traphekje
+7
Jazzlyn
ekjir@M
meisjesmama
Teddyaapje
Tania
SparklingEyes
Floor
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
traphekje
Ik ben aan het kijken naar traphekjes. Ik wil eigenlijk klemhekjes zodat ik niet hoef te boren in de muren maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten? wat is handig/absoluut niet handig? of andere tips.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: traphekje
Waarom een traphekje die je kunt klemmen? Om geen beschadigingen aan de muur te hebben? Lijkt me dat je daar ook wel wat van op de muur kunt zien. Ik heb er geen ervaring mee, wij hebben nog geen traphekje. Maar lijkt me dat dat er heel strak tussen zit, zodat t niet los kan gaan.. Wij gaan wel voor een hekje wat geschroefd moet worden. Kun je een klemhekje wel zo opendraaien of moet je die er telkens tussen klemmen?
Gast- Gast
Floor schreef:Ik ben aan het kijken naar traphekjes. Ik wil eigenlijk klemhekjes zodat ik niet hoef te boren in de muren maar zijn er nog dingen waar ik op moet letten? wat is handig/absoluut niet handig? of andere tips.
Ik was altijd al sceptisch over klemhekjes, maar een tijdje terug bleek dat ik gelijk kreeg:
Ons neefje van 2 heeft bij hem thuis klemhekjes en stond boven aan de trap. Hij was boos, wilde naar beneden maar dat mocht niet van zijn moeder. Boos heeft hij een duw gegeven en hoppa! Met hekje en al van de trap geduikeld!
Ben heel blij met mijn schroefhekjes, liever een paar gaatjes in de muur dan mijn kind gebroken botten of erger!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
hmm oke dat is dus echt niet handig.
Nog dingen waar ik op moet letten bij gewone hekjes?
Nog dingen waar ik op moet letten bij gewone hekjes?
Floor- Ratel
Die klemhekjes zijn volgens mij ook niet goedgekeurd voor boven aan de trap. Wij hebben er eentje bij de deur naar de hal maar ik zou zo'n hekje nooit bovenaan de trap doen, met een beetje harde duw gaat hij waarschijnlijk alsnog wel los.