Welk traphekje?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk traphekje?
Nou ja.. de titel zegt het al: welk traphekje hebben jullie?
Onze zoon tijgert sinds een paar weken overal heen, waardoor ik hem, als we boven zijn, niet zomaar kan laten spelen, want we hebben nog geen hekje. We hadden vorige week een wit traphekje bij Prenatal gekocht, maar die pastte niet. Mijn vriend wilt graag dat het traphekje richting het trapgat opengaat, zodat we het 's nachts het hekje open kunnen laten. Wij hebben echter een leuning langs de trap, waar het hekje niet onderdoor pastte. Nu zijn we dus op zoek naar een ander hekje. Ik zag bij Babydump een hekje, wat van een soort zeil is gemaakt. Dat rol je dan op, als je het niet nodig hebt. Maar is dat wel veilig? Zakt mijn zoon niet door het zeil heen, als hij er wat hard tegen aan valt? Hij laat zich soms achterover vallen, als hij iets voelt, om tegenaan te leunen. Moet natuurlijk niet zo zijn, dat hij dan tegen dat zeil leunt en alsnog onderaan de trap eindigt...
Een hekje zoals in deze link, zou hier wel fijn zijn, maar volgens mij zijn die niet echt veilig he? (Ik heb ff de link geplakt, kon het plaatje niet kopieren)
http://kind-baby.marktplaats.nl/traphekjes/587727206-traphekje-schaarmodel.html
Onze zoon tijgert sinds een paar weken overal heen, waardoor ik hem, als we boven zijn, niet zomaar kan laten spelen, want we hebben nog geen hekje. We hadden vorige week een wit traphekje bij Prenatal gekocht, maar die pastte niet. Mijn vriend wilt graag dat het traphekje richting het trapgat opengaat, zodat we het 's nachts het hekje open kunnen laten. Wij hebben echter een leuning langs de trap, waar het hekje niet onderdoor pastte. Nu zijn we dus op zoek naar een ander hekje. Ik zag bij Babydump een hekje, wat van een soort zeil is gemaakt. Dat rol je dan op, als je het niet nodig hebt. Maar is dat wel veilig? Zakt mijn zoon niet door het zeil heen, als hij er wat hard tegen aan valt? Hij laat zich soms achterover vallen, als hij iets voelt, om tegenaan te leunen. Moet natuurlijk niet zo zijn, dat hij dan tegen dat zeil leunt en alsnog onderaan de trap eindigt...
Een hekje zoals in deze link, zou hier wel fijn zijn, maar volgens mij zijn die niet echt veilig he? (Ik heb ff de link geplakt, kon het plaatje niet kopieren)
http://kind-baby.marktplaats.nl/traphekjes/587727206-traphekje-schaarmodel.html
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Welk traphekje?
Ik lees even mee, wij moeten ook een traphekje aanschaffen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben dit traphekje. Die je zowel naar binnen al buiten kunt draaien. Ideaal! Ik weet niet waar je woont maar wij hebben nog zo'n traphekje over. We zijn 2 maanden geleden verhuist en beneden aan de trap past dit hekje niet meer.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben kiddy guard oprolhekjes. Ik vind ze erg fijn en veilig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wij hebben er 2 van safety door. Bevallen prima!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Die bedoel ik! Jij vindt ze dus veilig? Zakken ze niet door?Floor schreef:Wij hebben kiddy guard oprolhekjes. Ik vind ze erg fijn en veilig.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Die bedoel ik! Jij vindt ze dus veilig? Zakken ze niet door?Floor schreef:Wij hebben kiddy guard oprolhekjes. Ik vind ze erg fijn en veilig.
Ja ze zijn erg veilig, zakken zeker niet door, ik kan er flink tegenaan hangen en dan gebeurt er niks.
Weet niet of je in de buurt woont maar anders mag je komen kijken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
mickey schreef:Die bedoel ik! Jij vindt ze dus veilig? Zakken ze niet door?Floor schreef:Wij hebben kiddy guard oprolhekjes. Ik vind ze erg fijn en veilig.
onze gastouder heeft die voor de keuken. Als het hekje dicht zit, dan is de stof gewoon gespannen, dan kan er niks mee gebeuren!
dat schaarmodel zou ik niet doen, iets met vingertjes die bekneld zitten...
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: