Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Welk product typeert jou?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Welk product typeert jou?

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 3:54

Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 Cocacola_light_uncroppedAltijd en overal moet ik Cola Light hebben. Thuis een anderhalve liter fles, in de auto een halve liter fles en in de tijd dat ik nog werkte, zoop ik me suf in blikjes. Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 2474380249

Als ik aan de thee was en de pauzes waren bijna afgelopen, dan vroegen ze:"Maura niet aan de Cola?" En het antwoord was dan steevast:"Maura heeft nog geen pauze gehad, ze gaat zo".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Welk product typeert jou?

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 4:06

Ik zie mezelf als een setje parel oorbellen.

In de eerste plaats omdat ik erg van sieraden en uiterlijke verzorging hou. Parel oorbellen zijn klein en bescheiden (zoals ik ook omschreven word), en ze vallen misschien niet zo op, maar als je er langer naar kijkt zijn ze mooi en elegant.

Zo zie ik mezelf ook wel een beetje, ik ben absoluut geen haantje de voorste, maar als je met mij praat en me echt leert kennen, dan heb je ook echt iets aan mij en ik ben wel iemand met karakter.
Dit alles klinkt misschien arrogant, maar zo bedoel ik het niet.

Volgens mij de vaagste uitleg van dit topic :P


Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 Oorknoppen%20Witte%20Cultive%20Parels%209%20mm%20en%20Sterling%20Zilver

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Welk product typeert jou?

Bericht  Kowalski za 1 sep 2012 - 5:02

Nee hoor Zelda! Ik snap 'm denk ik wel Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 3079029344 En wees maar niet bang, allesbehalve arrogant! Mooi omschreven!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Welk product typeert jou? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Welk product typeert jou?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum