Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag aan meiden die naar Egypte gaan.

+7
minoessepoes
Atelier Madame
Nala
Raindrop
Zininzon
Happy
Snoopy
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraag aan meiden die naar Egypte gaan. - Pagina 2 Empty Re: Vraag aan meiden die naar Egypte gaan.

Bericht  Polly di 1 feb 2011 - 6:34

Petra* schreef:Hier zouden we in maart naar Egypte met ons gezin maar hebben een omboekverzekering en daar gaan we gebruik van maken! We willen wel heel graag naar een zon zekere bestemming dus gaan nu waarschijnlijk naar Kenia of de Dominicaanse R.
Een stuk verder weg dus blijven we ook wat langer want anders is het meer vliegen dan vakantie vieren en dat met 2 kids van 3 en 0 gaat hem niet worden Wink

Wel jammer maar de nieuwe bestemming spreekt me meer aan,, hihi het budget vind het minder maar toch angel

Misschien is het met kleine kinderen makkelijker om naar de DR te gaan, prachtige stranden, kindvriendelijk en je hoeft je geen zorgen te maken om malariapillen. Veel plezier in ieder geval sunny
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan meiden die naar Egypte gaan. - Pagina 2 Empty Re: Vraag aan meiden die naar Egypte gaan.

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 6:47

Polly schreef:
Petra* schreef:Hier zouden we in maart naar Egypte met ons gezin maar hebben een omboekverzekering en daar gaan we gebruik van maken! We willen wel heel graag naar een zon zekere bestemming dus gaan nu waarschijnlijk naar Kenia of de Dominicaanse R.
Een stuk verder weg dus blijven we ook wat langer want anders is het meer vliegen dan vakantie vieren en dat met 2 kids van 3 en 0 gaat hem niet worden Wink

Wel jammer maar de nieuwe bestemming spreekt me meer aan,, hihi het budget vind het minder maar toch angel

Misschien is het met kleine kinderen makkelijker om naar de DR te gaan, prachtige stranden, kindvriendelijk en je hoeft je geen zorgen te maken om malariapillen. Veel plezier in ieder geval sunny

Ja idd en Kenia is meer om dingen te zien en daar zijn ze te jong voor. Mexico is ook leuk, ik weet een leuk all in resort wat leuk voor kids is.
Op de DR zijn ze helemaal gek met kinderen die in de hotels komen dus je zit goed. Ga naar Punta Cana en je hebt een geheid een mooie vakantie ook niet ver van het vliegveld is ook fijn met kids.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 6:49

Petra, welke maand wil je. Het scheelt dat je kids nog geen 5 zijn en kan je gaan wanneer je wilt en dan scheelt qua kosten. Ik kan je tips geven als je wil.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:09

Caribbeanlover schreef:Petra, welke maand wil je. Het scheelt dat je kids nog geen 5 zijn en kan je gaan wanneer je wilt en dan scheelt qua kosten. Ik kan je tips geven als je wil.

Zou helemaal fijn zijn! Dylan is 3 jaar en Lynn 8 maand wanneer we gaan en dat is in Maart! vanaf 16 maart kunnen we weg. Sander komt de 11e thuis dus dan hebben we nog een paar maand om bij te komen thuis *is 5,5 maand in afghanistan geweest dan*

Ben benieuwd wat je hebt!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 7:10

Petra* schreef:
Caribbeanlover schreef:Petra, welke maand wil je. Het scheelt dat je kids nog geen 5 zijn en kan je gaan wanneer je wilt en dan scheelt qua kosten. Ik kan je tips geven als je wil.

Zou helemaal fijn zijn! Dylan is 3 jaar en Lynn 8 maand wanneer we gaan en dat is in Maart! vanaf 16 maart kunnen we weg. Sander komt de 11e thuis dus dan hebben we nog een paar maand om bij te komen thuis *is 5,5 maand in afghanistan geweest dan*

Ben benieuwd wat je hebt!

oja, San en ik zijn al een keer in mexico geweest en willen wel graag naar wat anders dus vandaar deze opties!

Gast
Gast

Bericht  KOL di 1 feb 2011 - 7:32

Ik heb een rondreis geboekt voor 21 maart, 12 dagen, maar ik ben hard aan het denken om 'm om te boeken en dan te kiezen voor Turkije. Ook een rondreis en net zo mooi (denk ik).

Trouwens, weet niet meer wie het zei, maar voor Egypte hoef je geen malariapillen mee te nemen / te slikken.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Zininzon di 1 feb 2011 - 10:13

Queenie81 schreef:Trouwens, weet niet meer wie het zei, maar voor Egypte hoef je geen malariapillen mee te nemen / te slikken.

Dat ging volgens mij over Kenia!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx di 1 feb 2011 - 21:26

Een bekende van mij is zaterdag terug gekomen uit Egypte. Hij vond het mee vallen hoe dreigend het toen was. Ondanks dat het hotel midden tussen de rellen stond. Er scooters omgegooid werden de benzine afgetapt in flessen en naar de politie gegooid.

Zelf zou ik er niet snel voor kiezen ik ga graag veilig de straat op.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 1:48

Petra, ik denk je me beter kan pmen, dan kan je aangeven hoe lang je wilt, hoeveel je kwijt wilt ed. Op een gegeven moment zal ook dit topic zakken en is de kans er dus dat ik er niet meer kijk, vandaar pmen Wink

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 wo 2 feb 2011 - 2:37

Mijn beste vriendin is Egyptisch en vertelt me dagelijks hoe erg de situatie is in Cairo. Haar ouders wonen daar. Ze kan ze bijna niet bereiken.
Ze trouwt zelf in oktober in Egypte, hopelijk is het dan rustiger, vooral omdat die eikel van een president zegt in september af te treden.. Ik ga dan ook.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: