Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verboden mee te nemen...

+17
xxDila
June
Toet
Lenster
Parisienne
_Mashimaro_
Rush
Sarah1985
Lady4
Twellie
Sjaantje
Jilke
Caribbeanlover
Antibes
Gympie
Minx
Blond
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 4:20

Lady4 schreef:Ik ben aflopen mei naar Curacao ook gewoon het vliegtuig ingekomen met flesjes drinken en deodorant.

Ja, zo apart, de tweede keer dat ik naar Curacao vloog hadden we een hele strenge controle, inclusief bodyscan en dergelijke. De derde keer dat ik ging was de controle ook mager. En niet eens drugshonden toen we weer vanuit Curacao in Nederland aankwamen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Lenster wo 5 sep 2012 - 7:36

Ik had laatst een flesje met poeder, droogshampoo, in mn handbagage. Dat werd er echt gelijk uitgepikt.
En een losse mascara vonden ze ook niet leuk. Dat was allemaal op stansted. Ben er achter dat ze daar heel streng zijn.

Jaren geleden vloog ik met een hele groep, waaronder 1 donkeren jongen. Iedereen was het poortje door, alleen hij nog niet. Bij niemand piepte die, alleen bij hem. Dus hij werd eruit gepikt, waarop hij zelf keihard roept: Ja hoor, altijd weer die negers!
Haha die beambte wist niet waar die kijken moest.
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Toet wo 5 sep 2012 - 7:41

Ik vlieg altijd met een aansteker op zak, volgens mij mag dat gewoon. Ik heb wel eens wiet mee naar London genomen (niet met het vliegtuig, was met de bus) snap nu écht niet meer hoe ik het in mijn hoofd haalde dat te doen haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  June wo 5 sep 2012 - 8:07

Lenster schreef:Ik had laatst een flesje met poeder, droogshampoo, in mn handbagage. Dat werd er echt gelijk uitgepikt.
En een losse mascara vonden ze ook niet leuk. Dat was allemaal op stansted. Ben er achter dat ze daar heel streng zijn.

Jaren geleden vloog ik met een hele groep, waaronder 1 donkeren jongen. Iedereen was het poortje door, alleen hij nog niet. Bij niemand piepte die, alleen bij hem. Dus hij werd eruit gepikt, waarop hij zelf keihard roept: Ja hoor, altijd weer die negers!
Haha die beambte wist niet waar die kijken moest.

Ja, Stansted is echt vreselijk!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Twellie do 6 sep 2012 - 0:19

June schreef:
Lenster schreef:Ik had laatst een flesje met poeder, droogshampoo, in mn handbagage. Dat werd er echt gelijk uitgepikt.
En een losse mascara vonden ze ook niet leuk. Dat was allemaal op stansted. Ben er achter dat ze daar heel streng zijn.

Jaren geleden vloog ik met een hele groep, waaronder 1 donkeren jongen. Iedereen was het poortje door, alleen hij nog niet. Bij niemand piepte die, alleen bij hem. Dus hij werd eruit gepikt, waarop hij zelf keihard roept: Ja hoor, altijd weer die negers!
Haha die beambte wist niet waar die kijken moest.

Ja, Stansted is echt vreselijk!

Inderdaad, ik heb wel eens gehad dat mijn bagage op de heenweg vanuit Nederland geen enkel probleem was en op de terugweg vanuit Stansted had ik teveel vloeistoffen, tas was te groot enzovoorts.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  xxDila do 6 sep 2012 - 0:41

Wij vlogen van Milaan naar Weeze (duitsland). Helemaal vergeten dat we nog 2 blikjes drinken in mijn handbagage hadden zitten. Dus werden we gewenkt, gevraagd of het onze koffer was. Ja dus, moesten we hem zelf openmaken en leegpakken. Toen ik die twee blikjes eruit haalde kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan Laughing Die meteen weggegooid. Ze waren lichtelijk geirriteerd en wilden ook de hele andere koffer leeg hebben voor we verder mochten.. laughcry

Toen ik voor het eerst vloog naar Afrika had ik een wimperkruller, nagelschaartje en nagelvijl in mijn handbagage zitten. Ik kreeg een giga preek op schiphol en moest alles weggooien. Wist ik veel..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Lenster do 6 sep 2012 - 1:28

xxDila schreef:Wij vlogen van Milaan naar Weeze (duitsland). Helemaal vergeten dat we nog 2 blikjes drinken in mijn handbagage hadden zitten. Dus werden we gewenkt, gevraagd of het onze koffer was. Ja dus, moesten we hem zelf openmaken en leegpakken. Toen ik die twee blikjes eruit haalde kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan Laughing Die meteen weggegooid. Ze waren lichtelijk geirriteerd en wilden ook de hele andere koffer leeg hebben voor we verder mochten.. Verboden mee te nemen... - Pagina 2 394967

Toen ik voor het eerst vloog naar Afrika had ik een wimperkruller, nagelschaartje en nagelvijl in mijn handbagage zitten. Ik kreeg een giga preek op schiphol en moest alles weggooien. Wist ik veel..

Pas maar op! straks steek ik je neer met mij wimperkruller! Verboden mee te nemen... - Pagina 2 281626781
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Bacio za 15 sep 2012 - 21:25

Ik had per ongeluk een keer een joint in mijn jaszak zitten. Ik was helemaal vergeten dat die daar nog inzat. Daar kwam ik pas achter toen ik al in het hotel was.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Lady Starstruck ma 17 sep 2012 - 6:20

Een aansteker heb ik dus ook gewoon mee kunnen nemen. Ben weggeweest met Fox reizen naar Amerika vorige week, en had ik Schiphol mijn aansteker laten liggen. Toen heb ik maar een nieuwe gekocht in Amerika, en die heb ik op de terug weg in het bakje gelegd en hij zat er nog steeds in toen het bakje eruit kwam. Terwijl in de papieren van Fox stond dat het absoluut niet mocht.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Gizmo ma 17 sep 2012 - 6:33

Lol, dat dit topic weer bovenaan staat... Ik kwam een paar dagen na het bericht erachter dat het om een kennis van me gaat...
Hoop ophef over een aardappelschilmesje wat hij gebruikte om een appeltje te eten tijdens een meerdaagse wandeltocht. En tijdens de scan was het niet gezien, door de hoek onder welke de scan gemaakt was... Vind vooral dat laatste stom. Hij was het echt gewoon vergeten dat hij het in zijn tas had zitten.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Jeanette ma 17 sep 2012 - 23:44

Ik heb eigenlijk altijd een aansteker in mijn zak zitten als ik door die poortjes ga, aangezien ik van tevoren altijd nog eventjes eentje rook. Nog nooit op aangewezen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Caribbeanlover vr 28 sep 2012 - 9:53

Rush schreef:
Caribbeanlover schreef:
Elodie schreef:Ik heb laatst nog met 6 andere gevlogen, waarvan er 5 (waaronder ik) gewoon een aansteker in een pakje sigaretten had zitten. Wist niet dat dat niet mag Verboden mee te nemen... - Pagina 2 827601

Mijn vriend heeft ooit eens met een zakje wiet in zijn broekzak gevlogen. Daar kwam hij op bestemming pas achter.

Dan ben je goede de lul als er een drugshond langs je loopt.
Dat valt best mee. Zo`n hond geeft alleen aan dat je 'verdacht' bent. Die vreet niet direct je kontzak eraf.

Het blijft dom!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Caribbeanlover vr 28 sep 2012 - 9:54

Twellie schreef:
June schreef:
Lenster schreef:Ik had laatst een flesje met poeder, droogshampoo, in mn handbagage. Dat werd er echt gelijk uitgepikt.
En een losse mascara vonden ze ook niet leuk. Dat was allemaal op stansted. Ben er achter dat ze daar heel streng zijn.

Jaren geleden vloog ik met een hele groep, waaronder 1 donkeren jongen. Iedereen was het poortje door, alleen hij nog niet. Bij niemand piepte die, alleen bij hem. Dus hij werd eruit gepikt, waarop hij zelf keihard roept: Ja hoor, altijd weer die negers!
Haha die beambte wist niet waar die kijken moest.

Ja, Stansted is echt vreselijk!

Inderdaad, ik heb wel eens gehad dat mijn bagage op de heenweg vanuit Nederland geen enkel probleem was en op de terugweg vanuit Stansted had ik teveel vloeistoffen, tas was te groot enzovoorts.

Bedoel je je handbagage of de gewone? Als het die laatste is zouden ze niet moeilijk moeten doen aangezien dat in het luchtruim onderin het toestel zit.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden mee te nemen... - Pagina 2 Empty Re: Verboden mee te nemen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum