Tellsell product/reclame!
+13
Mida4you
Sarah1985
Paper Crown
Fearie
Rovine
Tyrael
Jordana
SuperGrover
Pussycat
Moezie
Happydobby
Miccie
Vanillivi
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tellsell product/reclame!
Ik zit 's ochtends vaak Tellsell, TommyTeleshopping en meer van dat soort shizzle te kijken en af en toe vraag ik me echt af hoe ze bij die producten en reclames komen
Nou vind ik bijna alle reclames wel stom, maar ik erger me nu dus dood aan de Tablemate reclame.
"De Tablemate, ideaal voor feestjes!" Ja, want niks is zo gezellig dan allemaal apart met je tafeltje op de bank te zitten
Heeft er iemand wel 's iets gekocht bij Tellsell?
Nou vind ik bijna alle reclames wel stom, maar ik erger me nu dus dood aan de Tablemate reclame.
"De Tablemate, ideaal voor feestjes!" Ja, want niks is zo gezellig dan allemaal apart met je tafeltje op de bank te zitten
Heeft er iemand wel 's iets gekocht bij Tellsell?
Gast- Gast
Re: Tellsell product/reclame!
Ja mijn vader, dat tubetje wat krassen op auto's zogenaamd weg zou poetsen. Werkte niet
Edit: dit is een leuke site! http://tvproductengetest.nl/
Edit: dit is een leuke site! http://tvproductengetest.nl/
Gast- Gast
Ik vind de ahhhh-bra filmpjes grappig. Echt mooi onder je hempje
Gast- Gast
Dat is inderdaad een leuke site
Oh die hemdjes.... Ik snap dat niet hoor, die vrouwen die daar komen, dragen ook echt de meest skrale arie kleding óóit! Een dame die duidelijk XXL aan moet, staat daar in een shirtje met een maatje M en 't maar raar vinden dat ze van die rollen ziet...
Oh die hemdjes.... Ik snap dat niet hoor, die vrouwen die daar komen, dragen ook echt de meest skrale arie kleding óóit! Een dame die duidelijk XXL aan moet, staat daar in een shirtje met een maatje M en 't maar raar vinden dat ze van die rollen ziet...
Gast- Gast
Mijn oude buren hebben een hele poos met de Bio-Stabil rond gelopen.
Grootste oplichting ever als je het mij vraagt....
Grootste oplichting ever als je het mij vraagt....
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een product van Tellsell waar je allerlei groentes en aardappels in blokjes kan snijden.
Wij gebruiken het echt super vaak dus het is een goede aankoop geweest.
Volgens mij heet het de Nicer Dicer ofzoiets.
Wij gebruiken het echt super vaak dus het is een goede aankoop geweest.
Volgens mij heet het de Nicer Dicer ofzoiets.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
ja maar dan op de markt, dat ding voor je voeten, ped egg ofzo, werkt voor geen meter!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de Abtronic gekocht.. Maar of deze helpt.. Mijn vriend gebruikt hem als die pijn aan zn rug heeft
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Waar ik wel eens over twijfel is van dat verfspul. Dat je heel makkelijk kunt verven weet ff niet hoe dat heet
Sommige dingen zien er té mooi uit om waar te zijn en meestal is dat dan inderdaad ook, maar soms is het moeilijk om je verstand te laten spreken. Gelukkig is mijn man zo nuchter hahaha daardoor hebben we denk ik al vele euro's bespaard
Sommige dingen zien er té mooi uit om waar te zijn en meestal is dat dan inderdaad ook, maar soms is het moeilijk om je verstand te laten spreken. Gelukkig is mijn man zo nuchter hahaha daardoor hebben we denk ik al vele euro's bespaard
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Waar ik wel eens over twijfel is van dat verfspul. Dat je heel makkelijk kunt verven weet ff niet hoe dat heet
Bedoel je die verfspuit, waarbij het verven heel makkelijk gaat? Dat is in Amerika heel gewoon, om verf te spuiten ipv te rollen/kwasten
Dus dat geloof ik zo dat dat werkt.
Die Gyrobal lijkt me ook wel interessant, dat bakje voor kinderen wat nooit omvalt, maar altijd meedraait. Wel handig als dat echt werkt!
Die Ahhh bra is zo lelijk. Hoezo mooi onder een galajurk?
Gast- Gast
Marin schreef:Pussycat schreef:Waar ik wel eens over twijfel is van dat verfspul. Dat je heel makkelijk kunt verven weet ff niet hoe dat heet
Bedoel je die verfspuit, waarbij het verven heel makkelijk gaat? Dat is in Amerika heel gewoon, om verf te spuiten ipv te rollen/kwasten
Dus dat geloof ik zo dat dat werkt.
Vlgs mij bedoeld ze zo'n platte kwast waarmee je de verf uitsmeerd maar dan supersnel en direct dekkend! vlgs de reclame dan.
Aha je de paint pad pro http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Paint_Pad_Pro/default.aspx?phid=1250
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Marin schreef:Pussycat schreef:Waar ik wel eens over twijfel is van dat verfspul. Dat je heel makkelijk kunt verven weet ff niet hoe dat heet
Volgens mij bedoelt ze die spons met plastic. Alleen over de muur wrijven met dat ding en je verf zit erop.
Doet mij denken aan de windowwizard. Wordt ook door zo'n man op een beurs gepresenteerd.
Gast- Gast
Oh die ken ik niet Ben ik nog niet zo tv verslaafd blijkbaar Ik ken alleen die Telsell reclame van die verfspuit. Dat ziet er altijd super handig uit
Gast- Gast
Tellsell vind ik altijd hilarisch om te kijken, maar ik heb het nu al een tijdje niet gezien. Ik loop achter! Ik ken wel zo'n kralengeval dat je in je haar doet, zo'n speld-achtig iets, waarmee je je haar heel makkelijk kan opsteken. En de Sauna Belt. En die weg-met-krassen-op-je-auto. En die zak voor kleding.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja die ja de paint pad pro !! haha
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ahhh bra
Zo slechte herinneringen aan....
Maar wat mijn vriend steeds opvalt... Ze beginnen altijd in het midden van de muur met schilderen...
Huuuhhmmmm dat doe je niet....
Zo slechte herinneringen aan....
Maar wat mijn vriend steeds opvalt... Ze beginnen altijd in het midden van de muur met schilderen...
Huuuhhmmmm dat doe je niet....
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
SuperGrover schreef: Ik ken wel zo'n kralengeval dat je in je haar doet, zo'n speld-achtig iets, waarmee je je haar heel makkelijk kan opsteken.
Die vind ik wel een beetje jaren '90
Gast- Gast
Zelfs Mr T. doet mee aan die onzin
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
De Tony pony is ook geniaal!
Ik ken iemand die weleens wat ontworpen heeft voor Telsell. Lijkt mij ook heerlijk, even binnen 12 weken de grootste troep uitbraken. Normaal gezien toetsen we zoiets duizendveel keer of het wel werkt, maar zij klappen volgens mij alles wat er tof uitziet de markt op. Geniaal!
Ik ken iemand die weleens wat ontworpen heeft voor Telsell. Lijkt mij ook heerlijk, even binnen 12 weken de grootste troep uitbraken. Normaal gezien toetsen we zoiets duizendveel keer of het wel werkt, maar zij klappen volgens mij alles wat er tof uitziet de markt op. Geniaal!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Happydobby schreef:ja maar dan op de markt, dat ding voor je voeten, ped egg ofzo, werkt voor geen meter!
Die heb ik op de huishoudbeurs gekocht en bij mijn vriend werkt ie echt goed, ik zweer bij dat ding. Anders heeft ie echt verschrikkelijk veel eelt
Mijn moeder heeft ooit een keer quick 'n brite gekocht (tegenwoordig bij de Blokker te koop) en dat werkt ook erg goed
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Tyrael schreef:Zelfs Mr T. doet mee aan die onzin
Ik heb zo'n ding!! Van mijn schoonma gekregen, maar dat ding werkt hoor!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ah daar is de PaintPad al. Ziet er handig uit, maar geloof er niets van
Gast- Gast
Ik heb ook z'n ding gekocht bij de marskramer en mijn vader ook en het werkt echt. Normaal moest ik iedere dag mijn voet met een vijl vijlen maar nu niet.Fearie schreef:Happydobby schreef:ja maar dan op de markt, dat ding voor je voeten, ped egg ofzo, werkt voor geen meter!
Die heb ik op de huishoudbeurs gekocht en bij mijn vriend werkt ie echt goed, ik zweer bij dat ding. Anders heeft ie echt verschrikkelijk veel eelt
Mijn moeder heeft ooit een keer quick 'n brite gekocht (tegenwoordig bij de Blokker te koop) en dat werkt ook erg goed
de a bra ofzo daar is mijn schoonmoeder gek op. Zag ze toevallig zaterdag in de stad vind ze maar lelijk
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Mijn man heeft deze een keer voor mij besteld Best handig haha alleen gebruik ik hem nooit meer eigenlijk.
Owja en ik heb ook een Ped Egg op de huishoudbeurs gekocht en ik vindt het niets.
Owja en ik heb ook een Ped Egg op de huishoudbeurs gekocht en ik vindt het niets.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ohh ja de Tony Pony.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen