg er altijd zo'n last van mijn mond van.
Gast- Gast
Last van je mond ja? Hoe dan? Zonde.
Toet- Lady Post-a-lot
Ben en Jerry's Fearly Nuts. Ben er verslaafd aan, als ik eenmaal begin kan ik haast niet meer stoppen haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik ken de Heartbreakers al, ze zijn goddelijk lekker!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Die Heartbreakers zijn toch al tering oud? Heb ze echt al tijden niet gehad. Binnenkort maar weer eens proberen.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Last van je mond ja? Hoe dan? Zonde.
Volgens mij de zouten die erop zitten. Ik krijg gewoon blaasjes in de mond. Net als ik ze krijg van die Onionchippies. Kom even niet op de naam. Maar daar hoef ik ook maar even wat van te eten of ik heb gewoon hele pijnlijke blaasjes in de mond.
Gast- Gast
De K3 hartjes van Croky zijn ook heel lekker! En nee, ik schaam me niet dat ik die gekocht heb.
Oja, de sinterklaas smoeltjes zijn er weer. Die met de wit/bruine chocolade bolletjes erop zijn ook zo lekker.
Oja, de sinterklaas smoeltjes zijn er weer. Die met de wit/bruine chocolade bolletjes erop zijn ook zo lekker.
Gast- Gast
Maura schreef:toetje_ schreef:Last van je mond ja? Hoe dan? Zonde.
Volgens mij de zouten die erop zitten. Ik krijg gewoon blaasjes in de mond. Net als ik ze krijg van die Onionchippies. Kom even niet op de naam. Maar daar hoef ik ook maar even wat van te eten of ik heb gewoon hele pijnlijke blaasjes in de mond.
Dat is wel vervelend ja. Ik kreeg vroeger ook om de haverklap aften, vooral van heel veel soorten snoep. Nu heb ik er gelukkig niet meer zoveel last van.
Toet- Lady Post-a-lot
Jolee schreef:De K3 hartjes van Croky zijn ook heel lekker! En nee, ik schaam me niet dat ik die gekocht heb.
Die K3 hartjes ken ik niet, misschien ga ik ze ook wel kopen. Alle chips moet je op z'n minst een keer geprobeerd hebben toch?
De kandijpepernoten ga ik sowieso halen, die wil ik echt proberen!
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Maura schreef:toetje_ schreef:Last van je mond ja? Hoe dan? Zonde.
Dat is wel vervelend ja. Ik kreeg vroeger ook om de haverklap aften, vooral van heel veel soorten snoep. Nu heb ik er gelukkig niet meer zoveel last van.
Ik ben bijna 30 en nu pas weet ik wat aften zijn. Dat is echt schaamtelijk!
Snoepen doe ik amper en chips eten dus ook, puur en alleen omdat het pijn doet. Wel goed voor het dieet. Je ziet me niet snel aan een zak snoep/chips vergapen. Want snoep doet mijn kiezen pijn en van chips krijg ik aften. Jammer dat het niet geldt voor alle andere lekkernijen.
Gast- Gast
Maura schreef:
Snoepen doe ik amper en chips eten dus ook, puur en alleen omdat het pijn doet. Wel goed voor het dieet. Je ziet me niet snel aan een zak snoep/chips vergapen. Want snoep doet mijn kiezen pijn en van chips krijg ik aften. Jammer dat het niet geldt voor alle andere lekkernijen.
Och ja ik weet het ook pas een paar jaar, noemde het altijd bultjes.
Haha ja, ieder nadeel heeft z'n voordeel. Ik heb wel heel goed spul tegen afte, maar misschien kan ik dat dan beter niet geven?
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Maura schreef:
Och ja ik weet het ook pas een paar jaar, noemde het altijd bultjes.
Haha ja, ieder nadeel heeft z'n voordeel. Ik heb wel heel goed spul tegen afte, maar misschien kan ik dat dan beter niet geven?
Nee inderdaad, zie mijn ticker. Als ik mijn doel heb bereikt, ergens halverwege of einde 2012, dan mag je het me geven. Maar pijn is nu fijn. (want dan eet ik het niet)
Gast- Gast
Misschien moet je dan juist iedere dag een paar cheese-unions eten, gewoon een stuk of 2 voor het effect
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Misschien moet je dan juist iedere dag een paar cheese-unions eten, gewoon een stuk of 2 voor het effect
Dan komt er niets meer in. Ik snap hem.
Gast- Gast
Ik moet deze chips toch eens proberen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Ik moet deze chips toch eens proberen!
Ja juist, zo mag ik het horen!
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Qiara schreef:Ik moet deze chips toch eens proberen!
Ja juist, zo mag ik het horen!
Ik heb je er al vaker over gehoord
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Oh!!! Toen ik zwanger was, was ik echt verslaafd aan heartbreakers. Zo erg dat ik ze nu niet meer zo lekker vind. Ik heb ze echt teveel gehad.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
oee heartbreakers, die zijn hier zo op haha. Zowel ik als mijn man vinden dit erg lekkere chips.
'vroeger' had je ronde chocoladekoekjes met een gat erin zeg maar, als ik die at dan zwol mijn hele mond op. Heb ze ook nooit meer gegeten, getsie.
'vroeger' had je ronde chocoladekoekjes met een gat erin zeg maar, als ik die at dan zwol mijn hele mond op. Heb ze ook nooit meer gegeten, getsie.
Toetje, ik ben wel benieuwd naar je goede spul tegen aften! Ik heb geloof ik alles al geprobeerd zonder succes!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vodafone storing (ik kan niet iedereen sms'en)
» Voor iedereen
» Tip voor iedereen met Telfort & KPN interactieve tv..
» Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!
» Filmpje voor iedereen die iets ingrijpends heeft meegemaakt.
» Voor iedereen
» Tip voor iedereen met Telfort & KPN interactieve tv..
» Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!
» Filmpje voor iedereen die iets ingrijpends heeft meegemaakt.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: