Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!
+11
Carra
Blond
Caro
Jeanette
Zininzon
Siem
Kerel
Janelie
RYW
Angela_1986
Yare
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!
Herkenbaar? Als je weer vrijgezel bent, dat iedereen wel een leuke kerel in de aanbieding heeft voor je? Ik moest er in het begin wel om lachen, maar ondertussen word ik er horendol van. Wat is dat toch..dat iedereen je gelijk weer aan de man wil hebben, haha!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Re: Iedereen weet wel een leuke kerel voor je.....pfff!
Als ik jou was zou ik een saaie zondagmiddag vullen door al die leuke kerels uit te nodigen en daarbij al je vrijgezelle vriendinnen .
Maar ff serieus, de maatschappij is er naar inderdaad. Als vrijgezel lijk je soms niet mee te tellen. Maar wees getroost, in deze maatschappij is het ook nooit goed hoor want als je eenmaal een vriend hebt dan krijg je constant de vraag wanneer je gaat trouwen, als je getrouwd bent komt de vraag wanneer er kinderen komen en daarna de vraag om de tweede... Daarna krijg je ws opmerkingen dat je wel erg dik bent geworden etc. Gewoon flauwe weerwoorden bedenken. Zo zei ik altijd dat ik geen tijd had voor een vriendje of dat ik er wel een paar had maar niet kon kiezen... Gezeur!
Maar ff serieus, de maatschappij is er naar inderdaad. Als vrijgezel lijk je soms niet mee te tellen. Maar wees getroost, in deze maatschappij is het ook nooit goed hoor want als je eenmaal een vriend hebt dan krijg je constant de vraag wanneer je gaat trouwen, als je getrouwd bent komt de vraag wanneer er kinderen komen en daarna de vraag om de tweede... Daarna krijg je ws opmerkingen dat je wel erg dik bent geworden etc. Gewoon flauwe weerwoorden bedenken. Zo zei ik altijd dat ik geen tijd had voor een vriendje of dat ik er wel een paar had maar niet kon kiezen... Gezeur!
Gast- Gast
Haha die laatste opmerking ga ik ff onthouden
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Herkenbaar!
Ik heb zelfs mensen in mijn omgeving die, nou vooruit ik zal niet zeggen alle mannen maar toch wel het grootste gedeelte dat voorbij komt, aan mij willen 'aanbieden'. Als we dan ergens zijn, krijg ik ff 'n tikje en dan zo'n blik van 'Kijk dan! Een man!!!' En als ik dan nog durf te zeggen dat ik het niets vindt (als in to-taal mijn type niet, soms zie je dat natuurlijk al van 'n kilometer afstand ) dan is het 'Ja, logisch dat jij nog niet aan de man bent!'... Heel erg vermoeiend soms!
Ik heb zelfs mensen in mijn omgeving die, nou vooruit ik zal niet zeggen alle mannen maar toch wel het grootste gedeelte dat voorbij komt, aan mij willen 'aanbieden'. Als we dan ergens zijn, krijg ik ff 'n tikje en dan zo'n blik van 'Kijk dan! Een man!!!' En als ik dan nog durf te zeggen dat ik het niets vindt (als in to-taal mijn type niet, soms zie je dat natuurlijk al van 'n kilometer afstand ) dan is het 'Ja, logisch dat jij nog niet aan de man bent!'... Heel erg vermoeiend soms!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela, dan zou ik gelijk zeggen 'Misschien hoef ik ook gewoon niet aan een man?
Gast- Gast
Gelukkig zelf geen ervaring, maar ik hoor dat vrijgezellen vriendinnen ook vaak horen 'ja maar jij bent ook zó kieskeurig...'
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, en op 'kijk! Een man!' zou ik terugzeggen:'kijk! Een boom!' of zoiets
Het lullige is dat het vaak goed bedoeld is
RYW- Ratel
Ik kijk wel eens express vragend terug, zo van 'Huh, wat bedoel je?' en dan komt dus de reactie 'Ja, kijk dan. Niets voor jou??' waarop ik dan maar vraag of ik een man nodig heb dan. Mijn collega heeft er dan een handje van om te zeggen 'Oh... de nood is dus nog niet zo hoog...'
En inderdaad RYW, ze bedoelen het vaak goed!
Angela_1986 schreef:Ik kijk wel eens express vragend terug, zo van 'Huh, wat bedoel je?' en dan komt dus de reactie 'Ja, kijk dan. Niets voor jou??' waarop ik dan maar vraag of ik een man nodig heb dan. Mijn collega heeft er dan een handje van om te zeggen 'Oh... de nood is dus nog niet zo hoog...'
Ugh, hoe verzinnen ze het... Ik kreeg eens 'ja, ik kan me voorstellen dat je ook weleens jeuk krijgt' pfffff walgelijk.
Gast- Gast
Zusje schreef:Angela_1986 schreef:Ik kijk wel eens express vragend terug, zo van 'Huh, wat bedoel je?' en dan komt dus de reactie 'Ja, kijk dan. Niets voor jou??' waarop ik dan maar vraag of ik een man nodig heb dan. Mijn collega heeft er dan een handje van om te zeggen 'Oh... de nood is dus nog niet zo hoog...'
Ugh, hoe verzinnen ze het... Ik kreeg eens 'ja, ik kan me voorstellen dat je ook weleens jeuk krijgt' pfffff walgelijk.
Dat is ook een belachelijke opmerking zeg!
Voor mij eigenlijk helemaal niet zo herkenbaar. Ik krijg vaker te horen, 'ja, ik ken wel wat vrijgezelle mannen. Maar die zijn jouw type niet'. Ik was juist wel in geweest voor een blind date, leuk!
Ans, bij jou doen ze het ook wel erg onbeschoft hoor! Als je het echt niet leuk vindt zou ik gewoon vragen of ze dat niet willen doen.
Ans, bij jou doen ze het ook wel erg onbeschoft hoor! Als je het echt niet leuk vindt zou ik gewoon vragen of ze dat niet willen doen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Heel herkenbaar. Ik riep en mag weer roepen dat ik te leuk ben voor een man.
Gast- Gast
Francaise schreef:Heel herkenbaar. Ik riep en mag weer roepen dat ik te leuk ben voor een man.
Huh? Is je verkering uit? What happened?
RYW- Ratel
Angela_1986 schreef:Ik kijk wel eens express vragend terug, zo van 'Huh, wat bedoel je?' en dan komt dus de reactie 'Ja, kijk dan. Niets voor jou??' waarop ik dan maar vraag of ik een man nodig heb dan. Mijn collega heeft er dan een handje van om te zeggen 'Oh... de nood is dus nog niet zo hoog...'
haha die nood valt bij jou ook wel mee toch mr C
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Janelie schreef:Voor mij eigenlijk helemaal niet zo herkenbaar. Ik krijg vaker te horen, 'ja, ik ken wel wat vrijgezelle mannen. Maar die zijn jouw type niet'. Ik was juist wel in geweest voor een blind date, leuk!
Bij mij is iedereen altijd mijn type, volgens hun... Ben ook heel benieuwd wat me te wachten staat als ik weer aan het werk ga morgen. We hadden voor mijn vakantie een leuke man gezien op het werk en nu schijnt in ieder geval één collega al regelmatig een praatje met hem te hebben gemaakt en mijn naam is blijkbaar ook al genoemd... Stél dat, met de nadruk op 'stel', ik het dus oprecht een leuke vent zou vinden dan is het sowieso vooraf al lekker ongemakkelijk
Hoe 'fijn' is het ook als je náást die man staat, je collega je al 'n keer aantikt en knikt richting die man en dan als hij weg loopt maar nog wel op zo'n afstand is dat hij ons kan horen, zegt 'Is dat niks dan?! Die ziet er echt leuk uit!'. Die vent moet ook gedacht hebben 'Waar ben ik nú toch weer terecht gekomen?!'
RYW schreef:Oh, en op 'kijk! Een man!' zou ik terugzeggen:'kijk! Een boom!' of zoiets
Haha die ga ik echt onthouden!!
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Oh, echt vreselijk!
Inmiddels heb ik sinds 8 maanden een heel leuke vriend, maar ik herken het zó van daarvoor!
Mijn vriendinnen hadden allemaal al jaaaaren een relatie en woonden samen, ik nog bij mijn ouders en een aantal jaren single. Ik had hele drukke weekenden, maar ook weekenden waarin ik me wel eenzaam voelde. Neven en nichten allemaal een relatie, jongeren in de buurt ook (woon in een dorp, dus ons kent ons) en had het idee dat iedereen zich zorgen maakte of ik nog wel 'aan de man' kwam.
Als ik al eens met vriendinnen op een feestje was (en dat gebeurde niet vaak) meenden ze allemaal dat het nodig was om mij dan te koppelen, terwijl ik gewoon wilde genieten van het feest. Echt de stomste kerels werden aan me voorgesteld, soms gingen vriendinnen gewoon naar een vent toe en zeiden ze (zonder dat ik t wist) dat ik wel geïnteresseerd was.. Hoeveel moeite ik soms heb moeten doen om weer van zo'n man af te komen.... Pff!
Er is zelfs wel eens aan me gevraagd of ik misschien op vrouwen viel. Nou serieus, door dat soort vragen heb ik wel eens aan mijn eigen heteroseksualiteit getwijfeld.
Het toppunt vond ik dat een buurvrouw (van 70) aan mijn moeder vroeg ik of geen vriendinnen kon worden met een meid van een jaar of 3 ouder dan ik, bij ons in de straat. Al haar vriendinnen hadden ook al jaren een relatie. Jeetje, dus punt 1) bepaalt zij dat ik eenzaam ben en een vriendin nodig heb en punt 2) heeft ze ook al meteen een potentiële kandidaat voorgesteld.
Alsof je in je uppie niet meer happy kan zijn. Iedereen vult zó ontzettend voor je in. Nu ik een relatie heb is het ook soms makkelijker om daar wat van te zeggen (voor mijn gevoel) dan toen ik nog alleen was. Tegen een aantal meiden heb ik onlangs wel gezegd dat zij er meer problemen mee leken te hebben dan ik dat ik alleen was.
Terwijl 1/3 huwelijken eindigt in een scheiding, lijkt alleen zijn toch nog een taboe. Belachelijk!
Inmiddels heb ik sinds 8 maanden een heel leuke vriend, maar ik herken het zó van daarvoor!
Mijn vriendinnen hadden allemaal al jaaaaren een relatie en woonden samen, ik nog bij mijn ouders en een aantal jaren single. Ik had hele drukke weekenden, maar ook weekenden waarin ik me wel eenzaam voelde. Neven en nichten allemaal een relatie, jongeren in de buurt ook (woon in een dorp, dus ons kent ons) en had het idee dat iedereen zich zorgen maakte of ik nog wel 'aan de man' kwam.
Als ik al eens met vriendinnen op een feestje was (en dat gebeurde niet vaak) meenden ze allemaal dat het nodig was om mij dan te koppelen, terwijl ik gewoon wilde genieten van het feest. Echt de stomste kerels werden aan me voorgesteld, soms gingen vriendinnen gewoon naar een vent toe en zeiden ze (zonder dat ik t wist) dat ik wel geïnteresseerd was.. Hoeveel moeite ik soms heb moeten doen om weer van zo'n man af te komen.... Pff!
Er is zelfs wel eens aan me gevraagd of ik misschien op vrouwen viel. Nou serieus, door dat soort vragen heb ik wel eens aan mijn eigen heteroseksualiteit getwijfeld.
Het toppunt vond ik dat een buurvrouw (van 70) aan mijn moeder vroeg ik of geen vriendinnen kon worden met een meid van een jaar of 3 ouder dan ik, bij ons in de straat. Al haar vriendinnen hadden ook al jaren een relatie. Jeetje, dus punt 1) bepaalt zij dat ik eenzaam ben en een vriendin nodig heb en punt 2) heeft ze ook al meteen een potentiële kandidaat voorgesteld.
Alsof je in je uppie niet meer happy kan zijn. Iedereen vult zó ontzettend voor je in. Nu ik een relatie heb is het ook soms makkelijker om daar wat van te zeggen (voor mijn gevoel) dan toen ik nog alleen was. Tegen een aantal meiden heb ik onlangs wel gezegd dat zij er meer problemen mee leken te hebben dan ik dat ik alleen was.
Terwijl 1/3 huwelijken eindigt in een scheiding, lijkt alleen zijn toch nog een taboe. Belachelijk!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Francaise schreef:Heel herkenbaar. Ik riep en mag weer roepen dat ik te leuk ben voor een man.
Gast- Gast
RYW schreef:Gelukkig zelf geen ervaring, maar ik hoor dat vrijgezellen vriendinnen ook vaak horen 'ja maar jij bent ook zó kieskeurig...'
Jaaa, heel herkenbaar! Elke keer opnieuw die vraag en waarom ik dan toch vrijgezel ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:RYW schreef:Gelukkig zelf geen ervaring, maar ik hoor dat vrijgezellen vriendinnen ook vaak horen 'ja maar jij bent ook zó kieskeurig...'
Jaaa, heel herkenbaar! Elke keer opnieuw die vraag en waarom ik dan toch vrijgezel ben.
'Ik ben gewoon te leuk'
Gast- Gast
Niet herkenbaar. In mijn omgeving zijn er denk ik geen vrijgezelle mannen meer aangezien ik die opmerkingen nooit krijg.
Of ik moet moeilijk te koppelen zijn voor hun geheime vrijgezelle vrienden .
Of ik moet moeilijk te koppelen zijn voor hun geheime vrijgezelle vrienden .
Gast- Gast
Ik krijg het ook nog niet te horen hoor..Misschien is er wel gewoon iets mis met mij ;-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Nou, wat een luxe probleem. Niemand weet een leuke kerel voor me, want tot nu toe is nog geen kerel zo knettergek als ik.
Ik ben tot zover nog steeds one of a kind.
Gast- Gast
Ik hoor het ook zelden hoor. Eén keer heeft een vriendin me proberen te koppelen aan één van haar vrijgezelle vrienden. De date was geen succes. Ik weet nog dat ze zei: "Ja, R. is een hele leuke jongen". En dat ik dacht: "Ja, maar jouw vriend vind ik ook lelijk.." (en hij leek inderdaad op haar vriend).
Een vriend van me weet wel altijd leuke mannen voor een andere vrijgezelle vriendin van me, maar nooit voor mij.
Een vriend van me weet wel altijd leuke mannen voor een andere vrijgezelle vriendin van me, maar nooit voor mij.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» En toen waren er nog 3. Dag Kerel :(
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» vervolg, leuke jongen zoekt leuke meid
» leuke jonge zoekt leuke meid
» Leuke kleding-webshops? (leuke jurkjes?)
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: