Traphekje!
+6
PapillonRose
Flower_L
Flip Fluitketel
sheila123
M@niek
Roos
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Traphekje!
Wij zijn op zoek naar een goed, maar vooral handig in gebruik traphekje.
Onze voorkeur gaat uit naar een houten hekje.
Heeft iemand tips wat een handig traphekje is?
Onze voorkeur gaat uit naar een houten hekje.
Heeft iemand tips wat een handig traphekje is?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Traphekje!
wij hebben die van de ikea, die moet je een stukje omhoog tillen en dan valt ie in zo´n pinnetje. Ik ben er heel tevreden over.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wij ook die van Ikea, zijn wel ok. Soms gaan ze weleens lastig dicht of open, maar verder wel goed.
Gast- Gast
Hier ook een Ikea traphekje,prima ding!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ga even de ikea-site bezoeken...
Had zelf die van geuther gezien, maar die vind ik eigenlijk een beetje te duur...
Had zelf die van geuther gezien, maar die vind ik eigenlijk een beetje te duur...
Roos- Prater
Wij hebben ze van Ikea. Je moet het alleen wel even doorhebben hoe je ze moet ophangen, maar verder vinden we ze erg fijn.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
ik up nog even waar hebben jullie in huis de traphekjes?
Hier 1 op overloop, bij de trap van hal naar overloop. En willen er nog 1 op zolder, omdat daar zijn speelhuisje staat. Wel handig als ik moet strijken ofzo, dan kan hij rustig rondhuppelen daar.
Hier 1 op overloop, bij de trap van hal naar overloop. En willen er nog 1 op zolder, omdat daar zijn speelhuisje staat. Wel handig als ik moet strijken ofzo, dan kan hij rustig rondhuppelen daar.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb alleen een traphekje naar de keuken (we wonen gelijkvloers) en daarmee is gelijk de deur naar het balkon aan de achterkant onbereikbaar. Tegen het voorjaar wil ik er nog eentje bij de deur naar het balkon aan de voorkant, zodat met lekker weer de deur open kan staan en ze niet het balkon op kan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben geen traphekjes...
Mochten ze er nog gaan komen, dan bovenaan de trap en onderaan de zoldertrap.
Mochten ze er nog gaan komen, dan bovenaan de trap en onderaan de zoldertrap.
Roos- Prater
Wij hebben de trap midden in de woonkamer. De leuning zit aan de muurkant, de andere kant van de trap is gewoon open zeg maar. Hoe ga ik daar in de toekomst in hemelsnaam een traphekje tussen plaatsen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow, kun je hekje niet aan die balk van de trap vastmaken (als je snapt wat ik bedoel?)
Wij hebben de trap ook midden in de woonkamer en volgens mij kan het bij ons op die manier, dus tussen de muur en die balk. Hij kan dan alleen pas beginnen vanaf de derde 3, maar goed, het is al beter dan helemaal geen hekje.
Wij hebben de trap ook midden in de woonkamer en volgens mij kan het bij ons op die manier, dus tussen de muur en die balk. Hij kan dan alleen pas beginnen vanaf de derde 3, maar goed, het is al beter dan helemaal geen hekje.
Lejow; wij hebben een traphekje van www.traphekjes.nl. Was wel 180 euro, maar ik vind veiligheid belangrijker dan de kosten. Hij zit links om het hoekje van de trap vast aan de deurpost/muur en dan aan de andere kant ook aan de muur zodat Y. ook niet via de achterkant de trap op kan klimmen:
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij zitten hier met hetzelfde probleem. Hoe we het gaan oplossen nog even geen idee, maar ik heb deze link ooit opgeslagen.
http://www.traphekjes.nl/contents/nl/d73_Beneden_Traphek.html
Haha, blijkbaar de link van hier...
http://www.traphekjes.nl/contents/nl/d73_Beneden_Traphek.html
Haha, blijkbaar de link van hier...
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: